Czy masz na tyle odwagi aby stawić czoło groźnym wirusom i uratować świat przed epidemią? „Wirus!” – najbardziej zaraźliwa gra na świecie W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszystkie chwyty dozwolone. Zawartość opakowania: • 68 kart, • instrukcja, • i dużo wirusów.
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Zawartość opakowania: • 56 tafelków z jajkami, • 48 tafelków z kurczakami, • 36 tafelków z kurami, • 4 tafelki z kogutami, • 4 karty graczy, • 2 kostki do gry, • instrukcja.
Gra „Adamigo Memory” jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Tym razem młody gracz ma okazję zapoznać się z wyglądem aż 40 flag różnych państw z całego świata. Zestaw gry zawiera: • 80 kartoników przedstawiających 40 flag państw świata. Wymiary opakowania: 24.0 x 22.0 cm
Czy znajdziesz pudła dla wszystkich swoich kotów? Każdy kot marzy o tym, aby posiadać swoje własne kartonowe pudełko w którym będzie mógł się bawić bez końca! Ułóż elementy zgodnie z wybranym przez siebie zadaniem. Poruszaj elementami układanki raz po raz do momentu, kiedy wszystkie koty znajdą się w pudełkach. Ta kompaktowa gra sekwencyjna dla młodszych i starszych jest perfekcyjna do zabrania w podróż. Spis komponentów: • plansza. • 5 kafelków z kotami. • 4 kafelki z pudełkami. • książeczka z 60 zadaniami. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę?: • zupełnie nowa mechanika w SmartGames, • kompaktowe opakowanie z przykrywką, sprawia że możesz zabrać grę ze sobą wszędzie, • przyjazna dla ogółu tematyka.
„Wirus 2” to dodatek do znanej już i uwielbianej gry „Wirus” Gdy tylko działania lekarzy zaczęły przynosić skutek, sprawy mocno się skomplikowały... Wirusy ewoluowały... Dalsze badania próbek przechowywanych w laboratorium ujawniły, że wirusy się zmutowały i są jeszcze bardziej odporne i agresywne. Wobec tego nowego zagrożenia, tradycyjne metody leczenia okazują się być teraz bezużyteczne. Aby zniszczyć zmutowane wirusy, konieczne jest zastosowanie szczepionek eksperymentalnych. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego. Zawartość opakowania: • 35 kart, • instrukcja.
Dodatek do gry „Wirus”! Nietoperze w amoku przelatują pod stropem szpitala. Krwiożercze monstra rzucają się po korytarzach, budząc grozę w personelu i pacjentach. Ta noc z pewnością będzie niezapomniana… Dodatek „Halloween” wprowadza nowe, przerażające karty do najbardziej zaraźliwej gry karcianej na świecie! Zawartość opakowania: • 15 kart. Główne atuty: • dodatek wprowadza nowe karty, które urozmaicą rozgrywkę, • dodatek tematyczny, który można rozgrywać przez cały rok, • gra o walorach biobójczych.
Edycja jubileuszowa wydana na stulecie Wydawnictwa „Nasza Księgarnia”! Nowe ilustracje, nowe działania kart, nowe warianty rozgrywki! Możliwość łączenia edycji normalnej z jubileuszową! Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Zdobyte nagrody: • I miejsce w konkursie ŚWIAT PRZYJAZNY DZIECKU (Polska), • Nagroda Klubów ZŁOTY PIONEK 2018 (Polska), • MENSA SELECT (USA), • Nagroda Rodziców (USA), • Nagroda MAJOR FUN! (USA), • Nagroda TOP 100 GAMES (USA), • Najlepsza Zabawka (USA), • Najlepsza Gra Na Wakacje (USA). Zawartość opakowania: • karty, • instrukcja.
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon. Zestaw zawiera: • 96 kafelków o wymiarach 50 x 50 mm, • instrukcję.
Weź kartkę, ołówek, dobieraj karty, narysuj swojego własnego potworka i nazwij go. Czy dasz radę wymówić jego imię? A może chcesz pobawić się w zmazywanie? Albo dobieranie? A gdyby tak sprawić, że potworki zgubią różne części ciała, a potem zaczną je układać w całość? Wariantów zabawy jest aż 9. Zabawa wspomaga ćwiczenie małej motoryki, jest również pomocą edukacyjną w nauce mówienia o emocjach. Zawartość opakowania: • 55 kart, • instrukcja.
Kto wrzuci pingwina do wody natychmiast przegrywa zawody! Przełam lody przy grze, w której pechowy pingwin dosłownie traci grunt pod nogami. Biedny nielot wybrał się na spacer i nagle... Trach! Usłyszał odgłos pękającego lodu. To gracze za pomocą specjalnych młotków wzięli się za wykuwanie przerębli w lodowej tafli. Nikt jednak nie chce robić pingwinowi na złość, więc trzeba uważać. Zwycięzcą pozostanie ten, kto pozostawi nieszczęśnika na lodzie. Ten, kto doprowadzi go do przymusowej kąpieli... będzie mógł żądać rewanżu. Nie powstrzymasz śmiechu przy tej niezwykle prostej, niesamowicie wciągającej, zręcznościowej grze dla całej rodziny. W zestawie: • 2 młotki, • 1 pingwin plastikowy, • 4 nóżki, • 1 obwódka planszy, • tarcza losująca, • 38 kawałków lodu.
Dynamiczna rozgrywka dla 2-5 graczy od ósmego roku życia trwająca ok. 20 minut. Must have dla fanów „Wirusa”! „Zuuupa” będzie doskonałym prezentem dla graczy uwielbiających blef i lekką, negatywną interakcję. Barszcz, grzybowa, a może pomidorowa? Co przygotujesz z rosołowych resztek i dostępnych składników? Zostań najsprytniejszym kucharzem w restauracji i udowodnij rywalom, że to właśnie Ty przyrządzasz najpyszniejsze zupy. Imprezowa gra, w której każdy zagrywa przed siebie karty do momentu osiągnięcia na stole wymaganej liczby warzyw. Niewykorzystane do przepisu składniki przepadają, a wygrywa gracz, który zdobędzie najwięcej punktów za ugotowane warzywa. Główne atuty: • autor to jeden z najpopularniejszych projektantów gier: niemiecki matematyk Reiner Knizia, • banalne zasady – doskonała okazja do wprowadzenia nowych osób w świat gier planszowych, • dynamiczna rozgrywka z lekką negatywną interakcją, • humorystyczne ilustracje., Zawartość opakowania: • 60 kart składników, • 5 kart szkodników, • 12 kart przepisów, • instrukcja.
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Panini FIFA 365 Adrenalyn XL prezentuje najlepsze drużyny i gwiazdy największych światowych lig piłkarskich, a także nowe treści, kategorie kart i specjalne materiały, co sprawia, że zawsze każdego roku ta kolekcja jest ekscytująca. Począwszy od obiecujących graczy Rising Stars po uznanych piłkarzy Top Masters, Panini FIFA 365 Adrenalyn XL zawiera wszystko, czego może oczekiwać fan piłki nożnej, a nawet więcej. Cała kolekcja zawiera ponad 450 kart z wizerunkami piłkarzy, wydrukowanych na różnych materiałach. W skład kolekcji wchodzą również karty z limitowanej edycji. Blister XXL zawiera: 2 saszetki z kartami (12 kart) oraz 3 karty z limitowanej edycji XXL. Wymiary opakowania: 11x23x2cm
Wielopoziomowa gra, którą pokocha Twój mózg! „IQ Puzzler Pro” to wyjątkowa gra logiczna, w której gracz zmierzy się z wyzwaniami zarówno w 2D jak i w trójwymiarze! Każde ze 120 zadań wymagać będzie innego, nieszablonowego podejścia. Przenośna plansza umożliwi zabawę w dowolnym miejscu, zaś proste zasady sprawią, że każdy bez trudu rozpocznie rozgrywkę. Zawartość opakowania: • plansza do gry z plastikową przykrywką, • 12 kolorowych elementów układanki, • książeczka ze 120 zadaniami i ich rozwiązaniami. Za co pokochasz tę grę? • Kompaktowy format gry sprawi, że można w nią zagrać wszędzie! • „IQ Puzzler PRO” to gra w której możesz przetestować umiejętność logicznego myślenia zarówno w 2D jak i 3D! • Mechanizm jest niesamowity! Układanie bloków złożonych z kulek wciąga na długie godziny.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Jaki jest najcięższy owad na świecie? Czego w starożytności używano zamiast bandażu? Jakie jest największy przysmak Wysp Owczych? Gdzie modne były barwione na czarno zęby? Ile trwa sen mrówki robotnicy? Czy kucharz w wojsku ma stopień wojskowy? Chodzisz do szkoły czy już skończyłeś? Jak dużo się tam nauczyłeś? Jak dużo się tam nauczyłeś? Czy wszystkie przedmioty były ciekawe i zdobyłeś ta, całą potrzebną wiedzę? Dowiedz się czegoś nowego i przekonaj się, jak dużo ciekawostek o świecie znasz!
Imitacja polskich pieniędzy w bilonie i w banknotach. Produkt nadaje się doskonale do zabawy i może być wykorzystany jako atrakcyjny rekwizyt różnego rodzaju gier. Jest także cenną pomocą dydaktyczną w poznaniu pierwszych informacji na temat operacji pieniężnych. Zawartość pudełka: 25 banknotów 10 zł, 25 banknotów 20 zł, 25 banknotów 50 zł, 25 banknotów 100 zł, 25 banknotów 200 zł, 4 monety 5 zł, 4 monety 2 zł, 4 monety 1 zł, 4 monet 50 gr, 4 monety 20 gr, 4 monety 10 gr, 4 monety 5 gr, 4 monety 2 gr, 4 monety 1 gr.
Każdy z graczy losuje po jednej karcie ze stosu i umieszcza ją na opasce osoby z prawej strony. Zadaniem każdego z graczy jest odgadnięcie kim się jest na podstawie zadawanych pytań i odpowiedzi reszty graczy. Podczas zabawy można udzielać jedynie odpowiedzi tak lub nie. Wygrywa ta osoba, która pierwsza odgadnie, co przedstawia jej karta.
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! Zdobyte nagrody: • Najlepsza Gra Dziecięca – nominacja (Polska, 2020), • Najlepsza Gra Dziecięca (Francja, 2018), • Najlepsza Gra Rodzinna (USA, 2017), • Najlepsza Zabawka (USA, 2017), • Najlepsza Gra Dziecięca – rekomendacja (Niemcy, 2017), • Nagroda „Młody Einstein” (USA, 2017), • Nagroda Rodziców (USA, 2017), • Rekomendacja „Dice Tower” (USA, 2015).
Kolejna gra w serii, ale pierwsza z tak różnorodnym zestawem gier i zabaw! Idealna jako samodzielny pakiet edukacyjny oraz uzupełnienie książki Feluś i Gucio poznają emocje. Gra wspiera prawidłowy rozwój emocjonalny i wspomaga rodziców w trudnych rozmowach z dzieckiem o emocjach. 3 podstawowe rodzaje zabaw w tym zestawie to: memo, kalambury i konwersacje. Ten rodzaj aktywności szczególnie sprzyja nauce rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji, będącej głównym celem gry. Wszyscy mamy uczucia. Każde z nich odczuwamy inaczej. Wszystkie są nam potrzebne i tak samo ważne. Dlatego warto je poznać i umieć o nich rozmawiać. Dzięki tej grze jest to łatwiejsze.
Nowa odsłona popularnej gry z uroczymi zajączkami w roli głównej Nasze małe zajączki urządziły sobie zawody: kto pierwszy zdobędzie soczystą marchewkę, która czeka na szczycie wzgórza? Nie tak prędko! Droga na szczyt jest pełna niespodzianek: czasami ni z tego, ni z owego ziemia rozstępuje się i - ups zajączki wpadają do nory, której przed momentem przecież tam nie było! A niekiedy przemądrzały kret ściąga je bezczelnie ze szczytu wzgórza wprost na sam dół. Most zwodzony i furtka także utrudniają zajączkom drogę do celu. Gra gwarantuje mnóstwo śmiechu i radości nie tylko maluchom, ale również ich opiekunom. Zawartość opakowania: • wzgórze z ruchomymi norkami, kretem, mostem zwodzonym, furtką i ruchomą marchewką, • 16 błyszczących figurek zajączków, • 48 kart do gry, • instrukcja.
W grze „Spy Guy” wcielasz się w detektywa i próbujesz ustalić, kto stoi za serią występków przeciwko mieszkańcom miasta. Znajdź na mapie jak najwięcej dowodów, które pomogą Ci złapać sprawcę, zanim on ucieknie z miasta. „Spy Guy” to gra kooperacyjna, w której liczy się spostrzegawczość i ścisła współpraca między graczami. Na ponad metrowej planszy Treflikowa poszukajcie wskazówek, które przybliżą Was do ujęcia sprawcy. Jeśli zdołacie dogonić przebiegłego Doktora Moritza, wygrywacie grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 10 znaczników poszlak, • 56 kart poszlak, • 2 pionki z podstawkami, • klepsydra, • instrukcja.
W „Krainie Baśni” to rodzinna gra na spostrzegawczość, która zachwyca przepięknymi ilustracjami znanej i lubianej dziecięcej ilustratorki Nikoli Kucharskiej. Listy, okulary, drabiny, miotły i inne obiekty codziennego użytku zgubiły się w okolicy zamku Kopciuszka, chatki Królewny Śnieżki, targu Alladyna i wielu innych cudownych miejsc. Gracze wcielają się w bajkowych detektywów, których zadaniem będzie jak najszybsze odnalezienie tych przedmiotów. Zadanie nie jest łatwe, bo obiektów na planszach jest całe mnóstwo. Kilka trybów rozgrywki zapewni wszystkim członkom rodziny dużo dobrej zabawy przez wiele godzin. Tryb „Kto pierwszy, ten lepszy” jest klasyczną rozgrywką, w której każdy gracz ma przed sobą własną planszę. „Każdy sobie rzepkę skrobie” polega na tym, że gracze poszukują przedmiotu na jednej, wspólnej dla wszystkich planszy. Tryb „Wszyscy razem” umożliwia grę drużynową na czas. Zawartość opakowania: • 18 x plansza, • 30 x karta, • instrukcja.
To nie jest zwyczajne memo! Oprócz tradycyjnej gry otrzymujecie zestaw ćwiczeń logopedycznych, tak ważnych dla poprawnej wymowy głosek – do tego w formie fantastycznej zabawy! Na obrazkach zobaczycie Pucia i członków jego rodziny wykonujących różne ciekawe czynności. Zachęcają one do ćwiczeń sprawności języka w zabawny sposób nawiązujących do tego, co widzimy na ilustracjach. W pudełku znajdziecie dokładne instrukcje, jak wykonać każde zadanie, nie przestając ani na chwilę świetnie się przy tym bawić. Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – mama, logopedka i pedagożka dziecięca, pedagożka twórczości, pisarka. Zajmuje się rozwijaniem kreatywności oraz terapią opóźnionego rozwoju mowy i wad artykulacyjnych u dzieci. Wieloletnia pracowniczka naukowa Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka bestsellerowej serii książek wspierających rozwój mowy dziecka „Uczę się mówić, wymawiać, opowiadać”. Każdą wolną chwilę poświęca na spisywanie nowych przygód, które dyktują jej mucha Fefe i Pucio. Joanna Kłos ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom obroniła w Pracowni Projektowania Plakatu. Przez kilkanaście lat pracowała jako graficzka, by wreszcie zostawić „pracę na etacie” i zająć się ilustracją. Wspólnie z siostrą prowadzi pracownię lalek Kalikayo. Uwielbia czekoladę z pomarańczą i piesze wyprawy ze swoimi psami.
Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży… lub bardzo ją utrudnić! Piękne ilustracje na kartach przedstawiają niezwykłe sowie krainy. Niektóre sowy przybierają zaskakujące formy i trzeba wytężyć wzrok, aby je dostrzec. „Sowy” to kolejna gra z serii przenoszącej graczy do świata ze snu. Każda gra z tej serii ma inne zasady rozgrywki!
Ta gra jest doskonałą rozrywką towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Dzięki tej grze w mgnieniu oka przenosimy się do najbardziej niezwykłych miejsc pełnych okazałych zabytków i cudów natury. To świetny sposób na wspólne odkrywanie świata z pociechą. Pudełko zawiera 80 sztuk twardych „tafelków”, na których znajduje się 40 par zdjęć z najbardziej znanych zakątków pięknego świata. Więc... odkryj świat... grając w memory adamigo.
Duże zwierzątko = duża litera, małe zwierzątko = mała litera? Przygotowanie do nauki pisania jest prostsze, niż mogłoby się wydawać! Wystarczą karty sensoryczne, angażujące zabawy oraz paluszki gotowe do działania! W zabawnym świecie zwierząt zilustrowanym przez Mariannę Schoett dzieci mimowolnie uczą się, jak zapisywać duże i małe litery. I to w dwóch językach (polskim i angielskim)! Przemyślany układ kart oraz technologia druku pozwalają odkrywać świat liter wielozmysłowo i doskonale się przy tym bawić. Zestaw zgodny z metodyką nauczania na szczeblach edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. W pudełku znajduje się poradnik z pomysłami na gry i zabawy z użyciem kart oraz propozycje ćwiczeń rozgrzewkowych.
CzuCzulotto Zakupy to wszechstronnie rozwijająca gra i układanka, która rośnie razem z dziećmi. Do zestawu dołączyliśmy poradnik pełen pomysłów na edukacyjne zabawy dla dzieci w różnym wieku, które pozwalają w pełen frajdy sposób uczyć się i rozwijać zmysły. Loteryjka świetnie sprawdzi się w domu, przedszkolu, na wycieczce. Gra rośnie razem z dziećmi, a to tylko kilka z możliwości zabawy: • zanim dziecko opanuje reguły gry, wykorzystajcie CzuCzulotto jako układankę-dokładankę, • kółeczka i tabliczki można wykorzystać do zabawy w sklep czy gotowanie, • klasyczna gra w loteryjkę polega na dokładaniu pasujących żetonów do swoich tabliczek – kto uzupełni swoją jako pierwszy, wygrywa, • segregujcie kółeczka: według koloru, nazw, ulubionego przepisu, • narysujcie jeszcze więcej produktów, które można kupić w poszczególnych sklepach, • stwórzcie przepisy, do których można wykorzystać smakołyki z kółeczek, • ugotujcie coś razem, • jeszcze więcej pomysłów na zabawy znajdziecie w poradniku, • dajcie się ponieść wyobraźni i wymyślajcie własne! Poznaj inne gry CzuCzu, które rosną razem z dziećmi i pozwalają na zabawy na różne sposoby. Zawartość opakowania: • 6 plansz, • 36 żetonów, • scenariusze zabaw.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5 kartoników wyboru koloru żółwia, • 52 karty ruchu, • instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której liczy się każde słowo! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 3.0 cm
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmienia¬ją gniazda, w których wysiadują jajka! Gra posiada proste zasady gry! Будьте розумніші за курей! Завдання гравців – зібрати якомога більше яєць. Щоб їх отримати, потрібно знайти курей, які несуть яйця потрібних кольорів. Але це буде непросто, тому що всі кури в курнику виглядають однаково і часто міняють гнізда, де вони висиджують яйця.
„Beczka śmiechu” to szalona gra rodzinna, w której wszyscy równocześnie będziecie wykonywać zwariowane zadania z wylosowanych kart. Udawajcie kurę albo lokomotywę, zastukajcie butem o stół, przynieście coś czerwonego lub przebiegnijcie się tyłem dookoła stołu – to tylko niektóre z zadań, które poderwą was z miejsca, a reszcie graczy dostarczą całej beczki śmiechu! Zawartość opakowania: • beczka, • 56 kart, • 8 drewnianych kości, • instrukcja.
„Boom Boom. Psiaki i kociaki”, to dynamiczna gra rodzinna, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i dobry refleks. W „Boom Boom” gracze starają się zebrać zestawy tych samych psiaków i kociaków. Wszyscy jednocześnie wymieniają karty z ręki z kartami na planszy. Po zebraniu zestawu gracz uderza w dzwonek, sygnalizując wykonanie zadania. Wydaje się proste, lecz gracze mogą polować na takie same karty. Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednią liczbę zestawów psiaków i kociaków, zostaje zwycięzcą!
Złap paszczaka! Podczas gry wszyscy kolejno wykładamy na stół po jednej karcie. Jak złapać paszczaka? Musisz swoją kartę wyłożyć w taki sposób, aby na początku i na końcu rzędu kart znalazł się taki sam paszczak. Gdy to ci się uda, zdobędziesz wszystkie paszczaki z tego rzędu. Proste zasady, mnóstwo emocji, doskonała zabawa nie tylko dla dzieci! Zdobyte nagrody: • Najlepsza Gra Dziecięca (USA), • Nagroda Golden Geek (nominacja USA), • Nagroda Wybór Rodziców (USA), • Najlepsza Zabawka (USA), • Nagroda Rodziców (USA), • Nagroda e-parenting (USA), • Nagroda Creative Child (USA), • Nagroda Centrum Rodzicielstwa (USA).
„Mix Tura” jest szaloną grą imprezową o intuicyjnych zasadach, które w mig załapią i dzieci, i dorośli. Choć jest to karcianka, która testuje głównie szczęście, to nie brakuje w niej wyzwań na spostrzegawczość i lekkiej, negatywnej interakcji. Idealna pozycja na imprezę – nawet do 10 graczy! Wciel się w jednego z goblinów i testuj przygotowane przez wiedźmę mikstury. Co rundę dobieraj kartę i razem z innymi graczami wykonujcie zawarte na niej polecenia. Uważajcie na trucizny, które zmienią Was w duchy. Ostatni żywy goblin wygrywa grę, a w nagrodę może posprzątać cały ten bajzel. Każdy z graczy ma niedużą pulę kart eliksirów, wśród których kryją się zarówno te bezpieczne, jak i trucizna. W swojej turze gracze ciągną kartę i stosują się do jej polecenia. Za każdym razem, gdy komenda mówi o wypiciu mikstury, należy odsłonić kartę z własnej talii. Jeżeli wyciągnie się truciznę następuje zamiana w ducha – chyba, że gracz ma na nią antidotum. Zawartość opakowania: • 110 x karta, • 10 x żeton antidotum, • instrukcja.
Porozmawiajmy sobie o emocjach... Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać. Może dzięki temu uda się kiedyś wyjść z trudnej życiowej sytuacji. Gra „Emocje” to świetna pomoc w poznaniu siebie i swojego otoczenia. Trochę zabawy i trochę... psychologii dla każdego, dla dziecka i dorosłego. Zestaw zawiera: • 112 kart z zadaniami, • 16 okrągłych tafelków, • dużą puzzlową planszę, • dużą kostkę i 4 pionki, • instrukcję. Gra jest przeznaczona dla dzieci od 7 lat. Wymiary opakowania: 24.5 x 22.0 x 4.5 cm
Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego wy dowiecie się o sobie? Rozmiar opakowania: 11.5 x 17.5 x 3.0 cm
Zadbaj o kondycję swojego mózgu z „IQ Fit”! Mała gra – wielkie możliwości. W „IQ Fit” gracz, wykorzystując trójwymiarowe elementy, ma za zadanie rozwiązać 120 zadań o narastającym poziomie trudności. Dzięki ich urozmaiceniu każda gra będzie wyjątkowa. Czy potrafisz sprostać im wszystkim? Zawartość opakowania: • 10 trójwymiarowych elementów układanki, • plansza do gry, • książeczka z 120 zadaniami i ich rozwiązaniami. Za co pokochasz tę grę? • Poręczny format sprawia, że „IQ Fit” może towarzyszyć w szkole, pracy czy na wycieczce. • Trójwymiarowe elementy sprawią, że gra tworzy zupełnie nowe doznania związane z rozwiązywaniem zadań! • 120 zadań o zróżnicowanym poziomie trudności, które pokochają zarówno dzieci jak i dorośli.
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
Wielkanocna „Gra w Kółka”, to wesoła zabawa z katami, na których umieszczone są podobne obrazki. Na dwóch kartach gracze szukają tego samego obrazka.
Strzel gola... główką! Ułóż z płytek ścieżkę, tak, aby gracze z twojej drużyny podawali między sobą piłkę i strzelili zwycięską bramkę! Czy zdobędziesz wszystkie 48 bramek? Gooool! To piłkarska gra logiczna z 48 zadaniami o rosnącym poziomie trudności. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? • Świetna zabawa dla fanów piłki nożnej • Podręczny format, który sprawdzi się wszędzie • Zróżnicowany poziom trudności Spis komponentów: • 1 plansza do gry, • 10 magnetycznych płytek (5 z graczami, 5 ze ścieżkami), • książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami.
W nowej odsłonie gry Boom Boom Harry Potter gracze starają się zebrać identyczne karty z ulubionymi bohaterami z serii filmów o czarodziejach z Hogwartu. Wszyscy gracze w tym samym czasie wymieniają karty z ręki z kartami znajdującymi się na planszy. Po zebraniu zestawu 4 takich samych kart gracz uderza w dzwonek, sygnalizując innym wykonanie zadania. Gracze mogą polować na karty przeciwników – kto okaże się najszybszy? Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednie stosy takich samych kart, zostaje zwycięzcą! Zawartość opakowania: • 56 kart, • dzwonek, • plansza, • instrukcja
Gra „Jakie to flagi?” doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze mogą również przy okazji dowiedzieć się i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, liczby ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 55 tekturowych żetonów, • 20 plastikowych żetonów, • klepsydra, • instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Jak nazywamy pomalowane jajka? Co robimy w śmingus-dyngus? Co wkładamy do koszyczka? Wesoła gra, w której ciekawe pytania przybliżają Wam magię świąt. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub rodzicami. Świetna zabawa w gronie znajomych i rodziny gwarantowana!
Nowa odsłona bestsellerowej gry z bohaterami popularnej bajki dla dzieci. Zapraszamy na Grzybobranie z Rodziną Treflików. Kto z Was okaże się sprytniejszy w wyścigu po grzybki? Las w krainie Treflików jest naprawdę ogromny, a grzybków jest niewiele. Kto z Was zdobędzie ich najwięcej? Zawartość opakowania: • plansza z elementami przestrzennymi, • 4 koszyczki, • 21 grzybków „jadalnych”, • 5 czerwonych muchomorów, • kostka do gry, • instrukcja.
Karty Łamacz lodów przeznaczone do zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi. Mogą być z powodzeniem stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, zajęć psychoedukacyjnych, szkoleń czy rodzinnych spotkań. • 50 ZABAWNYCH PYTAŃ • ZASKAKUJCE ODPOWIEDZI • PRZEŁAMYWANIE LODÓW • DOBRA ZABAWA Przez jeden dzień możesz być niewidzialny, co robisz? Co lubisz robić w deszczowy dzień? Na co zazwyczaj brakuje Ci czasu? ...i wiele innych zabawnych pytań! Zasady gry są bardzo proste, wystarczy wyciągnąć kartę i odpowiedzieć na pytanie lub... zadać je wybranemu graczowi.
Odwiedź krainy pełne kotów! Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów. Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które będziecie wysyłać do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie. W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoki. Wykorzystajcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny!
„Eurobusiness” to gra, która została wylansowana w Stanach Zjednoczonych Ameryki w połowie lat trzydziestych ubiegłego stulecia przez firmę Parker Brothers Inc. Szeroko spopularyzowana w Europie cieszy się niesłabnącym powodzeniem. „Eurobusiness” to najstarsza gra biznesowa dostępna obecnie na rynku. „Eurobusiness” oparty jest na zasadach klasycznego „Monopoly”, praktycznie nie wprowadza żadnych zmian. Inna oczywiście jest plansza oraz miejsca do wykupienia. Plansza jest duża, grafiki bardzo proste, kolory wyraźne. Doskonały prezent dla sentymentalistów lub jako niedrogi rekwizyt na spotkania i zabawy. Stanowi szczególnie interesującą rozrywkę dla młodzieży i dorosłych, rozwija żyłkę handlową i dalekowzroczność w interesach. Zawartość opakowania: • plansza o wymiarach 47.0 x 47.0 cm, • 12 hoteli, • 32 domki, • 5 pionków, • 2 kostki do gry, • 2 x 16 kart – plansza, • 28 kart – akt własności, • około 230 sztuk banknotów, • instrukcja gry w języku polskim.
Najlepsza Dziecięca Gra Roku 2019! Takiego wyścigu jeszcze nie było! Wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli! Zdobyte nagrody: 1. Zabawka Roku (zabawkowicz wyróżnienie 2018) 2. Najlepsza Gra Dziecięca (finalista Hiszpania 2018) 3. Nagroda "MALACITANO" (finalista Hiszpania 2018) 4. Top 10 Gier Dziecięcych (Tom Vasel, USA 2017) 5. Seal of approval (The Dice Tower, USA 2017) 6. Dziecięca Gra Roku 2019 (Planszowa Gra Roku, laureat Polska 2019) 7. Złoty Pionek 2018 (IV miejsce) - Wybór Klubów Planszówkowych
Gra, która uczy dziecko, jak powinno zachować się w kryzysowych i potencjalnie niebezpiecznych sytuacjach, jak troszczyć się o bezpieczeństwo swoje i innych, oraz wspierają rozwój tężyzny fizycznej. Gra polega na poruszaniu się po planszy i odpowiadaniu na pytania z kategorii „zasad bezpieczeństwa”, „przepisów” albo wypełnianiu zadań sprawnościowych. Po drodze na planszy czeka na gracza sporo niespodzianek. Zwycięzca, który jako pierwszy dotrze do mety, uzyskuje tytuł policjanta. W zależności od wybranej wersji gry – tematyka pytań dotyczy dbałości o zdrowie lub bezpieczeństwo. Aż 60 pytań i 20 wyzwań sportowych! Uwaga: Plansze gier z serii o bezpieczeństwie od Artyka można łączyć ze sobą albo grać w każdą niezależnie od siebie. Zawartość opakowania: • tarcza ze strzałką, • 60 kart funkcyjnych, • dyplomy, • plansza, • 4 pionki, • instrukcja, • kostka do gry. Wymiary opakowania: 32.5 x 24.0 x 4.0 cm
Kostki obrazkowe Opowiem ci mamo to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najbardziej ciekawą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. Zawartość pudełka: – 6 kostek z obrazkami, – instrukcja.
Przedstawiamy megazestaw startowy Fifa 365 Adrenalyn XL 2024!
Karty Łamacz lodów przeznaczone do zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi. Mogą być z powodzeniem stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, zajęć psychoedukacyjnych, szkoleń czy rodzinnych spotkań. • 50 ZABAWNYCH PYTAŃ • ZASKAKUJCE ODPOWIEDZI • PRZEŁAMYWANIE LODÓW • DOBRA ZABAWA Przez jeden dzień możesz być niewidzialny, co robisz? Co lubisz robić w deszczowy dzień? Na co zazwyczaj brakuje Ci czasu? ...i wiele innych zabawnych pytań! Zasady gry są bardzo proste, wystarczy wyciągnąć kartę i odpowiedzieć na pytanie lub... zadać je wybranemu graczowi.
Produkt został opracowany w oparciu o metodę Montessori. Z zestawu PIĘCIU kostek należy układać trzy-, cztero- lub pięcioliterowe wyrazy opisujące obrazki przedstawione na kartach. Kostka po kostce. Pisanie to seria prostych zabaw edukacyjnych, które stanowią doskonałą pomoc w nauce pisania i czytania. Zachęcają dzieci do rozpoznawania liter i budowania z nich wyrazów. Pomagają rozwijać słownictwo, ćwiczą koncentrację i szybkie myślenie. Zawartość: - kostki z literkami - 5 szt., - karty z obrazkami - 55 szt., - drewniana podstawka na karty, - instrukcja.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji i 3 dzikich kart „zadanie specjalne”, na których gracze zapisują własne zasady. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, będzie musiał wziąć kolejne karty. Wymiary opakowania: 9.0 x 2.0 x 15.0 cm
Zapraszamy do naszego sklepu! Gracze poruszają się po planszy z własną listą zakupów i taką samą zawartością portfela. Kto pierwszy kupi wszystko, co znajduje się na liście mieszcząc się w budżecie, ten wygra. Lista zakupów to gra, która poprzez zabawę rozwija wiele umiejętności społecznych, oraz uczy: liczenia do 100,samodzielnego robienia zakupów,strategicznego myślenia,zdrowej rywalizacji,planowania. Elementy gry: plansza,4 listy zakupów,60 tafelków produktów,18 kart przygód,80 kart banknotów,4 pionki i kostka,instrukcja.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. To ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Grzegorz Rejchtman, urodzony w 1970 roku, mieszka w Monako. Z pochodzenia Polak, z wykształcenia informatyk i ekonomista. Preferuje gry o łatwych do zapamiętania regułach, które dają przy tym dużo frajdy. Opublikował już wiele gier w Skandynawii i na całym świecie. Każdy gracz dostaje zestaw 12 kafelków o różnych kształtach. Na początku każdej rundy gracze biorą nowe plansze (każdy gracz inną!). Rzut kostką określa, których kafelków można używać w danej rundzie. Potem odwraca się klepsydrę. Gracze jednocześnie starają się całkowicie zasłonić pola swojej planszy wskazanymi kafelkami. Każdy, kto zdoła to zrobić przed przesypianiem się piasku, woła „Ubongo!“ i losuje z woreczka 1 klejnot. Dwóch najszybszych graczy otrzymuje dodatkowo po 1 klejnocie z toru rund. Gra składa się z 9 rund. Elementy gry: • 48 kafelków (po 12 na gracza), • 36 plansz (z 432 różnymi zadaniami), • kostka, • klepsydra, • woreczek, • tor rund, • 58 klejnotów (10 rubinów, 19 szafirów, 10 szmaragdów, 19 bursztynów).
Najlepsza gra roku 2021 w kategorii gier dla dzieci! Dinozaury wędrują w poszukiwaniu najlepszych terenów. Postaraj się, aby na twojej planszy znalazły się dinozaury, za które zdobędziesz najwięcej punktów. Nie będzie to takie łatwe, bo na każdym polu planszy dostajesz punkty za inne gatunki! 5 dwustronnych plansz: lato i zima. Każda osoba gra na swojej planszy przedstawiającej świat dinozaurów. 60 drewnianych pionków dinozaurów! Pionki w kształcie 6 rodzajów dinozaurów. Doskonała gra dla całej rodziny: proste zasady, strategia i planowanie, wielkie emocje. Zdobyte nagrody: • Najlepsza Gra Dla Dzieci (Polska, 2021), • Najlepsza Gra Rodzinna (Kanada, 2019), • Najlepsza Gra Roku, rekomendacja (Niemcy, 2020), • Najlepsza Gra Planszowa, nominacja (Włochy, 2020), • Najlepsza Gra Planszowa, nominacja (Hiszpania, 2020), • Najlepsza Gra Planszowa, nominacja (Francja, 2020), • Najlepsza Gra Rodzinna, nominacja (USA, 2020).
Produkt został opracowany w oparciu o metodę Montessori. Z zestawu CZTERECH kostek należy układać dwu-, trzy- lub czteroliterowe wyrazy opisujące obrazki przedstawione na kartach. Kostka po kostce. Pisanie to seria prostych zabaw edukacyjnych, które stanowią doskonałą pomoc w nauce pisania i czytania. Zachęcają dzieci do rozpoznawania liter i budowania z nich wyrazów. Pomagają rozwijać słownictwo, ćwiczą koncentrację i szybkie myślenie. Zawartość opakowania: - kostki z literkami - 4 szt., - karty z obrazkami - 55 szt., - drewniana podstawka na karty, - instrukcja.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem. W pudełku są 4 unikatowe plansze (na rewersie każdej z nich znajdują się nowe trzysylabowe hasła), 60 płytek z ilustracjami i 48 dwustronnych płytek z sylabami. Dołączony do zestawu separator sprawi, że po zabawie każdy element gry będzie miał swoje miejsce i nową zabawę będzie można rozpocząć błyskawicznie!
Ulubiona zabawa dzieci. Układaj i szukaj par kolorowych obrazków Wielkanocnych! Gra uczy i ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz zdolność skupienia uwagi. W grze znajdziecie 24 estetyczne elementy specjalnie opracowane dla dzieci.
Czas dla Dwojga – Rozmawialnik, czyli zestaw pytań, które pomogą pogłębić relację małżeńską lub narzeczeńską. Rozmawialnik to kieszonkowe pudełko z 40 kartami z pytaniami, które mają pobudzić do głębszych rozmów, wyrażających prawdziwe zainteresowanie drugim człowiekiem. Już od kilku lat zauważamy, że relacje przeniosły się w dużej mierze ze świata realnego do wirtualnego. Czas pandemii jeszcze bardziej to pogłębił. Każdy człowiek został stworzony do relacji – jest to mu niezbędne do zachowania zdrowia fizycznego, psychicznego i życia w pełni. A relacje żyją rozmową. Nasza akcja jest odpowiedzią na te wyzwania. Rozmawialnik w praktyce, czyli jak możesz z tego korzystać? • Jesteś żoną/mężem? Wyobraź sobie miłą randkę, na którą do kieszeni zabierzecie Czas dla Dwojga – Rozmawialnik, by ten cenny czas sam-na-sam spędzić nie na omawianiu spraw bieżących, ale na głębokich rozmowach i jeszcze lepiej zrozumieć współmałżonka.
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Jedna z pierwszych gier proponowana dla małych dzieci w wieku od 3 lat. Wielkanoc to wspaniały rodzinny czas i piękne ilustracje w grze. Gra zawiera cztery kolorowe ilustracje oraz przygotowane specjalnie do nich 24 żetony. Maluchy układają i odkrywają świat. Dziecko odszukuje odpowiednie miejsce dla żetonu. Układa i widzi całą ilustrację.
Gra pełna harmonii i równowagi. Jak w przyrodzie Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki – im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie! Tu obejrzysz trailer gry!
Gra Adamigo Memory jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo „memory” w języku angielskim znaczy „pamięć”. Pudełko zawiera 48 sztuk twardych kafelków, na których znajdują się 24 pary pięknych ilustracji z ptakami Polski. Więc… odkryj ich piękno, grając w memory adamigo. Gra memory: • rozwija pamięć, • wyzwala pozytywne emocje, • zbliża rodzinę. Wymiary pudełka: 24.5 x 21.5 x 4.5 cm
Ta puszka zachwyci fanów Fifa 365 Adrenalyn. Zawartość opakowania: • 24 karty, • saszetka premium, • saszetka Premium Gold ( saszetka zawiera 3 ekskluzywne karty z limitowanej edycji-premium gold oraz 1 kartę z limitowanej edycji-game online), • karta Coin do gry online.
Przedstawiamy znaną grę karcianą, w której bierze udział od 2 do 5 osób. Talia do Piotrusia składa się z 25 kart. W skład talii wchodzi 12 par oraz jedna karta nie mająca pary nazywana Czarnym Piotrusiem.
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior. Zawartość pudełka: • instrukcja, • 150 dwustronie ilustrowanych kart z hasłami, • 18 kart specjalnych, • podajnik na karty, • 5 żetonów rund, • klepsydra.
„Triominos” przypomina klasyczne domino, ale gwarantuje, że rozgrywka będzie bardziej urozmaicona. Układane elementy mają kształt równobocznych trójkątów z liczbami w narożnikach. Dostawiając kolejną płytkę do już ułożonego układu, musimy zadbać o to, by numery w sąsiadujących narożnikach były takie same. Zawartość opakowania: • 56 trójkątnych plastikowych płytek, • 4 podstawki, • instrukcję gry.
Pobaw się w chowanego… pod wodą Witajcie na bajecznej rafie! Podwodnej wersji znanej i lubianej gry „Zabawa w Chowanego”. W „Rafie Koralowej”, magnetycznej grze logicznej, Ty i Twoje dziecko zmierzycie się z 48 zupełnie nowymi zadaniami! Obserwujcie, jakie zwierzęta zamieszkują bajeczną rafę. Ale uważajcie, niektóre z nich są bardzo nieśmiałe i chcą czym prędzej ukryć się za magnetycznymi płytkami. Aby prawidłowo rozwiązać zadanie, pozostawcie widoczne zwierzątka pokazane w poleceniu. Dzięki magnetycznym płytkom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Zawartość opakowania: • magnetyczna książeczka, • plansza z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami, • 4 magnetyczne płytki. Za co pokochasz tę grę? • Kolorowe wykonanie świetnie oddaje kolorystykę prawdziwej rafy koralowej! • Mały format gry, dzięki czemu można grać w nią wszędzie – nawet w podróży! • Ciekawa alternatywa dla zabawy hide & seek.
Pomóż zwierzątkom znaleźć dom W „Króliczej Norce” – magnetycznej grze logicznej, zwierzaki potrzebują pomocy Twojego dziecka. Każde zwierzątko chce mieć swoje miejsce w norce. Mały gracz, wykorzystując logiczne myślenie i planowanie, będzie miał możliwość rozwiązania 48 zadań o narastającym poziomie trudności. Każde z nich sprawi, że pociecha, miło spędzając czas przy angażującej rozgrywce, w naturalny sposób nabędzie ważne dla dalszego rozwoju umiejętności. Zachęć dziecko do zabawy lub baw się razem z nim! Zawartość opakowania: • magnetyczna książeczka-plansza z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami, • 3 magnetyczne płytki ziemi, • 6 magnetycznych płytek ze zwierzątkami (1 lis, 1 borsuk, 4 króliki). Za co pokochasz tę grę? • Gra, która sprawdzi się każdemu niezależnie od wieku. • Mały format gry, dzięki czemu można grać w nią wszędzie – nawet w podróży! • Zróżnicowany poziom trudności sprawi, że ta gra szybko się nie znudzi!
„Czacha Dymi” to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których czacha dymi! Prawda czy fałsz? To główne pytanie w grze. Gra „Czacha Dymi&” jest grą planszową z kartami. W trakcie kolejnych ruchów pionkiem, trafiamy na zadania. Aby przejść dalej musisz wykazać się intuicją, wiedzą i taktyką. Karty zawierają informację z wiedzy ogólnej oraz o świecie. Gracz musi określić, czy przeczytane zdanie przekazuje prawdę czy fałsz. Po drodze, na gracza czekają liczne roszady, przestoje i pytania od których aż „czacha dymi”. Gra rodzinna, która doskonale sprawdzi się również w gronie przyjaciół i znajomych. Rozmiar opakowania: 22.0 x 6.0 x 22.0 cm
Gra towarzyska w 2 odsłonach: • uczy rozpoznawania, nazywania i wyrażania emocji, • zachęca do wnikliwych obserwacji, • uczy empatii, tolerancji, właściwych relacji interpersonalnych. Zawartość opakowania: • karty ze zdarzeniami, • karty z rysunkami twarzy, • plansze do gry Bingo, • instrukcja.
Bohaterowie serialu „Bobaski i Miś” wyruszają na leśną przygodę, po drodze zbierając pyszne jagódki. Ile owoców uda im się zebrać, zanim dojdą do chatki Misia? Proste zasady, przestrzenna plansza oraz duże drewniane elementy, sprawiają, że gra jest idealna na początek przygody z grami planszowymi. Świetna zabawa w towarzystwie lubianych przez najmłodszych bohaterów. Zawartość pudełka: • przestrzenna plansza • 3 drewniane pionki • duża, drewniana kostka • 16 żetonów jagód • instrukcja
Edukacyjny zestaw zawiera 30 dużych elementów. Znakomicie sprawdzi się jako pierwsza prosta gra pamięciowa. Klasyczna gra pamięciowa to tylko jeden z pomysłów na edukacyjną zabawę. Zanim dziecko opanuje reguły rozgrywki, możecie wykorzystać elementy na wiele innych sposobów, dostosowując poziom trudności zabawy do wieku i umiejętności dziecka. Cechy produktu: • zestaw zawiera 30 elementów (15 par) w rozmiarze 5.5 cm • duże elementy są wykonane z trwałej tektury o odpowiednie dla dzieci w wieku powyżej 2 lat, • ilustracja i forma jest dostosowana do wieku dziecka, • zabawa rozwija spostrzegawczość i pamięć. Rozmiar opakowania: 13.5 x 17.0 x 4.5 cm
Jeż, dzik, borsuk, lis - to tylko kilka ze ssaków występujących w Polsce. Czy znasz i wiesz jak wyglądają zwierzęta dziko zamieszkujące lasy, pola, parki. Poznaj świat naszej niesamowitej i różnorodnej fauny! adamigo memory: rozwija pamięćuczy koncentracjiwyzwala pozytywne emocjezbliża rodzinę Zestaw zawiera: 40 tafelków (20 par)zasady gry
Kicia Kocia ? maskotka 50 cm ? ulubienica dzieci dostępna już nie tylko na papierze! Od teraz może znaleźć się także w małych rączkach jako mięciutka przytulanka! Specjalnie na życzenie wielu rodziców ? oraz oczywiście ich pociech ? przygotowaliśmy nową, jeszcze większą Kicię Kocię! Dzieci już teraz mogą cieszyć się bardzo dużą, cudowną zabawką z wizerunkiem swojej ulubienicy. Nowa maskotka Kici Koci to 50 cm mięciutkiej postaci, gotowej do przytulania, głaskania, wspólnej zabawy i snu. Oprócz tych niezaprzeczalnych zalet, maskotka posiada także wszystkie niezbędne certyfikaty poświadczające jej bezpieczeństwo dla najmłodszych dzieci (0+). Nie oprze się jej żaden mały wielbiciel książkowej bohaterki! Sympatyczna pluszowa kotka, zaprojektowana przez autorkę książek o Kici Koci i Nunusiu, to jedyna oryginalna i certyfikowana maskotka serii popularnych książek dla dzieci.
Teraz gra Labyrinth w nowym, urodzinowym wydaniu! Świętuj z nami 35. urodziny, przemierzaj długie korytarze labiryntu, odkrywaj wspaniałe skarby i wygrywaj. Po wyłożeniu karty z labiryntem wszyscy gracze gnają po krętych, zawiłych korytarzach. Przesuwając karty ze ścieżkami, szukamy drogi do upragnionego skarbu. Ale uwaga, jeden ruch przeciwnika może zupełnie zmienić układ tunelu! Ile skrzyń ze skarbami można zdobyć? Kto jako pierwszy obwieści ich prawidłową liczbę? W zestawie: • plansza, • 34 karty ze ścieżkami, • 24 karty z tajemnicami, • 4 pionki. Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 6.0 cm
Na pewno są rzeczy, których o sobie nie wiecie! Jesteście w sobie zakochani po uszy i nie widzicie świata poza sobą? Spędziliście razem wiele lat i myślicie, że już nic Was nie zaskoczy? Macie podobne pasje, marzenia, obawy? Czy na pewno? Dobra znajomość siebie nawzajem to podstawa szczęśliwego związku, bo tylko wtedy możecie dobrze się rozumieć i odpowiadać na swoje potrzeby. Odpowiadając na pytania sprawdźcie, czy wiecie o sobie wszystko! Możecie też zagrać ze znajomymi parami i sprawdzić, kto z Was tworzy parę idealną!
W „Cortex” od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! „Cortex” pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży. Zawartość opakowania: • 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), • 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części).
Gra, która sprawi, że podróż samochodem nie będzie już nudna. Przygotuj się na super zabawę, obserwuj drogę i zdobywaj punkty. Kto wypatrzy najwięcej rzeczy za oknem wygrywa! Gra przygotowana jest z myślą zarówno o dzieciach które umieją lub nie umieją czytać.
Powtarzaj, obserwuj i nie zostawaj z tyłu! „Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza” to gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić. Na czym to polega? 1. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! 2. Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc „Buła”. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc „Pizza”. 3. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasował do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży „Pizzę”, mówiąc „Pizza”). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. 4. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Opanowane? To świetnie, bo czekają na Was jeszcze karty z Narwalami, Gorylami i Świstakami, które tylko czekają, żeby zburzyć Wasz rytm gry! Gdy pojawią się na stole, musicie jak najszybciej wykonać przypisane do nich gesty. Dlaczego pokochasz tę grę? • Szybka, zabawna, szalona – taka właśnie jest ta karcianka. Przy stole czeka nas wiele emocji, presja będzie rosła wraz z tempem wykładania kart, a ten, kto poczuje się zbyt pewnie, może szybko stracić wypracowaną w pocie czoła przewagę. • „Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza” to gra niesamowicie uniwersalna. Malutka, więc nadaje się do zabrania w absolutnie każdą podróż. Prosta, więc nie wymaga długiego tłumaczenia. A do tego trwa krótko, a do samej zabawy nie potrzebujemy wiele miejsca. Wystarczy kawałek płaskiej powierzchni, który możemy wspólnie otoczyć. • Oprócz treningu spostrzegawczości i refleksu, gra oferuje też dodatkowe utrudnienia w postaci kart ze zwierzętami, które musimy naśladować. Jeszcze więcej śmiechu i zabawy! Zawartość opakowania: • 64 karty, • instrukcja.
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Dlaczego musisz mieć tę grę? Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak „Dobble”. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy, starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko „Dobble” tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko „Dobble” ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
„5 sekund junior. Edycja 2019” to przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach wydanie kultowej gry 5 sekund! Z pewnością bez trudu jesteś w stanie wymienić 3 smaki dżemu – ale czy dasz radę zrobić to pod presją czasu? Spiesz się, masz tylko 5 sekund! Zawartość opakowania: • 354 karty z pytaniami (708 pytań), • 18 kart „Czas”, • 18 kat „Zmiana”, • 6 pionków, • specjalny czasomierz, • plansza, • pudełko na karty, • instrukcja.
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Przenieś się do pięknego świata rafy koralowej! Druga gra z serii „Ekosystem” – każda z nich ma inne zasady! Tworzycie rafy koralowe pełne ryb, krabów i ośmiornic. Musicie pamiętać o 3 grupach łańcucha pokarmowego i zależnościach między nimi. Wygracie, jeśli stworzycie najlepiej działający ekosystem! Uwaga. W pudełku znajdziecie dodatek: 13 kart specjalnych dostępnych tylko w polskiej edycji gry!
Rozmawialnik to kieszonkowe pudełko z 40 kartami z pytaniami, które mają pobudzić do głębszych rozmów, wyrażających prawdziwe zainteresowanie drugim człowiekiem. Rozmawialnik to uniwersalny zestaw pytań dla każdego, by „przełamać lody” czy pogłębić relacje. Już od kilku lat zauważamy, że relacje przeniosły się w dużej mierze ze świata realnego do wirtualnego. Czas pandemii jeszcze bardziej to pogłębił. Każdy człowiek został stworzony do relacji – jest to mu niezbędne do zachowania zdrowia fizycznego, psychicznego i życia w pełni. A relacje żyją rozmową. Nasza akcja jest odpowiedzią na te wyzwania. Zobacz niektóre pytania z Rozmawialnika cz. 1 • „Opowiedz o osobie, od której nauczyłeś się czegoś wartego naśladowania” • „Wymień 3 cechy, które w sobie lubisz” • „Jak wyobrażasz sobie świat za 10 lat, a jak za 100 lat?” • „Z jaką postacią z historii chciałbyś spędzić jeden dzień?” • „Jakie 3 rzeczy zabrałbyś na bezludną wyspę?” Rozmawialnik w praktyce, czyli jak możesz z tego korzystać • Jesteś singlem? Wyobraź sobie wyjście do parku czy kawiarni z przyjaciółmi, gdzie zabierając ze sobą „Rozmawialnik”, zainspirujesz swoją ekipę do głębszych rozmów, które zacieśnią Wasze więzi. • Jesteś żoną/mężem? Wyobraź sobie miłą randkę, na którą do kieszeni zabierzecie „Czas dla Dwojga – Rozmawialnik”, by ten cenny czas sam-na-sam spędzić nie na omawianiu spraw bieżących, ale na głębokich rozmowach i jeszcze lepiej zrozumieć współmałżonka. • Jesteś rodzicem? Wyobraź sobie dłuższą podróż samochodem, gdzie zamiast słuchać kłócących się dzieci, proponujesz zagrać w „Czas z Dzieckiem – Rozmawialnik” lub „Rozmawialnik”, które zawsze trzymasz w tym celu w samochodzie. A to nie tylko uspokoi Twoje dzieci, ale sprawi, że pogłębicie Wasze relacje. • Jesteś ciocią i nie wiesz o czym porozmawiać z Twoim bratankiem? Wyobraź sobie, że wyciągniesz atrakcyjny „Czas z Dzieckiem – Rozmawialnik” i korzystając z ciekawych pytań, pogłębisz relację z ważnym dla Ciebie maluchem. • Jesteś szefem/pracownikiem i czujesz, że macie słabe relacje w zespole, w którym pracujesz? Wyobraź sobie, że w trakcie spotkania integracyjnego proponujesz, aby każdy odpowiedział na jedno pytanie z „Rozmawialnika”, aby wszyscy mogli się lepiej poznać. My sami z Rozmawialników korzystaliśmy do tej pory na przeróżnych spotkaniach w ramach integracji, czy np. spływach kajakowych – gdy pojawiały się nowe osoby, była to świetna okazja, by nie tylko poznać lepiej je same, ale przede wszystkim, by one mogły poznać nas. A teraz nie możemy się doczekać, by odświeżyć to bardzo praktyczne narzędzie i używać je m.in. w trakcie naszych kursów czy spotkań Fundacji. Skąd pomysł na Rozmawialniki? Autorem pomysłu jest zmarła przed pięcioma laty Mariola Wołochowicz, Wicedyrektor Fundacji Misja Służby Rodzinie, z której niejako wypączkowała nasza Fundacja Żyj Pełnią Życia. Marzeniem śp. Marioli Wołochowicz było, aby Rozmawialniki trafiły do każdego domu w Polsce i były pomocnym narzędziem do wzmacniania relacji międzyludzkich. Duże marzenie? Owszem! Ale kiedy przy okazji jej innych dużych marzeń mówiliśmy, że coś jest niewykonalne, ona zawsze nam odpowiadała, że na pewno się da, tylko musimy znaleźć sposób, jak to zrobić.
Wesoła gra dla małych i dużych. Czeka na Was mnóstwo zabawnych haseł i obrazków do przedstawienia i zgadywania. Każda karta zawiera 3 ciekawe hasła do wyboru oraz jeden obrazek ułatwiający zabawę dzieciom, które jeszcze nie potrafią czytać. Sprawdźcie, kto jest najlepszym aktorem!
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskonałych, • szafa.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • Gorący Ziemniak, • 165 kart pytań, • 8 pionków, • bączek, • instrukcja. Wymiary opakowania: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Ciemną nocą grupa małych kotków (i całkiem sporych kotów) zgubiła się w plątaninie dachów i uliczek nocnego miasta. Takie małe, puchate kotki... czasami może niezbyt czyste... ale bardzo kocie i z taaakimi oczami... no chyba pomożesz im znaleźć drogę do kochających opiekunów, prawda? Celem gry jest zdobycie jak największej liczby punktów (punkty znajdują się na kartach Kotów). Gracz zdobywa kartę Kota, jeśli uda mu się stworzyć wolną od przeszkód ścieżkę prowadzącą od Kota do Opiekuna. Dlaczego nie możesz przejść obok tej gry obojętnie? • Gra jest o biednych, zagubionych kotkach szukających domu. Tylko osoba pozbawiona serca nie pochyli się by im pomóc, prawda? • Rozgrywka jest bardzo szybka i, co ciekawsze, w trakcie rozpędza się jeszcze bardziej. • Losowy układ planszy gwarantuje wysoką regrywalność i odmienność każdej rozgrywki. • Sytuacja na planszy zmienia się bardzo dynamicznie, nieustannie śledzimy poczynania przeciwników, czy przypadkiem nie zauważą tego, co my widzimy, czy nie otworzą nam nowych możliwości itd. • Ilustracje są nie tylko ładne, ale też bardzo przejrzyste, co jest niesłychanie istotne w tej grze-labiryncie. Zawartość opakowania: • 26 kart kanałów, • 15 kart kotów, • 2 karty opiekunów, • instrukcja.
Pokochaj swój mózg i obsyp go diamentami we wszystkich kolorach tęczy! Czy zmieścisz na planszy wszystkie płytki? Ta podróżna układanka logiczna składa się z dwustronnej planszy i zapewnia aż 120 zadań... długo się nie rozstaniecie! Miłość jest najważniejsza! Rozgość się w „IQ Love”. Wybierz zadanie z sercem lub prostokątem i układaj płytki na odpowiedniej stronie planszy, według ilustracji do danego zadania, tak, aby pomieścić je wszystkie. Czeka na ciebie aż 120 zadań, a wszystko to w poręcznym, trwałym opakowaniu, które doskonale sprawdzi się w czasie podróży. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? • Piękne wykonanie • Idealna do podróży • Znana mechanika serii IQ w nowej odsłonie! Spis komponentów: • dwustronna plansza z pokrywką, • 10 dwustronnych elementów, • książeczka ze 120 zadaniami i ich rozwiązaniami.
Pozostań ostatnim "żywym" graczem który nie wpadł do lawy! Kto z nas nie grał w tą grę? Tytuł mówi sam za siebie, proste zasady i wspaniała rozgrywka dla dzieci i dorosłych! Zawartość opakowania: • 25 kolorowych "kamieni bezpieczeństwa" z pianki, • 27 kart wyzwań w 8 językach, m. in. w polskim, • 1 kręciołek (ze strzałką i podstawą), • instrukcja gry.
Czy potrafisz przejąć to podanie 3D?Dopasuj wszystkie 7 elementów do piłki bez poruszania najmniejszego elementu, który pełni funkcję startową. Pamiętaj, aby zakrywał on zawsze 1 miejsce z dołkiem oraz 1 miejsce bez dołka.Twórz zadania na własnych zasadach!Spis komponentów: 1 czarna ramka piłki, 7 elementów układanki.Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Książeczka z zadaniami nie będzie Ci potrzebna do zabawy z tym tytułem. Idealny tytuł dla wszystkich fanów piłki nożnej. Po prostu wyciągnij grę i zacznij zabawę.
Pozbądź się wszystkich płytek i zawołaj Rummikub, zdobywając jak największą liczbę punktów. Przechytrzysz swoich przeciwników dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów!
Gdzie ukrył się fioletowy kameleon? Czy to lew z pomarańczową grzywą wygląda z nory? Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Loteryjka” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania i nazywania kolorów. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach, a także rozwijania pamięci wzrokowej. Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy są idealne już dla dwulatków, a zabawa w przyporządkowywanie kolorowych żetonów do dużych ilustracji na planszach dostarczy dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów. Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zapraszają do wspólnego spędzania wolnego czasu. Wyjątkowe ilustracje przygotowane przez Jakuba Haremzę do gry „Loteryjka kolory 2+” przedstawiają przygody niezwykle ciekawych i przyjaznych bohaterów, którzy inspirują do nauki kolorów i dostrzegania ich w najbliższym otoczeniu dziecka. Gra „Loteryjka. Kolory” została wyprodukowana w Polsce, z najwyższą starannością i troską o bezpieczeństwo najmłodszych.
Ta wesoła, łatwa i kolorowa gra karciana jest odpowiednia dla dzieci już od 3 roku życia! Ma trzy poziomy zabawy, aby mogła towarzyszyć dzieciom przez długi czas. Oprócz cyferek od 0 do 8 na kartach są także obrazki uroczych zwierzątek, co ułatwia dopasowywanie najmłodszym. Trzy poziomy zabawy pozwalają grze „rosnąć” wraz z dzieckiem. Poziom 1 to proste dopasowywanie kolorami i zwierzątkami, poziom 2 wprowadza karty specjalne, a poziom 3 dodaje karty z karami. Gracze próbują jak najszybciej pozbyć się wszystkich swoich kart, dopasowując je do karty, która aktualnie znajduje się na górze stosu. Dopasowywać można kolorem i cyfrą lub zwierzątkiem. Przygotuj się na mnóstwo śmiechu! I nie zapomnij krzyknąć „UNO!”, gdy w ręku zostanie Ci tylko jedna karta.