hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Zasady kultu wyobraźni”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Zasady kultu wyobraźni

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.10.17

Opis od wydawcy

Dlaczego chodzi nam akurat o ?kult wyobraźni?? Czyżby dlatego, że ?rozum śpi?? Otóż niezupełnie. Ten ostatni na pewno - na swój sposób - czuwa nieustannie nawet gdy o tym nie wiemy. To wyobraźnia działa jak życie poety: poetą się nie jest - nim się BYWA.

Czy istnieją takie zasady, wedle których możemy mówić, że wyobraźnia stanowi podstawę naszych przedstawień rzeczywistości w sferze biznesu? Na pewno tak; temu ważkiemu problemowi poświęcam całą pracę. Nie chodzi tutaj oczywiście o żadną teorię, czy paradygmat. Chodzi głównie o właściwą artykulację wyobraźni np. w komunikacie reklamowym. O modyfikację utrwalonych i nieco skostniałych pojęć, np. w dziedzinie jakości życia, estetyki itp. Chodzi także o używanie całkowicie nowych pojęć, które powstają chociażby w sferze NOWYCH MEDIÓW i które mogą dać bogatszy i wyrazistszy obraz tego, co obiecuje producent w sferze nowych produktów, usług, pomysłów, idei i technologii. Takie nowe podejście do znanych kwestii może uruchomić nawet NOWE LOGIKI, jak logika emocji, potrzeby, motywacji itp.

A może wyobraźnia stanowi remedium na wszystkie nasze życiowe niepewności? Tę tezę postaram się dowieść w dalszych rozważaniach.

Wszystkie te i inne przesłanki wspomagają i w ogóle umożliwiają dekonstrukcje, czy też dezorganizację zastanych hierarchii wartości, potrzeb, marzeń, pragnień itp. Wymagają te zjawiska NOWEGO OPISU i to być może w innych kategoriach pojęciowych. Wymaga taka nowatorska DEKOMPOZYCJA ukształtowania się nowego rozumienia zawiłości naszego świata. Nowej jego interpretacji, co trąci już nie tylko biznesem, ale wręcz swoistą filozofią nowego biznesu. Na koniec tych propozycji pozostaje kwestia ich OCENY. Wszystkie te procesy, procedury, opcje i koncepcje opieraja się na fundamentalnych dla wszelkiego komunikowania zbiorze takich pojęć, jak: DYSKURS, NARRACJA i KONTEKST.

AutorWacław Smid
WydawnictwoDR Lex
Rok wydania2011
Oprawamiękka
Liczba stron446
Format14.6x21.0cm
Numer ISBN978-83-614-4876-1
Kod paskowy (EAN)9788361448761
Data premiery2011.03.02
Data pojawienia się2011.03.02

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Zasady kultu wyobraźni”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Wacław Smid – pozostałe pozycje

Język reklamy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Język reklamy
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.10.17
Cena sugerowana
przez wydawcę: 51,00 zł
41,99 zł
Reklama. Teoria projektu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Reklama. Teoria projektu
Dostępny
Produkt dostępny 1 szt.
66,00 zł
Ontologia sukcesu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Ontologia sukcesu
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.04.21
66,00 zł
Leksykon przedsiębiorcy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,90 zł
33,99 zł
Słownik polsko-angielski. Biznes, media, reklama. Tom 1 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Słownik polsko-angielski. Biznes, media, reklama. Tom 1
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.04.21
69,00 zł
Wróć do góry