Umarł król, niech żyje król! Stań do walki o tron! Zawiązuj spiski, snuj intrygi i zdobywaj pieniądze. Nieuniknione też będzie starcie z innymi pretendentami do korony. Kto obejmie władzę nad królestwem?
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Producent | Egmont - gry |
Kod paskowy (EAN) | 4260071879387 |
Waga | 286 g |
Wymiary | 130 x 180 x 40 mm |
Data premiery | 2016.10.05 |
Data pojawienia się | 2016.09.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Wyślij komary na wakacje! Niech kąpią się w Bałtyku lub zbierają grzyby, byle tylko bzyczały już nad uchem. Gracze zagrywają karty na wspólny stos, pozbywają się komarów z ręki. Muszą decydować, jaką kartę zagrać i kiedy spasować, by na koniec rundy mieć jak najmniej karnych punktów. Rozgrywka toczy się w szybkim tempie, a jednym sprytnym ruchem można zaskoczyć swoich rywali. Zawartość opakowania: • karty, • instrukcja.
Gra z bohaterami książek Grzegorza Kasdepke! Pomóż detektywowi Pozytywce odnaleźć ukryte przedmioty. Wykaż się dobrą pamięcią i umiejętnością podejmowania ryzyka. I unikaj pana Mietka – przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę! Proste zasady gry! • 49 płytek rozkładasz na stole obrazkami do dołu. Na płytkach znajdują się przedmioty, których będziemy szukać podczas gry oraz bohaterowie z serii książek Grzegorza Kasdepke: detektyw Pozytywka, Martwiak i pan Mietek. • Twoim zadaniem jest odkrywanie kolejnych płytek w celu zdobycia jak największej ich liczby. Zasady zdobywania płytek są proste: np. płytka z rowerem ma wartość 3, oznacza to, że musisz odkryć 3 takie płytki, aby je zdobyć. Łatwiej będzie o lupę, ponieważ ma wartość 2 ...
W drużynowej grze „Kalambury” wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunku) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane na losowanej karcie. Gra skierowana jest jednocześnie do dzieci i dorosłych, może być pretekstem do świetnej, pełnej humoru i emocji zabawy rodzinnej. W tej grze zwyciężyć może każdy, ważny jest refleks i umiejętność kojarzeń. Zawartość opakowania: • dwustronne karty haseł – 108 sztuk, • karty „kategoria” – 2 sztuki, • plansza, • pionki do gry – 3 sztuki, • kostka do gry, • żetony – 60 sztuk, • notesy – 3 sztuki, • klepsydra, • instrukcja. Liczba drużyn: 2-3
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • gorący ziemniak (w postaci kulki), • 110 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 5.0 cm
Podręczna, podróżna wersja jednej z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce, która podbiła serca tysięcy dzieci i rodziców. Myśl, kojarz, rzucaj i pozbądź się Gorącego Ziemniaka zanim się sparzysz! Przezabawna gra rodzinna, sprawdzająca refleks. Pozornie proste pytania, na które odpowiedzi pod presją czasu przestają być już tak oczywiste, a swoboda skojarzeń i pomysłowość sprawiają, że rozgrywce towarzyszą salwy śmiechu. Wygodne opakowanie pozwala na łatwe zabranie gry ze sobą w podróż, do przyjaciół, na wycieczkę, na piknik, czy do lekarza. Zawartość opakowania: • plansza, • kulka, • 55 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja.
Kostki obrazkowe Opowiem ci mamo to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najbardziej ciekawą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. Zawartość pudełka: – 6 kostek z obrazkami, – instrukcja.
Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby w jednej linii, było najwięcej jednakowych. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza. Wymiary: 10.0 x 13.0 x 3.5 cm
Mnóstwo kreatywnej zabawy: układanie dowolnych tras i ściganie się do mety! Duże puzzle z grą „Droga” to prawie trzymetrowa układanka, z którą można zbudować mnóstwo dróg o różnych kształtach i wykorzystać do wyścigu samochodami. Wystarczy puścić wodze fantazji i stworzyć nawet najbardziej odjechane trasy. Kto wie, co może się wydarzyć na drodze!? Miłośników szybkiej jazdy czekają natomiast niesamowite przygody – mogą sprawdzić swoje możliwości w grze rozwijającej myślenie strategiczne. Dzięki układaniu drogi dzieci rozwijają wyobraźnię przestrzenną i kreatywność, a podczas gry doskonalą również kompetencje społeczne. Zabawy konstrukcyjne i trening myślenia strategicznego Duże puzzle z grą „Droga” to kreatywna zabawa konstrukcyjna,...
Zdobądź skarby legendarnych Złotych Miast! Wasza ekspedycja dotarła do krainy 7 Złotych Miast! Rozpoczyna się rywalizacja o skarby. Kto z was zgromadzi ich najwięcej? Bądźcie ostrożni – wielka świątynia niebawem się zawali! W XVI wieku w Ameryce Południowej popularna była legenda o El Dorado. Jej odpowiednikiem w Ameryce Północnej była legenda o 7 Złotych Miastach Ciboli. Pokusa zdobycia sławy i bogactwa przyciągała kolejne wyprawy europejskich poszukiwaczy. Podczas gry wcielacie się w uczestników jednej z nich!
Poznaj tajniki kodowania. Ułóż odpowiednią sekwencję kart, przygotowując trasę prowadzącą do skarbów, i przeżyj wspaniałą przygodę! Poczuj moc drużyny i prześcignij ducha! „Zakodowany zamek” to gra kooperacyjna, w której wcielicie się w sprytnego czarodzieja i opracujecie strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznacie język znaków i symboli graficznych, wykorzystacie pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów. Gra stanowi propozycję do nauki podstaw kodowania dla dzieci bez użycia komputera. Zadaniem uczestników jest układanie odpowiednich sekwencji kart, które doprowadzą czarodzieja prosto do poszukiwanych skarbów. Dzieci poćwiczą przy tym tworzenie komunikatów i algorytmów....
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro