Po przebudzeniu w mieście dotkniętym plugawą zarazą, gdzie w cieniach czyhają potworne bestie, a ulice są mokre od krwi przeklętych, bezimienny Łowca wyrusza na niebezpieczną misję w poszukiwaniu Bladej Krwi. Tylko dzięki niej będzie mógł się wyrwać z niekończącej się Nocy Łowów!
Odkryj przerażające tajemnice Starego Yharnam w nowej serii komiksowej opartej na bestsellerowej grze komputerowej Bloodborne.
Autorem scenariusza komiksu jest Aleš Kot, a rysunki stworzył Piotr Kowalski (Gail).
Autor | Ales Kot, Piotr Kowalski |
Wydawnictwo | Egmont - komiksy |
Seria wydawnicza | Bloodborne |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | twarda |
Liczba stron | 224 |
Format | 17.0 x 26.0 cm |
Numer ISBN | 9788328197862 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328197862 |
Wymiary | 170 x 260 mm |
Data premiery | 2019.12.04 |
Data pojawienia się | 2019.10.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Drugi tom serii komiksów opartej na bestsellerowej grze komputerowej Yharnam pada ofiarą potwornej choroby. Po ulicach miasta krążą krwiożercze bestie, które muszą zostać zabite przez łowców. Eileen Wrona poluje z kolei na łowców, których również dotknęła klątwa starej krwi. Jednak nawet jej nie udaje się uniknąć obłędu… Tymczasem świat starych bogów zaczyna przenikać do rzeczywistości. Pewien podróżnik szuka sensu w tym szaleństwie, liczy bowiem na to, że odkryje tajemnice wszechświata… Autorem scenariusza komiksu jest Aleš Kot, a rysunki stworzył polski grafik Piotr Kowalski („Gail”).
Po raz pierwszy w jednym tomie! Przed tysiącami lat Ziemię nawiedzili kosmici z planety Des. Dowodzeni przez Ais przybysze chcieli zbudować na naszej planecie inteligentną cywilizację. Było to nie lada wyzwanie, zwłaszcza że na przeszkodzie planom ambitnej przywódczyni stawały bunty wśród załogi czy szalony naukowiec i jego zwolennicy. Gdy sytuacja wydawała się być bliska opanowania, Wielki Mózg panujący na Des postanowił zatopić Wielką Wyspę, na której pracowali kosmiczni naukowcy... Zobacz, co się wydarzyło na Ziemi nie tylko według Dänikena! Ekspedycja. Bogowie z kosmosu to ośmioczęściowa epicka opowieść komiksowa. Powstała na zlecenie niemieckiego wydawcy na przełomie lat 70. i 80. Opowieść zachwyca rozmachem, doskonałą intrygą i wizjonerskimi rys...
Książka zawiera przykłady matematycznych zabaw, gier, kart pracy dla przedszkolaków, uczniów klas I–III oraz IV–VIII szkoły podstawowej Matematyczne kodowanie łączy w sobie nabywanie wiedzy matematycznej i programistycznej. Zaproponowane w książce zabawy, zadania, karty pracy, matematyczne podchody i edukacyjne pokoje zagadek zawierają elementy aktywności artystycznej i fizycznej. Mamy nadzieję, że znajdujące się w książce przykłady staną się dla czytelnika inspiracją i zachętą do podjęcia przygody z kodowaniem na zajęciach matematycznych w przedszkolu, klasie lekcyjnej w szkole podstawowej czy zajęciach świetlicowych. Matma inaczej. Kodowanie udowodni, iż kodowanie jest dla każdego, a nauka matematyki może być naprawdę atrakcyjną przygodą.
Skąd się wzięły liczby? Jak liczyli starożytni Grecy, a jak Majowie? Co to są liczby Fibonacciego? Czym są bryły platońskie? Kim byli Pitagoras, Hypatia, Leonhard Euler i Sophie Germain? Odpowiedzi na te pytania oraz jeszcze kilka innych ciekawostek matematycznych można znaleźć w tej książeczce. Publikacja przeznaczona jest dla uczniów i uczennic 3, 4 i 5 klas podstawówki, którym niejeden raz wydawało się, że matematyka to trudna i nieprzystępna dziedzina nauki. Całkiem możliwe, że po tej lekturze zmienicie zdanie! Do wspólnego czytania, rozwiązywania zadań i odkrywania magii ukrytej w liczbach zachęcamy zarówno dzieci, jak i rodziców.
Zestaw tatuaży w smoki.
Książka ta dotyczy kwestii romantycznej gnoseologii, której odmienność od oświeceniowej bywa często podkreślana przez badaczy: poszczególne rozdziały przynoszą dogłębną analizę tego zagadnienia, a także idei leżących u podstaw specyfiki romantycznego poznania, takich jak jedność i harmonia świata, gnoza, okultyzm. Po nich następuje prezentacja romantycznych sposobów poznania (wraz z ich klasyfikacją wedle przedmiotu, zakresu i charakteru), takich jak olśnienie, objawienie, wizja, sen, intuicja, wyobraźnia, autokontemplacja, miłość, szaleństwo, język, symbol, alegoria, mit, poezja, muzyka, nauka itd. Obszerna antologia pozwala poznać przykłady obecności zagadnień dotyczących poznania w dziełach tak poetyckich, jak prozatorskich, literackich i filozoficzn...
Mapa zawiera: • atrakcje krajoznawcze, turystyczne i przyrodnicze, • szlaki piesze, rowerowe, kajakowe,konne, • siatkę GPS, • kilometraż dróg krajowych oraz wojewódzkich. Zasięg produktu: Obejmuje obszar południowej części województwa łódzkiego: od Łodzi, przez Rawę Mazowiecką, Opoczno, Radomsko, po Wieluń i Wartę. Warta, Szadek, Pabianice, Łódź, Koluszki, Sieradz, Zduńska Wola, Tomaszów Mazowiecki, Broszki, Bełchatów, Piotrków Trybunalski, Działoszyn, Klesczów, Radomsko, Przedbórz, Sulejów, Opoczno.
Mapa turystyczna województwa łódzkiego (część północna) zawiera: • atrakcje krajoznawcze, • szlaki piesze, rowerowe, konne, kajakowe, • parki krajobrazowe.
Przygody idei to ostatnia spośród trzech najważniejszych filozoficznych książek Alfreda Northa Whiteheada i prawdopodobnie najbardziej przystępna wykładnia jego dojrzałej filozofii. W części II i III Whitehead syntetycznie streszcza swoją filozofię przyrody i metafizykę, które w części I aplikuje do wyjaśnienia czynników umożliwiających powstawanie cywilizacji. Najważniejszym z nich jest stopniowe zastępowanie w relacjach międzyludzkich fizycznej siły przez perswazję. W części IV Whitehead wyodrębnia idee wyznaczające łącznie kształt cywilizowanego życia. Obok prawdy, piękna, sztuki i pokoju jest tu też tytułowa przygoda, skłaniająca do poszukiwania tego, co nowe i niezadowolenia z zastanego sposobu życia. Tytuł książki zawiera więc interesującą...
Poważne życiowe decyzje należy poprzedzić starannym przemyśleniem sytuacji. Wiele osób jednak nadmiernie długo analizuje nic nieznaczące sprawy, takie jak wybór stroju na spacer czy przygotowanie obiadu. Zamiast jednak podjąć szybką decyzję, taki człowiek rozpamiętuje przeszłość, układa realne i nierealne scenariusze na przyszłość i podważa już podjęte decyzje. W efekcie odczuwa irracjonalny, przytłaczający lęk i zaczyna mieć problemy z codziennym, prawidłowym funkcjonowaniem, gdyż jego rozbiegane myśli nie chcą się zatrzymać. Ta książka jest przystępnym i bardzo praktycznym poradnikiem, dzięki któremu zrozumiesz, jak powstaje paraliż analityczny i do czego może doprowadzić. Przekonasz się również, że możesz samodzielnie sobie z nim poradzić...
Mieszkamy w kraju zróżnicowanym krajobrazowo – ale trzeba wiedzieć, skąd patrzeć! Przedstawiamy nowatorski przewodnik po miejscach ze wspaniałymi widokami na… Polskę. Publikację napisało dwoje przewodników górskich, więc dominują w niej spektakularne lokalizacje w Karpatach i Sudetach, ale zabieramy Was także do miast, wsi, na wybrzeże Bałtyku i w krainę mazurskich jezior. Podpowiadamy, gdzie można wjechać na górę kolejką. Wciągniemy Was na wieże kościelne i ratuszowe, stalowe, drewniane i kamienne, na chłodnię kominową, dach biblioteki, wieżę ciśnień i najwyższą na świecie latarnię morską z cegły. Zaprosimy na mury twierdzy, do ruin klasztoru i zamków, na prasłowiański kopiec, zaporę wodną i skocznię narciarską. Wszędzie tam, gdzie jedynym...
Uhonorowana Nagrodą Goncourtów i wydana w niemal 40 krajach powieść o tym, jak rodziło się zło Żyjemy, prowadzimy interesy, podejmujemy słuszne w naszym mniemaniu decyzje. I nagle odkrywamy, że znajdujemy się w samym środku piekła, które sami pomogliśmy rozpętać. Jak to się dzieje?! Eric Vuillard w uhonorowanej Nagrodą Goncourtów powieści przygląda się wydarzeniom, które doprowadziły Hitlera na polityczny szczyt, a w efekcie wywołały najtragiczniejszy konflikt zbrojny w dziejach ludzkości. Każdy z szesnastu rozdziałów jest perełką literacką. Vuillard posiada umiejętność wnikania w umysły nie tylko postaci historycznych i fikcyjnych, ale również w umysły czytelników. Mimo niewielkiej objętości, płynie z tej opowieści niesamowita moc. Porządek d...
Drugi tom serii komiksów opartej na bestsellerowej grze komputerowej Yharnam pada ofiarą potwornej choroby. Po ulicach miasta krążą krwiożercze bestie, które muszą zostać zabite przez łowców. Eileen Wrona poluje z kolei na łowców, których również dotknęła klątwa starej krwi. Jednak nawet jej nie udaje się uniknąć obłędu… Tymczasem świat starych bogów zaczyna przenikać do rzeczywistości. Pewien podróżnik szuka sensu w tym szaleństwie, liczy bowiem na to, że odkryje tajemnice wszechświata… Autorem scenariusza komiksu jest Aleš Kot, a rysunki stworzył polski grafik Piotr Kowalski („Gail”).
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro