Szkolny mandat to pierwsza tego typu pozycja na rynku wydawnictw edukacyjnych. Powstała z myślą o nauczycielach, którzy szukają nowych, alternatywnych sposobów na rozwiązywanie problemów wychowawczych oraz skuteczną pracę z uczniem trudnym, spóźniającym się, łamiącym regulamin szkolny i reguły społeczne. Zestaw zawiera karty pracy powiązane tematycznie z różnorodnymi szkolnymi przewinieniami. Za nieodpowiednie zachowanie (palenie papierosów, agresja, nieprzygotowanie do zajęć itp.) uczeń otrzymuje kartę z ćwiczeniem szkolny mandat. Zadania zostały skonstruowane tak, aby poszerzać wiedzę ucznia na temat szkolnych zasad i kształtować właściwe modele zachowań. Zróżnicowane formy karnych ćwiczeń rozwiną kreatywność (projektowanie plakatów, wymyślanie haseł i sloganów), logiczne myślenie (konstruowanie regulaminów), usprawnią zdolności manualne (projektowanie znaków) oraz umiejętności redakcyjne.
Autor | Aleksander Jaglarz |
Wydawnictwo | WIR |
Rok wydania | 2013 |
Oprawa | miękka |
Format | 21.0x29.7 cm |
Numer ISBN | 9788362739394 |
Kod paskowy (EAN) | 9788362739394 |
Data premiery | 2015.05.16 |
Data pojawienia się | 2015.05.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ortografki, czyli zabawne historyjki i ćwiczenia ortograficzne kształcące umiejętność czytania ze zrozumieniem
Karty przeznaczone są dla psychologów, terapeutów, socjoterapeutów, pedagogów do pracy indywidualnej i grupowej z dziećmi, a także dla nauczycieli podczas lekcji wychowawczych, czy zajęć świetlicowych. Materiały te z powodzeniem mogą być wykorzystywane przez rodziców i opiekunów, którzy chcieliby pomóc dzieciom w lepszym odkrywaniu świata własnych emocji, myśli i zachowań, ale nie potrafią z dziećmi o tym rozmawiać. Teczka zawiera: • 55 kart (18 kolorowych, pokazowych, laminowanych) oraz 37 czarno-białych przeznaczonych do pracy z dziećmi; • gotowe narzędzie do pracy terapeutycznej i profilaktycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym i szkolnym; • karty dostosowane są do wieku i możliwości poznawczych dzieci; • treści ujęte w atrakcyjnej formie grafic...
Jest to pozycja polecana uczniom z klas IV–VI. Zawarte w niej teksty i ćwiczenia pomogą przypomnieć i utrwalić zasady ortograficzne. Autorka podzieliła teksty według trudności ortograficznych. Omówione są szczegółowo „ó” i „u”, „ż” i „rz”, „h” i „ch” oraz pisownia przeczenia „nie” z częściami mowy. Na początku każdego działu zostały wymienione wszystkie zasady pisowni, które potem są powtarzane przez ucznia w ćwiczeniach. Autorka postarała się, by zaintrygować ucznia i w ten sposób zachęcić go do pracy. Teksty są czasem zaszyfrowane, czasem pomieszane, tak że pierwszym zadaniem dziecka jest ich odczytanie. Ćwiczenia opierające się na wyrazach z tekstów rozwijają koncentrację uwagi, funkcje wzrokowe, logiczne myślenie, spraw...
Jednym z ulubionych zajęć dzieci jest kolorowanie. W tej książce właśnie ta czynność stanowi podstawę do nauki ortografii. Nauka pisowni każdego wyrazu opiera się na pewnym schemacie. W pierwszym ćwiczeniu dziecko koloruje pola według kodu. Ze skończonego rysunku odczytuje wyraz z u, ó, ch, h, rz lub ż, który następnie (w ćwiczeniu drugim) zapisuje kilka razy w liniaturze - aby utrwalić jego pisownię. W zadaniu trzecim uczeń musi wykazać się różnymi zdolnościami, między innymi spostrzegawczością, umiejętnością liczenia i porównywania, kojarzenia, dopasowywania elementów. W tym ćwiczeniu najważniejsze jest jednak rysowanie lub kolorowanie. W ostatnim zadaniu dziecko uczy się innych wyrazów z daną trudnością ortograficzną związanych ze słowem gł...
Zestaw zawiera dwadzieścia jeden historyjek obrazkowych. Każda historyjka składa się z trzech obrazków przedstawiających kolejne etapy jednego zdarzenia. Głównymi bohaterami tych wydarzeń są przede wszystkim dzieci. Pod każdym obrazkiem zapisano pytanie związane z jego treścią, a odpowiedzi na te pytania podano na osobnych paskach. Historyjki podzielono ze względu na stopień trudności na trzy poziomy, po siedem historyjek w każdym poziomie. Różnica w poziomie trudności polega przede wszystkim na długości pytań i odpowiedzi, a także budowie wyrazów. Dziecko – pracując z pomocą dorosłego lub pod jego kontrolą – powinno przyjrzeć się uważnie wszystkim trzem obrazkom należącym do jednej historyjki, a następnie ułożyć je w odpowiedniej kolejności. N...
Książka ta może służyć terapeutom, nauczycielom i rodzicom do pracy z dziećmi, które dopiero uczą się lub mają trudności ze zrozumieniem, jak zachować się w różnych codziennych sytuacjach społecznych. Jest to zbiór krótkich opowiadań oraz opracowanych do nich pytań i zadań, które rozwijają nie tylko umiejętności komunikacyjne i społeczne młodych czytelników, ale także wspierają ich rozwój poznawczy i językowy. Dziecięcy bohaterowie opowiadań każdego dnia popełniają różne gafy: w domu, w szkole, w czasie zabawy z rówieśnikami czy podczas spotkań rodzinnych. Nie rozumieją zasad funkcjonowania w grupie, źle odbierają intencje innych, myślą przede wszystkim o własnych potrzebach. Co w takich sytuacjach im towarzyszy? Najczęściej same kłopoty...
Głównym celem publikacji jest rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, wyszukiwania informacji w tekście, a następnie wykorzystywania ich w zadaniach z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, społecznej i przyrodniczej. Książka jest przeznaczona głównie dla uczniów klasy trzeciej, ale doskonale sprawdzi się w pracy z uczniami starszymi, którzy z różnych powodów potrzebują wsparcia. Można korzystać z niej podczas lekcji oraz na zajęciach indywidualnych lub przeprowadzanych w niewielkich grupach. Zaproponowana forma pracy z tekstem uczy samodzielności i wytrwałości, przygotowuje do sprawdzianów oraz do egzaminów, które czekają na uczniów w przyszłości.
Książka ma na celu doskonalenie myślenia przyczynowo-skutkowego w odniesieniu do różnych sytuacji społecznych. W jej skład wchodzi 36 zadań, które można wykonać w 3 krokach: 1. Zinterpretowanie sytuacji, która jest przedstawiona na obrazku. 2. Dopisanie adekwatnych dialogów lub myśli osób znajdujących się na ilustracji. 3. W zależności od rodzaju zadania napisanie bądź narysowanie, co mogło być przyczyną lub skutkiem takiego zdarzenia. Opcjonalnie obrazki można także pokolorować. Na końcu znajduje się także 12 pustych szablonów, w których dzieci mogą stworzyć własne historyjki.
Historyjki obrazkowe z emocjami to materiały edukacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, szczególnie dla tych, które mają trudności z odczytywaniem oraz nazywaniem emocji innych osób na podstawie mimiki ich twarzy i mowy ciała. Każda historyjka składa się z trzech obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek. Następnie uczeń powinien nazwać emocje, które odczuwają postacie pokazane na ilustracjach. Najlepiej jeśli zrobi to samodzielnie, analizując wygląd ust, brwi i oczu postaci, ich sylwetki oraz kontekst sytuacji. Zestaw w teczce: zawiera zeszyt (8 stron format A4) oraz 20 kart.
Chemia to dziedzina, która wymaga od ucznia zaangażowania i skupienia. Repetytorium – szkoła podstawowa – chemia to książka, która zawiera wszystkie informacje potrzebne do opanowania wiedzy z zakresu chemii w szkole podstawowej. Kolejne działy publikacji w sposób kompleksowy i przejrzysty prezentują wszystkie objęte podstawą programową zagadnienia. Treść książki ujęta jest w kolorową i uporządkowaną szatę graficzną. Repetytorium... zawiera liczne schematy, tabele i grafiki. Do części teoretycznych dołączone są zadania oraz sposoby ich rozwiązania, ułatwiające radzenie sobie z podobnymi ćwiczeniami w przyszłości. Dzięki znacznikowi „pewniak na teście” łatwe do przewidzenia stają się treści, które mogą pojawić się na teście lub sprawdziani...
W niniejszej książce opracowano kilkadziesiąt sytuacji i podano najbardziej popularne zdania, frazy lub wyrazy, które należy wtedy wypowiedzieć. Pracując z tą publikacją, dziecko będzie ćwiczyło zasady powitań i pożegnań z rówieśnikiem, członkiem rodziny i obcą osobą dorosłą; utrwali wiedzę, w jakich sytuacjach używać słów dziękuję, proszę, przepraszam; będzie wiedziało, jak grzecznie rozmawiać przez telefon i domofon, w jakich słowach wyrażać troskę o innych, jak okazywać sympatię, jak grzecznie zachowywać się w szkole, w miejscach publicznych, przy stole i w towarzystwie innych. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych zapisano pytania, które czyta dorosły pracuj...
JĘZYK POLSKI INACZEJ! RYSUJ, NOTUJ I ZAPAMIĘTUJ!"PISANIE JAK MALOWANE. REDAGOWANIE WYPOWIEDZI" to połączenie polonistycznej pasji z graficznym przekazywaniem wiedzy. Autorka sprawnie posługuje się techniką notowania wizualnego, co ułatwia zapamiętanie różnych rodzajów wypowiedzi i sposobów ich redagowania. Wspomagając słowo obrazem, tworzymy skojarzenia, dzięki którym efektywniej się uczymy.
Niniejsza publikacja jest tożsama z publikacją Uwaga! Koncentruję się! Ćwiczenia na koncentrację i spostrzegawczość dla uczniów gimnazjum. Ćwiczenia zaprezentowane w tej książce przeznaczone są dla uczniów klas 7-8. Służą przede wszystkim do doskonalenia koncentracji. Dodatkowo usprawniają wiele innych funkcji, między innymi percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację przestrzenną, pamięć i logiczne myślenie. Polecenia dobrane są tak, aby podtrzymywać zainteresowanie ucznia. Zadania polegają między innymi na wyszukiwaniu różnic, uzupełnianiu brakujących elementów, dobieraniu par, przerysowywaniu figur w określony sposób i rozwiązywaniu łamigłówek logicznych.
Czytam z mandalą - Opracowanie zostało przygotowane dla dzieci posiadających już znajomość literek i rozwijających naukę czytania. Zestaw zawiera 50 różnorodnych mandali, w które wkomponowano słówka i ilustracje. Poszczególne kompozycje zawierają wyrazy zaczynające się na daną literkę lub na kolejne trzy literki alfabetu, co służy poszerzaniu zasobu słownictwa. Ilustracje do każdego słówka kształtują pamięć wzrokową, rozwijają wyobraźnię. Relaksacyjne funkcje mandali pozwalają w przyjemny sposób doskonalić umiejętność czytania.
Zestaw ćwiczeń mający na celu doskonalenie zdolności koncentracji i uwagi. Poszczególne ćwiczenia oparte są na zasadzie precyzyjnego łączenia punktów i odwzorowania kształtów. Zróżnicowany stopień trudności pozwala na wykorzystanie w pracy z dziećmi w wieku od 8 do 14 lat.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro