W odmierzanym przez klepsydrę czasie gracze starają się jak najszybciej uzupełnić brakujące litery w wybranych wyrazach. Wygrywa ten, kto prawidłowo ułoży jak najwięcej wyrazów. W czasie emocjonującej rywalizacji i zabawy gra uczy poprawnej pisowni wyrazów z "RZ" i " Ż". Zawartość pudełka: puzzle -30 szt., klepsydra, kostka z literami, instrukcja.
Wiek graczy: 7+
Liczba graczy: 2-4
Wydawnictwo | Multigra |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | pudełko kartonowe |
Format | 20.0x13.0cm |
Kod paskowy (EAN) | 5906395300266 |
Waga | 206 g |
Data premiery | 2019.08.06 |
Data pojawienia się | 2019.08.06 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W odmierzanym przez klepsydrę czasie gracze starają się jak najszybciej uzupełnić brakujące litery w wybranych wyrazach. Wygrywa ten, kto prawidłowo ułoży jak najwięcej wyrazów. W czasie emocjonującej rywalizacji i zabawy gra uczy poprawnej pisowni wyrazów z "CH" i H". Zawartość pudełka: puzzle -30 szt., klepsydra, kostka z literami, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
W odmierzanym przez klepsydrę czasie gracze starają się jak najszybciej uzupełnić brakujące litery w wybranych wyrazach. Wygrywa ten, kto prawidłowo ułoży jak najwięcej wyrazów. W czasie emocjonującej rywalizacji i zabawy gra uczy poprawnej pisowni wyrazów z "U" i "Ó". Zawartość pudełka: puzzle -30 szt., klepsydra, kostka z literami, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
W odmierzanym przez klepsydrę czasie gracze starają się jak najszybciej uzupełnić brakujące litery w wybranych wyrazach. Wygrywa ten, kto prawidłowo ułoży jak najwięcej wyrazów. W czasie emocjonującej rywalizacji i zabawy gra uczy poprawnej pisowni wyrazów z "Ę" , "EN " i EM". Zawartość pudełka: puzzle -30 szt., klepsydra, kostka z literami, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-5
W odmierzanym przez klepsydrę czasie gracze starają się jak najszybciej uzupełnić brakujące litery w wybranych wyrazach. Wygrywa ten, kto prawidłowo ułoży jak najwięcej wyrazów. W czasie emocjonującej rywalizacji i zabawy gra uczy poprawnej pisowni wyrazów z " OM" , "ON " i ". Zawartość pudełka: puzzle -30 szt., klepsydra, kostka z literami, instrukcja. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
Odkryj tajemnice anatomii człowieka! W zestawie znajdziesz szczegółowy model łatwego do złożenia szkieletu człowieka, dwa anatomiczne modele do nauki mięśni i układów oraz specjalne karty, dzięki którym poznasz funkcje narządów człowieka. Zawartość pudełka: • szkielet człowieka do złożenia, • 2 anatomiczne modele, • stojak do kart, • 16 specjalnych kart, • ilustrowany podręcznik.
Przedstawiamy zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych dzieci. Odbywa się to poprzez ćwiczenia: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, koncentracji, orientacji przestrzennej, wyobraźni, pamięci, logicznego myślenia, sprawności manualnej, czytania i pisania, liczenia. Dodatkowo część zadań zawartych w tym zeszycie dotyczy wiadomości, które dziecko zdobywa w klasie 6 na lekcjach języka polskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, muzyki i plastyki.
Przedstawiamy zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych dzieci. Odbywa się to poprzez ćwiczenia: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, koncentracji, orientacji przestrzennej, wyobraźni, pamięci, logicznego myślenia, sprawności manualnej, czytania i pisania, liczenia. Dodatkowo część zadań zawartych w tym zeszycie dotyczy wiadomości, które dziecko zdobywa w klasie 5 na lekcjach języka polskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, muzyki i plastyki.
Układając Edukacyjną Mapę Polski, dziecko dowie się, jak wygląda Polska i z jakimi krajami graniczy. Pozna najbardziej znane obiekty lub związane z regionem wydarzenia. Na koniec utrwali swoją wiedzę, rozwiązując quiz. Układanka Edukacyjna Mapa Polski – zachęca do pogłębiania swojej wiedzy na temat naszego kraju. Stanowi doskonały materiał dydaktyczny w edukacji wczesnoszkolnej oraz wspaniałą zabawę dla dziecka jak i całej rodziny Cechy produktu: • wysoka jakość nadruku, • idealnie dopasowane elementy, • duży format elementów, • różnorodność kształtów, • wykonane z tektury o zwiększonej grubości, • odporne na zginanie. Wymiar obrazka po ułożeniu: 35.0 x 33.0 cm Wymiary opakowania: 32.5 x 22.5 x 5.0 cm
Dziadek Józef zawsze znajdzie sposób na zainteresowanie opowieściami biblijnymi swoich wnuków. Osobisty tekst Lidii Miś oparty na wspomnieniach szczęśliwego dzieciństwa wypełnionego wizytami u ukochanych dziadków, pokazuje małym czytelnikom, że każdy, niezależnie od tego, kim jest i co robi w życiu, może spotkać Jezusa na swojej drodze. Pakiet zawiera I-II tom Stary Testament, III-IV tom Nowy Testament. Lidia Miś – autorka książek dla dzieci, właścicielka wydawnictwa Dreams. Absolwentka studiów ekonomicznych, pedagogicznych i scenariopisarstwa filmu fabularnego. Urodzona w Międzynarodowy Dzień Teatru, z książką i teatrem związana od dzieciństwa. Wydała także 4 tomy Opowieści biblijnych dziadzia Józefa, z których ostatni został wyróżniony przez Stowar...
Jak zostać omnibusem? Sprawdź swoją wszechstronną wiedzę. Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny. Zawartość opakowania: • plansza, • pionki – 4 szt., • karty – 55 szt., • tabliczki z literami – 35 szt., • tabliczki z liczbami – 35 szt., • żetony – 40 szt., • klepsydra, • katapulta, • kulka, • kubek, • instrukcja.
Przedstawiamy zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych dzieci. Odbywa się to poprzez ćwiczenia: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, koncentracji, orientacji przestrzennej, wyobraźni, pamięci, logicznego myślenia, sprawności manualnej, czytania i pisania, liczenia. Dodatkowo część zadań zawartych w tym zeszycie dotyczy wiadomości, które dziecko zdobywa w klasie 4 na lekcjach języka polskiego, matematyki, historii, przyrody, muzyki i plastyki.
Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes: Średniowiecze to trzy ładnie wykonane, sześcienne kostki, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Jest to rozszerzenie do gry Story Cubes. Tym razem posiadają 18 unikalnych ikonek opisujących elementy kojarzące się ze średniowieczem i epoką rycerską, które mogą zostać wykorzystane przy snuciu opowieści.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro