Czy twoi podwładni w pełni wykorzystują swój potencjał? Czy twój zespół - być może jest to grupa pracowników, być może grupa studentów, a być może twoja rodzina - wspina się na wyżyny swoich możliwości?
Don Shula, legenda NFL, i Ken Blanchard, konsultant cieszący się ogromnym uznaniem połączyli siły, by w książce Coaching przedstawić swoje sekrety dotyczące inspirowania innych do osiągania wielkich rzeczy. Filozofię przedstawioną w książce można sprowadzić do prostego skrótu, odwołującego się do najważniejszych zasad skutecznego przywództwa:
C - conviction-driven, czyli wierność przekonaniom
Nigdy nie rezygnuj ze swoich przekonań!
O - overlearning, czyli nieustanne uczenie się
Ćwicz aż do osiągnięcia doskonałości!
A - audible-ready, czyli reagowanie na zmiany sytuacji
Zmieniaj plan, jeśli sytuacja tego wymaga!
C - consistency, czyli konsekwencja w działaniu
Reaguj w sposób przewidywalny!
H - honesty-based, czyli uczciwość
Zamieniaj słowa w czyny!
Shula i Blanchard, naprawdę zgrany duet, razem wyjaśniają istotę założeń składających się na powyższy skrót. Najpierw Shula wyjaśnia, jak zasady te przekładają się na pracę na boisku, a później Blanchard tłumaczy, jak może je wykorzystać lider. Na końcu książki zamieszczony został test umożliwiający dokonanie oceny poziomu własnych kompetencji coachingowych. Coaching to książka, która pomoże ci odkryć w sobie pierwiastek doskonałości.
Autor | Ken Blanchard, Don Shula |
Wydawnictwo | MT Biznes |
Rok wydania | 2010 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 224 |
Format | 13.0 x 20.0 cm |
Numer ISBN | 978-83-7746-017-7 |
Kod paskowy (EAN) | 9788377460177 |
Waga | 291 g |
Wymiary | 140 x 217 x 16 mm |
Data premiery | 2010.11.12 |
Data pojawienia się | 2010.11.09 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Książka opisuje sposób, w jaki różnego typu firmy mogą osiągnąć większy sukces - mierzony nie w kategoriach rozmiarów bądź zysków, lecz z punktu widzenia jakości życia ich pracowników oraz jakości świadczonych usług. Poprzez zaangażowanie się w dążenie do wspólnego celu i dzielenie pewnych wartości każda organizacja może prowadzić działalność biznesową w sposób pozwalający wszystkim zainteresowanym - właścicielom i udziałowcom, pracownikom, odbiorcom i klientom – wygrywać. Książka Zarządzanie przez wartości, napisana w oparciu o materiały zgromadzone podczas ponad dwudziestopięcioletnich badań, a także na postawie obserwacji dotyczących zastosowania zdobytej wiedzy w praktyce, w sposób szczegółowy opisuje praktyczny plan działania. Pla...
Mentoring to wspaniały sposób na rozwój kariery. Bez względu na to, czy uczysz się od doświadczonego profesjonalisty, czy przekazujesz swoją wiedzę innym, mentoring ma do zaoferowania wiele korzyści – od poszerzenia wiedzy i zdobycia nowych umiejętności po uzyskanie zastrzyku energii i głębokiej satysfakcji. Ale w jaki sposób relacja mentorska zaczyna się i rozwija? Co zrobić, by trwała z korzyścią dla obu stron? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w tej oto inspirującej przypowieści biznesowej. Dwudziestosiedmioletni Josh Hartfield pracuje na tym samym stanowisku w dziale sprzedaży już od pięciu lat. Wypalił się, jego kariera uległa zahamowaniu i Josh nie jest już nawet pewien, czy nadal chce pracować w handlu. Przypadkowo spotyka Diane Bertman, osiągaj...
W dzisiejszych czasach oczekuje się od nas wszystkich w pracy coraz większej skuteczności zespołowej. Czy jednak wiemy, jak zbudować zespół, który naprawdę potrafi wykorzystać wiedzę, doświadczenie i motywację swoich członków? Większość z nas nie wie, szybko popada we frustrację, poddaje się i skłania ku samodzielnemu działaniu, ale w dzisiejszym środowisku biznesowym nie jest to dobre rozwiązanie. Na szczęście jest lepszy sposób. Trzej eksperci, Ken Blanchard, Alan Randolph i Peter Grazier, przedstawiają nam w tej książce trzyetapowy proces, dzięki któremu potrafimy przekształcić każdy zespół w tzw. zespół na wyższym poziomie, czyli zespół wykorzystujący efektywnie pomysły i motywację wszystkich swoich członków oraz czas swoich przywódców,...
Przewodnik po skarbcu coachingowej wiedzy Najprostsze, a zarazem najbardziej trafne polskie tłumaczenie anglojęzycznego coachingu to trening rozwoju osobistego, a w przypadku pracy z grupą - trening rozwoju zespołowego. W ostatnich latach coaching stał się niezwykle popularny, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne szkoły specjalizujące się w nauczaniu coachingu, za co drugim rogiem ulicy czai się coach... Czy jednak każde miejsce nauki zawodu i każdy trener rozwoju jest kompetentny w tej dziedzinie? Klient - czy to przyszły coach, czy też osoba chcąca z coachingu skorzystać - inwestuje swoje pieniądze, czas, dobre chęci. Jak może zweryfikować, czy to, co mu się oferuje, mieści się w najlepszych praktykach sztuki coachingu? Nie daj się zwieść. W branży „rozwo...
To działa! Bez względu na to, czy jesteś odpowiedzialny za gospodarstwo domowe, przedsiębiorstwo, rodzinę czy fabrykę! Jednominutowy Menedżer odniósł jeden z najbardziej spektakularnych sukcesów w historii. Tytuł ten osiągnął wielką popularność nie tylko w kręgach związanych z wielkimi korporacjami, ale również wśród właścicieli małych film, przedstawicieli handlowych, gospodyń domowych i nauczycieli. Został doceniony przez reprezentantów zarządów wielu firm znajdujących się na liście Fortune 500, którzy często określali go jako lekturę obowiązkową. Jednominutowy Menedżer opanował teoretyczne i praktyczne aspekty uzyskanej wiedzy – wyznacza jednominutowe cele, wygłasza jednominutowe pochwały oraz udziela jednominutowych reprymend. Teraz oddaje...
Coaching, mimo swojej znacznej i wciąż rosnącej popularności, nadal jest dziedziną nową, a przez to nieuporządkowaną. Równolegle funkcjonują różne, często rozbieżne jego definicje, mianem „coachów” określają się bardzo odmienni specjaliści, a czasem niestety także antyspecjaliści, którzy sięgają po etycznie niedopuszczalne metody z pogranicza nauki i ezoteryki. Jak w tym wszystkim ma się odnaleźć początkujący praktykant coachingu? Jaką wiedzą powinien się kierować, które techniki wybierać, by działać z myślą o jak największych korzyściach dla swojego klienta? Techniki proponowane przez autorów tej książki łączą w sobie wszystkie funkcje ważne w przebiegu zmiany, jakiej w procesie coachingowym powinien doświadczyć klient. Ćwiczenia zost...
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blan...
Czy jesteś wiecznie zabiegany i codziennie stajesz przed pytaniem, za które zadanie z długiej listy zabrać się z pierwszej kolejności? Czy znasz to uczucie, kiedy doba wydaje się za krótka i marzysz o tym, aby trwała co najmniej dwa razy dłużej? Jeśli odpowiadasz na te pytania twierdząco, to sięgnij po książkę "Nowy Jednominutowy Menedżer", czyli pozycję, dzięki której nauczysz się zarządzać czasem i dowiesz się, jak osiągać sukcesy w biznesie. Bestsellerowa pozycja, która wprowadza w tajniki prowadzenia własnego biznesu oraz zarządzania swoim życiem i pracą, zdobyła uznanie wśród milionów czytelników na całym świecie. "Jednominutowy Menedżer" to obenie klasyk. Po raz pierwszy wydany 1982 roku, ciągle cieszy się niesłabnącą pozycją na rynku, a...
Aż 70 procent zmian w firmach kończy się porażką. Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian w celu poprawienia firmowego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii, rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Columbo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, międz...
Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych. Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej...
Nowe wydanie bestsellerowego podręcznika dla coachów i mentorów, który cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem na całym świecie od 15 lat. Publikacja adresowana jest do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności w zakresie coachingu i mentoringu na poziomie indywidualnym, zespołowym lub organizacyjnym. Autorzy prezentują sprawdzone narzędzia, konkretne przykłady i najlepsze praktyki. Zaprezentowane w książce strategie można od razu zastosować w różnych sytuacjach, niezależnie od tego, czy mówimy o life coachingu, coachingu biznesowym, czy programach mentoringu w lokalnych społecznościach. Nowe wydanie zostało poprawione i uzupełnione tak, aby zawierało wszystkie najnowsze trendy i rozwiązania stosowane w tej dziedzinie – znalazła się w nim mię...
Książka Roberta Łężaka to lektura zarówno dla początkującego, jak i doświadczonego coacha. Przewodnik na ścieżce coacha przyda się również superwizorom i HR-owcom kierującym pracowników na coaching, a także klientom coachingu pragnącym lepiej zrozumieć, czym jest, a czym nie jest coaching. Pokazuje delikatną i skomplikowaną strukturę procesu coachingowego i podaje sprawdzone recepty na jego prawidłowe poprowadzenie. Autor czerpie ze swojego bogatego doświadczenia, pokazując, jakie błędy można popełnić w trakcie prowadzenia praktyki coachingowej i jak im zapobiec. Punkt wyjścia stanowi wnikliwe omówienie zagadnień etycznych oraz podstawowych kompetencji coacha w ujęciu trzech niezależnych organizacji odpowiadających za standardy coachingu (EMCC, ICF i Iz...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro