Producent | Borofone |
Kolor | biały |
Kod paskowy (EAN) | 6931474712745 |
Data premiery | 2020.10.14 |
Data pojawienia się | 2020.10.14 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Bohater to drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.W podręczniku znajdziemy:Poznaj sekrety TornadoArtykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.Przybądź z EuropyTo jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu...
Pustynia: (...)Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz.Ruiny i jaskinie: (...)Klark nie jest większy od piłki futbolowej. Mały i przeraźliwie chudy, z kończynami jak patyczki zakończonymi chwytnymi palcami z pazurami. W tym drobnym ciele jest jednak masa siły - nie sposób oderwać klarka, jeśli czegoś się kurczowo chwyci.Dowolny teren: (...)Natura wyposażyła bawolca w znakomitą broń: ogromne rogi, które wyrastając z czaszki kręcą się niczym muszla ślimaka, by w końcu wyprostować się w dwa długie i ostre końce, przypominające głownie mieczy. Po obaleniu przeciwni...
Drugi tom nowego wydania zbiorczego przygód agenta kosmicznego Yansa. Seria zapoczątkowana w 1983 roku przez scenarzystę André-Paula Duchâteau i rysownika Grzegorza Rosińskiego ukazywała się w Europie przez kilkanaście lat, przynosząc autorom uznanie i popularność. Album zawiera cztery epizody: „Prawo Ardelii”, „Planeta czarów”, „Dzieci nieskończoności” i „Oblicze potwora”. Nie zabrakło w nim również interesujących materiałów dodatkowych. Niezwykle bogaty w treści artykuł Paula Gaumera przybliża historię literatury science fiction i związanej z nią prasy w krajach frankofońskich, opowiada o twórczości i aktywności wydawniczej André-Paula Duchâteau oraz o okolicznościach przekazania przez Grzegorza Rosińskiego pracy nad Yansem Zbigniewowi K...
Seria o przygodach kosmicznego agenta, zapoczątkowana w 1980 roku, stała się drugim, obok sagi o Thorgalu, sztandarowym dziełem polskiego rysownika Grzegorza Rosińskiego. Ta opowieść rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie, powstawała w trudnych warunkach. Belgijskiego scenarzystę Andre-Paula Duchateau i polskiego rysownika, dzieliła żelazna kurtyna. Jednak dzięki determinacji „Yans” stał się przebojem zarówno na Zachodzie, jak i w Polsce. Pierwsza część trzytomowego wydania zawiera ilustrowaną, opartą o wspomnienia autorów opowieść o okolicznościach powstania niezwykłej serii.
Powieść Pokój powstała w 2012 roku, jednak w tamtym czasie nieliczne grono czytelników niemal zgodnie uznało, że ta rozprawa socjologiczna i metaforyczna wizja przyszłości jest przesadzona. Opis społeczeństwa, dobrowolnie poddającego się unifikacji i rezygnującego z wszelkiej indywidualności, do czego doprowadziła wcale nieskomplikowana inżynieria społeczna przeprowadzona na globalną skalę, wydawał się tak nieprawdopodobny, że nikt go nie chciał uznać za możliwy. Z pokorą przyjąłem tę recenzje i zrezygnowałem z wydania powieści, chociaż nieustannie towarzyszyło mi przekonanie, że kwestią czasu pozostaje, gdy literacka fikcja stanie się faktem i obudzimy się dokładnie w takiej rzeczywistości: Pokłóciliśmy się o Internet, naturalnie nie o samą akc...
Ruiny to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Gracze są zgodni - ten dodatek miał wyjść jako pierwszy. Pochodzenia, Księga Szczura, walka w ruinach, i inne. Danie główne to minigra GLIZDA.Opinia graczy jest zgodna ten dodatek miał wyjść jako pierwszy.W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych mniejszych pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, kt...
„Nowy Jork” to dodatek do kultowej gry – Nauroshima RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny. Prawdziwy kocioł na 128 stronach.
Krew i Rdza II to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG.Wielki powrót zbioru przygód, tym razem w nowej odsłonieNa dodatek składają się trzy wielkie części. Pierwsza ro Neuroshima 2020, czyli mini setting do gry nie 30 lat po, ale dokładnie w czasie zagłady. Druga nawiązuje do historii z Krew i rdza 1 i przedstawia wydarzenia i motywy z sześciu różnych stron Zasranych Stanów, m.in. Federacji, Posterunku, Salt Lake. Rozdział o Neodżungli opowiada o tym, jak mutować BG! W trzeciej części zapodajemy serię klasycznych szkiców przygód. Gotowe scenariusze, pomysły na przygody i jarające wyobraźnię rozwinięcie świata w tym dodatku materiału jest granie tydzień w tydzień, przez rok z hakiem.Jeśli grasz w Neuroshimę raz na tydzień...... to pomysłów zawartych...
Kabel USB-A micro USB z magnetyczną końcówką to propozycja dla poszukujących wygodnego w użyciu, wytrzymałego produktu. Gadżet ten jest przeznaczony dla urządzeń wyposażonych w gniazdo micro USB, umożliwiając ładowanie i przesyłanie danych. Wykonany został z wysokojakościowego rdzenia miedzianego, wykończonego oplotem, zapewniając wysoką elastyczność i wysoką żywotność. Dodatkowo zabezpieczona obudowa niweluje ryzyko pojawienia się najczęstszych uszkodzeń kabla w postaci naderwanej lub przerwanej warstwy materiału w okolicach wtyku. Końcówka przewodu może zostać odpięta od reszty kabla, pozostawiona na stałe w urządzeniu, co pozwala na utrzymanie gniazda w telefonie w bardzo dobrej kondycji przez cały okres korzystania z urządzenia, bez potrzeby jego...
Roboty bojowe: (...) Wszystkie kończyny robota są niesamowicie ostre, wystarczy, że zamachnie się ręką lub nogą, a mięśnie, czasem nawet kości ofiar, rozmieniają się na drobne. Sceny walk z Chudzielcem są niezmiernie krwawe.Sprzęt ciężki: (...) Szturmowiec jest prosty, toporny i cholernie funkcjonalny. Podwozie jak z małego czołgu, na nim pancerna pucha z amunicją, a na górze obrotowy moduł z karabinami maszynowymi i jakimś celownikiem. Coś więcej? Nie, a niczym nie zapomniałem.Roboty wspomagające: (...) Biega stado takich Spawaczy po polu walki i na bieżąco łata uszkodzonych kamratów i na złość ludziom przywraca ich do życia. No ręce opadają.Systemy obronne: (...) Ten duży, nieruchomy automat wartowniczy jest przenośnym punktem ogniowym, zwykle umiesz...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro