Dwanaście opowiadań o nietuzinkowej parze przyjaciół – czyli dużo czytania i jeszcze więcej śmiechu! „– Muu! – zawołała Mama Mu. – Wiesz, co ja bym chciała, Panie Wrono? – Chciałabym się nauczyć jeździć na rowerze. Pan Wrona podfrunął do góry, zatrzepotał skrzydłami i zakrakał: – Niech mnie pióra biją! Jesteś krową, Mamo Mu. K r o w ą! Krowy nie potrafią jeździć na rowerze! Mama Mu spojrzała na niego przyjaznym wzrokiem. – No, nie potrafią. Dlatego chciałabym się nauczyć”.
Zdania z tej książeczki należy uzupełnić nalepkami, by stworzyć teksty historyjek. Zbuduj zdania tekstowo-obrazkowe i przeczytaj o niezwykłych pojazdach i ich pracy.
Zdania z tej książeczki należy uzupełnić nalepkami, by stworzyć teksty historyjek. Zbuduj zdania tekstowo-obrazkowe i przeczytaj o przygodach pięknych księżniczek.
Trzeci, kolejny tom Historii starożytnych Greków, otwiera opowieść o wyprawie Aleksandra Wielkiego, daleko na wschód rozszerzającej świat, w którym Grecy znaleźli miejsce dla siebie, swoich miast i swojej kultury; narrację zamyka powstanie na jego obszarach nowego, rzymskiego już ładu, kiedy to o losach ludów decydowali nie hellenistyczni władcy, lecz politycy i cesarze przebywający w Rzymie nad Tybrem. Dwa wielkie tematy powracają w tym tomie nieustannie: relacje między Grekami a ludami Wschodu oraz ich cywilizacjami, a także kolejne starcia z agresywną, ekspansywną i brutalną republiką rzymską. O ile jednak w pierwszym wypadku Grecy odnieśli widoczne zwycięstwo, ponieważ z cywilizacji faraońskiego Egiptu, z cywilizacji Babilonii, Syrii czy Anatolii pozostało niewiele, to konfrontacja z Rzymem tylko pozornie zakończyła się klęską Hellady, w istocie zaś wyszła ona z tego starcia zwycięsko: oto monarchie hellenistyczne wprawdzie nie potrafiły się obronić, ale Rzym wchłonął tę cywilizację i kontynuował jej dorobek aż po kres antycznego świata.
Zdania z tej książeczki należy uzupełnić nalepkami, by stworzyć teksty historyjek. Zbuduj zdania tekstowo-obrazkowe i przeczytaj o przygodach leśnych zwierząt.
Papcio Chmiel po raz kolejny zaskoczył swojego wydawcę oraz licznych fanów! Pomimo zapowiedzianego w zeszłym roku zakończenia pracy twórczej (po 52 latach), której ukoronowaniem był "Tytus Romek i A?Tomek jako warszawscy powstańcy 1944, z wyobraźni Papcia Chmiela narysowani", twórca kultowego Tytusa narysował kolejny wielkoformatowy album! Nowy komiks zawiera 36 całkowicie premierowych plansz, w których trójka naszych ulubionych bohaterów uczestniczy w wojnie polsko-bolszewickiej w 1920 roku. Papcio Chmiel nie zamierza jednak przy okazji tego albumu obwieszczać zakończenia swojej kariery rysowniczej. Wprost przeciwnie! Już teraz zapowiada kolejny album z Tytusem, Romkiem i A'Tomkiem w bitwie pod Grunwaldem!
Proponujemy Waszym dzieciom zadania przygotowujące do nauki pisania i czytania, kształcące spostrzegawczość, logiczne myślenie, przekazujące wiedzą o świecie. Na naukę nigdy nie jest za wcześnie – szczególnie, gdy łączy się ona z zabawą i dzięki odpowiedniemu do wieku stopniowi trudności zapewnia dziecku sukces. Kolekcja książek z serii „Biblioteczka mądrego dziecka” to zeszyty dla dwu-, trzy-, cztero- i pięciolatków.
Drodzy Rodzice, proponujemy Waszym dzieciom zadania przygotowujące do nauki pisania i czytania, kształcące spostrzegawczość, logiczne myślenie, przekazujące wiedzę o świecie. Pamiętajcie! Na naukę nigdy nie jest za wcześnie, szczególnie gdy łączy się ona z zabawą i dzięki odpowiedniemu do wieku stopniowi trudności zapewnia dziecku sukces. Kolekcja zeszytów z serii „Biblioteczka mądrego dziecka” zawiera ćwiczenia rozwijające umiejętność pisania, spostrzegawczość i logiczne myślenie.
Alternatywna wersja przebiegu największej bitwy średniowiecza! Najnowszy album mistrza polskiego komiksu - Papcia Chmiela - o tematyce historycznej. Tym razem Tytus, Romek i A`Tomek zostają oddelegowani przez Papcia, by rozprawić się z zakonem krzyżackim na polach grunwaldzkich AD 1410. Trójka kochanych przez miliony czytelników bohaterów w znaczący sposób przyczynia się do zwycięstwa w największej bitwie średniowiecza. Papcio Chmiel z typowym dla siebie wywrotowym humorem uzbraja Tytusa, Romka i A`Tomka w takie atrybuty średniowiecznych wojowników jak np. prusakolep, kosz z jajkami czy sagan apetycznej wojskowej grochówki... Poznajemy alternatywną wersję przebiegu bitwy grunwaldzkiej, opartą jednak o bardzo poważny materiał źródłowy - m.in. nieokrzesaną, młodzieńczą wyobraźnię Papcia Chmiela oraz "Kroniki" Jana Długosza. Komiks w ekskluzywnym, wielkoformatowym wydaniu zawiera blisko 40 nowych, całkowicie premierowych, kolorowych plansz.
W Zachodnich Krainach o ośmiu tysiącach lat zapisanej historii widmo wojen i katastrofy nieustannie wisi nad ludźmi. Zbliża się zima, lodowate wichry wieją z północy, gdzie schroniły się wyparte przez ludzi pradawne rasy i starzy bogowie. Zbuntowani władcy na szczęście pokonali szalonego Smoczego Króla, Aerysa Targaryena, zasiadającego na Żelaznym Tronie Zachodnich Krain, lecz obalony władca pozostawił po sobie potomstwo, równie szalone jak on sam. Tron objął Robert – najznamienitszy z buntowników. Minęły już lata pokoju i oto możnowładcy zaczynają grę o tron... George R.R Martin jest jednym z najbardziej cenionych pisarzy fantastyki. Dzięki swej wielotomowej sadze pozyskał miliony oddanych fanów i odrodził tradycję epickiej fantasy w stylu tolkienowskim. Od 18 kwietnia 2011 trwała w programie telewizji HBO emisja serialu, którego scenariusz powstał na podstawie Gry o tron. W rolach głównych występują w nim m.in.: Sean Bean, Mark Addy, Alfie Allen oraz Lena Headey.
Zdania z tej książeczki należy uzupełnić nalepkami, by stworzyć teksty historyjek. Zbuduj zdania tekstowo-obrazkowe, przeczytaj o wycieczkach przedszkolaków i poznaj Warszawę, teatr i zwierzęta z zoo.
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści. Książka jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie problematyki zarządzania i marketingu oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych. Autorami podręcznika są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych książek z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych. Uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań jest przygotowana przez ten sam zespół autorski książka MARKETING. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania. Publikacja ta, tworząc spójną całość z podręcznikiem, zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki i zestawienia dla menedżerów, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu oraz zagadnienia wykraczające poza treść podręcznika, na przykład współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, finansowe aspekty marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Uwagi o więzieniach, zapobieganiu występkom i wychowaniu młodzieży mają na celu przypomnieć i niejednokrotnie ocalić od zapomnienia dawno wydane prace z tego zakresu. Zostały one pomyślane jako uzupełnienie, uściślenie poglądów i propozycji, a także odkrycie nowych i przypomnienie dawnych koncepcji, mogą stanowić uzupełnienie monografii z pedagogiki, socjologii, opieki społecznej, prawa, psychologii klinicznej i kryminologii. Pozwalają też na bezpośredni kontakt odbiorcy z oryginalnym tekstem danego autora lub sprawozdaniem z działalności placówki, co ma największą wartość. Każda interpretacja tekstu, nawet najbardziej celna, w jakimś stopniu stanowi wyraz poglądów interpretatora, zmienia i ogranicza pierwotny tekst. Z tego właśnie powodu zachowano pisownię oryginalną poszczególnych dzieł, przedstawione fragmenty zostały zaczerpnięte z pierwszego wydania danej pracy, a tam, gdzie nie było to możliwe – z najstarszej dostępnej wersji. Teksty w Uwagach o więzieniach... ułożone są chronologicznie. Podzielono je na dwie części z uwagi na kontekst historyczny, język i pisownię oraz sytuację w więziennictwie i praktyce oświatowo-wychowawczej: 1) od tekstów najstarszych do drugiej połowy XIX wieku (po powstaniu styczniowym), 2) od lat siedemdziesiątych do końca I wojny światowej. Kontynuacja tej pracy będzie obejmować dwudziestolecie międzywojenne (Przestępczość i wychowanie w dwudziestoleciu międzywojennym. Wybór tekstów). Zamieszczone w niniejszym zbiorze teksty dotyczą historii więziennictwa, kryminologii, resocjalizacji oraz dobroczynności i opieki nad dzieckiem i rodziną. Interdyscyplinarny dobór tekstów miał na celu przybliżenie współczesnemu czytelnikowi poglądów na wychowanie i postępowanie z przestępcami. Starano się unikać jednostronności w doborze tekstów w celu zobrazowania i udokumentowania rzeczywistości społeczno-wychowawczej oraz związków łączących problem kształtowania osobowości z takimi działaniami, jak profilaktyka społeczna i postępowanie z przestępcami. Przytoczone fragmenty odzwierciedlają jednocześnie historię więziennictwa, dobroczynności i opieki nad ludźmi na marginesie życia społecznego. Przeszłość omawianej dziedziny oraz zamieszczone tutaj teksty skłaniają do refleksji nad współczesnością: jakie i jak ukierunkowane działania powinny być podejmowane w celu pomocy, reedukacji oraz poszanowania praw każdego człowieka i społeczeństwa?