Pierwszy umieszcza na planszy 9 kart z literami, obraca klepsydrę i obraca kartę kategorii. Następnie wymyśla słowo z wylosowanej kategorii zaczynające się od jednej z liter leżących na planszy. Im dłużej będzie się zastanawiał, tym więcej czasu zyska następny gracz!
Producent | Tactic |
Kod paskowy (EAN) | 6416739544663 |
Waga | 640 g |
Wymiary | 248 x 248 x 60 mm |
Data premiery | 2017.07.15 |
Data pojawienia się | 2017.07.15 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zestaw ćwiczeń dla uczniów klas 7 mających trudności w uczeniu się. Praca Metodą Ortograffiti zwiększy kompetencje ucznia w obszarze czytania, pisania, rozumienia dłuższego tekstu oraz poleceń, a także przetwarzania i wykorzystywania informacji w różny sposób. Ponadto zadania mają na celu usprawniać i kompensować funkcje poznawcze takie jak koncentracja uwagi, orientacja w przestrzeni, funkcje wzrokowe, ruchowe i słuchowe, doskonalenie ucznia w trudnej dla niego materii grafii, ortografii i interpunkcji. W efekcie pracy uczeń zwiększy poziom wiedzy i umiejętności koniecznych do uzyskiwania pozytywnych ocen z przedmiotów szkolnych, właściwych dla jego potencjału oraz przezwyciężać trudności w uczeniu się nie tylko języka polskiego, ale też innych przedmiot...
Kiedy się nudzisz, wołaj nudzimisia. Wrota Nudzimisiowa już otwarte! Odtąd już żadne dziecko nie będzie się nudzić! Wszystko zaczęło się od tego, że Szymek się nudził. Głośno wołał „nuuuuudzi mi się!, nuuuuudzi mi się!”. I nudzimisie do niego przyszły. O przyjaźni przedszkolaków z tymi sympatycznymi stworkami, o odnudzaniu, super zabawie i niezwykłym miejscu – Nudzimisiowie dowiecie się z tej książeczki. Jej autor, Rafał Klimczak, już zapowiedział, że nudzimisie często go odwiedzają, więc pisze…
Trzecia część przygód nudzimisiów jest pełna niezwykłości. Okaże się, że oprócz odnudzania sympatyczne stworki potrafią również rozwiązywać inne problemy przedszkolaków. Odkąd koledzy Szymka uwierzyli w ich istnienie, Gusia, Mutek i Hubek często odwiedzają przedszkole. Dzięki nudzimisiowym sztuczkom mały Jędrek polubi zabawę z kolegami, a Tadek niejadek zje śniadanie i cały obiad! Przekonacie się także o tym, że i nudzimisie mają swoje małe problemy. Jednym z nich jest nudzenie się! Ale to już zupełnie inna historia
Odkryj symbole związane z filmem „Gdzie jest Dory?” Tematyczna seria „Dobble” nawiązująca do bajki Disneya „Gdzie jest Dory”, to wspaniała gra dla dzieci, dostosowana do tego, by najmłodsi grali samodzielnie, ale również na tyle elastyczna w swych zasadach, żeby dorośli mogli bez problemów dołączyć się do zabawy. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć! Powtarza się tylko jeden symbol, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić. (Często się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.) Ale na czym to polega? W pudełku Dobble „Gdzie jest Dory” znajdziecie zasady do serii szybkich minigier, w których wszyscy gracze grają równocześnie. – Ten, ten, no....
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
W Nudzimisiowie zaszły ogromne zmiany. Hubek wylegiwał się w łóżku tak długo, że muzykalie śpiewające pobudkę już dawno ochrypły. A potem przy wymyślaczu śniadań dał popis, jakiego jeszcze nie było! Tak nasz łakomczuch obchodził Dzień Do-Wolności. Ponadto w bajkowej krainie nastało wielkie poruszenie za sprawą Karolka i Czarusiowego wynalazku… książkownicy! Wasi ulubieńcy odwiedzili także Szymka. To spotkanie okazało się niezwykle ważne. Zresztą… przekonajcie się sami!
Przedstawiamy zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych dzieci. Odbywa się to poprzez ćwiczenia: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, koncentracji, orientacji przestrzennej, wyobraźni, pamięci, logicznego myślenia, sprawności manualnej, czytania i pisania, liczenia. Dodatkowo część zadań zawartych w tym zeszycie dotyczy wiadomości, które dziecko zdobywa w klasie 5 na lekcjach języka polskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, muzyki i plastyki.
Numer jeden listy bestsellerów „New York Timesa” – „Magiczny domek na drzewie” to przygodowo-edukacyjna seria dla początkujących czytelników. Od 25 lat dzieci na całym świecie podróżują w czasie i przestrzeni z Anią i Jackiem. Pora na kolejną przygodę! W długi deszczowy dzień Jacek i Ania tęsknią za przygodą. Idą do domku na drzewie i znajdują książkę z kuszącymi ilustracjami nadmorskiej plaży. Ale nie wszystko idzie zgodnie z planem! Trafiają do czasów bezwzględnych piratów, bezludnych wysp i tajnych map prowadzących do skarbów. Czy odkryją zakopany skarb? A może skończą w morskich odmętach? Przeżyj niezwykłą podróż w czasie z Jackiem i Anią, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o piratach, sięgnij też po książkę Magiczny domek n...
Numer jeden listy bestsellerów „New York Timesa” – „Magiczny domek na drzewie” to przygodowo-edukacyjna seria dla początkujących czytelników. Od 25 lat dzieci na całym świecie podróżują w czasie i przestrzeni z Anią i Jackiem. Pora na kolejną przygodę! W trzeciej wyprawie rodzeństwo wybiera książkę o starożytnym Egipcie. Przecież Jacek zawsze chciał zobaczyć piramidy! Czeka ich jednak coś o wiele trudniejszego – ich pomocy potrzebuje bowiem… mumia! Czy uda im się rozwiązać zagadkę, czy też sami skończą jako mumie? Przeżyj niezwykłą podróż w czasie z Jackiem i Anią, a jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o mumiach, sięgnij też po książkę Magiczny domek na drzewie. Tropiciele faktów. Mumie i piramidy. Ponad 130 milionów sprzedanych egz...
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmieniają gniazda, w których wysiadują jajka! Gra ma proste zasady gry!
Historyjka, która uczy radzić sobie z lękiem przed samodzielnym wyjazdem. Nowa seria do nauki czytania, kształtująca przy okazji pozytywne wzorce zachowań. Z tą książką nauczysz się radzić sobie z problemami, pokonywać przeszkody i współpracować z innymi. Dowiesz się również, jak rozwijać się i żyć z innymi w harmonii.
Po roku wytężonej pracy i nauki w pierwszej klasie przyszedł czas na zasłużony odpoczynek. Szymon i jego nudzimisiowi przyjaciele wyjeżdżają nad polskie morze. Spotka ich tam mnóstwo niespodzianek, ale nie zabraknie nowych sposobów na odnudzanie: Szymon i nudzimisie rozegrają wielki mecz, na którym gośćmi będą gwiazdy futbolu i postacie z popularnych bajek, zbudują zamki z piasku na plaży i przeżyją wiele niezapomnianych przygód. Jakich? Koniecznie sięgnijcie po szóstą część tej niezwykłej serii!
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro