LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1487
Czasopisma
462
Dla dzieci i młodzieży
21520
Encyklopedie i słowniki
1201
Historia
3532
Języki obce
2748
Kalendarze
402
Komiksy
2692
Kulinaria
946
Literatura faktu i publicys...
3524
Literatura naukowa
14299
Literatura obcojęzyczna
1280
Literatura piękna
20492
Podręczniki
7085
Podróże
3336
Poradniki
5747
Pozostałe
30140
Religie i religioznawstwo
5009
Rozrywka, hobby
2569
Z autografem
5
Biografie
122
Dla dzieci i młodzieży
678
Fantastyka
357
Historia
135
Horror
32
Kryminał
342
Literatura faktu
60
Literatura i lektury
218
Obyczajowe
376
Opowiadania
31
Podróże
40
Popularnonaukowe
25
Poradniki, zdrowie i rozwój...
164
Pozostałe
19
Przygodowe
40
Psychologiczne
20
Religijne
162
Romans
116
Sensacja
68
Słuchowiska
18
Thriller
152
Alternatywna
4548
Awangarda
403
Blues
370
Country
146
Dance & Disco
446
Disco Polo
38
Dla dzieci
212
Dubstep
228
Elektroniczna
1472
Etniczna
175
Filmowa
714
Folklorystyczna, biesiadna
312
Hardcore
129
Hip-hop
1174
Jazz
2390
Kabaret
24
Klasyczna
3595
Metal
7250
Pakiety
99
Patriotyczna
22
Poezja śpiewana
306
Pop
8952
Pozostałe
270
Punk
305
Reggae & Dub
798
Relaksacyjna
23
Religijna
198
Retro
17
Rock
5727
Składanki
370
Soul
78
Swing
7
Akcja
264
Animowane
717
Biograficzne
74
Dokument
105
Dramat
212
Edukacyjne
17
Familijne
115
Fantastyka
301
Historyczne i wojenne
43
Horror
134
Humor, komedia, kabarety
216
Musicale i muzyczne
41
Obyczajowe
55
Pakiety
67
Pozostałe
12
Przygodowe
69
Religijne
39
Romantyczne
62
Sensacja i groza
126
Seriale
251
Teatr
32
Westerny
6
Akcesoria dla dziewczynek
414
Akcesoria domowe
483
Artykuły dla dzieci i niemo...
1629
Bańki mydlane
146
Breloki
113
Edukacyjne
266
Figurki
1450
Gadżety licencjonowane
14
Instrumenty muzyczne
192
Kąpielowe
58
Klocki
1178
Klocki LEGO
452
Klocki Playmobil
318
Lalki
1476
Maskotki
1365
Masy plastyczne
391
Militarne
358
Modele do sklejania
505
Ogrodowe
302
Pojazdy
3423
Pozostałe
2652
Roboty
127
Sport
589
Torebki
71
Transformersy
71
Zabawki kreatywne
2650
2000 elementów lub więcej
129
Do 50 elementów
579
Od 1001 do 1999 elementów
98
Od 201 do 1000 elementów
825
Od 51 do 200 elementów
524
Pozostałe
224
Puzzle 3D
115
Edukacyjne
596
Familijne i dla dzieci
782
Karty i karcianki
734
Pamięciowe, logiczne, quizy
277
Pozostałe
189
Strategiczne, ekonomiczne i...
441
Towarzyskie, imprezowe
321
Zręcznościowe
195
Artykuły biurowe
1919
Artykuły dekoracyjne i okol...
2901
Artykuły piśmiennicze
1745
Artykuły plastyczne
1275
Artykuły szkolne
2978
Pozostałe
143
Gry
70
Programy
75
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Dariusz Puzyrkiewicz

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
Autor:Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:196
Format:14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN:978-83-283-5887-4
Kod paskowy (EAN):9788328358874
Data premiery:sierpień 2019
Dostępna ilość:90 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-30%
27,
93
Skreśl39,90
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone - opis wydawcy:

Na początku było słowo

„Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może – a nawet powinien – opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu – jak sam tytuł wskazuje – nauczy cię trzeciego trybu” – ze wstępu Pawła Tkaczyka.

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy – czeladnik, rzemieślnik, mistrz – muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku – i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

– korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać,

– skonstruować kuszący nagłówek,

– napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę,

– wyróżnić się na tle konkurencji,

– żonglować słowami w mediach społecznościowych.

Data ukazania się w księgarni: 2019.08.13

Klienci, którzy kupili Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone, wybrali również

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo: OnePress

By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko ̵...

Cena: 25,90
Dodaj do koszyka
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, Wydawnictwo: OnePress

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ...

Cena: 24,43
Dodaj do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swo...

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka za...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Autor: Ewa Szczepaniak, Wydawnictwo: OnePress

Publikacja krok po kroku poprowadzi cię przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie pr...

Cena: 34,30
Dodaj do koszyka
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Autor: Seth Godin, Wydawnictwo: MT Biznes

Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić...

Cena: 34,93
Dodaj do koszyka
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by ...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po...

Cena: 48,38
Dodaj do koszyka
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochod...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka
Marketing

Marketing

Autor: Philip Kotler, Wydawnictwo: Rebis

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek ...

Cena: 69,30
Dodaj do koszyka
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Autor: Laura Ries, Al. Ries, Wydawnictwo: Helion

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Handlowanie to gra

Handlowanie to gra

Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo: OnePress

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, sza...

Cena: 38,50
Dodaj do koszyka
Steve Jobs

Steve Jobs

Autor: Walter Isaacson, Wydawnictwo: Insignis

Ekskluzywna biografia twórcy firmy Apple – Steve'a Jobsa (jedyna napisana przy jego współpr...

Cena: 29,99
Dodaj do koszyka
Ilustratorzy, ilustratorki. Motylki z okładki i smoki bez wąsów

Ilustratorzy, ilustratorki. Motylki z okładki i smoki bez wąsów

Autor: Barbara Gawryluk, Wydawnictwo: Marginesy

Znakomici malarze, graficy, projektanci, którzy poświęcili życie książkom dla najmłodszych. Ilust...

Cena: 41,93
Dodaj do koszyka
Psie sucharki. Wszystko, co powiedziałby twój pies, gdyby umiał mówić

Psie sucharki. Wszystko, co powiedziałby twój pies, gdyby umiał mówić

Autor: Maria Apoleika, Wydawnictwo: Znak

Kim jest pies? Pies jest przeważnie mniejszy niż człowiek i bez porównania puchaciejszy. Natura w...

Cena: 27,99
Dodaj do koszyka
Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Zaczynaj od dlaczego. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania

Autor: Simon Sinek, Wydawnictwo: OnePress

Zrób to inaczej niż inni Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, co robią. Niektórzy z ...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Najmilszy prezent

Najmilszy prezent

Autor: Agnieszka Krawczyk, Wydawnictwo: Filia

Najmilsze prezenty to te niespodziewanie, przecież wiesz. Takie, na które wcale nie liczysz, a on...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wyk...

2.
Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking w praktyce

Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking ...

3.
Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak drobne kwestie mogą zachwiać wizerunkiem firmy. Z autografem

Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak d...

4.
Influencer marketing od A do Z

Influencer marketing od A do Z

5.
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

6.
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

7.
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zasto...

8.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

9.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

10.
Marketing

Marketing

11.
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnyc...

12.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

13.
Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać z...

14.
Reklama

Reklama

Autor: Jacek Kall
15.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

16.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

17.
Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Autor: Rich Leigh
18.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

19.
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerune...

20.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców

Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punkt...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

2.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

3.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

4.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla ...

5.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

6.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

7.
Marketing

Marketing

8.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

9.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
10.
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy

11.
MLM bez tajemnic

MLM bez tajemnic

12.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

13.
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon

E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, ...

14.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

15.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o s...

16.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik market...

17.
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

18.
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym

Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu ...

Autor: Eric Worre
19.
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 posz...

20.
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w ...

LD
PD
© 2011 – 2020 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy