Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
Autor | Janet Bohdanowicz, Monika Neymann |
Wydawnictwo | Poltext |
Rok wydania | 2014 |
Oprawa | miękka |
Format | 160 x 230 |
Numer ISBN | 9788375613254 |
Kod paskowy (EAN) | 9788375613254 |
Data premiery | 2023.04.05 |
Data pojawienia się | 2023.04.05 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.