LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

praca zbiorowa

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu
Autor:praca zbiorowa
Wydawnictwo:CeDeWu
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Format:16.5x24.0 cm
Liczba stron:580
Numer ISBN:9788375568325
Numer EAN:9788375568325
Dostępna ilość:45 egz.
Czas realizacji:
2 dni robocze Czas
Obniżka
-30%
68,
99
Skreśl99,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Paczka w RUCHu2,99 zł
Poczta Polskaod 4,99 zł
Paczkomaty7,99 zł
Kurier9,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych książek!
SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu - opis wydawcy:

Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osobistego bloga do portalu e-handlu. Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach nie jest nauką ścisłą, gdyż nie znamy zasad i algorytmów będących podstawą funkcjonowania Google i innych wyszukiwarek. Ekspert z dziedziny SEO może wzbogacać swą wiedzę tylko poprzez doświadczenie praktyczne, testy i analizę opublikowanych patentów. Książka ta powstała dzięki doświadczeniu autora i jego współpracy ze specjalistami z Włoch i innych krajów. Przedstawia najbardziej skuteczne i aktualne metody poprawy pozycjonowania witryn internetowych, uzupełniając całość prezentacją takich pojęć, jak SEM (search engine marketing), SMO (social media optimization) i ASO (app store optimization), a także ostrzegawczymi materiałami z zakresu takich gorących tematów, jak black hat SEO.

Omówione tematy

- SEO w epoce sieci semantycznej - mikrodane, rich snippets oraz authorship markup

- Nowe czynniki on page i off page w marketingu inbound oraz zarządzanie witrynami wielojęzycznymi w środowisku SEO

- Google Hummingbird, Google Panda, Google Penguin i inne nowości - unikanie kar i zarządzanie nimi

- Perswazyjny marketing internetowy i copywriting SEO. Social media optimization (SMO) oraz social media marketing (SMM)

- Możliwości i fortele black hat SEO - jak wejść wyżej w klasyfikacji kilkoma ruchami na granicy kar

- Jak zrealizować link building według zaleceń Google i jak rozwija się współczesne SEO

Data ukazania się w księgarni: 2017.03.22

Klienci, którzy kupili SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu, wybrali również

Wykłady z filozofii mediów. Podstawy nauk o komunikowaniu

Wykłady z filozofii mediów. Podstawy nauk o komunikowaniu

Wykłady z filozofii mediów Jana Pawła Hudzika to oryginalna i pionierska publikacja na gruncie po...

Cena: 44,25
Dodaj do koszyka
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą

Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyf...

Cena: 44,25
Dodaj do koszyka
Nowa Odyseja. Opowieść o kryzysie

Nowa Odyseja. Opowieść o kryzysie

Haszema al-Soukiego, skromnego informatyka pracującego w wodociągach w Damaszku, trudno nazwać bu...

Cena: 29,19
Dodaj do koszyka
Podstawy i perspektywy chemii koordynacyjnej. Tom I Podstawy chemii koordynacyjnej

Podstawy i perspektywy chemii koordynacyjnej. Tom I Podstawy chemii koordynacyjnej

Przełom XX i XXI wieku przyniósł nieoczekiwany postęp w dziedzinie chemii koordynacyjnej. Dotyczy...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Konflikt serbsko-albański w Kosowie w latach 1999-2014. Charakterystyka, uwarunkowania i formy konfliktu społecznego

Konflikt serbsko-albański w Kosowie w latach 1999-2014. Charakterystyka, uwarunkowania i formy ...

„Nie ulega wątpliwości, że recenzowana książka niejako »dopełnia« wieloletnie bad...

Cena: 24,28
Dodaj do koszyka
Migracje, migranci. O czym warto wiedzieć, by wyrobić sobie własne zdanie

Migracje, migranci. O czym warto wiedzieć, by wyrobić sobie własne zdanie

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: Karakter

Do jakich krajów migruje najwięcej ludzi? Czy kobiety migrują rzadziej niż mężczyźni? Czy walka z...

Cena: 22,75
Dodaj do koszyka
Jednominutowy negocjator

Jednominutowy negocjator

Autor: Don Hutson, George Lucas, Wydawnictwo: MT Biznes

Poznaj sekrety Jednominutowego Negocjatora! Umiejętność negocjowania ma wpływ na każdy aspekt na...

Cena: 16,19
Dodaj do koszyka
Cesarz Ameryki. Wielka ucieczka z Galicji

Cesarz Ameryki. Wielka ucieczka z Galicji

Autor: Martin Pollack, Wydawnictwo: Czarne

"Cesarz Ameryki" to fascynująca opowieść o wielkiej fali emigracji, która ruszyła z Galicji pod k...

Cena: 22,69
Dodaj do koszyka
Podstawy i perspektywy chemii koordynacyjnej. Tom 2

Podstawy i perspektywy chemii koordynacyjnej. Tom 2

U podstaw wielu procesów naturalnych oraz rozwoju różnych dziedzin naszego życia można odnaleźć n...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Sterowanie i mechatroniczne narzędzia skrawające

Sterowanie i mechatroniczne narzędzia skrawające

W technologiach kształtowania elementów maszyn nadal wiodącą rolę odgrywa obróbka skrawa­niem. Je...

Cena: 66,75
Dodaj do koszyka
Poradnik lidera. 333 pytania od lidera

Poradnik lidera. 333 pytania od lidera

Autor: Angelica Pegani, Wydawnictwo: Rozpisani.pl

Publikacja w swojej treści obejmuje style liderów, ich wnioski na podstawie przeprowadzonych pięć...

Cena: 69,99
Dodaj do koszyka
Unreal Engine w 24 godziny Nauka tworzenia gier

Unreal Engine w 24 godziny Nauka tworzenia gier

Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawia...

Cena: 44,85
Dodaj do koszyka
Linux Server Bezpieczeństwo i ochrona sieci

Linux Server Bezpieczeństwo i ochrona sieci

Autor: Binnie Chris, Wydawnictwo: Helion

W sieci trwa ciągły wyścig zbrojeń. Na systemy internetowe czyha cała armia napastników o różnych...

Cena: 25,94
Dodaj do koszyka
Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Prognozowanie ? jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania ? nabiera szczególne...

Cena: 54,99
Dodaj do koszyka
Podstawy zarządzania

Podstawy zarządzania

, Wydawnictwo: Gab

Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Pol...

Cena: 54,99
Dodaj do koszyka
Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Projakościowe zarządzanie przedsiębiorstwem

Autor: Marcin Jakubiec, Wydawnictwo: Difin

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat projakościowego zarządzania przedsiębiorstwem. Przedst...

Cena: 32,85
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
2.Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Autor: Anna Miotk
3.Marketing

Marketing

4.Strategia mitu w marketingu

Strategia mitu w marketingu

5.W market[r]ingu

W market[r]ingu

6.Content Marketing

Content Marketing

7.Dizajn dla realnego świata

Dizajn dla realnego świata

8.Content marketing po polsku

Content marketing po polsku

9.Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu ...

Autor: Eric Worre
10.Art Branding

Art Branding

11.Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
12.Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior

Twoja firma w social mediach. Podręcznik market...

13.Marketing nieruchomości

Marketing nieruchomości

14.Employer branding – marka pracodawcy w praktyce

Employer branding – marka pracodawcy w pr...

15.Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia...

16.Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

17.Jakościowe metody badań marketingowych

Jakościowe metody badań marketingowych

18.Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzyst...

19.Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

20.SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Web...

LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu

SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Web...

2.Content Marketing

Content Marketing

3.Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy

4.Marketing usług zdrowotnych

Marketing usług zdrowotnych

5.Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia...

6.Rynek inwestycji kolekcjonerskich i alternatywnych

Rynek inwestycji kolekcjonerskich i alternatywnych

7.Strategia mitu w marketingu

Strategia mitu w marketingu

8.Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations

Autor: Anna Miotk
9.Art Branding

Art Branding

10.Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe

11.Konsument wierny jak pies

Konsument wierny jak pies

12.Ziglar o sprzedaży

Ziglar o sprzedaży

Autor: Zig Ziglar
13.Strumieniowanie energii klienta

Strumieniowanie energii klienta

14.Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzystać potencjał Big Data

Rewolucja z Marketing Automation. Jak wykorzyst...

15.Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biznesu

Marketing wartości. Ludzkie oblicze Twojego biz...

16.…tak na marginesie strategii

…tak na marginesie strategii

17.Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojalność

Email marketing Komunikuj, angażuj, buduj lojal...

18.Marketing 3.0

Marketing 3.0

19.Komunikacja marketingowa w turystyce

Komunikacja marketingowa w turystyce

20.Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z...

LD
PD
© 2017 Aros - dyskont książkowy. Polityka prywatności i plików cookies    Tania księgarnia internetowa, tania książka, książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Wydawnictwa Autorzy