hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Reklama jako sztuka powtórzeń”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Reklama jako sztuka powtórzeń

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.10.10
28,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 39,00 zł

Opis od wydawcy

Prof. UG, dr hab. Anna Ryłko-Kurpiewska od 20 lat zawodowo zajmuje się reklamą i prowadzi studia podyplomowe z tego zakresu. Na co dzień nauczyciel akademicki na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Gdańskim. Autorka 3 książek, redaktorka 5 monografii i kilkudziesięciu artykułów branżowych poświęconych komunikacji społecznej. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy oraz tworzeniem nazw i logotypów. Publikacja w interesujący, interdyscyplinarny sposób prezentuje językowe konteksty reklamy, niezwykle istotne w pracy profesjonalistów z takich dziedzin, jak marketing, reklama, public relations czy dziennikarstwo. Rozważania zostały zilustrowane obrazowymi przykładami oraz badaniami z różnych dziedzin nauki i praktyki. Nowatorska perspektywa oraz brak podobnych opracowań sprawiają, że książka stanowi bogate i interesujące źródło wiedzy dla osób zainteresowanych taką tematyką.

AutorAnna Ryłko-Kurpiewska
WydawnictwoNovae Res
Rok wydania2016
Oprawabroszurowa
Liczba stron470
Format16x23.5 cm
Numer ISBN978-83-8083-202-2
Kod paskowy (EAN)9788380832022
Waga732 g
Data premiery2023.07.14
Data pojawienia się2023.07.14

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Reklama jako sztuka powtórzeń”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0
Wróć do góry