W tym suplemencie do gry AGON, autorstwa Andrzeja Stója, znajdziecie osiem zupełnie nowych wysp. Każda z nich oferuje inne wyzwania Herosi mierzą się z potworami, olbrzymami, a nawet bogami i tytanami. Dodatek kładzie mocniejszy nacisk na wojnę, która była przyczyną rozpoczęcia wyprawy Herosów. Bogowie wpływają na los innych śmiertelników, manipulując nimi tak samo, jak Herosami. Przeszłość wpływa na teraźniejszość.
Wydawnictwo | Alis Games |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | 229x153x3 mm |
Kod paskowy (EAN) | 9788363698881 |
Data premiery | 2021.10.19 |
Data pojawienia się | 2021.10.19 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zaufaj instynktom, a przyjaźń pójdzie ich śladem. Gdy Lamparcia Gwiazda traci dziewiąte życie, jej wierna zastępczyni, Mglista Stopa, musi udać się do Księżycowej Sadzawki, aby otrzymać od przodków dziewięć żywotów oraz objąć przywództwo w Klanie Rzeki. Jednak ceremonia w Klanie Gwiazdy nie przebiega tak, jak się tego spodziewała. Nowa przywódczyni — Mglista Gwiazda — odkrywa druzgocący sekret, którego ujawnienie uderzy w samo serce Klanu Rzeki. Ciężar tej tajemnicy podważy nie tylko pozycję Mglistej Gwiazdy, ale również jej przyjaźń z medyczką, Ćmim Skrzydłem. Co okaże się ważniejsze dla nowej przywódczyni: dobro klanu czy odwieczne zasady kodeksu wojownika?
Klan Gwiazdy nigdy nie zapomina… Bitwa przeciwko Klanowi Krwi zakończyła się triumfem leśnych wojowników. Dla wielu kotów zwycięstwo oznacza powrót do normalności, jednak dla Czarnej Stopy, przyszłego przywódcy Klanu Cienia, to dopiero początek zmian. Nim przodkowie obdarzą wojownika dziewięcioma żywotami i powierzą mu opiekę nad klanem, postawią go przed ostatecznym wyzwaniem. Kocur będzie musiał na nowo stawić czoła swojej mrocznej przeszłości oraz spojrzeć w oczy kotom, które zdradził i zawiódł. Ta próba pokaże, czy Czarna Stopa w pełni zasłuży na miano przywódcy Klanu Cienia oraz na przebaczenie Klanu Gwiazdy i swoich ofiar.
Sójcze Pióro i Lwi Płomień są zdeterminowani, by poznać prawdziwy powód, dla którego Klan Pioruna został wciągnięty w śmiercionośną bitwę z Klanem Cienia. W tym samym czasie Gołębia Łapa zdaje sobie sprawę, że zło czai się bliżej, niż przypuszczała, a Płonący Ogon, medyk Klanu Cienia, którego nawiedzają wizje ognia i lodowatej wody, otrzymuje od Klanu Gwiazdy przykazanie, że w czasie nadchodzącej wojny musi zapomnieć o przyjaźniach z innymi medykami i jednoznacznie opowiedzieć się za swoimi pobratymcami. Gdy rośnie napięcie pomiędzy klanami, jeden z kotów podejmie ryzykowny krok w walce ze złem. Ale jak wysoką cenę za to zapłaci?
Wygraliśmy wszystko Straciliśmy więcej Pokłosie największej bitwy w dziejach klanów pozostawiło wojowników w głębokiej rozpaczy. Po śmierci najbliższych muszą też zdecydować o losie pobratymców, którzy opowiedzieli się po stronie Mrocznej Puszczy. Gorzki smak wygranej pogłębia dopełnienie się starożytnej przepowiedni o trójce kotów obdarzonych potęgą gwiazd - Gołębim Skrzydle, Sójczym Piórze i Lwim Płomieniu. Teraz, po wykonaniu zadania, mogą wrócić do zwyczajnego życia. Jednak dla Gołębiego Skrzydła, której wyostrzone zmysły towarzyszyły od narodzin, utrata mocy jest szczególnie dotkliwa. Czy wojowniczka odnajdzie swoje miejsce i jaki los czeka zdrajców?
Nie każde proroctwo przynosi chwałę Gąsek to niepozorny kociak Klanu Pioruna, który został obdarzony niespotkaną do tej pory mocą. Ma dar widzenia i komunikowania się na jawie ze zmarłymi kotami. Nieświadomy drzemiącego w nim potencjału Gąsek zostaje oddany pod opiekę Obłocznej Jagody, medyczki Klanu Pioruna, już w wieku czterech księżyców, sprowadzając tym samym na siebie niechęć pobratymców. Nękany przez umarłe koty, mroczne wizje przyszłości i przepowiednie, których sensu nie jest w stanie pojąć, młody medyk przeklina swój dar. Czy kiedykolwiek zdoła dostrzec w nim błogosławieństwo?
W zamierzchłych czasach poeci sławili w pieśniach czyny potężnych herosów, którzy rzucali wyzwania nawet bogom. Opowiadali o zgładzonych przez nich bestiach i przywróconej sprawiedliwości. O przebiegłych doradcach i ich mądrych radach. O odwadze, waleczności i śmiałości. W świecie gry Agon tworzysz właśnie takich herosów i heroiny, a ich epickie losy przekuwasz w nieśmiertelną legendę.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro