NAJMNIEJSZA NAJWIĘKSZA GRA JESIENI!RED7 nareszcie w Polsce!RED7 to na pierwszy rzut oka niepozorna gra, ale to ona mocno postraszyła faworytów do zeszłorocznych Golden Geeków. Ta karcianka zdobyła aż w 4 nominacje w kategoriach: najlepsza gra karciana, innowacyjna, rodzinna i imprezowa!Jak to możliwe, że 49 kart może tak namieszać? Zerknijmy na pudełko i rozwiązanie mamy na dłoni. Jednym z autorów jest Carl Chudyk, mistrz gier karcianych. Z Chrisem Cieslikiem zrobili niezwykle sprytną gierkę.O fenomenie RED7 decydują przewrotne zasady - w skrócie: musisz wygrywać na koniec swojego ruchu. Jeśli nie jesteś liderem po zagraniu karty, odpadasz. Kartę można zagrać na 3 sposoby i to w 3 wariantach gry. Proste i jakie wciągające!
Wydawnictwo | Lucrum |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | 15x10 |
Format | 49 |
Numer ISBN | 9+ |
Kod paskowy (EAN) | 5907377126256 |
Data premiery | 2015.12.02 |
Data pojawienia się | 2015.12.02 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Poprowadźcie swoje oddziały do bezkrwawego boju o kontrolę nad polanami Prapuszczy. „Spór o Bór” to polska edycja „Schotten Totten” – jednej z najlepszych dwuosobowych gier wszechczasów. Cechy: • wyjątkowe i przepiękne ilustracje Piotra Sokołowskiego, • proste i intuicyjne zasady w połączeniu z głębią taktyki sprawiają, że rozgrywka nigdy nie kończy się na 1 partii, • gra czerpie, co najlepsze z tradycyjnych gier karcianych – każda rozgrywka jest inna, • gra o walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych. Ekspresowa wersja zasad: 1. Wybierz kartę zwierzęcia i umieść ją po swojej stronie na wybranej p...
Wkrocz na królewski dwór i zdobądź serce księżniczki! W grze List miłosny od 2 do 6 absztyfikantów rywalizuje o to, aby ich list trafił do rąk Królewny. Ta bowiem szuka idealnego kandydata na męża i powiernika, gdy już obejmie tron. Na czym to polega? Rozgrywka w „Liście miłosnym” trwa kilka rund, podczas których wykorzystujesz sojuszników, przyjaciół i członków rodziny królewskiej, aby doręczyli Królewnie napisany przez ciebie list miłosny. Karta na ręce symbolizuje postać, która aktualnie niesie twój list. Ta postać może się jednak zmienić w trakcie rundy, w miarę jak będziesz dobierać i zagrywać karty. Każda z postaci, którą możesz dostać na rękę, ma swój unikalny efekt działania. Warto zatem zagrywać je w sposób przemyślany i próbo...
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon. Zestaw zawiera: • 96 kafelków o wymiarach 50 x 50 mm, • instrukcję.
Pełne wydanie zawiera siedem tomów serii powieści: • Lew, czarownica i stara szafa, • Książę Kaspian, • Podróż „Wędrowca do świtu”, • Srebrne krzesło, • Koń i jego chłopiec, • Siostrzeniec czarodzieja, • Ostatnia bitwa. Powieść jest o pełnej uroku i niezwykłych tajemnic krainie, którą czwórka młodych ludzi próbuje uratować przed siłami władców zła. Eustachy i Julia obdarzeni przez Aslana misją odnalezienia zaginionego królewicza Narnii, wędrując w towarzystwie dzielnego Błotosmętka przez budzące zdumienie i grozę krainy, odkrywają, że przeciwstawienie się złu daje zadziwiającą siłę do walki z nim.
W tej niezwykłej książce czeka na rozwiązanie 25 zagadek o różnym stopniu trudności. Jedne wymagają logicznego myślenia, inne zachęcają do ruszenia wyobraźnią, a wszystkie gwarantują dobrą zabawę i gimnastykę szarych komórek nie tylko dla młodego czytelnika. Każda zagadka to osobna historyjka z kilkorgiem bohaterów i interesującą tajemnicą. Która z postaci okaże się winowajcą? Jak to wykryć? Można kolejne zadania przechodzić samemu, a można też zaprosić do zabawy znajomych lub całą rodzinę. W książce podpowiedziano, jak urządzić detektywistyczny konkurs – ze sprawiedliwą punktacją. Smaczku przydają zagadkom komiksowe sytuacje, zabawne rysunki i akcja osadzona w najróżniejszych miejscach: czy to na dworze angielskiego lorda, czy na rybackim st...
Daisy Wells i Hazel Wong udają się na wymarzone wakacje po Europie. Jadą znanym na całym świecie Orient Expressem. Od pierwszego kroku postawionego na stopniach pociągu wiedzą, że każdy z pasażerów pierwszej klasy ma coś do ukrycia, ale najbardziej intrygująca jest plotka o podróżującym tym samym pociągiem szpiegu. W czasie kolacji z jednej z kabin dobiega mrożący krew w żyłach krzyk. Kiedy siłą udaje się otworzyć drzwi, okazuje się, że zamordowano pasażerkę, a jej oszałamiający rubinowy naszyjnik został skradziony. Zabójca zniknął, rozpłynął się w powietrzu. Daisy i Hazel pierwszy raz w życiu mają do rozwiązania taką zagadkę – zbrodnia wydarzyła się w zamkniętym pomieszczeniu. Pierwszy raz muszą również rywalizować z innymi detektywam...
Puzzle przedstawiające grafikę „Audrey” składają się z 1000 elementów. Po ich ułożeniu otrzymamy obraz o wymiarach 50.0 x 70.0 cm.
Stwórz własny sen!Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Wygrywa ten, kto ma najmniejszą liczbę kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej krukó...
Odkryj w sobie artystę i rozwijaj talent ze Sztuką rysowania. Sztuka rysowania to nieoceniona pomoc zarówno dla początkujących twórców, jak i dla tych, którzy pierwsze artystyczne próby mają już za sobą, ale chcą rozwijać swój warsztat. Autor wprowadza w tajniki rysowania, podpowiada, jak zorganizować stanowisko pracy i jakie przybory wybrać, a następnie, zaczynając od najprostszych przykładów, pokazuje krok po kroku drogę od szkicu do gotowego dzieła. Dzięki bogatemu zestawowi ćwiczeń, rysowanie roślin, zwierząt, portretów, postaci w ruchu, pejzaży i martwej natury zamienia się w fascynującą artystyczną przygodę. Rysując wraz autorem, poznasz stopniowo najważniejsze techniki, zasady i pojęcia, a także rozmaite artystyczne chwyty, dzięki którym pow...
Brawurowa, błyskotliwa, poruszająca i pełna akcji nowa powieść jednego z najpopularniejszych polskich pisarzy. Kwestia ceny to thriller przygodowy na nowe czasy. Początek XX wieku. Sztorm. Benedykt Czerski żegna się z życiem. Przeklina patriotyczne uniesienia, które kilka dekad wcześniej doprowadziły do jego zesłania na Daleki Wschód, a teraz kazały mu wracać do ojczyzny. Czerski wraca jednak nie jako więzień, lecz jako wielki uczony, badacz dalekich plemion Syberii. Obsesyjnie pilnując skrzyń, zawierających bezcenne zabytki tajemniczego ludu Ajnów. Początek XXI wieku. Bogdan Smuga, chłodny naukowiec i wyznawca religii rozumu, wierzy, że wśród zbiorów Czerskiego kryje się prawdziwy skarb, mogący odmienić przyszłość ludzkości. Jego wysiłki nie przynoszą...
Gra rodzinna „Kalambury” to ekscytująca przygoda zarówno dla najmłodszych dzieci, jak i dla ich rodziców, a nawet dziadków. Może stać się znakomitą okazją do spędzenia czasu w rodzinnym gronie i wspólnej zabawy. Dzięki grze dzieci poprzez zabawę i rywalizację rozwijają kreatywność, wyobraźnię oraz logiczne myślenie. Gra wspiera również rozwój motoryki małej. Gra „Kalambury” polega na pokazywaniu i odgadywaniu haseł przedstawionych na kartach w formie rysunków. W zależności od kategorii można je pokazać, opowiedzieć, narysować lub oddać za pomocą przeróżnych dźwięków. W skład gry wchodzą dwie talie kart (110 rysunków). Przyjazne dziecku ilustracje pobudzają wyobraźnię i zostawiają graczom przestrzeń do własnej interpretacji: czy to...
„Jedna była blondynką, wesołą, głośną i pełną energii, druga ciemnowłosą, poważną i rzeczową. […] A mimo to obie były w pewnym sensie odmieńcami, u których umiłowanie sensacji, adrenaliny i osobistej wolności sprawiło, że przeciwstawiły się społecznym oczekiwaniom”. Te dwie kobiety w hitlerowskiej Trzeciej Rzeszy zrobiły kariery w dziedzinie zastrzeżonej dla mężczyzn – lotnictwie wojskowym. Biografia dwóch najsłynniejszych kobiet-pilotów doświadczalnych III Rzeszy. Opowieść o pasji, odwadze i sławie, a także o diametralnie różnych wyborach i dramatycznej walce o przetrwanie w cieniu totalitarnego państwa. Historia kobiet o skrajnie różnych tożsamościach oraz odmiennie pojmowanym patriotyzmie, które w niebywały sposób wspierały wysiłek...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro