LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
LD
PD
LG
PG
Albumy
1341
Czasopisma
327
Dla dzieci i młodzieży
18158
Encyklopedie i słowniki
1422
Historia
3116
Języki obce
3062
Kalendarze
160
Komiksy
1611
Kulinaria
1033
Literatura faktu i publicys...
2950
Literatura naukowa
9929
Literatura piękna
15680
Podręczniki
5617
Podróże
2758
Poradniki
4615
Pozostałe
42042
Religie i religioznawstwo
4476
Rozrywka, hobby
3097
Dla dzieci i młodzieży
355
Fanstastyka
73
Historia
48
Horror
7
Kobiece
34
Literatura i lektury
294
Podróże
13
Poradniki, zdrowie i rozwój...
122
Pozostałe
56
Przygodowe
18
Religijne
82
Romans
25
Sensacja, groza, kryminał
190
Słuchowiska
5
Alternatywa
6
Blues
4
Dla dzieci
39
Filmowa
1
Folklorystyczna, biesiadna
15
Hip-hop
4
Jazz
12
Kabaret
3
Klasyczna
20
Pakiety
4
Patriotyczna
3
Poezja śpiewana
10
Pop
26
Pozostałe
5
Relaksacyjna
20
Religijna
26
Retro
3
Rock
13
Animowane
24
Dokument
37
Dramat
30
Edukacyjne
22
Familijne
4
Fantastyka
9
Historyczne i wojenne
7
Horror
5
Humor, komedia, kabarety
16
Musicale i muzyczne
3
Obyczajowe
11
Pakiety
8
Pozostałe
11
Przygodowe
1
Romantyczne
5
Sensacja i groza
20
Seriale
7
Teatr
24
Klocki
190
Klocki LEGO
201
Lalki
135
Maskotki
45
Masy plastyczne
89
Pojazdy
181
Pozostałe
187
Zabawki kreatywne
470
2000 elementów lub więcej
123
Do 50 elementów
387
Od 1001 do 1999 elementów
82
Od 201 do 1000 elementów
627
Od 51 do 200 elementów
527
Pozostałe
40
Puzzle 3D
74
Edukacyjne
4
Familijne i dla dzieci
604
Karty i karcianki
455
Pamięciowe, logiczne, quizy
120
Pozostałe
189
Strategiczne, ekonomiczne i...
182
Towarzyskie, imprezowe
173
Artykuły biurowe
942
Artykuły dekoracyjne i okol...
244
Artykuły piśmiennicze
709
Artykuły plastyczne
565
Artykuły szkolne
1495
Pozostałe
135
Gry
4
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Psychografia konsumentów

Paweł Wójcik

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Psychografia konsumentów
Autor:Paweł Wójcik
Wydawnictwo:Słowa i Myśli
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:232
Numer ISBN:978-83-63566-85-2
Numer EAN:9788363566852
Data premiery:kwiecień 2017
Dostępna ilość:ponad 100 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Obniżka
-35%
30,
55
Skreśl47,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu2,99 zł
Poczta Polskaod 4,99 zł
Paczkomaty7,99 zł
Kurier9,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych książek!
Psychografia konsumentów - opis wydawcy:

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz – dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.

Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.

Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy – dotrze do niego najskuteczniej!

Data ukazania się w księgarni: 2017.02.07

Klienci, którzy kupili Psychografia konsumentów, wybrali również

Amerykańska ruletka. Historia i współczesność stosunków Zjednoczonych i Ameryki Łacińskiej

Amerykańska ruletka. Historia i współczesność stosunków Zjednoczonych i Ameryki Łacińskiej

Europa to nie jedyny burzliwy kontynent. Począwszy od mozolnych prób wyzwolenia się spod europej...

Cena: 36,75
Dodaj do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy cz...

Cena: 36,75
Dodaj do koszyka
Dylematy Unii Europejskiej. Studia i szkice

Dylematy Unii Europejskiej. Studia i szkice

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: Silva Rerum

Prezentowana monografia nie rości sobie pretensji do sformułowania odpowiedzi na wszystkie rysują...

Cena: 33,15
Dodaj do koszyka
E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

"Niniejsza publikacja powstała jako efekt moich zainteresowań i badań – przeprowadzonych na...

Cena: 28,56
Dodaj do koszyka
Zmiany strukturalne w gospodarce światowej

Zmiany strukturalne w gospodarce światowej

Książka obejmuje szeroki zakres problemów. Od bardzo długiej perspektywy ukazującej zmiany układu...

Cena: 19,50
Dodaj do koszyka
Koncepcja społecznej odpowiedzialności i koncepcja zrównoważonego rozwoju w procesie funkcjonowania organizacji

Koncepcja społecznej odpowiedzialności i koncepcja zrównoważonego rozwoju w procesie funkcjonow...

„Podjęta przez Autorów problematyka wpisuje się trafnie w obserwowany w ciągu ostatnich lat...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Zarządzanie treścią Strategie i narzędzia

Zarządzanie treścią Strategie i narzędzia

Autor: Meghan Casey, Wydawnictwo: Helion

Strategia zarządzania treścią pozwala na przekazywanie odpowiednich treści we właściwym czasie, w...

Cena: 38,35
Dodaj do koszyka
Umawianie spotkań

Umawianie spotkań

Telemarketer w natarciu, czyli zdobądź zadowolonych klientów dla Twojej firmy! Szybko, szybciej, ...

Cena: 22,69
Dodaj do koszyka
Wpływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich na konkurencyjność eksportu Polski

Wpływ zagranicznych inwestycji bezpośrednich na konkurencyjność eksportu Polski

W książce omówiono zagraniczne inwestycje bezpośrednie na gruncie teoretycznym, również w kontekś...

Cena: 20,92
Dodaj do koszyka
Podróże służbowe

Podróże służbowe

Autor: Radosław Kowalski, Wydawnictwo: Infor Biznes

Praktyczny poradnik dotyczący podroży służbowych, dla pracodawców i pracowników, na temat zasad d...

Cena: 57,85
Dodaj do koszyka
Ustawa o wstrzymaniu sprzedaży nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa - aspekt konstytucyjnoprawny

Ustawa o wstrzymaniu sprzedaży nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa - aspekt ko...

W niniejszej publikacji przedstawiona zostanie szeroka analiza zagadnień, jakie generuje uchwalon...

Cena: 30,58
Dodaj do koszyka
Alternatywne instrumenty inwestycyjne

Alternatywne instrumenty inwestycyjne

, Wydawnictwo: CeDeWu

W książce skupiono się na metodach dywersyfikacji portfela inwestycyjnego innych niż te uznawane ...

Cena: 41,30
Dodaj do koszyka
Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Autor: Wróbel Magdalena, Wydawnictwo: CeDeWu

Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowio...

Cena: 45,50
Dodaj do koszyka
Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obszarze HR

Funkcjonowanie kreatywnych zespołów w kontekście stereotypizacji generacyjnej jako ryzyko w obs...

Zróżnicowanie zasobów ludzkich, w tym ich wielopokoleniowość, może stanowić o przewadze konkurenc...

Cena: 36,40
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

E-marketing terytorialny. Teoria i praktyka

2.
Marketing internetowy w turystyce

Marketing internetowy w turystyce

3.
SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Web...

4.
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii ...

5.
Content Marketing

Content Marketing

6.
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

7.
Psychografia konsumentów

Psychografia konsumentów

8.
Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

9.
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia...

10.
Rynek inwestycji kolekcjonerskich i alternatywnych

Rynek inwestycji kolekcjonerskich i alternatywnych

11.
Strategia mitu w marketingu

Strategia mitu w marketingu

12.
Art Branding

Art Branding

13.
Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Autor: Anna Miotk
14.
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

15.
Konsument wierny jak pies

Konsument wierny jak pies

16.
Ziglar o sprzedaży

Ziglar o sprzedaży

Autor: Zig Ziglar
17.
Strumieniowanie energii klienta

Strumieniowanie energii klienta

18.
Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzyst...

19.
Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biz...

20.
…tak na marginesie strategii

…tak na marginesie strategii

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii ...

2.
Content Marketing

Content Marketing

3.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
4.
Content marketing po polsku

Content marketing po polsku

5.
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

6.
Dizajn dla realnego świata

Dizajn dla realnego świata

7.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
8.
Marketing

Marketing

9.
W market[r]ingu

W market[r]ingu

10.
Marketing medialny

Marketing medialny

11.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior

Twoja firma w social mediach. Podręcznik market...

12.
Marketing 3.0

Marketing 3.0

13.
Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojal...

14.
Strategia mitu w marketingu

Strategia mitu w marketingu

15.
Art Branding

Art Branding

16.
Psychografia konsumentów

Psychografia konsumentów

17.
Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet

Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sp...

18.
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

19.
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

20.
Marketing nieruchomości

Marketing nieruchomości

LD
PD
© 2017 Aros - dyskont książkowy. Polityka prywatności i plików cookies    Tania księgarnia internetowa, tania książka, książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Wydawnictwa Autorzy