Jak dużo musisz zainwestować w biznes cyfrowy?
Jakie zmiany, musisz przeprowadzić w swojej firmie, aby zbliżyć ją do wzorcowego e-biznesu?
Jaką przyjąć strategię, aby rozwinąć e-biznes i utrzymywać go na wysokim poziomie?
?Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka? to źródło odpowiedzi na wszystkie trudne pytania dotyczące e-biznesu.
Książka, będąca światowym bestsellerem zawiera najbardziej aktualne i kompleksowe wprowadzenie do teorii i praktyki e-biznesu. Dave Chaffey, autorytet w dziedzinie biznesu cyfrowego i e-commerce, łącząc podstawy akademickie z praktyką zawodową, odkrywa przed czytelnikiem tajniki digital business, opisując różne strategie, marketing cyfrowy czy zarządzanie łańcuchem dostaw. Publikacja zawiera także:
- ustrukturyzowane podejście do przeglądu, planowania i wdrażania nowoczesnych strategii e-commerce w organizacjach każdego typu,
- wyjaśnienie najnowszych technik stosowanych w marketingu cyfrowym, np. SEM, content marketing i promocję w social media,
- rozszerzone możliwości kreacji nowych zintegrowanych treści na urządzenia mobilne i stacjonarne,
- case studies i wywiady, które pokazują, jak dzięki skutecznej strategii firmy odniosły sukces.
Książka przeznaczona jest dla każdego, kto interesuje się lub zajmuje biznesem cyfrowym ? od studentów po menedżerów. Dzięki ?Digital business i E-commerce. Strategia, realizacja, praktyka? zrozumiesz zasady
Autor | Chaffey Dave |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 800 |
Format | 20.5x28.5cm |
Numer ISBN | 9788301183615 |
Kod paskowy (EAN) | 9788301183615 |
Waga | 1870 g |
Wymiary | 205 x 285 x 39 mm |
Data premiery | 2016.03.15 |
Data pojawienia się | 2016.02.08 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Z książki dowiesz się: - jakie są metody i frameworki Agile, - które podejście lepiej pasuje do Twojej konkretnej sytuacji, - w jaki sposób można najlepiej wykorzystać budżet, - jak szybko zdobywać przewagę nad konkurencją, - jak sprawić, żeby projekt odniósł sukces nawet jeśli nie wszystkie wymagania zostaną dostarczone, - jak planować tworzenie wartościowych produktów, - jak robić tylko tyle ile potrzeba i pracować produkt iteracyjnie i przyrostowo, - co robić, żeby uniknąć najczęstszych błędów, - jak sprawdzać postęp i reagować na zmiany, - jak minimalizować straty i optymalizować pracę, - jak kilkukrotnie zwiększyć wydajność zespołów, - jak szacować, planować, zawierać kontrakty, - na czym polega Agile Coaching, - jak wprowadzić Agile do...
Książka „W sieci” opowiada zarówno o procesie powstawania sieci społecznych, jak i o mechanizmach ich działania. Autorzy analizują sieci społeczne oraz ich istotne znaczenie dla naszego życia – naszego stanu zdrowia, zamożności i poczucia szczęścia, a nawet naszych zachowań politycznych, religijnych i seksualnych oraz upodobań muzycznych, artystycznych i filmowych. Przedstawiają nowe, intrygujące, ważne i niejednokrotnie sprzeczne z intuicją wyniki badań empirycznych dotyczących rozmaitych form ludzkiej aktywności. Proponują nowe spojrzenie na życie społeczne, starając się wyjaśnić, dlaczego ludzie bogaci jeszcze bardziej się bogacą, dlaczego małżonkowie głosują na podobnych kandydatów, jak rodzi się zabójcza panika tłumu, w jaki sposób stan nas...
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów. Nowy podręcznik zawiera: • rozdział dotyczący badań nad...
Content is the king! Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą – regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które „kochają” słowa klucze pojawiające się na firmowych b...
Podręcznik ,,Podstawy prawa" omawia najważniejsze zagadnienia dotyczące istoty oraz rozumienia prawa - zarówno krajowego jak i Unii Europejskiej. Publikacja szczegółowo omawia zaganienia dotyczące m.in: Definicji odnoszących się do instytucji, kategorii oraz pojęć z zakresu teorii państwa i prawa, Prawa konstytucyjnego, Prawa administracyjnego, Prawa karnego, Prawa cywilnego, Prawa Unii Europejskiej. W piątym wydaniu, łącząc teorię z praktyką prawniczą, administracyjną i gospodarczą, uaktualniono i rozszerzono informację na temat wszystkich omawianych dziedzin, w tym uwzględniono uchwalone i wchodzące także w 2020 r. zmiany prawa. Sposób prezentacji treści został tak opracowany aby ułatwić Czytelnikom jej odszukanie i zapamiętanie. W publikacji wskazano naji...
Jest to jedyna na rynku publikacja przedstawiająca modele biznesu w Internacie na przykładzie konkretnych firm. Analizie poddane zostały różne przedsiębiorstwa, od startupów po koncerny z różnych branż, m.in. platforma aukcyjna, forum publicystów, platforma łącząca konsumentów i twórców z branży mody i designu. Omówione zostały rozwiązania wykorzystane przez m.in. Allegro, Bank Pomysłów BZ WBK, www.Salon24, www.NaTemat.pl, Ringier Axel Springer Polska, Gremi Business Comunication, Agorę. W książce pokazane zostały zależności między modelem biznesu a przewagą konkurencyjną oraz wpływ uwarunkowań produkcji i kosztów transakcyjnych w gospodarce cyfrowej na strategie firm. U unikalności pozycji świadczy to, że przedstawione podejścia do analizy modeli biz...
Sztuczne sieci neuronowe są uogólnionym modelem obliczeniowym wzorowanym na zachowaniu komórek nerwowych, a więc czerpią z analogii do budowy mózgu. Ta analogia nie jest jednak celem samym w sobie (poza zupełnie niezależnymi próbami budowy ?sztucznego mózgu?, co nie jest przedmiotem niniejszej książki), a przeradza się w budowę obliczeniowych modeli matematycznych opartych na idei tak zwanego ?uczenia maszynowego? (ang. machine learning, ML). Jaki ma to związek z zastosowaniami w naukach politycznych? Wyjaśnienie tej kwestii znajduje się na kartach książki. Tytuł pracy pozostaje w ścisłym związku z układem jej treści. I tak, najpierw omówione zostają zagadnienia dotyczące biologicznych sieci neuronowych, następnie założenia modelu obliczeniowego, a na końcu...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro