LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1609
Czasopisma
724
Dla dzieci i młodzieży
24642
Encyklopedie i słowniki
1028
Historia
3875
Języki obce
3265
Kalendarze
1820
Komiksy
3575
Kulinaria
1005
Literatura faktu i publicys...
4258
Literatura naukowa
18473
Literatura obcojęzyczna
693
Literatura piękna
25306
Podręczniki
15021
Podróże
3576
Poradniki
6832
Pozostałe
19805
Religie i religioznawstwo
6997
Rozrywka, hobby
2674
Z autografem
15
Biografie
164
Dla dzieci i młodzieży
961
Fantastyka
442
Historia
207
Horror
37
Kryminał
427
Literatura faktu
99
Literatura i lektury
310
Obyczajowe
675
Opowiadania
43
Podróże
43
Popularnonaukowe
41
Poradniki, zdrowie i rozwój...
170
Pozostałe
29
Przygodowe
47
Psychologiczne
49
Religijne
178
Romans
153
Sensacja
83
Słuchowiska
19
Thriller
163
Alternatywna
4509
Awangarda
325
Blues
375
Country
234
Dance & Disco
345
Disco Polo
36
Dla dzieci
267
Elektroniczna
1927
Etniczna
167
Filmowa i teatralna
656
Folk
122
Folklorystyczna, biesiadna
92
Hardcore
106
Hip-hop
1081
Jazz
2179
Kabaret
26
Klasyczna
2969
Metal
7891
Muzyka świata
20
Pakiety
70
Patriotyczna
19
Poezja śpiewana
357
Pop
8011
Pozostałe
425
Punk
385
Reggae & Dub
881
Relaksacyjna
43
Religijna
202
Retro
21
Rock
5989
Składanki
281
Soul
128
Swing
4
Adaptacje
39
Akcja
337
Animowane
549
Biograficzne
65
Dokument
106
Dramat
288
Edukacyjne
10
Familijne
116
Fantastyka
333
Historyczne i wojenne
60
Horror
110
Humor, komedia, kabarety
239
Musicale i muzyczne
58
Obyczajowe
62
Pakiety
54
Pozostałe
3
Przygodowe
70
Religijne
30
Romantyczne
75
Sensacja i groza
150
Seriale
280
Sportowe
3
Teatr
8
Westerny
5
Akcesoria dla dziewczynek
641
Akcesoria domowe
855
Akcesoria sklepowe
80
Artykuły dla dzieci i niemo...
1989
Bańki mydlane
304
Breloki
267
Dmuchane
142
Drewniane
318
Edukacyjne
901
Figurki
2404
Gadżety licencjonowane
37
Instrumenty muzyczne
295
Kąpielowe
234
Klocki
1435
Klocki LEGO
494
Klocki Playmobil
405
Lalki
2470
Maskotki
1585
Masy plastyczne
553
Militarne
358
Modele do sklejania
690
Narzędzia i warsztaty
157
Ogrodowe
896
Pistolety na wodę
43
Pojazdy
4722
Pozostałe
1389
Roboty
144
Sport
1026
Torebki
72
Transformersy
86
Zabawki kreatywne
3052
Zawody
179
2000 elementów lub więcej
394
Do 50 elementów
881
Od 1001 do 1999 elementów
225
Od 201 do 1000 elementów
2432
Od 51 do 200 elementów
928
Pozostałe
175
Puzzle 3D
171
Edukacyjne
852
Familijne i dla dzieci
1001
Karty i karcianki
831
Pamięciowe, logiczne, quizy
425
Pozostałe
87
Strategiczne, ekonomiczne i...
481
Towarzyskie, imprezowe
546
Zręcznościowe
360
Artykuły biurowe
3921
Artykuły dekoracyjne i okol...
9088
Artykuły piśmiennicze
2909
Artykuły plastyczne
3292
Artykuły szkolne
5069
Pozostałe
256
Akcesoria dla mamy
511
Akcesoria samochodowe
92
Foteliki samochodowe
232
Kąpiel i pielęgnacja
1484
Odzież i obuwie
5244
Pieluchy i akcesoria
682
Pokój dziecka
2423
Pozostałe
13
Przewijaki
400
Śpiworki
212
Uroda i zdrowie
62
Wózki i nosidła
650
Zdrowie i bezpieczeństwo
393
Żywność i karmienie
1905
Elektronarzędzia
170
Fotografia
92
Komputery
1405
Konsole i automaty
9
RTV i AGD
368
Telefony i akcesoria
2674
Gry
78
Programy
54
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Dariusz Puzyrkiewicz

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
Autor:Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2019
Oprawa:miękka
Liczba stron:196
Format:14.0 x 20.8 cm
Numer ISBN:978-83-283-5887-4
Kod paskowy (EAN):9788328358874
Data premiery:sierpień 2019
Dostępna ilość:116 egz.
Czas realizacji:
wyślemy już jutro! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-30%
27,
93
Skreśl39,90
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 8,99 zł
ORLEN Paczka8,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
Kurier10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone - opis wydawcy:

Na początku było słowo

„Rozróżniam trzy „tryby” pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia – pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może – a nawet powinien – opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu – jak sam tytuł wskazuje – nauczy cię trzeciego trybu” – ze wstępu Pawła Tkaczyka.

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy – czeladnik, rzemieślnik, mistrz – muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.

Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku – i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.

Dowiedz się, jak:

– korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać,

– skonstruować kuszący nagłówek,

– napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę,

– wyróżnić się na tle konkurencji,

– żonglować słowami w mediach społecznościowych.

Data ukazania się w księgarni: 2019.08.13

Klienci, którzy kupili Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone, wybrali również

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, Wydawnictwo: OnePress

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ...

Cena: 24,43
Dodaj do koszyka
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo: OnePress

By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko ̵...

Cena: 25,90
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy cz...

Cena: 43,12
Dodaj do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swo...

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka za...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet

Autor: Ewa Szczepaniak, Wydawnictwo: OnePress

Publikacja krok po kroku poprowadzi cię przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie pr...

Cena: 34,30
Dodaj do koszyka
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po...

Cena: 51,92
Dodaj do koszyka
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Anna Miotk, Wydawnictwo: OnePress

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznieFake newsy. Trolling. Kryzysy ...

Cena: 34,30
Dodaj do koszyka
Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo: OnePress

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na ...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 ins...

Autor: Anna Piwowarska, Wydawnictwo: OnePress

„Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie p...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Marketing 4.0

Marketing 4.0

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by ...

Cena: 38,17
Dodaj do koszyka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsi...

Autor: Marcin Żukowski, Wydawnictwo: OnePress

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadyczni...

Cena: 29,93
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Tajniki warsztatu legendarnego copywritera

Autor: Claude Hopkins, Wydawnictwo: Złote Myśli

Gdybyśmy o każdej wydanej książce mówili, że jest najlepsza, to nikt by nam nie uwierzył. Czasem ...

Cena: 24,78
Dodaj do koszyka
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć

Autor: Seth Godin, Wydawnictwo: MT Biznes

Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić...

Cena: 42,42
Dodaj do koszyka
Scientific Advertising

Scientific Advertising

Autor: Hopkins Claude, Wydawnictwo: Złote Myśli

Kto jeszcze chce poznać21 legendarnych zasad pisaniaskutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?Ma...

Cena: 21,23
Dodaj do koszyka
Copywriting internetowy

Copywriting internetowy

Jak tworzyć teksty, które mają niezwykłą moc skłaniania do zakupu? Teksty, które przekonają klien...

Cena: 34,32
Dodaj do koszyka
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

Autor: Paweł Cengiel, Wydawnictwo: Helion

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem ...

Cena: 34,30
Dodaj do koszyka

Dariusz Puzyrkiewicz – pozostałe pozycje

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Siła Lucyfera. Ciemna strona copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo: OnePress

Grzech nie skorzystać z książki, która podaje na tacy siedem głównych metod wywierania wpływu na ...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Public relations we współczesnym świecie

Public relations we współczesnym świecie

2.
Marketing usług hotelarskich

Marketing usług hotelarskich

3.
Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Marketing 5.0. Technologie Next Tech

4.
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. Perspektywa marketingowa

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku. P...

5.
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej

6.
Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których p...

7.
Internetowe public relations w komunikacji..

Internetowe public relations w komunikacji..

8.
Marketing

Marketing

9.
Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach

Inteligencja finansowa. Co przedsiębiorca musi ...

10.
Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukces

Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść ...

11.
Skuteczna reklama na LinkedInie

Skuteczna reklama na LinkedInie

12.
Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele

Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strateg...

13.
Logo Design Love. Tworzenie genialnych l... w.2

Logo Design Love. Tworzenie genialnych l... w.2

14.
Ubi ratio ibi ius Doktryna prawna...

Ubi ratio ibi ius Doktryna prawna...

15.
Bogactwo Listów św. Jana

Bogactwo Listów św. Jana

16.
Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe...

17.
Co chce wiedzieć klient?

Co chce wiedzieć klient?

18.
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować

Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, ...

19.
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, k...

20.
Współtworzenie wartości w marketingu

Współtworzenie wartości w marketingu

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Marketing 5.0. Technologie Next Tech

2.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

3.
Marketing

Marketing

4.
Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, które mogą zmieniać, poruszać i motywować

Decydujące momenty. Jak budować doświadczenia, ...

5.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

6.
Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści przykuwają uwagę, a inne zostają zapomniane (wydanie rozszerzone)

Przyczepne historie. Dlaczego niektóre treści p...

7.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

8.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

9.
Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści, k...

10.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla ...

11.
Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których potrzebujesz, by skutecznie prowadzić promocję

Marketing w twojej firmie. Narzędzia, których p...

12.
Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów

Storytelling danych. Poradnik wizualizacji dany...

13.
Logo Design Love. Tworzenie genialnych l... w.2

Logo Design Love. Tworzenie genialnych l... w.2

14.
Wewnętrzna dynamika coachingu

Wewnętrzna dynamika coachingu

15.
Wolny wybór

Wolny wybór

16.
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

17.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

18.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

19.
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Bad...

20.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

LD
PD
© 2011 – 2021 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy