Gra nie tylko dla małych ekologów. Bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. Budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony środowiska i świetna zabawa dla całej rodziny.
Mocne strony gry:
• w ciekawy i atrakcyjny dla dziecka sposób uczy odpowiedzialności za środowisko, w którym żyjemy,
• ciekawostki, zwroty akcji, humor,
• strategia,
• magiczny detektor odpowiedzi i karty z pytaniami.
Zawartość opakowania:
• 1 plansza,
• 55 kart Rozwój,
• 106 kart Pytanie,
• 55 kart Ryzyko,
• 4 karty Przeliczniki,
• 24 żetony certy kat EKO,
• 84 żetony Surowce Odnawialne (4 rodzaje: aluminium, szkło, plastik, papier),
• 12 żetonów Cel Rundy (dodatek),
• 24 drewniane pionki,
• 4 detektory odpowiedzi,
• 30 żetonów Hemo,
• 4 detektory odpowiedzi,
• banknoty EKO-waluta,
• instrukcja gry.
Producent | Hipocampus |
Wiek | od 7 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Czas gry | ok. 60 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5908259812410 |
Data premiery | 2021.03.25 |
Data pojawienia się | 2021.03.25 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gra „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: • prawidłowo odpowiadaj na pytania, • broń się przed atakami wirusa, • wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, • nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością. Zawartość opakowania: • plansza, • kostka, • zestawy kart, • żetony, • pionki. Wymiary: 26.0 x 26.0 x 8.0 cm
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! „Gra edukacyjna. Polska” to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym warian...
Gra quizowa z wykorzystaniem planszy. Nasi młodzi gracze poznają wiele ciekawostek na temat wynalazków, wynalazców, wielkich odkryć geograficznych i oczywiście historii. Uczą się również lokalizować te zdarzenia na osi czasu. Każdy gracz ma 2 pionki. Pierwszy, służy do ilustrowania progresu w grze, drugi do lokalizowania zdarzeń historycznych na osi czasu. W każdej turze gry, gracze odpowiadają na pytania, ustawiają pionki na osi czasu i zagrywają kartami Hello Maestro, które czasami burzą ustalony porządek na planszy. W ten sposób w atmosferze świetnej zabawy gracze zdobywają albo sprawdzają swoją wiedzę.
Gra pełna harmonii i równowagi. Jak w przyrodzie Tworzycie krainy pełne zwierząt, owadów, łąk i potoków. Kto z was stworzy najlepiej działający ekosystem? Niedźwiedź je pstrągi, a pstrągi jedzą ważki – im lepiej wykorzystacie takie zależności między kartami, tym więcej punktów zdobędziecie! Tu obejrzysz trailer gry!
„Czacha Dymi” to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których czacha dymi! Prawda czy fałsz? To główne pytanie w grze. Gra „Czacha Dymi&” jest grą planszową z kartami. W trakcie kolejnych ruchów pionkiem, trafiamy na zadania. Aby przejść dalej musisz wykazać się intuicją, wiedzą i taktyką. Karty zawierają informację z wiedzy ogólnej oraz o świecie. Gracz musi określić, czy przeczytane zdanie przekazuje prawdę czy fałsz. Po drodze, na gracza czekają liczne roszady, przestoje i pytania od których aż „czacha dymi”. Gra rodzinna, która doskonale sprawdz...
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
W „Cortex” od 2 do 6 graczy będzie rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! „Cortex” pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży. Zawartość opakowania: • 90 kart (74 karty testów, 6 kart wyzwań, 10 kart faktur z wytłoczeniami), • 6 układanek z obrazkiem mózgu (razem 24 części).
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której liczy się każde słowo! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 3.0 cm
Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Tabliczkę mnożenia do stu każdy uczeń musi znać. Zasady mnożenia można wytłumaczyć graficznie lub przy wykorzystaniu rekwizytów. My proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się wyników na pamięć. A o to przecież chodzi! Graj i ucz się! Mnożenie bez problemów! Zawartość opakowania: • duża plansza, • mała plansza – ramka, • 81 kamieni, • 4 pionki, • kostka do gry, • instrukcja.
„Wsiąść do Pociągu. Dookoła Świata” przenosi znaną wszystkim grę na nowe terytoria! Tym razem będziemy podróżować dookoła świata i przez Wielkie Jeziora Ameryki Północnej, co oznacza szlaki wodne –tak więc przygotujcie się na podróż pod żaglami! Tak jak we wszystkich innych grach tej serii, gracze zaczynają z biletami w ręce, które pokazują im dwa miasta. W trakcie gry uczestnicy zbierają kolorowe karty, które pozwolą im zająć wybrane trasy na planszy, przy wykorzystaniu własnych znaczników pociągów i statków. Działania te umożliwiają im gromadzenie punktów zwycięstwa. W chwili gdy dowolnemu z graczy pozostało tylko 6 lub mniej niewykorzystanych znaczników, każdy z graczy dysponuje jeszcze dwiema turami, po czym gra się kończy. W ty...
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Zawartość opakowania: • 56 tafelków z jajkami, • 48 tafelków z kurczakami, • 36 tafelków z kurami, • 4 tafelki z kogutami, • 4 karty graczy, • 2 kostki do gry, • instrukcja.
Co to jest serdak? Kto założył Gniezno? Jak nazywano fiata 126 p? Kto to był hultaj? Ciekawe i zabawne pytania sprawią, że przeniesiecie się w niezwykły świat dawnej Polski. Opakowanie zawiera: - 54 karty do gry - 156 pytań - 2 karty pułapki - 12 żetonów - instrukcję
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro