LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1615
Czasopisma
462
Dla dzieci i młodzieży
21382
Encyklopedie i słowniki
1318
Historia
3622
Języki obce
3142
Kalendarze
386
Komiksy
2784
Kulinaria
1004
Literatura faktu i publicys...
3504
Literatura naukowa
14669
Literatura obcojęzyczna
1344
Literatura piękna
20178
Podręczniki
7619
Podróże
3416
Poradniki
5898
Pozostałe
31875
Religie i religioznawstwo
5428
Rozrywka, hobby
2815
Z autografem
10
Biografie
120
Dla dzieci i młodzieży
721
Fantastyka
357
Historia
120
Horror
35
Kryminał
318
Literatura faktu
64
Literatura i lektury
234
Obyczajowe
338
Opowiadania
35
Podróże
39
Popularnonaukowe
25
Poradniki, zdrowie i rozwój...
189
Pozostałe
21
Przygodowe
42
Psychologiczne
14
Religijne
183
Romans
104
Sensacja
77
Słuchowiska
17
Thriller
153
Alternatywna
4509
Awangarda
388
Blues
345
Country
117
Dance & Disco
399
Disco Polo
42
Dla dzieci
223
Dubstep
229
Elektroniczna
1427
Etniczna
203
Filmowa
568
Folklorystyczna, biesiadna
329
Hardcore
130
Hip-hop
971
Jazz
2174
Kabaret
26
Klasyczna
2855
Metal
6955
Pakiety
44
Patriotyczna
20
Poezja śpiewana
324
Pop
7688
Pozostałe
5
Punk
293
Reggae & Dub
690
Relaksacyjna
38
Religijna
191
Retro
25
Rock
5624
Składanki
296
Soul
83
Swing
9
Akcja
259
Animowane
748
Biograficzne
74
Dokument
123
Dramat
216
Edukacyjne
18
Familijne
119
Fantastyka
293
Historyczne i wojenne
43
Horror
117
Humor, komedia, kabarety
219
Musicale i muzyczne
45
Obyczajowe
59
Pakiety
74
Pozostałe
15
Przygodowe
67
Religijne
42
Romantyczne
61
Sensacja i groza
140
Seriale
279
Teatr
46
Westerny
8
Akcesoria dla dziewczynek
311
Akcesoria domowe
389
Artykuły dla dzieci i niemo...
1450
Bańki mydlane
146
Edukacyjne
228
Figurki
1246
Gadżety licencjonowane
70
Instrumenty muzyczne
160
Kąpielowe
33
Klocki
1104
Klocki LEGO
539
Klocki Playmobil
421
Lalki
1367
Maskotki
1183
Masy plastyczne
396
Militarne
227
Modele do sklejania
187
Ogrodowe
245
Pojazdy
3334
Pozostałe
3172
Roboty
107
Sport
593
Torebki
95
Transformersy
47
Zabawki kreatywne
2805
2000 elementów lub więcej
150
Do 50 elementów
727
Od 1001 do 1999 elementów
106
Od 201 do 1000 elementów
980
Od 51 do 200 elementów
665
Pozostałe
376
Puzzle 3D
111
Edukacyjne
630
Familijne i dla dzieci
824
Karty i karcianki
740
Pamięciowe, logiczne, quizy
299
Pozostałe
178
Strategiczne, ekonomiczne i...
430
Towarzyskie, imprezowe
357
Zręcznościowe
183
Artykuły biurowe
2140
Artykuły dekoracyjne i okol...
2590
Artykuły piśmiennicze
2060
Artykuły plastyczne
1461
Artykuły szkolne
3620
Pozostałe
137
Gry
88
Programy
83
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Paul Ekman

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 4Średnia: 3.00/6
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie
Autor:Paul Ekman
Wydawnictwo:Sensus
Rok wydania:2011
Liczba stron:296
Numer ISBN:978-83-246-3414-9
Kod paskowy (EAN):9788324634149
Dostępna ilość:26 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-30%
27,
93
Skreśl39,90
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie - opis wydawcy:

Zachwycająca, pewna i rozumna mapa świata emocji, doskonały przewodnik.

Daniel Goleman,
autor książki Inteligencja emocjonalna

Nikt inny nie zbadał ekspresji mimicznych tak dogłębnie, jak Paul Ekman. W tej książce dokonuje on w jasny, obrazowy i najbardziej przystępny sposób prezentacji swoich fascynujących odkryć.

Oliver Sacks

Paul Ekman to mistrz ekspresji emocjonalnej, a to jest jego mistrzowska prezentacja tej dziedziny wiedzy. Zawiera nawet podpowiedzi, w jaki sposób moglibyśmy wykorzystać odkrycia z obszaru ekspresji emocjonalnych do polepszenia naszego życia i nadania mu odpowiedniego kierunku.

Joseph Ledoux,
profesor na Uniwersytecie Nowojorskim oraz autor książekSynaptic Self i Mózg emocjonalny

Magia emocji

  • Zdobądź kontrolę nad swoimi emocjami
  • Poznaj siłę empatii w Twoim życiu
  • Używaj emocji do realizacji swoich celów
  • Naucz się odczytywać ukryte uczucia innych

Pokaż mi swoją twarz, a powiem Ci, co czujesz

Czy odnosisz czasem wrażenie, że ludzie zachowują się niedorzecznie? Czy zdarza Ci się, że nie jesteś w stanie wytłumaczyć, dlaczego postąpiłeś tak, a nie inaczej, a potem snujesz w wyobraźni plany, co by było, gdybyś powiedział i zrobił coś innego? Szukasz winnych? To emocje! To właśnie one kierują naszymi wyborami i zachowaniem. Pozytywne potrafią nas uskrzydlić, dodać energii, uczynić bogami kreatywności, zaś negatywne wpędzają nas w otchłanie rozpaczy i sprawiają, że popełniamy niewybaczalne błędy. Jednak bez uniesień życie byłoby nudne, smutne, a nawet niebezpieczne - w końcu bez emocji żyją psychopaci...

Zamiast rozważać, jak wyglądałby świat wyprany z uczuć, czas zacząć pracować nad ich okiełznaniem. Jeśli chcesz dowiedzieć się, w jaki sposób zapanować nad swoimi emocjami, a także nauczyć się odczytywać z ludzkich twarzy nawet najbardziej skrywane uczucia, ta książka będzie dla Ciebie prawdziwą podróżą w głąb ludzkiej psychiki. Poznasz mechanizmy rządzące naszym postępowaniem, poprawisz jakość komunikacji, uporządkujesz swoje życie wewnętrzne, lepiej zrozumiesz innych ludzi, ale przede wszystkim dowiesz się o sobie samym rzeczy, o których nie miałeś pojęcia.

  • Co powoduje uwolnienie konkretnych emocji?
  • Jakie korzyści przynoszą nam emocje, a jakie powodują szkody?
  • Jaką rolę odgrywają emocje w zaburzeniach umysłowych?
  • Jak można kierować swoim postępowaniem w chwili wzburzenia emocjonalnego?
  • W jaki sposób rozpoznawać prawdziwe emocje, ujawniające się w mimice?
  • Jak wykorzystać informacje na temat uczuć innych osób w związkach, pracy, rodzinie i przyjaźni?

Paul Ekman to światowej sławy psycholog i jeden z najwybitniejszych ekspertów specjalizujących się w dziedzinie emocji oraz motywacji. Jest pionierem badań nad ekspresją mimiczną uczuć, a także twórcą narzędzi do ćwiczenia umiejętności emocjonalnych i wykrywania kłamstwa. Pracował jako doradca dla policji, oddziałów antyterrorystycznych, a także wytwórni filmowych. Jest autorem czternastu książek. Znajduje się na liście 100 najwybitniejszych psychologów XX wieku, a w roku 2009 magazyn "Time" zaliczył go do grona 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie. Jest także pierwowzorem postaci dr Cala Lightmana z popularnego serialu Magia kłamstwa (Lie to me).

Data ukazania się w księgarni: 2011.12.12

Klienci, którzy kupili Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie, wybrali również

Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie

Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie

Autor: Paul Ekman, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autor w nowym, rozszerzonym i zaktualizowanym wydaniu swej książki: *dostarcza rzetelnej (zweryfi...

Cena: 41,65
Dodaj do koszyka
Dlaczego dzieci kłamią

Dlaczego dzieci kłamią

Autor: Paul Ekman, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Trudno w to uwierzyć, a jednak Paul Ekman, światowej sławy ekspert w dziedzinie wykrywania kłamst...

Cena: 33,15
Dodaj do koszyka
Błąd Kartezjusza. Emocje, rozum i ludzki mózg

Błąd Kartezjusza. Emocje, rozum i ludzki mózg

Autor: Antonio Damasio, Wydawnictwo: Rebis

Błąd Kartezjusza to fascynująca podróż do wnętrza ludzkiego mózgu, w trakcie której czytelnik odk...

Cena: 26,54
Dodaj do koszyka
W co grają ludzie

W co grają ludzie

Autor: Eric Berne, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka znanego psychiatry amerykańskiego przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kate...

Cena: 33,15
Dodaj do koszyka
Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Autor: Charles Duhigg, Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustan...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Narysuj emocje. Ćwiczenia w rozpoznawaniu i nazywaniu stanów emocjonalnych

Narysuj emocje. Ćwiczenia w rozpoznawaniu i nazywaniu stanów emocjonalnych

Autor: Magdalena Hinz, Wydawnictwo: Harmonia

Na początku książki pokazano na rysunkach i omówiono podstawowe emocje, uczucia i stany: zadowole...

Cena: 10,50
Dodaj do koszyka
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka

Nowe poszerzone wydanie światowego bestsellera. Tej książki właściwie nie trzeba przedstawiać. "W...

Cena: 30,44
Dodaj do koszyka
Człowiek w poszukiwaniu sensu

Człowiek w poszukiwaniu sensu

Autor: Viktor E. Frankl, Wydawnictwo: Czarna Owca

To jedna z najbardziej wpływowych książek w literaturze psychiatrycznej od czasu dzieł Freuda. Fr...

Cena: 17,94
Dodaj do koszyka
Anatomia kłamstwa

Anatomia kłamstwa

Agenci CIA pomogą Ci wytropić fałsz - zdradę - nielojalność - oszczerstwo - plotki Tajna wiedza o...

Cena: 27,22
Dodaj do koszyka
Porozumienie bez przemocy. O języku życia

Porozumienie bez przemocy. O języku życia

Autor: Marshall B. Rosenberg, Wydawnictwo: Czarna Owca

„Nowe wydanie Porozumienia bez przemocy. O języku życia Marshalla Rosenberga wzbogacone zos...

Cena: 23,59
Dodaj do koszyka
Inteligencja emocjonalna

Inteligencja emocjonalna

Autor: Daniel Goleman, Wydawnictwo: Media Rodzina

Jubileuszowe wydanie światowego bestsellera Daniela Golemana Inteligencja emocjonalna przynosi od...

Cena: 31,50
Dodaj do koszyka
Szczęśliwy mózg

Szczęśliwy mózg

Mądry poradnik, opisujący w jaki sposób najnowsze odkrycia z dziedziny neuropsychologii mogą pomó...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych

Ilustrowany podręcznik umiejętności społecznych

Autor: Jed Baker, Wydawnictwo: Harmonia

Większość umiejętności społecznych człowieka polega na tym, że w umyśle potrafi on przyjąć perspe...

Cena: 31,50
Dodaj do koszyka
Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji

Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji

Autor: Beck Gloria, Wydawnictwo: Sensus

Książka jest wznowionym wydaniem "Zakazana retoryka. Podręcznik manipulacji" Programowanie umysłó...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi

Autor: Dale Carnegie, Wydawnictwo: Studio Emka

Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. A jak wiadomo najtrudniej pisać najprościej. Każd...

Cena: 19,20
Dodaj do koszyka
Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację

Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację

Autor: Daniel H. Pink, Wydawnictwo: Studio Emka

Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysu...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka

Paul Ekman – pozostałe pozycje

Dlaczego dzieci kłamią? Audiobook

Dlaczego dzieci kłamią? Audiobook

Autor: Paul Ekman, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Trudno w to uwierzyć, a jednak Paul Ekman, światowej sławy ekspert w dziedzinie wykrywania kłamst...

Cena: 33,15
Dodaj do koszyka
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie, polityce i małżeństwie. Audiobook

Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie, polityce i małżeństwie. Audiobook

Autor: Paul Ekman, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Atrakcyjny podręcznik z psychologii kłamstwa napisany przez najwybitniejszego na świecie badacza ...

Cena: 41,65
Dodaj do koszyka
Dlaczego dzieci kłamią

Dlaczego dzieci kłamią

Autor: Paul Ekman, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Trudno w to uwierzyć, a jednak Paul Ekman, światowej sławy ekspert w dziedzinie wykrywania kłamst...

Cena: 33,15
Dodaj do koszyka
Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie

Kłamstwo i jego wykrywanie w biznesie polityce i małżeństwie

Autor: Paul Ekman, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Autor w nowym, rozszerzonym i zaktualizowanym wydaniu swej książki: *dostarcza rzetelnej (zweryfi...

Cena: 41,65
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

2.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

3.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

4.
Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Autor: Leigh Rich
5.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

6.
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerune...

7.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców

Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punkt...

8.
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Bad...

9.
Promocja usług, wydanie 2

Promocja usług, wydanie 2

10.
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako el...

11.
Pozycjonowanie Produktu

Pozycjonowanie Produktu

12.
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon

E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, ...

13.
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

14.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

15.
Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne...

16.
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketin...

17.
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe tr...

18.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

19.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

20.
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodni...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

2.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

3.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
4.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

5.
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...

6.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

7.
BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

8.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
9.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

10.
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 posz...

11.
Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie II, poszerzone

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradn...

12.
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

13.
Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik

Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż p...

14.
Infografiki

Infografiki

15.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

16.
Employer branding

Employer branding

17.
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawa...

18.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla ...

19.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
20.
Marketing. Wprowadzenie

Marketing. Wprowadzenie

LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy