W grze „Londyn” gracze wcielają się w rolę znakomitych architektów. Waszym zadaniem jest odbudowa miasta po wielkim pożarze oraz pokierowanie historycznym rozwojem metropolii – aż do początków XX wieku. Aby zyskać miano ikon Londynu, sławionych przez kolejne pokolenia, gracze muszą podołać wyzwaniom zrównoważonego rozwoju: zarządzać swoją wizją, finansami oraz potrzebami mieszkańców.
Gra opiera się na czterech podstawowych elementach: budynkach, pieniądzach, ziemi oraz ubóstwie. Każdy z nich wpływa na pozostałe elementy oraz na prestiż gracza. W swojej turze gracz może: rozwijać miasto, aby w przyszłości czerpać z niego zyski, kupować ziemię, zdobywać zasoby albo uruchamiać swoją część miasta, aby zbierać owoce rozwoju. Pieniądze decydują o możliwościach, jakie otwierają się przed graczem, ale nie są celem samym w sobie. Ostatecznie zapamiętany zostanie tylko architekt cieszący się największym prestiżem.
Wielki pożar z 1666 roku strawił większość miasta, teraz nadszedł czas, by je odbudować.
Myśl strategicznie, działaj mądrze i wygraj, realizując swoją wizję miasta!
Zawartość opakowania:
• 101 kart miasta,
• 20 kart dzielnic,
• 4 karty pomocy,
• 44 drewniane znaczniki,
• 64 żetony,
• plansza rozwoju,
• instrukcja.
Producent | FoxGames / GW Foksal |
Wiek | od 14 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | strategiczna, ekonomiczna |
Czas gry | ok. 90 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5907078168784 |
Waga | 920 g |
Wymiary | 225 x 295 x 65 mm |
Data premiery | 2020.02.26 |
Data pojawienia się | 2020.02.26 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Nieoficjalna książka kucharska Harry'ego Pottera. Od kociołkowych piegusków do ambrozji: 200 magicznych przepisów dla czarodziejów i mugoli
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! „Atak na Londyn” to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze,...
Światowy bestseller. Ponad milion sprzedanych egzemplarzy. Mała kawiarnia w Tokio pozwala swoim gościom na podróż w czasie. Pod warunkiem, że wrócą, zanim wystygnie kawa. A gdyby móc cofnąć się w czasie? Gdyby choć na chwilę wrócić do przeszłości i spróbować coś wyjaśnić, czemuś zaradzić, spotkać się z kimś, może po raz ostatni… W małej bocznej uliczce w Tokio ukryła się klimatyczna kawiarnia, która od ponad stu lat serwuje starannie parzoną kawę. Krążą pogłoski, że swoim klientom oferuje też wyjątkową możliwość podróży w czasie. W „Zanim wystygnie kawa” spotykamy cztery osoby, z których każda ma nadzieję skorzystać z tej oferty. Ktoś chce się skonfrontować z dawną miłością, ktoś powrócić do czasów sprzed utraty pamięc...
Czarodziejskie menu Przystawka Francuska zupa cebulowa Stworka - popisowy specjał skrzata domowego Danie główne Klopsiki Molly - obiad z kuchni Weasley'ów Deser Tarta melasowa - ulubiony deser Harry'ego Paszteciki z dyni - przysmak z pociągu do Hogwartu Przepisy prosto ze świata Harry'ego Pottera. Ta książka kucharska zawiera niemal 200 łatwych do wykonania przepisów na potrawy, które przeniosą cię do Dziurawego Kotła lub wprost do kuchni pani Weasley. Dzięki nim samodzielnie przygotujesz kociołkowe pieguski, musy-świstusy, blok karaluchowy, a nawet fasolki wszystkich smaków Bertiego Botta. Na odważnych czekają skalne ciasteczka Hagrida. Po takiej uczcie pozostaje już tylko skosztować muffinów z eliksirem słodkiego snu według receptury Hermiony. WYCZARUJ MAGICZNE D...
JAK DŁUGO ZDOŁASZ CHRONIĆ SWOJE SERCE? Pogłoski o Dziewczynie z Bagien latami krążyły po Barkley Cove, sennym miasteczku u wybrzeży Karoliny Północnej. Dlatego pod koniec 1969 roku, gdy na mokradłach znaleziono ciało przystojnego Chase’a Andrewsa, miejscowi zwrócili się przeciwko Kyi Clark, zwanej Dziewczyną z Bagien. Lecz Kya nie jest taka, jak o niej szepczą. Wrażliwa i inteligentna, zdołała sama przetrwać wiele lat na bagnach, które nazywa domem, choć jej ciało tęskniło za dotykiem i miłością. Przyjaźni szukała u mew, a wiedzę czerpała z natury. Kiedy dzikie piękno dziewczyny intryguje dwóch młodych mężczyzn z miasteczka, Kya otwiera się na nowe doznania – i dzieją się rzeczy niewyobrażalne. Gdzie śpiewają raki to wysmakowana oda do świata...
W tym roku w Szkole Magii i Czarodziejstwa Hogwart rozegra się Turniej Trójmagiczny, na który przybędą uczniowie z Bułgarii i Francji. Zgodnie z prastarymi regułami w turnieju uczestniczyć ma trzech uczniów – reprezentantów każdej ze szkół, wybranych przez Czarę Ognia. W tajemniczych i niewyjaśnionych okolicznościach wybranych zostaje czterech. Co z tego wyniknie dla Harry'ego, jego przyjaciół i całego świata czarodziejów, dowiecie się z lektury czwartego tomu przygód nastoletniego czarodzieja.
Harry Potter, sierota i podrzutek, od niemowlęcia wychowywany był przez ciotkę i wuja, którzy traktowali go jak piąte koło u wozu. Pochodzenie chłopca owiane jest tajemnicą; jedyną pamiątką Harry'ego z przeszłości jest zagadkowa blizna na czole. Skąd jednak biorą się niesamowite zjawiska, które towarzyszą nieświadomemu niczego Potterowi? Wszystko zmienia się w dniu jedenastych urodzin chłopca, kiedy dowiaduje się o istnieniu świata, o którym nie miał dotąd pojęcia.
Nowe, poręczne wydanie superbestsellera! Zjeździła Wietnam i Tajlandię, zmarzła w Korei, pojechała ucierać pasty curry do Indii, przejechała całe Bałkany, zgrzała się na targowiskach w Maroko i rozpływała się nad świeżym awokado w Kalifornii. Odwiedziła ponad pięćdziesiąt krajów, a kulturę każdego z nich poznawała od kuchni. Dla Marty Dymek najważniejsze były regionalne przyprawy, tradycyjne śniadania, rytualne obiady, narodowe dania, ulubione słodkości oraz to, jak wyglądają stragany i targowiska. W każdej podróży spisywała przepisy, notowała najciekawsze połączenia oraz spotykała się z tamtejszymi kucharzami, kucharkami i domowymi gospodyniami. Kuchnia roślinna nie pochodzi z konkretnego kraju ani kontynentu. Od wieków roślinne potrawy można...
Z dumą i sentymentem prezentujemy Państwu książkę Trzeci krok do szachowego mistrzostwa autorstwa znakomitego trenera Mistrza FIDE Macieja Sroczyńskiego. Książka jest zbiorem zadań i kontynuacją popularnej serii książek do doskonalenia gry w szachy polecana przez czasopismo „MAT” (oficjalne czasopismo Polskiego Związku Szachowego) zawiera 634 zadania szachowe. Tym razem autor prezentuje różne motywy szachowe, które można zastosować i zaskoczyć przeciwnika – podwójne uderzenie, atak z odsłony, odciągnięcie. Jesteśmy przekonani, że książka wspomoże rozwój szachowy i nie tylko Państwa dzieci. • Zbiór zadań ma zadanie wspomóc proces rozwoju szachistów. • Przeznaczona jest dla dzieci, młodzieży i dorosłych, którzy znają już podstawowe zasady...
Kalkulator naukowy. Zaawansowane funkcje matematyczne, możliwość pracy w systemie dziesiętnym, dwójkowym, ósemkowym i szesnastkowym. Klawisze nawiasów, silni, potęg, funkcji logarytmicznych i trygonometrycznych. Funkcja zaokrąglania ułamków.
Zestaw 3 automatycznych długopisów w kolorze czarnym. Końcówka pisząca z miedzi. Grubość końcówki: 1 mm. Wkład szybkoschnący. Obudowa z plastiku. Gumowy uchwyt.
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro