Producent | ADAR |
Kod paskowy (EAN) | 5901271185661 |
Data premiery | 2020.02.02 |
Data pojawienia się | 2020.02.02 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Otwierasz i możesz grać: Gra „Pytaki” jest przyjemną, prostą grą integracyjną dla całej rodziny. Dzięki intuicyjnej mechanice, w „Pytaki” można zacząć grać właściwie od razu. To ważne, ponieważ wiele osób nie lubi grać w gry ze względu na ich skomplikowane zasady. Wystarczy, że tylko jedna osoba przeczyta wcześniej instrukcję i jest w stanie wprowadzić w rozgrywkę całą rodzinę w ciągu minuty. Wiele korzyści dzięki pomysłom i prostocie: Rozgrywka polega na tym, że gracze siadają razem i po kolei (lub według innego z proponowanych kluczy) losują z woreczka „Pytaki” czyli żetony, a następnie odpowiadają na wylosowane pytanie lub wykonują zadanie. Pytania dotyczą różnych dziedzin życia a refleksja nad nimi i słuchanie odpowiedzi innych...
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje! Zawartość opakowania: • 85 kart (wariant podstawowy), • 45 kart (wariant zaawansowany).
„MoMo” to gra logiczna, której celem jest rozwijanie i ćwiczenie myślenia logicznego i kombinatorycznego. Polega na manipulowaniu kolorowymi patyczkami i na układaniu ich w taki sposób, aby odtworzyć wzór z wylosowanej karty. Podczas rozgrywki gracze ćwiczą koncentrację, intuicje geometryczne, orientację na płaszczyźnie oraz myślenie kombinatoryczne. Każdy gracz ma w ręku kartę z innym wzorem, więc przekładając patyczki przeszkadza innym graczom i utrudnia im otrzymanie wzoru z karty, którą oni wylosowali. Mały bohater z egipskiej pustyni Grze towarzyszy opowieść o chłopcu o imieniu Momo, który odnalazł na pustyni tajemnicze kości. Do kogo należały i skąd się tam wzięły? Tego wszystkiego można dowiedzieć się z załączonej do gry instrukcji. Zabaw...
Czasami martwe jest lepsze. Zazwyczaj przeprowadzka to początek nowego życia, ale dla rodziny Creedów stała się początkiem ich końca. Mistrz horroru Stephen King zaprasza czytelników na wycieczkę do piekła i z powrotem! Na świecie istnieją dobre i złe miejsca. Nowy dom rodziny Creedów w Ludlow był niewątpliwie dobrym miejscem – przytulną, przyjazną wiejską przystanią po zgiełku i chaosie Chicago. Cudowne otoczenie Nowej Anglii, łąki, las to idealna siedziba dla młodego lekarza, jego żony, dwójki dzieci i kota. Wspaniała praca, mili sąsiedzi i droga, po której nieustannie przetaczają się ciężarówki. Droga i miejsce za domem, w lesie, pełne wzniesionych dziecięcymi rękami nagrobków – to tam dzieci z miasteczka zakopują swe martwe zwierzaki. Ci, kt...
Pierwszy na rynku album dla dzieci pokazujący wnętrza XX-wiecznego domu wiejskiego! Mała myszka marzyła od tym od dawna! Zmęczona życiem na polu postanawia przenieść się do bogatych krewnych, którzy rezydują w domu wiejskim. Oto nadszedł dzień przeprowadzki i wystraszona staje na progu swojego nowego mieszkania. Tylko gdzie ukryła się jej rodzina? Czy znajdzie ich w kuchni? W salonie? W ogrodzie? A może w bibliotece? Pomóż myszce odszukać jej bliskich! Oto niezwykły album, który pomaga dzieciom zapoznać się z wnętrzami domu wiejskiego z początku XX wieku. Wspólnie zajrzymy do pokojów wszystkich jego mieszkańców, a także do pomieszczeń pełniących kluczowe dla domu funkcje (kuchnia, kredens, jadalnia, stajnia z wozownią). Z pomocą myszki dowiemy się też,...
Przygotuj się na podróż nie z tej ziemi! Wyobraź sobie wędrówkę po czerwonych, smaganych wiatrem równinach Marsa w poszukiwaniu śladów życia. Zaplanuj zwiedzanie jednego z 64 księżyców Jowisza, skąd będziesz miał najlepszy widok na szalejące na powierzchni planety wirujące burze. Jeśli zaś Twój budżet nie pozwala na takie szaleństwa, wyskocz na krótki urlop na Księżyc – zachwyci cię swoją majestatycznością i ciszą, jeśli tylko wybierzesz się poza sezonem. Spakuj tylko najpotrzebniejsze rzeczy: daruj sobie dodatkową parę skarpetek, za to zabierz koniecznie rzepy, taśmę klejącą i aparat fotograficzny – kosmiczne wakacje nie mają sensu, jeśli nie będziesz mógł pochwalić się przyjaciołom księżycowymi selfies. Wakacyjny przewodnik po Układz...
Co mówi nauka o najmniej poznanym narządzie ludzkiego organizmu i co z tego dla nas wynika Ta prekursorska popularnonaukowa pozycja ujawnia, że wbrew pozorom tłuszcz ma swój rozum. Tłuszcz to nasza obsesja, przekleństwo, obiekt zbiorowej histerii i – według biochemiczki Sylvii Tary – najmniej poznany element organizmu. Nie przepadasz za tłuszczem? Twoje ciało wręcz przeciwnie. Co więcej, dysponuje ono wieloma środkami samoobrony przed jego utratą. Tłuszcz potrafi regenerować się dzięki wykorzystaniu komórek macierzystych, podkręcać apetyt, gdy poczuje zagrożenie, i posługiwać się bakteriami, wirusami i mechanizmami genetycznymi, aby się rozrastać. Jaki jest więc klucz do zrzucenia dziesięciu kilogramów? Zamiast walczyć z tkanką tłuszczową, musisz z ni...
W klasie Dawida jest chłopiec z zespołem Aspergera. Pani mówi, że to nie choroba. Skoro nie, to dlaczego ma taką dziwną nazwę? To prawda, że Oskar zachowuje się trochę inaczej niż wszyscy. Ale czy Dawid nie jest czasem do niego podobny? I czy to znaczy, że też nie jest zupełnie normalny? A w ogóle, co to znaczy być normalnym? Świetne opowiadanie o inności, normalności i relacjach w klasie z perspektywy 9-10-letniego chłopca. Na poważnie i z humorem.
Negocjacje, krzyki i gwar jak na targu! W tej grze nie czekasz na swoją kolejkę, wszyscy grają równocześnie! Gracze wcielają się w rolę kupców handlujących towarami na targu. Wśród gwaru i krzyków wymieniają się kartami towarów, starając się zdobyć jak najwięcej towarów. Muszą jednak być czujni! Jeden z towarów może doprowadzić ich do bankructwa! Proste zasady gry! • Jedną losowo wybraną kartę towaru połóż na środku stołu – oznacza ona towar, za który gracze dostaną punkty ujemne! Pozostałe karty rozdaj graczom. • Rozpoczyna się gra. Wszyscy gracze równocześnie składają sobie oferty, przebijają propozycje innych i wymieniają się towarami. Mogą też zamieniać kartę leżącą na środku stołu! • W momencie gdy uznasz, że posiadasz wy...
Przezabawna, lekka rozrywka pozwalająca na sprawdzenie, na ile znamy samych siebie oraz na ile nasze wyobrażenia o nas pokrywają się z tym, co sądzą o nas inni. W rozgrywce nie potrzebujemy szczęścia ani specjalistycznej wiedzy. Musimy tylko ujawnić swój światopogląd. Uczestnicy zdobywają punkty, typując trafnie, kim lub czym byliby współgracze w alternatywnym świecie. Co zadecyduje o naszej odpowiedzi? Skojarzenie z czyimś wyglądem, osobowością czy zainteresowaniami? W grze znajdziemy 330 haseł oraz 1650 przezabawnych, czasem kontrowersyjnych odpowiedzi. Przemyślana mechanika gry oraz lekka doza hazardu, wynikająca z obstawiania siły swoich odpowiedzi, sprawia, że rozgrywka jest niezwykle emocjonująca. Gra zdobyła uznanie planszówkowych pasjonatów. Zawarto...
„Mistakos” to klasyczna gra zręcznościowa dla dzieci – i nie tylko! „Walka o stołki” z pewnością pochłonie również starszych graczy. Zapewnij swojej rodzinie wciągająca rozrywkę z nutką zdrowej rywalizacji! Na czym polega gra planszowa „Mistakos”? Na wielkim meblowaniu – i to dosłownie. W kartonowym opakowaniu znajdziesz zestaw 24 krzesełek w różnych kolorach: niebieskim, zielonym oraz czerwonym. Każdy gracz musi wykazać się bystrym okiem i zwinnymi palcami, by zostać mistrzem budowania wymyślnych konstrukcji. Gracz wybiera krzesło w swoim kolorze i dokłada do stosu poprzednich tak, by cała konstrukcja nie legła w gruzach. Kto pierwszy skusi, otrzyma karne punkty. Zadanie nie jest proste, ponieważ trzeba dobrze wybrać miejsce i stabilnie zahaczyć...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro