Prof. UG, dr hab. Anna Ryłko-Kurpiewska od 20 lat zawodowo zajmuje się reklamą i prowadzi studia podyplomowe z tego zakresu. Na co dzień nauczyciel akademicki na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna na Uniwersytecie Gdańskim. Autorka 3 książek, redaktorka 5 monografii i kilkudziesięciu artykułów branżowych poświęconych komunikacji społecznej. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy oraz tworzeniem nazw i logotypów. Publikacja w interesujący, interdyscyplinarny sposób prezentuje językowe konteksty reklamy, niezwykle istotne w pracy profesjonalistów z takich dziedzin, jak marketing, reklama, public relations czy dziennikarstwo. Rozważania zostały zilustrowane obrazowymi przykładami oraz badaniami z różnych dziedzin nauki i praktyki. Nowatorska perspektywa oraz brak podobnych opracowań sprawiają, że książka stanowi bogate i interesujące źródło wiedzy dla osób zainteresowanych taką tematyką.
Autor | Anna Ryłko-Kurpiewska |
Wydawnictwo | Novae Res |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 470 |
Format | 16x23.5 cm |
Numer ISBN | 978-83-8083-202-2 |
Kod paskowy (EAN) | 9788380832022 |
Waga | 732 g |
Data premiery | 2023.07.14 |
Data pojawienia się | 2023.07.14 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.