Producent | Hape |
Wiek | od 12 miesięcy |
Kod paskowy (EAN) | 6943478018990 |
Waga | 1135 g |
Wymiary | 245 x 300 x 90 mm |
Data premiery | 2019.09.30 |
Data pojawienia się | 2019.09.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Okrutna i mroczna, czasem wesoła, a czasem smutna powieść o wschodniej Polsce czasów Brunona Schulza, sterowców, rabinów i rewolucji Puste niebo prowadzi czytelnika przez podziemia, zakamarki i zaułki starego Lublina, wysmakowanym, pełnym leśmianizmów językiem opowiada przesyconą erotyzmem historię o ludziach, mieście i świecie, których już nie ma.
Sen jest jednym z najważniejszych, a zarazem najmniej zbadanych aspektów naszego życia, odpowiadającym za dobre samopoczucie i długowieczność. Do niedawna nauka nie znała odpowiedzi na pytanie, dlaczego śpimy i jaką funkcję pełni sen, ani dlaczego bezsenność tak bardzo szkodzi naszemu zdrowiu. Liczne odkrycia naukowe, jakich dokonano w ciągu ostatnich dwudziestu lat, pozwoliły jednak spojrzeć na sen z zupełnie nowej perspektywy. Matthew Walker pokazuje, jak sen wpływa na zdolność uczenia się, zapamiętywania i podejmowania logicznych decyzji. Sen także reguluje emocje, wzmacnia system odpornościowy, poprawia metabolizm i reguluje apetyt. Sny łagodzą bolesne wspomnienia i tworzą wirtualną rzeczywistość, w której mózg łączy nową i nabytą wcześniej wiedzę...
Gra rodzinna „Kalambury” to ekscytująca przygoda zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla ich rodziców, a nawet dziadków. Może stać się znakomitą okazją do spędzenia czasu w rodzinnym gronie i wspólnej zabawy. Dzięki grze dzieci poprzez zabawę i rywalizację rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz logiczne myślenie. Gra wspiera również rozwój motoryki małej. Gra „Kalambury” polega na pokazywaniu i odgadywaniu haseł przedstawionych na kartach w formie rysunków. W zależności od kategorii można je pokazać, opowiedzieć, narysować lub oddać za pomocą przeróżnych dźwięków. W skład gry wchodzą dwie talie kart (110 rysunków). Przyjazne dziecku ilustracje pobudzają wyobraźnię i zostawiają graczom przestrzeń do własnej interpretacji: czy to...
Długo wyczekiwana książka autorki bestsellera Uważność i spokój żabki, tym razem dla dzieci (od 5 do 8 lat), pełna zabaw, ćwiczeń inspirowanych jogą, zadań rozwijających świadomość zmysłów, historii do czytania i myślenia, gier, wyzwań, naklejek, plakatów i innych cudów. Dodatkowo zawiera sześć zupełnie nowych nagrań (do pobrania), do których głosu użyczyła niezrównana Agnieszka Marszałek. Dzięki tej książce dziecko przez zabawę poznaje siebie, uczy się obserwować swoje doznania i otoczenie, swoje emocje, pragnienia i marzenia, poznaje tajniki uważności. Gdy dzieci wykształcą w sobie umiejętność uważnej obecności, podążą ku pogodniejszej i szczęśliwszej dorosłości. W domu, szkole i przedszkolu dzieci często bywają zestresowane i nies...
Jak dobrać pierwszy stanik? Jak się rozprawić z pryszczami? Jak podbudować pewność siebie? Jak przygotować się do miesiączek? Dorastanie i dojrzewanie jest super, czasem potrafi jednak dać w kość. Lepiej się w porę dowiedzieć, jak zmienią się twoje ciało i nastroje. Ta książka w prosty i pełen wyczucia sposób opisuje, co będzie się działo, a także podpowiada, jak możesz o siebie zadbać, odżywiając się zdrowo, pamiętając o ruchu i o higienie osobistej. Dzięki tym wiadomościom i radom przygotujesz się na czekające cię fascynujące zmiany i nic cię nie zaskoczy.
Dzięki ujawnionym przez autora międzynarodowych bestsellerów sekretom syberyjskich szamanów poznasz: – cykle, jakie musi przejść dusza każdego człowieka, – duchowe inspiracje i medytacje, – metody korzystania z czakr, aury i energii życiowej, – fazy dojrzałości miłości, – najpotężniejsze syberyjskie rytuały, – metody na zyskanie pewności siebie, – techniki pozwalające pokonać codzienny stres, lęki i własne słabości, – rytuały na zwiększenie atrakcyjności oraz uzyskanie harmonii w życiu i związku. Uzdrów swoje życie!
To jest książka o czarach w Afryce. Przesądy są rozpowszechnione na wielką skale, wiele osób wciąż wierzy w czary. Częste są ataki i rytualne mordy na osobach uznawanych za innych – albinosach, łysych lub tych, którzy mają garb. „Częścią mojego życia jest działanie zmierzające do wyeliminowania w Afryce oskarżeń o czary i prześladowań z powodu czarów. Oskarżone czarownice i czarownicy, którzy uciekają z życiem, kończą w obozach czarownic, gdzie chroni się ich przed egzekucją. Obozy dla uchodźców są efektem, a nie przyczyną polowań na czarownice. Obozy czarownic to końcowy etap pełnego przemocy procesu, który zaczyna się w umysłach przesiąkniętych religią. Powszechnie wierzy się, że czarnoksięstwo jest rzeczywistym przestępstwem karanym ...
„Kukurydziana królewna będzie żyła krótko, bo zwiędnie. A ty, Misiuniu, będziesz żyła bardzo długo...” – mówiła do swojej córki Adela Krum w okrutnych czasach, gdy obie – by nie podzielić losu tysięcy ginących Żydów – ukrywały się w piwnicy. Matka potrafiła wtedy z kukurydzy wyczarować królewnę, piosenkami i baśniami opowiadać pięcioletniej dziewczynce na przekór wszechogarniającemu je koszmarowi o pięknie świata. Słowa Adeli Krum spełniły się, los córki okazał się trwalszy niż żywot kukurydzianej królewny. Mira Krum-Ledowska z dystansem, chwilami z ironią, ale i ze wzruszeniem oraz czułością prowadzi nas przez obrazy ze swojego życia. Od walki o przetrwanie w czasie wojny, przez powojenne lata w Jeleniej Górze i we Wrocławiu,...
W czasach, gdy aktywność fizyczna przegrywa starcie z wszechobecnymi ekranami laptopów i tabletów, niniejsza książka zaprasza na wyprawę w góry! Młodzi czytelnicy będą towarzyszyć Julce, Krzysiowi i ich rodzicom w zdobywaniu kolejnych szczytów zaliczanych do Korony Gór Polski. Lekkie, zabawne, a jednocześnie pouczające historyjki okraszone kolorowymi ilustracjami pomogą rozbudzić w dzieciach ciekawość świata i zachęcić całe rodziny do aktywnego spędzania czasu. Próba skompletowania Korony Gór Polski będzie fascynującą przygodą!
Tusia to niezwykle sympatyczny i prześliczny zwierzak! Milutki w dotyku króliczek zachowuje się jak prawdziwy zwierzak – przykica do ciebie gdy go zawołasz. Tusia uwielbia być głaskana, a podczas pieszczot wydaje zabawne dźwięki i porusza uszami. Niestety, podobnie jak prawdziwy króliczek, jest płochliwa, dlatego nie można na nią krzyczeć, bo się wystraszy. Szczegóły: • śliczny pluszowy króliczek interaktywny, • wydaje dźwięki, • porusza się, kicając jak prawdziwy królik, • rusza uszami, • baterie zawarte w zestawie służą do celów demonstracyjnych, producent zaleca po rozpakowaniu zabawki wymianę na nowe. Zasilanie: 3 baterie AA (baterie testowe w zestawie) Wymiary opakowania: 28.5 x 21.0 x 26.5 cm Uwaga. Mix kolorów – dostępne różne wersje zab...
Tłumaczenie: Sawicka-Chrapkowicz Anna
„Scriba Travel” to emocjonująca gra słowna, która jednocześnie jest znakomitym treningiem myślenia i koncentracji. Rozgrywki w „Scribę” to świetny sposób na poszerzenie swojego słownictwa i naukę poprawnej pisowni. Gra adresowana jest do całej rodziny. Nieduże opakowanie sprawia, że zmieści się zawsze w walizce i możną ją zabrać w każdą podróż. Zawartość pudełka: • plansza, • 100 tabliczek z literami, • 3 puste tabliczki, • 3 tabliczki ze strzałkami, • 2 tabliczki z kółkiem, • 4 półeczki, • worek foliowy, • notes, • instrukcja.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro