Co oznacza merdanie ogonem? Co to jest aport? Co może jeść pies? Wesoła gra o Waszych pupilach. Zabawne pytania sprawią, że będziecie się dobrze bawić, a przy okazji poznacie ciekawe informacje na temat psów. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców.
Wymiary pudełka: 17.0 x 11.0 x 3.0 cm
Producent | Kangur |
Wiek | od 7 lat |
Kategoria | familijne i dla dzieci |
Kod paskowy (EAN) | 5902768471755 |
Waga | 142 g |
Wymiary | 175 x 115 x 32 mm |
Data premiery | 2018.10.12 |
Data pojawienia się | 2018.10.12 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • kulka, • 55 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja.
Potrafisz rozśmieszać innych do łez? Czujesz, że odnalazłbyś się w stand-upie lub kabarecie? Teraz możesz się sprawdzić! Zobacz, czy tak łatwo jest stanąć na scenie i rozbawić publikę. „Nie Śmiej Się” jest świetną rozrywką, która pomaga przełamywać stres przed wystąpieniami nie tylko u najmłodszych. Zadaniem graczy jest zaprezentowanej wylosowanej kategorii w taki sposób, aby wszystkich rozbawić. Wygrywa ta osoba, która najdłużej utrzyma grobową minę. Nowa wersja pozwala zabrać ze sobą zabawę dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • karty do gry – 27 szt., • pchełki – 25 szt., • mały bączek, • instrukcja.
Czym jeździ Mikołaj? Czego szukamy na niebie? Ile mamy potraw? Z czym są świąteczne pierogi? Wesoła gra przybliży Wam piękną atmosferę Świąt. Dzieci rywalizują z Rodzicami. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla Dzieci i dla Rodziców. Zawartość opakowania: • 52 karty do gry, • 208 pytań, • 2 karty pułapki, • instrukcja.
„W epoce dinozaurów” to gra, w której gracze przenoszą się „wehikułem czasu” do pradawnego świata dinozaurów. Znajdując się w nim, będą musieli bardzo uważać na liczne niebezpieczeństwa i niespodzianki. Ten, kto będzie miał najwięcej szczęścia i wyjdzie cało ze wszystkich opresji, zwycięży. W grze „Duchy starego zamku” jej uczestnicy trafiają przypadkiem do starego, ale nie całkiem opuszczonego zamku. Wygra gracz, który zdoła uniknąć spotkania z duchami zamku i najszybciej znajdzie drogę do domu. Zawartość opakowania: • plansza, • 4 pionki, • kostka do gry, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 4.0 cm
Gdzie zobaczymy Koloseum, a gdzie Big Ben? Z czym kojarzy się Toruń? W jakim mieście jest wieża Eiffla? Wesołe pytania zapewnią Wam ciekawą podróż przez miasta świata. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców. Wymiary pudełka: 17.0 x 11.0 x 3.0 cm
Czy znasz swój dom? Kto najdłużej bierze prysznic? Gdzie trzymamy skarpety? Czy mamy śrubokręt? Wesołe pytania dostarczą zabawy całej rodzinie oraz pozwolą lepiej poznać dzieciom swoje mieszkanie. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. Zawartość opakowania: • 208 pytań, • 54 karty do gry, • 2 karty pułapki, • instrukcja.
W tej książeczce dzieci mogą rysować po śladach, uzupełniając w ten sposób brakujące elementy obrazków. W efekcie dzieci tworzą cały rysunek, który następnie można pokolorować. Rysowanie po śladzie pomaga rozwijać koordynację wzrokowo-ruchową, zdolności manualne i precyzję tak potrzebne do nauki pisania. Stopień trudności obrazków ze śladem jest dostosowany umiejętności dzieci w wieku przedszkolnym - kreski ułożone są gęsto i dobrze widoczne, co pomaga dziecku zaplanować ruch ręki i dobrze wykonać rysunek. Okładka z tyłu zawiera szlaczki do wielokrotnego rysowania. Zwilżoną chusteczką lub gąbką można usunąć szlaczki i rysować je ponownie. To duże ułatwienie dla dzieci uczących się pisać – pozwala rysować i wymazywać szlaczki wiele razy...
Wesoła i dynamiczna gra, w której uczestnicy odgadują wiele ciekawostek z przeszłości. W grze znajdziecie pytania specjalnie przygotowane dla dzieci i dla rodziców. Wygrywa drużyna, która odpowie na więcej pytań. Zawartość: – 156 pytań, – 54 karty do gry.
Ta bogato ilustrowana książka jest zaproszeniem do świata naszych ulubionych zwierząt domowych. Zawiera mnóstwo rzetelnych informacji oraz zdumiewających faktów i ciekawostek, a zabawę z książką zapewnią naklejki. Z tą książką nikomu nie grozi nuda!
W tej kolorowej książce ? pełnej wiadomości i fotografii ? znajdziemy wszystko, czego trzeba początkującym miłośnikom koni i jazdy konnej. Niezbędne informacje o tych wspaniałych zwierzętach, ich charakterze, potrzebach, zwyczajach i pielęgnacji, przeplatane są zaskakującymi ciekawostkami. Wyjątkowo miłą niespodzianką w książce jest miejsce, gdzie można umieścić własne zapiski czy wkleić fotografie ulubionych koni ? to sprawi, że ten pierwszy podręcznik będzie bardzo osobistym zbiorem wiedzy, doświadczeń i wspomnień. Książka zainteresuje dzieci w wieku od 7 lat, ale posłuży także starszym miłośnikom koni, którzy chcą zagłębić się w ich tajemniczy, fascynujący świat. To znakomity prezent na początek jeździeckiej drogi!
Ty to potrafisz! Spójrz na rozbrykane zwierzątka i dołącz do zabaw, które dla ciebie przygotowały. Rozwiąż rebus z podwórka i samego serca lasu, odgadnij imiona futrzaków i ułóż morskie rozsypanki obrazkowe! Seria kipiąca uśmiechem i dziecięcymi sukcesami. Czego dziś się nauczymy i w co się pobawimy?
Dwustronna zakładka do książki z kwiatowym wzorem. Karnet jest powlekany folią błysk na przodzie, co dodaje prestiżu i czyni go bardziej sztywnym. Tylna strona nie jest powlekana. Wymiary: 6.0 x 20.5 cm Uwaga! Mix kolorów. Towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 szt.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro