W rozmowach czy w sporach często słyszymy: „Nie daj się! Bądź asertywny!”. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców.
Antoni Benedikt – pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce Asertywność. Skuteczna komunikacja w biznesie zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej – w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, których praca wymaga dobrej prezencji, komunikatywności, refleksu sytuacyjnego oraz umiejętności skutecznego wywierania wpływu na innych – słowem dla osób, które pracują w kontakcie z innymi ludźmi, czyli menedżerów, kierowników działu sprzedaży, pracowników socjalnych, nauczycieli i wielu innych.
Książka, oprócz teorii, pełna jest przykładów zastosowania skutecznej asertywności w praktyce. Jeśli chcesz odnosić sukcesy w życiu i w biznesie – naucz się być asertywnym! I o tym właśnie jest ta książka.
Autor | Antoni Benedikt |
Wydawnictwo | Astrum |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 114 |
Numer ISBN | 978-83-64786-37-2 |
Kod paskowy (EAN) | 9788364786372 |
Data premiery | 2018.01.15 |
Data pojawienia się | 2018.01.15 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się: odmawiać wyrażać własne poglądy i bronić ich nie bać się krytyki i reagować na nią bronić się przed agresją konstruktywnie wyrażać złość wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania chwalić innych prezentować siebie Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych sz...
Asertywność pozwala na spokojne i stanowcze wyznaczanie granic, wyrażanie swoich potrzeb i oczekiwań, odmawianie bez poczucia winy, tłumaczenia się i usprawiedliwiania Autorka książki, doświadczona psychoterapeutka, poprowadzi cię przez 3 etapy procesu wypracowywania asertywności: będziesz mógł poznać przyczyny jej braku, wkroczyć na drogę do zmiany i poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w domu i w pracy. Dowiesz się, jak zbudować właściwą samoocenę, pozbyć się lęków, poczucia winy i wstydu. Przekonasz się, jak wielki wpływ na asertywną postawę ma poczucie własnej wartości i jak dużą rolę w jego budowaniu odgrywa okres dzieciństwa. Poradnik pomoże ci w nauce rozpoznawania oraz wyrażania swoich emocji, myśli i przekonań. Dowiesz się, jak wypracowa...
„Kolorowanki medyczne” to doskonała zabawa dla wszystkich przyszłych adeptów sztuki lekarskiej i nie tylko. Z nami poznasz niezawodnego doktora Piotra, wesołą pielęgniarkę Danusię oraz wielu dzielnych pacjentów. Przekonaj się sam, jak fascynująca może być taka praca!
Nowe wydanie bestsellera, który sprzedał się w ponad milionowym nakładzie na całym świecie! Bezczelna czy pewna siebie? Asertywny czy agresywny? Granica między tymi postawami jest cienka i nieoczywista. Jak więc wyrażać swoje uczucia i potrzeby, nie raniąc innych ludzi? Jak komunikować swoje racje i przekonania, jednocześnie uwzględniając prawa drugiej strony? Jak obronić swoje stanowisko bez przekrzykiwania i poniżania rozmówcy? Asertywność to umiejętność zdrowego wyrażania siebie oraz tworzenia pozytywnych, równorzędnych relacji, której trzeba się po prostu nauczyć. W tym pomoże ten bestsellerowy poradnik, który został przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków. Pokazano tu, krok po kroku, jak pokonać przeszkody na drodze do asertywnego myślenia i d...
Jak docenić samego siebie? Jak zdobyć szacunek do samego siebie? Jak bronić swoich praw bez naruszania praw bliźnich? Asertywność pomaga odnaleźć się w społeczeństwie. Ten, kto lubi i szanuje siebie, potrafi kochać i szanować innych. A chcąc lubić i szanować siebie, trzeba umieć siebie ocenić. Zdrowa samoocena daje poczucie własnej wartości jako osoby i pomaga bronić swych praw - bez naruszania praw bliźnich. Niniejsza książka zawiera przykłady i ćwiczenia, które mogą być niezwykle pomocne w uczeniu się asertywności, zdrowej samooceny i akceptacji siebie.
Skąd się biorą kryzysy finansowe? Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba postawić kilka innych. Kto kontroluje emisję waluty? Kto zyskuje na inflacji? Komu zależy na drukowaniu papierowego pieniądza bez pokrycia w złocie? Kto pragnie uzależniać ludzi od kredytów? Do kogo należy amerykańska Rezerwa Federalna?
Kolejny po Pippi, Karlssonie z Dachu i Dzieciach z Bullerbyn audiobook z bestsellerowej serii "Edyta Jungowska czyta Astrid Lindgren". Czy zły sen i drapiący sweterek to wystarczający powód, żeby mieć zły humor. Dla Lotty jak najbardziej. Dla Lotty to również wystarczający powód, żeby wyprowadzić się z domu. Czy na zawsze? Posłuchajcie sami. Książka ze Złotej Listy Fundacji Cała Polska Czyta Dzieciom.
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. TAK! 60 sekretów nauki perswazji zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji.
Dążeniem każdego państwa bez względu na ustrój polityczny jest przetrwanie w czasie oraz przezwyciężenie zagrożeń. Cele te można osiągnąć m.in.: poprzez silną identyfikację obywateli z krajem oraz opracowanie systemu zarządzania państwem w czasie kryzysu. Jednym z narzędzi wykorzystywanych przez współczesne państwa do utrzymania swojej politycznej egzystencji są stany nadzwyczajne. Rzeczypospolita jako jedno z nielicznych państw europejskich w XX wieku jest przykładem wykorzystania w minionym stuleciu stanów nadzwyczajnych zarówno do zabezpieczenia bezpieczeństwa odrodzonego państwa w czasie wojny w 1919 roku czy obrony granic II RP we wrześniu 1939 roku, jak i do ochrony upadającego sytemu politycznego PRL w grudniu 1981 roku. Współczesne państwo polski...
Postępuj asertywnie w najważniejszych sferach życia i relacjach z innymi. Szybkie i łatwe metody zwrócenia na siebie uwagi innych. Niezawodne sposoby postawienia na swoim bez narażania związków z innymi. Rzeczowe porady, jak komunikować swój punkt widzenia. Bądź asertywny, nie pasywny! Jeśli chcesz, by droga na szczyt kariery zawodowej stała przed tobą otworem, pragniesz mieć szczęśliwszą rodzinę i być bardziej przekonujący w kontaktach z innymi – trzymasz w ręku właściwą książkę. W dzisiejszym świecie, w którym bomba megabitowa wisi w powietrzu, trudno poradzić sobie, nie będąc asertywnym. Jeśli w trudnej sytuacji zamiast zachować się asertywnie, najchętniej uciekłbyś, gdzie pieprz rośnie... ...podnieś głowę i daj się usłyszeć! Asertywnoś...
„Zdecydowaliśmy się na opublikowanie naszej dyskusji, ponieważ sądzimy, że obowiązkiem intelektualistów jest prezentowanie na szerszym forum publicznym ostrzegawczych prognoz i refleksji nad procesami, których dynamika nieoczekiwanie przyśpiesza. Takim właśnie procesem jest narastająca w skali globalnej fala nacjonalizmów. Przyjęliśmy określenie nowy nacjonalizm, ponieważ mamy do czynienia ze swoistym Odrodzeniem, w nowych warunkach, agresywnych postaw, poglądów i polityki, która, wydawałoby się, wygasła już raz na zawsze po strasznych doświadczeniach dwóch wojen światowych. [...] Jedną z najważniejszych sił napędzających bezmiar ówczesnych cierpień były nacjonalizmy, często obłąkane i fanatyczne, które legły u podłoża konfliktów i dostarczały...
Pierwsza część książki ma na celu określenie tajemnic firmowych w oparciu o obowiązujące w Polsce przepisy. Starałem się przedstawić je w możliwie przystępny sposób. Definicja tajemnic firmowych jest niezbędna, gdyż wynika z niej sposób ich ochrony. Zanim napiszę, jak chronić tajemnice firmowe, najpierw trzeba je zdefiniować. W kolejnej części wskazałem zasady postępowania zmierzające do ochrony tajemnic firmowych zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Trzecia część opisuje wynikającą z obowiązujących przepisów odpowiedzialność za bezprawne ujawnienie informacji uzyskanych w trakcie świadczenia pracy lub w związku z prowadzoną współpracą. W czwartej części krótko przedstawiłem propozycje, kto w firmie powinien zajmować się ochroną tajemni...
O czym świadczy założenie przez promotora obu rąk z tyłu głowy? Czy dzięki pozycji nóg można określić samopoczucie i myśli partnera rozmowy? O czym mówią nadgarstki kobiety czy włożenie kciuków za pasek przez mężczyznę? Mowa ciała ma wielkie znaczenie! Niestety, nie wszyscy potrafimy poprawnie ją odczytywać. Antoni Benedikt podjął próbę przybliżenia znaczeń gestów młodym ludziom. Jego Mowa ciała to świetny poradnik dla osób dopiero wkraczających w dorosłe życie zdających maturę, studiujących, szukających pracy, przeżywających pierwsze zauroczenie, pragnących zmienić stan cywilny. Autor w sposób bardzo bezpośredni, szczery, ludzkim językiem omawia w tej książce wszelkie gesty mające znaczenie w codziennych zmaganiach się z rzeczywistości...
Książka Komunikacja wizerunkowa w reklamie autorstwa Antoniego Benedikta wprowadza nas w świat profesjonalnej, nowoczesnej reklamy. Autor wyjaśnia czym jest reklama, jej język, kim jest dyrektor kreatywny, jakie powinien mieć cechy. Wyjaśnia,kto powinien się zajmować reklamą w firmie. Co to są i jakie są narzędzia komunikowania w świecie reklamy. Kto i dlaczego pisze teksty reklamowe. Autor pisze,że reklama jest informacją połączoną z komunikatem perswazyjnym. Ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług. Może też namawiać do popierania określonych idei, marki,spraw itp. Reklama posługuje się swoim własnym językiem( język reklamy-language advertising),w nim powinna obiecywać określoną korzyść, jeśli wybierze się ten...
Kuszą Cię plaże słonecznej Italii? Chcesz się napawać wspaniałym widokiem ze szczytów Apenin i Alp? Chciałbyś wreszcie spróbować najlepszej pizzy przygotowanej przez Włocha? Aha, nie znasz języka? Nie ma problemu! Oto bowiem w konwersacji pomogą Ci "Rozmówki polsko-włoskie". Ta niewielka książeczka, podzielona tematycznie, zawiera mnóstwo podstawowych zwrotów i wyrażeń potrzebnych do porozumienia się, a także przykładowe dialogi i uzupełniające słownictwo. W aneksie natomiast znajdziesz dodatkowe informacje: nazwy dni tygodnia, miesięcy, pór roku, świąt i kolorów, nazwy geograficzne oraz podstawy gramatyki. Mając przy sobie te rozmówki, możesz zapomnieć o jakichkolwiek problemach w kontaktach z cudzoziemcami.
Nie wiesz w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę? Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową? Zajrzyj do kolejnej książki z serii „Kreatywność”. Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem, Reklama jako proces komunikacji to doskonał...
W rozmowach czy w sporach często słyszymy: `Nie daj się! Bądź asertywny!`. Cóż to jest ta asertywność? Otóż jest to umiejętność, dzięki której ludzie w sposób prosty i bezpośredni wyrażają swoje emocje, myśli, przekonania, nie odczuwając przy tym wewnętrznego dyskomfortu i nie okazując pogardy dla rozmówców. Doktor Antoni Benedikt - pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, autor wielu książek z dziedziny komunikowania werbalnego i niewerbalnego, w swojej książce `Asertywność jako proces skutecznej komunikacji` zajmuje się nie tylko podstawami asertywności, ale także zastosowaniem jej w procesie szeroko pojętej komunikacji międzyludzkiej - w domu, w firmie, w biznesie. Skuteczna asertywność wymaga ciągłego treningu, niezwykle przydatnego dla osób, kt...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro