Wspaniała przygoda i wciągająca gra zabierze Was w niezwykły świat Australii
W jakim języku mówi się w Australii? Gdzie żyją kangury? Czy koala to miś? Te i inne pytania odkryją wiele ciekawostek i dostarczą emocji w trakcie rywalizacji. Wygrywa ten, kto poda najwięcej prawidłowych odpowiedzi.
W opakowaniu znajdują się 54 karty.
Producent | Kangur |
Wiek | od 9 lat |
Liczba graczy | od 2 do 6 |
Kategoria | dla dzieci, quizy |
Kod paskowy (EAN) | 5902768471243 |
Waga | 136 g |
Wymiary | 115 x 175 x 30 mm |
Data premiery | 2015.12.01 |
Data pojawienia się | 2015.11.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przygoda z Europą na pewno zainteresuje małych podróżników. Skąd pochodzi pizza? Kto jest głową Wielkiej Brytanii? Ile języków jest w Europie? Wspaniała zabawa z pytaniami, które pozwolą poznać wiele ciekawostek na temat naszego kontynentu. Wygrywa ten, kto poda najwięcej prawidłowych odpowiedzi.
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
Przedstawiona książeczka nauczy dziecko jak należy rysować zwierzątka: lwa, kota, świnkę, papugę i wiele, wiele innych. Książka została podzielona tak, aby po jednej stronie znalazła się nauka rysowania w punkach, a po drugiej sceneria do wypełnienia kolorowymi rysunkami.
Czy wydmy potrafią śpiewać? Od czego zależy kształt piorunów? Kto skonstruował najprecyzyjniejszy zegar na świecie? Dlaczego gorąca woda zamarza szybciej niż zimna? Zawsze się nad tym zastanawialiście, ale wstydziliście się zapytać? Wznowienie książki Nauka. To lubię autorstwa znanego, cenionego i lubianego dziennikarza Tomasza Rożka odpowie na wszystkie te pytania. Tomasz Rożek, dziennikarz i popularyzator nauki, prowadzi czytelników przez labirynt wiedzy. Pisze o zjawiskach, z którymi spotykamy się na co dzień, i o tych zachodzących daleko w kosmosie, odległych o lata świetlne. Odsłania tajemnice, nad którymi badacze głowią się od dawna, ale prezentuje również najnowsze odkrycia uczonych. Dowcipnie i przystępnie opisuje nawet najbardziej skomplikowane...
Wielka, oryginalna i przezabawna gra planszowa zawierająca 312 kart podzielonych na różne kategorie: foto quiz, talent, wyzwanie oraz trofeum. Zadaniem graczy jest wykonywanie różnych zadań z kart, m.in. udawanie znanych postaci oraz odpowiadanie na zadane pytania. Rozgrywkę uatrakcyjnia elektroniczny stoper z dwoma trybami odliczania czasu: easy oraz sprint, a także spinner. Zawartość produktu: • plansza, • karty z quizem obrazkowym, • karty z wyzwaniem, • karty z talentem, • elektroniczny stoper, • podstawka na tarczę, • tarcza ze strzałką, • 4 pionki, • bonusowe żetony, • zasady gry. Dwa poziomy trudności: • pamięć i koncentracja, • geografia i piękno, • gistoria i postacie, • Zwierzęta i natura, • sport i fantazja, • odkrycia i wynal...
Arcydzieło literatury dziecięcej Pewnego razu mieszkająca w mieście kotka urodziła czworo kociąt. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że kociaki miały... skrzydła. Korzystając z rzadkiej u kotów umiejętności latania, Thelma, Harriet, James i Roger postanawiają udać się w świat, aby go lepiej poznać. Nie wiedzą jednak, że z dala od domu będą czyhać na nie różne niebezpieczeństwa. Czy znajdą bezpieczne schronienie? Czy spotkają po drodze przyjaciół? A co jeśli trafią w złe Ręce? Przepełnione urzekającym ciepłem historie autorstwa jednej z największych legend literatury fantastycznej to niezapomniana lektura dla całej rodziny. W niniejszym zbiorze znajdują się wszystkie części cyklu: • Kotolotki, • Powrót kotolotków, • Wspania...
Co wiesz o Powstaniu Warszawskim? O której godzinie wybuchło? Ile dni trwało? Kto nosił pseudonim "Bór", a kto "Zośka"? Ciekawe pytania i odpowiedzi pomogą Wam poznać lepiej ten ważny etap polskiej historii.
Nowa edycja bestsellera! Fascynująca gra, z którą poznacie najciekawsze zakątki Polski! Gdzie można zobaczyć foki szare albo pogłaskać ryby? Czy w Polsce są pustynie i wulkany? W którym mieście jeździ trolejbus Ziutek? Czy trzeba bać się dziada kapuścianego i na jakiej górze lubiły spotykać się czarownice? Odpowiedzi na te pytania szukaj w grze Polska! „Gra edukacyjna. Polska” to atrakcyjna propozycja różnych wariantów rozgrywki dla głodnych wrażeń graczy już od 5 roku życia! Proste zasady, zacięta gra oraz atrakcyjna szata graficzna wciągną zarówno dzieci, młodzież jak i dorosłych. W tym wyścigu o zwycięstwie decydują spostrzegawczość, refleks, łut szczęścia oraz znajomość polskiej przyrody, historii i geografii. Dzięki różnorodnym warian...
Czy masz na tyle odwagi aby stawić czoło groźnym wirusom i uratować świat przed epidemią? „Wirus!” – najbardziej zaraźliwa gra na świecie W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszyst...
Elegancki książkowy planner pełen kocich mądrości i wspaniałych „miłozwierzowych” rysunków Magdaleny Gałęzi spodoba się wszystkim fanom Kota Jaśniepana, fanom wszystkich kotów, fanom wszelkich zwierząt, a nawet tym, którzy jeszcze nie są ich fanami... To kotonotatnik dla ludzi ceniących wolność i swobodę, tak jak koty. Kropkowane strony, nawiązujące do idei bullet journala, niczego nie narzucają, a inspirują do prowadzenia notatnika po swojemu. Pamiętajcie, bez kociwłosa ten notatnik wypełniony kociokropkami jest nieważny.
„Rysowanie krok po kroku” to seria idealna dla najmłodszych i nieco starszych miłośników rysowania. Autorka w kilku prostych krokach pokazuje, jak narysować zabawne zwierzątka, postacie i przedmioty. Rysowanie krok po kroku. Relaksujące bazgroły to różne zadania relaksujące i odprężające, a także ćwiczenia umysłu. Będą to między innymi: kolorowanki, zadania typu poprawianie po śladzie, sudoku, labirynty, ale także rysowanie krok po kroku. Oprócz tego w książce znajdą się wskazówki, jak pracować nad sobą, nad oddechem i swoim samopoczuciem.
Dawno, dawno temu w lochach Zamku Ostrogskich żyła królewna zaklęta w złotą kaczkę. Mówiono, że tego, kto zdoła ją odnaleźć, może uczynić bogatym. Biedny szewczyk imieniem Lutek postanowił spróbować. Szczęście mu dopisało i odnalazł złotą kaczkę, która obiecała mu bogactwa. Chłopiec otrzymał sakiewkę skarbów, ale też jeden warunek: musiał wydać je w ciągu jednego dnia, z nikim się nie dzieląc. Jeśli mu się uda zostanie wielkim bogaczem.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro