Negocjujesz przez całe życie: w piaskownicy, w szkole, w pracy, w domu, na zakupach, w biznesie… Czasami jednak targom towarzyszą zgrzyty, pretensje lub nawet krzywda jednej ze stron. Niepotrzebnie.
Dzięki tej książce nauczysz się negocjować mądrze i świadomie, by zamiast przewagi i wygranej za wszelką cenę, osiągać równowagę i korzyści dla każdej ze stron.
Autor | Maciej Dutko |
Wydawnictwo | Evolu.pl |
Rok wydania | 2019 |
Nośnik | CD |
Lektor | Maciej Kowalik |
Opakowanie | pudełko |
Kod paskowy (EAN) | 9788364845444 |
Data premiery | 2019.09.12 |
Data pojawienia się | 2019.09.12 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Konwencja bajki, konstruująca świat na poły realny, na poły fantastyczny, tworzy najbliższą rozumieniu dziecka rzeczywistość. Pozwala nie tylko zapoznać się i oswoić z sytuacjami budzącymi niepokój, ale i znaleźć cudowne rozwiązanie nękających problemów, skłaniając dziecko do szukania skutecznych sposobów radzenia sobie z własnymi trudnościami. Rodzice, terapeuci i wychowawcy zaznajomieni ze stosowanymi w bajkach technikami psychologicznymi z powodzeniem będą mogli wykorzystywać je we własnych fabułach terapeutycznych mających na celu uodpornienie dziecka przed lękiem lub znaczne zmniejszenie jego porażającego oddziaływania. Bajki w wersji audio, czytane przez Agnieszkę Greinert, pochodzą z dwóch części wydań książkowych autorki.
Pragniesz udoskonalić swoje życie, ale każda zmiana Cię paraliżuje? Nie masz siły ani czasu, by zadbać o polepszenie jakości własnych dni? Masz serce przepełnione marzeniami, lecz coś nie pozwala Ci w pełni ich zrealizować? Najwyższa pora poznać potęgę drobnych kroczków. Idea jest prosta - należy tak zmylić wrodzone opory przed przyjmowaniem nowego sposobu zachowania, by już zawsze móc cieszyć się osiągniętym sukcesem, a jednocześnie nie wywoływać w swoim życiu emocjonalnej rewolucji. Bez względu na to, czy chcesz rzucić palenie, pozbyć się zbędnych kilogramów, zadbać o rozwój kompetencji, czy stworzyć udany związek -- filozofia kaizen jest dla Ciebie. Ta mądrość rodem z Kraju Kwitnącej Wiśni niweluje ukryty w każdym z nas lęk, szczególnie za...
Spis treści: Wstęp 02. Cześć pierwsza. Mówca - co trzeba mieć by być dobrym prezenterem 03. Etos - bądź wiarygodny 04. Empatia - wejdź w sytuacje słuchaczy 05. Logos - mów z KOP-em 06. Logos - mów lapidarnie 07. Etos - empatia - logos vs. syreni śpiew 08. Cześć druga. Jak rozwijać swoje umiejętności retoryczne - ogóle zasady 09. Sześć kroków by być lepszym mówcą 10. O idei ciągłego uczenia się 11. Podsumowanie i zadanie o charakterze rozwojowym 12. Zaproszenie na ciąg dalszy „Dość łatwo jest znaleźć kandydata na ministra oświaty. Wszystko, czego potrzeba, to długa, siwa broda. Co innego z dobrym kucharzem, to musi być wszechstronny geniusz”. – O. Bismarck
„Nie musisz się wstydzić, że nogi się pod tobą uginają! Kiedy ja doświadczyłem tego po raz pierwszy, nogi uginały się pode mną częściowo ze strachu, a częściowo w reakcji na rytm. I zobacz, dobrze na tym wyszedłem!” Elvis Presley
Przedstawiamy poradnik dla wszystkich zainteresowanych rozwiązywaniem sytuacji konfliktowych w kontaktach zawodowych. Scenariusz i realizacja: Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek Występują: Grzegorz Nakonieczny, Marek Stączek, Anna Zawiślak, Szymon Sędrowski, Łukasz Borkowski
• Czy jesteś dobrym szefem, czy złym szefem? • Czy twoi pracownicy, gdyby mieli wybór, chcieliby jeszcze kiedykolwiek dla ciebie pracować? • A co najważniejsze, czy masz pojęcie o tym, jak to jest dla ciebie pracować? Trzy pytania: • Jeżeli chcesz być Dobrym Szefem, o co musisz dzień w dzień dbać? • Jeśli masz Złego Szefa, to co możesz z tym zrobić? • Krótko mówiąc, czym charakteryzuje się Dobry Szef... a jakie są najgorsze wady Złego Szefa? Dr Robert Sutton napisał Dobrego szefa, złego szefa, aby odpowiedzieć na powyższe trzy pytania. Zainspirowały go tysiące e-maili, artykuły, wpisy na blogu oraz rozmowy, jakie stanowiły odzew na jego bestseller The No Asshole Rule. Dr Sutton zastosował swoje zdroworozsądkowe podejście, aby pokazać, czym wsp...
Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji. Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu mówienia i wyjaśnia, jak sprawić, by nasz przekaz nie nużył odbiorcy. Zwraca też uwagę słuchacza na to, że ważne jest nie tylko to, jak się mówi, ale również to, jak się słucha innych osób. Audiobook ten to nieoceniona pomoc dla wszystkich, którzy pragną opanować bądź udoskonalić swoje zdolności oratorskie, na przykład szkoleniowców czy wykładowców.
Nowe spojrzenie na historię ludzkości przez pryzmat pracy Praca określa, kim jesteśmy, nasz status w społeczeństwie oraz to, gdzie i z kim spędzamy większość czasu. Odgrywa ważną rolę w kształtowaniu naszej tożsamości i systemu wartości. Ale czy jesteśmy zaprogramowani, by pracować tak dużo i ciężko? Czy nasi przodkowie z epoki kamienia również żyli, żeby pracować, i pracowali, żeby żyć? Jak wyglądałby świat, w którym praca odgrywa o wiele mniej ważną rolę? By odpowiedzieć na te pytania, James Suzman opisuje historię pracy od początków życia na Ziemi do naszej coraz bardziej zautomatyzowanej teraźniejszości i udowadnia, że przez większą część dziejów nasi przodkowie pracowali znacznie mniej niż my i postrzegali pracę zupełnie inaczej. P...
Umiejętność dyskusji i przekonywania jest dużą sztuką. Autor, Marek Strączek, dzieli się w audiobooku doświadczeniem i przekonaniami, jak w rozmowie być tą stroną dominującą i zawsze skutecznie przekonać kogoś do naszych poglądów i racji. Wypowiedzi, które można wykorzystać, tak w prezentacji na forum jak i podczas rozmów biznesowych. Audiobook zawiera wiele praktycznych uwag i ciekawych przykładów jak rozwijać indywidualną lekkość mówienia, jak świadomie pracować nad umiejętnościami werbalnymi, jak stać się kreatywnym i efektywną rozmówcą. Jestem przekonana, że po tej lekturze każdy będzie zdecydowanie bardziej świadomy siły jaką stanowi trafny i przemyślany komunikat werbalny, zarówno w sytuacjach publicznych, formalnych wystąpień jak i pod...
„Menedżerowie, szczególnie na starcie, muszą szybko znaleźć się w nowej roli. Muszą zrozumieć o czym myślą, dokąd zmierzają, a przede wszystkim jak myślą i postępują. Ta książka słuchana w aucie, przed snem lub na nudnych spotkaniach to dobry wstęp do zrozumienia umysłu lidera”. – prof. zw. dr hab. Janusz Strużyna Audiobook zawiera pełen tekst książki.
Dwupłytowy album jest kompilacją największych przebojów zespołu „Maanam”, jakie powstały w trakcie ponad trzydziestoletniej działalności grupy na polskiej scenie muzycznej To piosenki, które łączą całe pokolenia Polaków, a ich ponadczasowy charakter pozostaje w mocy nawet po śmierci wokalistki formacji i symbolu polskiego rocka – Kory. „Złota kolekcja” to seria wyjątkowych albumów muzycznych wydawanych przez wytwórnię Warner Music Poland. Znajdują się na nich starannie wyselekcjonowane polskie przeboje. W niniejszej odsłonie zaprezentowany został przegląd najważniejszych hitów zespołu „Maanam”. Czterdzieści utworów w oryginalnych, najlepszych wersjach to gwarancja kilkudziesięciu minut doskonałej rozrywki! Jakość nagrań pozostaje na najwyż...
Przytul mnie jest książką opartą na prawdziwej historii australijskiego mówcy motywacyjnego, Nicka Vujicica, który urodził się kaleki, bez rąk i nóg „Szczęśliwe życie to twój wybór. Wiele osób uważa że nie jest mi dane żyć normalnie, ponieważ nie mam nóg i rąk. Mogę w to uwierzyć i przestać się starać. Mogę zostać w domu i czekać aż inni się mną zajmą. Jednak, zamiast tego, wybrałem wiarę w to, że będę robić co zechcę, zawsze na moich warunkach. Wybrałem szczęście. I dlatego jestem zawsze szczęśliwy, nieustannie wdzięczny”. Nick mógłby czuć złość, ponieważ nie ma rąk ani nóg, ale woli dziękować za swoją „kurzą stópkę”. Na drodze życia wszyscy napotkamy trudności, ale jeśli się nie poddamy, jeśli będziemy próbowal...
Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klienta, że to właśnie Twoja oferta jest lepsza, mimo iż sprzedajesz to samo co konkurenci? Jakie techniki wykorzystać, by pobudzać wyobraźnię odbiorcy, malować w jego umyśle zmysłowe obrazy i pragnienie posiadania twojego produktu? Jak być copywriterem doskonałym? Zawarta w tej książce wiedza jest odpowiedzią na często powtarzane pytania na temat pisania perswazyjnych ofert. To pytania, z jakimi spotykam się od lat podczas prowadzonych szkoleń i zajęć na studiach podyplomowych i MBA, ale także te, które pojawiają się na licznych forach dyskusyjnych w Sieci. Ufam, że ich rozpracowanie pozwoli Ci uzyskać odpowiedzi na najważniejsze kwestie związane z copyw...
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informacji, ale o śmietnisku komunikacji w ogóle. Ta książka ma być ?kołem ratunkowym?, a jednocześnie ?kursem pływania? dla ludzi, którzy nie chcą utonąć w potopie internetowych treści, ale ujarzmić je i efektywnie wykorzystać. Jak rzekł Jacob Nielsen jedyną stałą cechą Internetu jest jego zmienność (dodajmy: zmienność treści, ale i formy). Dlatego efektywne korzystanie z jego zasobów zależy od znajomości źródeł i umiejętności strategicznego poruszania się w dynamicznej sieci informacji. Tę wiedz...
W roku 1995 Clifford Stoll obserwując niezwykły wzrost popularności Internetu, wieszczył, że ludzkość wkrótce zatonie w śmietnisku informacji. Nikt nie przewidział tylko skali tego zjawiska. Dziś bowiem możemy mówić nie tylko o śmietnisku informacji, ale o śmietnisku komunikacji w ogóle. Ta książka ma być ?kołem ratunkowym?, a jednocześnie ?kursem pływania? dla ludzi, którzy nie chcą utonąć w potopie internetowych treści, ale ujarzmić je i efektywnie wykorzystać. Jak rzekł Jacob Nielsen jedyną stałą cechą Internetu jest jego zmienność (dodajmy: zmienność treści, ale i formy). Dlatego efektywne korzystanie z jego zasobów zależy od znajomości źródeł i umiejętności strategicznego poruszania się w dynamicznej sieci informacji. Tę wiedzę dosta...
An extraordinary book on ordinary negotiations! You have been negotiating your entire life: in kindergarten, at school, at work, at home, while shopping, in business… Sometimes however bargaining is accompanied by disputes, claims or even harm to one of the parties involved. Unnecessarily. Thanks to this book, you will learn how to negotiate in a smart and conscious way, so as instead of taking the advantage and winning at all cost reach the balance and profits for each of the parties. You will learn: • … why most people do not like (and are even afraid) to negotiate • what is holding you when you want to ask for a better offer • what aims you can reach knowing the basic rules of the game • what does a classic negotiating process look like • why not any negotiations are worth...
To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach! Dowiedz się: • Dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku? • Jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć? • Dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to… za 5 zł? • Jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube? • Czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić? • W jaki sposób zaistnieć w głównych mediach? • Czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”? • Czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariac...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro