Klasyczna gra detektywistyczna. Uczestnicy wcielają się w tropicieli mordercy znanego profesora. Za zadanie mają udowodnić kto, czym i gdzie pozbawił życia naukowca. Dowiedzą się tego zbierając wskazówki zawarte w kartach. Zadanie to wymaga naprawdę sporo pomyślunku, cierpliwości, a nawet odrobiny przebiegłości. Zawartość pudełka: plansza, 6 figurek postaci, 6 narzędzi zbrodni, 21 kart, notes detektywa, koperta, 2 kostki do gry, instrukcja.
Producent | Hasbro |
Wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | 2-6 |
Czas gry | 15 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5010994642365 |
Data premiery | 2018.02.11 |
Data pojawienia się | 2018.02.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przedstawiamy dwie gry cieszące się od lat największą popularnością wśród gier planszowych „Chińczyk” to jedna z wersji staroindyjskiej gry „Pachisi”, której zasady i tradycja kształtowały większość gier towarzyskich w Europie. „Warcaby” to obok „Szachów” najlepsza gra strategiczna. Pochodzenie i powstanie gry nie zostało jednoznacznie ustalone. Podobne plansze i żetony odkryto już w grobowcach egipskich faraonów. Obecna wersja pojawiła się we Francji lub Hiszpanii około 1100 roku.
Stwórz własny sen!Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Wygrywa ten, kto ma najmniejszą liczbę kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej krukó...
Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Tajniacy. Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei twój partner daje ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystac...
Poruszający obraz dojrzewania, sukcesu, traumy i przyjaźni. Najgłośniejsza amerykańska powieść 2015 roku, która wzbudziła falę zachwytu, a zarazem gorącą dyskusję wśród krytyków i czytelników. Pochodząca z Hawajów amerykańska pisarka opisuje kilkadziesiąt lat z życia czterech przyjaciół. Bohaterów powieści poznajemy w chwili, gdy kończą studia i przenoszą się do Nowego Jorku. Przetrwanie, nie mówiąc już o sukcesie, w jednym z najwspanialszych miast świata nie jest łatwe, lecz szczęście wydaje się im sprzyjać. Pełen temperamentu JB jest malarzem i z czasem zaczyna brylować w kręgach nowojorskiej bohemy. Malcolm zostaje uznanym architektem, a Willem robi błyskotliwą karierę aktorską. Najbardziej tajemniczy z nich, Jude, przejawia wybitny talent m...
Polska edycja rewelacyjnej planszówki. „Osadnicy z Catanu” („Settlers of Catan”) to bardzo popularna na całym świecie gra rodzinno-ekonomiczna o bardzo dużej „miodności” grania. Teraz prezentujemy jej polską edycję! Gracze są osadnikami na niedawno odkrytej wyspie Catan. Każdy z nich przewodzi świeżo założonej kolonii i rozbudowuje ją, stawiając na dostępnych obszarach nowe drogi i miasta. Każda kolonia zbiera dostępne dobra naturalne, które są niezbędne do rozbudowy osiedli. Gracz musi rozważnie stawiać nowe osiedla i drogi, aby zapewnić sobie dostateczny, ale zrównoważony dopływ zasobów, a jeśli ma ich nadmiar – prowadzić handel z innymi graczami sprzedając im owce, drewno, cegły, zboże lub żelazo, a pozyskując od nich te zasoby, kt...
Gra z bohaterami książek Grzegorza Kasdepke! Pomóż detektywowi Pozytywce odnaleźć ukryte przedmioty. Wykaż się dobrą pamięcią i umiejętnością podejmowania ryzyka. I unikaj pana Mietka – przegoni każdego, kto napatoczy mu się pod miotłę! Proste zasady gry! • 49 płytek rozkładasz na stole obrazkami do dołu. Na płytkach znajdują się przedmioty, których będziemy szukać podczas gry oraz bohaterowie z serii książek Grzegorza Kasdepke: detektyw Pozytywka, Martwiak i pan Mietek. • Twoim zadaniem jest odkrywanie kolejnych płytek w celu zdobycia jak największej ich liczby. Zasady zdobywania płytek są proste: np. płytka z rowerem ma wartość 3, oznacza to, że musisz odkryć 3 takie płytki, aby je zdobyć. Łatwiej będzie o lupę, ponieważ ma wartość 2 ...
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! Autorzy: Shanon Lyon, Marisa Pena Ilustracje: Melanie Grandgirard Zawartość opakowania: • plansza, • 4 pionki detektywów, • 3 kostki, • dekoder wskazówek, • 12 żetonów wskazówek, • figurka lisa, • 16 kart podejrzanych lisów, • 16 kart liska urwiska. Wymiary opakowania: 24.0 x 24.0 cm
Od setek lat najlepsza wśród gier planszowych! Wymaga od graczy maksymalnej koncentracji. Zmusza do intensywnego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. Gra w szachy to najlepszy trening dla umysłu nie tylko dorosłych. Szachy to strategiczna gra umysłowa. Opracowanie pierwszych zasad gry datuje się na V wiek n.e. w Indiach, czyli ponad 1500 lat temu. Zebrano liczne dowody na potwierdzenie tego, że tak było – świadczą o tym liczne wykopaliska i zapisy w starych księgach. Do Europy gra trafiła około 1000 lat temu, do Polski, około 800 lat temu. Obecnie szachy są grą znaną na całym świecie. Zawartość opakowania: • plansza, • 32 figury, • instrukcja.
Polska edycja światowego hitu! Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wygrywa gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy posiada najwięcej bryłek złota. Zawartość opakowania: • 110 kart, – 44 karty tuneli, – 28 kart bryłek złota, – 27 kart akcji, – 7 kart kopaczy, – 4 karty sabotażys...
Wybierzcie się na spacer po Zielonym Gaju i weźcie udział w leśnej przygodzie. Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych, jadanych grzybków. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten, kto zbierze ich najwięcej. W zależności od wybranego wariantu gra umożliwia zabawę zarówno młodszym jak i nieco starszym dzieciom. Zawartość opakowania: • plansza wraz z elementami przestrzennymi, • 21 grzybków jadalnych, • 5 czerwonych muchomorów, • 4 koszyczki, • kostka do gry, • instrukcja.
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji i 3 dzikich kart „zadanie specjalne”, na których gracze zapisują własne zasady. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, będzie musiał wziąć kolejne karty. Wymiary opakowania: 9.0 x 2.0 x 15.0 cm
Usiądź z przyjaciółmi przy stole i wspólnie zacznijcie budować z niewielkich żetonów łąki, twierdze, całe miasta i drogi, rywalizując między sobą o przejęcie kontroli nad co bardziej atrakcyjnymi lokacjami. Sprytne zagranie może pozbawić rywala możliwości ukończenia ogromnego miasta lub pozwoli Ci przejąć kontrolę nad wielką łąką. Na czym to polega? Gracze wyciągają losowe elementy planszy i kładą na stole, układając przy sobie tak, aby stworzyć nowe zamki, rzeki i łąki. Gdy stworzysz nowy obiekt, możesz przejąć nad nim kontrolę. Im więcej żetonów znajduje się na stole, tym obiekty robią się większe, ogromne nawet, czasem się łączą. W chwili gdy dany obiekt zostaje ukończony - jak miasto lub droga - osoba kontrolująca go otrzymuje punkty...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro