Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu
Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.
Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku — raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).
Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także — a może raczej przede wszystkim — kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.
Autorzy książki od początku 2016 roku współtworzą i rozwijają agencję e-mail marketingową Animails. Wspólnie realizowali projekty z zakresu e-mail marketingu i marketing automation dla takich marek jak: Citroën, Money.pl, Zdrofit, Morele.net, Traficar, Express, Fitness Platinium, a także dla wielu sklepów internetowych. Cały czas są głodni nowych wyzwań.
Autor | Artur Dąbrowski, Filip Kłodawski |
Wydawnictwo | OnePress |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 192 |
Format | 14.0x20.8 cm |
Numer ISBN | 978-83-283-4421-1 |
Kod paskowy (EAN) | 9788328344211 |
Waga | 244 g |
Wymiary | 142 x 208 x 10 mm |
Data premiery | 2018.09.25 |
Data pojawienia się | 2018.07.18 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw
Kiedy zdobędziesz pełnię kontroli nad swoimi pieniędzmi, będziesz mógł przestać zapracowywać się na śmierć i zacząć rzeczywiście zarabiać na życie, i to takie, które będzie ci sprawiało znacznie większą radość i przyjemność niż dotychczas. Program 9 kroków: Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją karierę zawodową i wchodzisz w życie finansowe, czy też zmierzasz właśnie ku emeryturze i przejściu w stan spoczynku, książka ta wskaże ci właściwy kierunek postępowania: • jak wyjść z długów i zacząć powiększać oszczędności; • jak oszczędzać pieniądze raczej dzięki przemyślanym i dobrym nawykom niż ścisłej kontroli budżetu; • jak posprzątać swoje życie, usunąć zeń wszystkie zbędne i niepotrzebne rzeczy, które je...
Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie. Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy....
Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej – firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji.
Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym p...
Sukces w biznesie wymaga współpracy. Ta książka prezentuje podstawowe zasady i umiejętności potrzebne w postępowaniu z ludźmi, z zachowaniem szacunku dla ich świadomej natury. Zasady te w równym stopniu znajdują zastosowanie w życiu zawodowym jak i prywatnym, łącząc je w jedno spójne i pełne satysfakcji życie. Dowiesz się, jak rozwijać ludzki potencjał, budować organizację będącą świadomą ludzką społecznością, działającą w oparciu wspólny system wartości i zaangażowaną we wspólny cel. Cel wykraczający daleko poza możliwości jednostki, łączący ludzi we wspólnym wysiłku. Organizację opartą na autentycznym przywództwie, zdolną do rozwoju i wprowadzania bardziej innowacyjnych modeli działania jak chociażby turkusowe organizacje Frederica La...
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacj...
Publikacja Atomowe nawyki to sprawdzona i poparta naukowymi dowodami metoda kształtowania dobrych przyzwyczajeń i wyzbywania się złych nawyków. Fundamentem książki Atomowe nawyki jest model nawyków składający się z czterech kroków (wskazówki, pragnienia, reakcji i nagrody) oraz czterech praw zmiany zachowania, które z tych kroków wynikają. Przedstawione przez autora założenia stanowią zintegrowany model bazujący na naukach kognitywnych i behawioralnych. Jego zdaniem jest to jeden z pierwszych modeli ludzkiego zachowania, który uwzględnia wpływ na nawyki zarówno bodźców zewnętrznych, jak i wewnętrznych emocji. Choć niektóre terminy mogą być znane, niektóre szczegóły – oraz zastosowanie czterech praw zmiany zachowania – wskażą czytelnikom nowe podejś...
Wyobraź sobie, że to nie ty służysz swojej firmie, lecz ona służy tobie. Wyobraź sobie, że na kolejnej inwestycji wreszcie zarobisz. Wyobraź sobie, że możesz sobie tę rentowność zagwarantować. To wszystko jest możliwe, a osiągnięcie takiego stanu rzeczy jest łatwiejsze, niż mogłoby ci się wydawać. Mike Michalowicz, autor ponadczasowych bestsellerów The Pumpkin Plan, Start-up bez pieniędzy oraz Surge, opracował nieszablonowy system zarządzania przepływami środków pieniężnych, dzięki któremu dziesiątki małych firm wyrwały się ze spirali śmierci i momentalnie osiągnęły rentowność. Teraz możesz to zrobić i ty dzięki zaktualizowanemu i rozszerzonemu wydaniu tej książki. Michalowicz szczerze i w interesujący sposób tłumaczy, dlaczego tradycyjna...
Książka jest adresowana do każdego, kto chce ugruntować, pogłębić oraz rozwinąć swoją wiedzę i kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu. Ze względu na zakres tematyczny oraz sposób prezentowania poszczególnych zagadnień materiał zawarty w książce może być świetnym wsparciem praktycznym dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie swoje pierwsze kroki i komu zależy na budowaniu, ulepszaniu i rozwijaniu swojej obecności online. Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują, m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmi...
To już trzecia książka w serii Twoja firma widoczna w internecie, omawiającej najnowsze trendy oraz metody działania firm w internecie. Te nieduże i pełne konkretnej wiedzy publikacje mają charakter pisanych na gorąco raportów z pierwszej linii cyfrowego frontu. Autorami są młodzi profesjonaliści, przedstawi-ciele generacji określanej jako digital native, dzielący się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Ewelina Koch z online marketingiem i rynkiem nowych tech-nologii jest związana od 2007 r. Swoją przygodę z email marketingiem rozpoczęła od współpracy z SARE - jednym z wiodących dostawców oprogramowania do komunikacji newsletterowej. Zdobyte doświadczenie przełożyła na budowę i rozwój email marketingu dla sektora MSP, w ramach Grupy Kapitałowej K2 In-ter...
Poznaj świat marek luksusowych i premium!Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz j...
Każdy, kto sugeruje, abym robił czegoś mniej, nie jest moim prawdziwym przyjacielemlub jest bardzo zdezorientowany!Grant CardonePrawdpodobnie sięgnałeś po tę książkę, zastanawiając się, czym dokładnie jest Reguła 10X i jak mogłaby Ci pomóc.Reguła 10X jest Świętym Graalem dla tych, którzy pragną sukcesu. Mówiąc poważnie: jeśli istnieje jakiś kres wszelkich poszukiwań oto właśnie on! Reguła 10X ustanawia właściwy poziom działań i myślenia, które gwarantują sukces oraz to, że utrzymasz taki poziom zaangażowania zarówno w życiu, jak i w karierze. Reguła 10X wręcz zniweluje wszelkie lęki, zwiększy poziom odwagi i wiary w siebie, wyeliminuje odkładanie na później i niepewność, da Ci poczucie celu, który nada rozpęd Twojemu życiu, marzeniom i p...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro