Producent | Norimpex |
Kod paskowy (EAN) | 5902444069900 |
Data premiery | 2023.04.03 |
Data pojawienia się | 2023.04.03 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Układanka „Sylaby” kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Wymiary opakowania: 17.0 x 18.5 x 4.0 cm
Każdy z graczy losuje po jednej karcie ze stosu i umieszcza ją na opasce osoby z prawej strony. Zadaniem każdego z graczy jest odgadnięcie kim się jest na podstawie zadawanych pytań i odpowiedzi reszty graczy. Podczas zabawy można udzielać jedynie odpowiedzi tak lub nie. Wygrywa ta osoba, która pierwsza odgadnie, co przedstawia jej karta.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Zestaw ten służy do nauki zapamiętywania ciągu obrazków, układania według określonego wzoru, kontynuacji wzoru, uzupełniania ciągu oraz układania ciągu według instrukcji słownej.
Świetna zabawa dla całej rodziny, która ćwiczy sprawność manualną i trzyma w napięciu niczym rozgrywka hazardowa! Gracze ustawiają plansze i za pomocą wyrzutni starają się trafić własnymi czapeczkami w pole, które jest najwyżej punktowane. Zawartość opakowania: • 12 czapeczek, • 4 wyrzutnie, • plansza.
Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę „Hodowla zwierzątek” Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka – profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem! Gra rozwija umiejętności matematyczne. Uczy najmłodszych graczy sztuki przewidywania i podstaw ekonomii. Światowy hit! Prawie milion egzemplarzy w rękach zadowolonych klientów w ponad 20 krajach na całym świecie! Mija właśnie 15 lat odkąd wznowiona wersja Hodowli Zwierzątek bawi kolejne pokolenia dzieci i rodziców. Z tej okazji w 30 rocznicę śmierci profesora Karola Borsuka oddajemy w państwa ręce najnowszą wersję Superfarmera – z unikatowymi ilu...
Feluś i Gucio ponownie zapraszają do wspólnej zabawy! Po sylabach przyszedł czas na litery, z których możemy ułożyć własne wyjątkowe krzyżówki. „Feluś i Gucio grają w literki” to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Każdemu z haseł odpowiada piękna ilustracja Marianny Schoett, dzięki czemu zabawę mogą rozpocząć nawet najmłodsi. Gra utrwala znajomość liter i pomaga w opanowaniu poprawnej pisowni 60 wyrazów. W pudełku znajdują się: duża plansza, na której będziemy tworzyć krzyżówkę, 60 dwustronnych płytek z hasłami (obrazek, obrazek z podpisem) oraz 100 płytek z literami. Warianty gry zostały opracowane dla dzieci o różnym stopniu zaawansowania. Konsultacja merytoryczna: Katarzyna Kozłowska Autor...
1… 2… 3… Puzzlowy pociąg rusza w edukacyjną podróż po świecie liczb! Aby długi i kolorowy pociąg wyruszył ze stacji, ułóżcie wagony we właściwej kolejności i dopasujcie odpowiednią liczbę pasażerów i towarów. Ułóżcie puzzle i zobaczcie, jakich pasażerów i towary przewozi cyferkowy pociąg. Możecie też wspólnie trenować liczenie do 10. Długa układanka (68.0 cm) składa się z dużych i łatwych do połączenia elementów. Układanie jest świetnym treningiem spostrzegawczości i koordynacji ręka-oko. Zabawa z puzzlami to także przyjemny sposób na wprowadzenie dzieci w fascynujący świat cyfr oraz rozwijanie ich wyobraźni. W pudełku znajdziecie: • 20 elementów Długość pociągu: 68 cm Pudełko: 13,5 x 17 x 4,5 cm
„Dotykowy alfabet” to gra oparta na metodzie edukacyjnej włoskiej psycholożki Marii Montessori. W grze dziecko korzystając z trójwymiarowego dotykowego pudełka losuje konkretną literę, a jego zadaniem jest odgadnąć co to za liczba, używając zmysłu dotyku.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Któż nie zna takich pląsów i piosenek, śpiewanych od pokoleń, jak „Stary niedźwiedź”, „Mam chusteczkę haftowaną”, „Rolnik sam w dolinie”, „Stoi różyczka”, „Kółko graniaste”, „Julijanka”, „Ojciec Wirgiliusz”, „Laurencja”? Proponujemy je w nowej aranżacji Marii Tomaszewskiej, znanego pedagoga i autora podręczników do muzyki. Nasza propozycja składa się z 82 utworów w dwóch wersjach: wokalno-instrumentalnej (w wykonaniu dzieci) i instrumentalnej. Pląsy z długą brodą można wykorzystywać zarówno na zajęciach w przedszkolu czy szkole, jak i w domu, bawiąc się z dzieckiem. Do płyt można dokupić dodatkowo książkę o tym samym tytule.
W tej publikacji znajduje się 20 zagadek. Każda składa się ze ścieżki dźwiękowej oraz karty ze zdjęciami. Jedna zagadka to 3 dźwięki. Na początku zabawy wybieramy jedną zagadkę i rozkładamy pomieszane kartoniki przed dzieckiem. Prezentujemy mu odpowiednią ścieżkę dźwiękową. Maluch układa obrazki i wkłada je do kieszonek. Jeśli dziecko prawidłowo rozwiązało zagadkę, po odwróceniu planszy otrzyma nagrodę: obrazek tematycznie związany z zadaniem. Zagadki dotyczą rzeczy znanych i bliskich dziecku, takich jak najczęstsze zjawiska pogodowe czy lubiane przez maluchy zwierzęta. Dzięki nim można jednak poszerzać wiedzę małego człowieka. Układając obrazki, dziecko może na przykład zobaczyć, jak wygląda słowik, a na kolejnym spacerze spróbować poznać...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro