hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wydanie drugie”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wydanie drugie

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.01.26
48,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 69,00 zł

Opis od wydawcy

Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem.

To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych.

W książce:

• zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej,

• techniki badań i analizy konkurencji,

• projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów,

• sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online,

• cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych.

Strategia UX – by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!

Jaime Levy od ponad dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem innowacyjnych prototypów i produktów dystrybuowanych na nośnikach fizycznych, urządzeniach mobilnych, w internecie oraz w telewizji interaktywnej. Jest ekspertką w dziedzinie strategii UX. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Prowadzi zajęcia na takich uczelniach, jak Art Center of Pasadena, New York University, Royal College of Art, UCLA Extension czy University of Southern California. Zabiera głos na konferencjach, prowadzi warsztaty i szkolenia.

AutorLevy Jaime
WydawnictwoHelion
Rok wydania2021
Oprawamiękka
Liczba stron216
Format23.7 x 16.8 cm
Numer ISBN9788328382893
Kod paskowy (EAN)9788328382893
Data premiery2021.10.28
Data pojawienia się2021.10.28

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wydanie drugie”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Techniki tworzenia innowacyjnych rozwiązań cyfrowych, wydanie drugie“ – wybrali również

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
34,99 zł
5 osób kupiło
Informacja
O'Reilly. Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek, wydanie 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
41,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
User Friendly. Jak niewidoczne zasady projektowania zmieniają nasze życie, pracę i rozrywkę - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 79,00 zł
58,46 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
38,99 zł
9 osób kupiło
Informacja
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach wyd. 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
41,99 zł
Lean UX dla zespołów Agile - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
41,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Badania jako podstawa projektowania User Experience - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 99,00 zł
81,99 zł
11 osób kupiło
Informacja
UXUI. Design Zoptymalizowany. Manual Book - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 79,00 zł
55,30 zł
3 osoby kupiły
Informacja
Dizajn na co dzień - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Dizajn na co dzień
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.02.18
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
43,99 zł
Badanie UX. Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
34,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Strategia Umami. Jak połączyć biznes z projektowaniem doświadczeń i wyróżnić się na rynku - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 64,90 zł
55,17 zł
6 osób kupiło
Informacja
Punkt i linia a płaszczyzna - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,90 zł
32,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Wróć do góry