Książka powstała z myślą o wszystkich osobach, które chcą bliżej poznać metodę Assessment | Development Center z perspektywy praktycznej, lub które posiadają już bazową wiedzę na ten temat, ale chcą się dowiedzieć jak zaprojektować sesję oceny kompetencji i przygotować niezbędny do jej przeprowadzenia zestaw narzędzi diagnostycznych.
W kolejnych rozdziałach czytelnik znajdzie informację o tym jak efektywnie przygotować każdy etap procesu AC|DC: zbudować profil będący kryterium oceny, w jaki sposób zaprojektować matrycę obserwacji, jak przygotować narzędzia do oceny zaplanowanych kompetencji, harmonogram sesji oraz raport dla uczestnika i sponsora procesu. Dodatkowo omówione zostały kwestie dotyczące praktycznych aspektów organizacji sesji oraz jej podsumowania. Najwięcej uwagi poświęcone zostało tworzeniu zadań symulacyjnych. Opisane zostały różne ich typy ? zadania grupowe, interakcyjne, zadania indywidualne - ze wskazaniem w pomiarze jakich kompetencji znajdują najlepsze zastosowanie i jakie posiadają ograniczenia. Przedstawiony został ogólny schemat tworzenia zadań oraz zaprezentowane liczne przykłady scenariuszy, które mogą stanowić inspirację do samodzielnego zaprojektowania symulacji podobnego typu. Czytelnik, który zechce przygotować swój zestaw zadań znajdzie szczegółowe wskazówki jakie informacje i elementy powinna zawierać instrukcja dla uczestnika i asesora, aby zadanie sprzyjało ujawnieniu się oczekiwanych zachowań, umożliwiało obserwację i ocenę założonych kompetencji. Książka może stanowić poradnik dla osób odpowiedzialnych za przygotowanie i projektowanie sesji zarówno po stronie firmy realizującej taki proces dla swoich pracowników, jak również firmy, która dostarcza tego rodzaju usługę.
Autor | Nikodemska Sabina |
Wydawnictwo | Infor |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | kartonowa |
Liczba stron | 252 |
Format | 16.5x23.5cm |
Numer ISBN | 9788381373227 |
Kod paskowy (EAN) | 9788381373227 |
Waga | 355 g |
Data premiery | 2018.10.17 |
Data pojawienia się | 2018.10.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
"Największą zagadką, przed jaką stoi człowiek, jest on sam. Skąd pochodzimy? Czy różnimy się zasadniczo od innych zwierząt? Czy postępowaniem naszym rządzi rozum, czy instynkty? Jaka jest relacja pomiędzy umysłem a mózgiem? To tylko niektóre z pytań, na które nauka poszukuje odpowiedzi..." Z recenzji prof. Krzysztofa Szymborskiego
Zaktualizowane i rozszerzone wydanie klasycznego, międzynarodowego bestsellera, opartego na wynikach badań nad psychologią perswazji, zawiera wiele wartościowych spostrzeżeń, które pomogą ci zwiększyć siłę przekonywania w pracy i w domu. Autorami są najlepsi na świecie specjaliści od wywierania wpływu na ludzi. Ich książki rozeszły się na całym świecie w ponad 4 milionach egzemplarzy. TAK! 60 sekretów nauki perswazji zawiera mnóstwo cennych wskazówek, których nie powinieneś przegapić. Chciałbyś, żeby koledzy się z tobą zgadzali, dzieci odrabiały zadania domowe, szef dostrzegał twój prawdziwy potencjał, a sąsiedzi przestali śmiecić? Ale jak to wszystko osiągnąć? Poznając sekrety nauki perswazji.
John C. Maxwell, światowej sławy ekspert zarządzania twierdzi, że jeśli chcesz odnieść sukces, musisz nauczyć się porozumiewać z ludźmi. Chociaż może się wydawać, że niektórzy rodzą się z tą umiejętnością, prawda jest taka, że każdy może nauczyć się, jak przekształcić kontakt w porozumienie. W tej książce Maxwell przedstawia pięć zasad i pięć porad praktycznych, które pozwolą każdemu na efektywne porozumiewanie się z indywidualnymi osobami, z grupą i z publicznością. Umiejętność porozumiewania się jest podstawą wykorzystania całego potencjału, jaki masz do dyspozycji. Nie ma w tym żadnej tajemnicy!
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje. Jak wprowadzasz innowacje. Jak uzyskujesz wyniki. W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, zbierają wiedzę na temat sprawdzonych koncepcji i cech definiujących dobre przywództwo i uzupełniają ją wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami z tej dziedziny – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przy...
Do kogo adresowana jest ta książka? Przede wszystkim nie powinni jej czytać ludzie , którzy poszukują gotowych i szybkich rozwiązań w zakresie zarządzania personelem. Nie znajdą tutaj recept w rodzaju “dobór personelu w weekend”. Nie powinni jej też czytać ci, którzy szukają gotowego algorytmu doboru personelu. Czytelników, którzy z taką nadzieją sięgają po tę książkę chciałbym zatem od razu odesłać do innych pozycji, albo – co wydaje się dużo lepszym rozwiązaniem – do konsultantów zajmujących się zarządzaniem personelem. Obawiam się, że gotowych algorytmów doboru po prostu nie ma. Ta książka jest raczej świadectwem tego, jak trudny i złożony jest to proces. Chciałbym zatem, aby stała się ona narzędziem dla osób, które na co dzień za...
Starożytni Grecy nazywali miłość ?szaleństwem bogów?. Ważne jest, aby poznać biologię tej namiętności we wszystkich jej odmianach - ponieważ to szaleństwo jest kluczową częścią naszego życia. W badaniu przeprowadzonym w 37 społeczeństwach zarówno kobiety, jak i mężczyźni, wymienili miłość, lub wzajemne przyciąganie, jako pierwsze kryterium wyboru partnera. Wszędzie na świecie ludzie wyśpiewują miłość, modlą się o nią, pracują dla niej, żyją, zabijają i umierają z miłości. Nawet w przypadku aranżowanych małżeństw partnerzy często się w sobie zakochują. Nic i nikt nie jest w stanie powstrzymać ludzkiego dążenia do miłości. Helen Fisher (fragment książki)
Programowanie neurolingwistyczne (NLP) najczęściej opisywane jest z punktu widzenia jednej z dwóch skrajnie różnych postaw wobec tej techniki: 1. To rewolucyjne podejście do rozwoju osobistego i życia, które w prosty sposób pozwala realizować praktycznie każde cele, niezależnie z jakich obszarów one będą. 2. To nieweryfikowalna, pseudonaukowa opowieść, która ma więcej wspólnego z różdżkarstwem niż z psychologią. Rafał Żak stara się znaleźć odpowiedź, które z tych zdań jest bliżej prawdy. Robi to w niezwykle interesującej formie. Książkę Nie myśl, że NLP zniknie można czytać na dwa sposoby. Pierwszy polega na przeczytaniu pierwszych 30 stron. Dostajemy tam opowieść o NLP, na jaką najłatwiej natrafić. Jest bezpiecznie, sielankowo i miło. Jest...
Zrozumieć, by zwyciężyć. Standard lub notacja BPMN (od ang. Business Process Model and Notation) jest obecnie najpopularniejszym narzędziem do specyfikowania procesów biznesowych. Na podstawie obserwacji trendów w systemach tej klasy można przypuszczać, że wkrótce całkowicie zdominuje ono rynek i ostatecznie wyprze inne standardy. Sukces BPMN wynika z tego, że z jednej strony umożliwia on opisanie i rozrysowanie procesów w sposób zrozumiały dla zwykłych śmiertelników, a z drugiej pozwala na bardzo dokładne zgłębienie ich na poziomie technicznym. Te dwie cechy czynią go potężnym narzędziem rozwiązującym problem, przed jakim staje dziś wiele firm i organizacji: jak zmaksymalizować efektywność wykorzystania potencjału systemów informatycznych, zasobów fina...
Po sukcesie pierwszej części książki Polish Your HR English. Angielski (nie tylko) dla HR-owca prezentujemy Państwu część drugą, która zawiera nowe tematy związane z zarządzaniem pracownikami w firmie. Nie koncentruje się tylko na perspektywie HR-owca, lecz także specjalisty (obcokrajowca) poszukującego zatrudnienia i obserwującego nasz rynek pracy. Książka została podzielona na trzy części: • A Year in the Life of an HR Manager - Rok w życiu menedżera HR, • HypochondRiac at an HRologist's - HypohondRyk u HRologa, • HR Emergency - Pogotowie HR. W pierwszej części George Sandford, na podstawie wieloletniego doświadczenia nabytego podczas pracy w dziale HR w międzynarodowych firmach w Wielkiej Brytanii, Francji i Portugalii, opisuje swoje przemyślenia na te...
Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie „wellbeing”. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną? Na polskim rynku zjawisko wellbeingu w organizacji zdecydowanie jest nowe. Najczęściej kojarzy się ściśle z problemami BHP. Kwestie, takie jak promowanie zdrowia lub pozytywne środowisko pracy, są nadal na marginesie debaty publicznej. Obserwuje się jednak rosnące zainteresowanie dobrostanem pracowników, a na naszym rynku znane są firmy, które rozpoznały temat wellbeingu i skutecznie wdrażają go u siebie. Praktyki te znajdzie Czytelnik w książce. Pon...
Odkryj potęgę osobowości! Czy ekstrawertycy i introwertycy nie mają ze sobą nic wspólnego, niczym biel i czerń? Czy są całkowicie niezależni od siebie? Nie. Znajdują się na przeciwległych krańcach spektrum, które wypełnia przepiękna gama odcieni szarości! Czy nieobce jest Ci marzenie o tym, by lepiej zrozumieć siebie i innych, a także umocnić więzi łączące Cię z ludźmi z Twojego otoczenia? Powstało już wiele publikacji z dziedziny zarządzania poświęconych problemowi, w jaki sposób osoby o różnych osobowościach mogą owocnie ze sobą współpracować, ale najważniejsza ze wszystkich rozbieżności dotyczących charakterów – różnica między introwertykami a ekstrawertykami – była dotąd pomijana w badaniach naukowych. Potęga osobowości zmienia t...
HR Toolbox 2, czyli narzędziownik menedżera HR, to druga część książki Grzegorza Filipowicza pod tym samym tytułem. Ponieważ to narzędzia i konkretne rozwiązania są tym, czego HR-owcy mogą najbardziej potrzebować w codziennej pracy, autor wychodzi naprzeciw tej potrzebie. Druga część książki prezentuje kilka kolejnych tematów właśnie od strony narzędziowej i wdrożeniowej, do tego popartych wieloletnim doświadczeniem autora. Z publikacji można dowiedzieć się m.in.: Jak mierzyć kapitał ludzki w organizacji Jak zbadać przyczyny spadku efektywności Kiedy warto wprowadzać wartościowanie stanowisk pracy W jaki sposób ocenić potencjał pracowników Jak zbudować program zarządzania talentami Jakich liderów potrzebują firmy W jaki...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro