Rączki Złączki to gra imprezowa, w której przeplata się zręczność i kooperacja! Każdy z graczy zakłada kolorową opaskę na nadgarstek. Na sygnał sędziego, każdy z gracze zza pleców wyciąga rękę i formuje z innymi graczami, z tym samym kolorem opaski drużyny. W zależności od tego ilu graczy jest w danej drużynie, gracze muszą ułożyć słynna architektoniczną budowle wskazaną przez instrukcję na odpowiedniej karcie. Podczas gry będziemy tworzyć takie budowle jak Wielki Mur Chiński, Wiszące Ogrody Semiramidy czy słynne Piramidy. W pudełku znajdziemy również znane polskie obiekty takie jak, hala sportowa Spodek, Smok Wawelski, Dąb Bartek i inne!Wszyscy gracze w najszybszej drużynie otrzymają punkty na rękę, której użyli do budowy obiektu.
Gracz, który jako pierwszy uzbiera trzy punkty na lewą rękę i trzy punkty na prawą wygrywa!
Producent | Portal Games |
Kod paskowy (EAN) | 5902560380163 |
Data premiery | 2016.04.25 |
Data pojawienia się | 2016.04.25 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Zestaw zawiera dwadzieścia jeden historyjek obrazkowych. Każda historyjka składa się z trzech obrazków przedstawiających kolejne etapy jednego zdarzenia. Głównymi bohaterami tych wydarzeń są przede wszystkim dzieci. Pod każdym obrazkiem zapisano pytanie związane z jego treścią, a odpowiedzi na te pytania podano na osobnych paskach. Historyjki podzielono ze względu na stopień trudności na trzy poziomy, po siedem historyjek w każdym poziomie. Różnica w poziomie trudności polega przede wszystkim na długości pytań i odpowiedzi, a także budowie wyrazów. Dziecko – pracując z pomocą dorosłego lub pod jego kontrolą – powinno przyjrzeć się uważnie wszystkim trzem obrazkom należącym do jednej historyjki, a następnie ułożyć je w odpowiedniej kolejności. N...
Innowacyjny projekt, który dzięki swojej formie i treści zainteresuje dzieci w każdym wieku. Na każdej stronie widnieje jedna litera, na której przez dołączoną do książki lupę szukamy zabawnych obrazków – zastosowana technika graficzna sprawia, że nie są widoczne na pierwszy rzut oka. Zobacz, czy uda ci się znaleźć planetę w pieluszce, piramidę z pomidorów, a może pieniądze na patyku? Jeśli tak, to spróbuj z tych elementów ułożyć ciekawą opowieść! Książka stanowi świetną pomoc przy nauce liter, głoskowania, poszerza słownictwo, a dla bardziej zaawansowanych czytelników jest to źródło nieustającej radości podczas wymyślania coraz to bardziej zwariowanych historyjek.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści
Nowe wydanie bestsellera! Gra edukacyjna „Zegar” to aż 12 propozycji wciągającej rozgrywki, podczas której przedszkolaki i uczniowie pierwszych klas szkoły podstawowej trenują posługiwanie się zegarkiem, ćwiczą pamięć, koncentrację i spostrzegawczość, a przede wszystkim doskonale się bawią! Duża liczba wariantów o zróżnicowanym poziomie trudności umożliwia dostosowanie zabawy do wieku i temperamentu graczy. Każdy znajdzie wariant dla siebie! Co robi Julka o 10:00 i o której Franek wychodzi z domu? Czy uczeń przerośnie (zegar)mistrza? Poznaj wesołe rodzeństwo i odwiedź tajemniczą pracownię, w której rozbrzmiewa tykanie zegarów, a odczytywanie godzin opanujesz bez trudu! Bajeczne ilustracje Katarzyny Urbaniak i Marcina Minora wciągną dzieci w zaczarow...
Kolorowy potwór nie wie, co się z nim dzieje. Wszystkie jego emocje się poplątały, sam już nie wie, co właściwie czuje! Trzeba to szybko naprawić. Czy ktoś mu pomoże? Prosta i zabawna historia, która wprowadzi dzieci w fascynujący język uczuć. Nauczcie się razem z kolorowym potworem, jak rozpoznawać i nazywać emocje.
Zestaw zawiera karty wspierające naukę rysowania na kilka różnych sposobów: odwzorowanie na pustej karcie obrazka krok po kroku, od ogółu do detali, a także przeniesienia umieszczonego na kratkowanym tle rysunku na kartę z pustymi kratkami. Dzieciom w różnym wieku można dobrać odpowiednie dla nich trudniejsze czy mniej skomplikowane ilustracje i formy ćwiczenia rysowania obrazków.
„Kraina zagadek” to 80 dwustronnych kart, które w sposób naturalny pozwalają dziecku rozszerzyć wiedze o otaczającym go świecie. Zagadki wzbogacają dziecięcy słownik, a także rozwijają inteligencje, myślenie przyczynowo skutkowe oraz kreatywność. Karty „Kraina zagadek” są polecane do zabawy dziecka z rodzicem od 3 roku życia oraz rekomendowane do pracy z dziećmi: psychologom, pedagogom, terapeutom i logopedom. Dzięki nim dziecko w łatwy i bardzo naturalny sposób nabywa wiedzę o świecie i rozwija swoją inteligencję. Rozwiązywanie łamigłówek zawartych na kartach rozwija: • myślenie przyczynowo – skutkowe (np. dopasowanie krowa mleko, kura jajko), • myślenie dedukcyjne (Co powinniśmy spakować na basen?), • kreatywność (Co kryje się za drzewam...
Rysuję po śladzie to zestaw kart z obrazkami o tematyce bliskiej dzieciom (zwierzęta, baśnie, pojazdy, przyroda), które wspomagają doskonalenie tych umiejętności. Na każdej planszy znajdują się kropeczki, które dziecko łączy za pomocą pisaka suchościeralnego, dzięki czemu proste ćwiczenie zyskuje na atrakcyjności. Zawartość opakowania: 15 kart 15.0x20.0 cm. Flamaster suchościeralny.
Gra na spostrzegawczość i refleks! Twoim zadaniem jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery – będziesz musiał odnaleźć tę jedną, właściwą! Wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek. Proste zasady gry! • Na stole tworzymy mrowisko. Obok mrowiska kładziemy stos kart z różnokolorowymi mrówkami. • Odkrywamy kartę z góry stosu – pojawia się mrówka, np. czerwona z cyfrą 7. Wszyscy gracze starają się jak najszybciej znaleźć w mrowisku mrówkę o wartości 7. Najszybszy gracz zdobywa czerwoną mrówkę – kładzie ją obok siebie w taki sposób, aby wszyscy ją widzieli. • Uwaga! Gracze muszą wykazać się nie lada spostrzegawczością, ponieważ je...
„Moje myśli uspokajają się. Mój umysł się rozjaśnia.Jestem spokojem.” Idealna lektura do poduszki, znakomita też do czytania w szkole lub przedszkolu. Przewodnik po mindfulness, nazywanym także uważnością lub uważną obecnością. Poczuj wraz z dzieckiem, jak chwila medytacji może przywrócić spokój, radość i równowagę w życiu.
„Kiedyś spojrzysz na dom i zdziwisz się, że coś tak małego może tak bardzo poruszyć. Kiedyś poczujesz słodki ciężar na swoich silnych plecach. Kiedyś będę się przyglądać, jak czeszesz swoje dziecko”. Oszczędna w słowach i wzruszająca książka o miłości macierzyńskiej, która trwa mimo upływu czasu. Pięknie zilustrowana przez Petera H. Reynoldsa, poruszy każde serce, nie tylko dziecięce. Alison McGhee – bestsellerowa powieściopisarka i autorka książek dla dzieci. Peter H. Reynolds – obsypywany nagrodami autor i ilustrator książek dla dzieci. W Polsce znany przede wszystkim jako twórca „Kropki”, która zapoczątkowała obchodzenie Międzynarodowego Dnia Kropki – święta kreatywności i odwagi w odkrywaniu talentów.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro