Gra z bohaterami filmów o Harrym Potterze .
Doskonała gra logiczna dla małych i nieco starszych dzieci. Celem gry jest ułożenie 5 jednakowych postaci w jednym rzędzie (poziomo, pionowo lub na ukos).
Wybierz jednego z 15 bohaterów ze świata magii i czarodziejstwa – Harry'ego, Hermionę czy Rona i zmierz się z przyjaciółmi! Wyciągnij różdżkę, ułóż 5 postaci i wygraj!
Zawartość opakowania:
• kostki z postaciami
• karty
• instrukcja
Producent | Winning Moves |
Wiek | od 4 lat |
Liczba graczy | 2 |
Kategoria | logiczna, dla dzieci |
Czas gry | ok. 20 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5036905038034 |
Data premiery | 2019.11.27 |
Data pojawienia się | 2019.11.27 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
„Bójka na czytanie” to wyjątkowa gra dla dzieci rozpoczynających naukę czytania, która poprzez połączenie nauki z zabawą daje najlepsze efekty w edukacji. Gra wykorzystuje metodę sylabowania i doskonali tę umiejętność z każdą rozgrywką! Na kartach znajdują się wyrazy z nazwami zwierząt i przedmiotów z życia codziennego. Wszystkim słówkom odpowiadają kolorowe, wesołe ilustracje przyciągające wzrok dziecka i skupiające jego uwagę podczas gry. W zestawie znajdują się karty z wyrazami podzielonymi według trzech poziomów trudności: jednosylabowe i dwusylabowe, z sylabami otwartymi dwusylabowe z sylabą zamkniętą i trzysylabowe z polskimi znakami diakrytycznymi i głoskami Bójka na czytanie to także ćwiczenie koncentracji i spostrzegawczości, w ef...
„SłowoStwory” to gra dla 2-7 graczy w wieku 8-108 lat, której celem jest wymyślanie (na czas!) słów z różnych kategorii: miasto, muzyka, zwierzę, państwo, sport, roślina, film. Wymyśl na przykład miasto z literami D i B w nazwie lub zwierzę, którego nazwa zawiera litery Ł i W – masz na to 30 sekund! Za prawidłowe odpowiedzi gracze otrzymują karty liter, które pozwolą im zdobyć łakome stwory. Wygra gracz, któremu uda się napełnić brzuchy największej liczbie SłowoStworów! Gra posiada 2 warianty – łatwiejszym (dla młodszych graczy) oraz trudniejszym (dla graczy starszych). Jej atutem są wielkie emocje, proste zasady oraz zabawny temat i ilustracje. To inteligentna zabawa, przy której miło spędzą czas zarówno dorośli pamiętający zabawę w „pa...
To tu zaczyna się magia! Poszukiwania magicznych par! Nie lada gratka dla fanów Harry’ego Pottera! Wyjątkowa edycja popularnej gry towarzyskiej, wykorzystująca symbole z najpopularniejszego magicznego uniwersum. „Dobble Harry Potter” to 55 kart, na których znajdziecie po 8 symboli związanych ze światem czarodziejów. Na 2 dowolnych kartach zawsze znajduje się dokładnie 1 wspólny symbol. Twoim zadaniem jest jak najszybciej go zauważyć, nazwać i… wygrać! „– Ale tu nie ma żadnego wspólnego symbolu! – Na pewno jest! Mam tu Hedwigę! – Ej, ale nie mam, serio!!! – Musi być! U mnie Harry! – Eeeeej!! – O patrz, tu jest. Znicz. A u mnie feniks! Ha!” Na czym to polega? Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku...
Zapewnij chwałę swemu rodowi i Rzymowi Dwa tysiące lat temu Imperium Rzymskie zajmowało wszystkie tereny dookoła Morza Śródziemnego. Na granicach panował pokój, a w prowincjach ład i porządek. Jednolite prawo, wspólna waluta i kwitnąca ekonomia umacniały władzę dynastii panujących w niezliczonych rzymskich miastach. Przejmij władzę nad jedną z tych dynastii, wysyłaj kolonialistów do najbardziej oddalonych terenów imperium, rozwijaj sieć handlową i zaskarb sobie przychylność bogów - wszystko po to, by osiągnąć zwycięstwo i zapewnić wieczną chwałę i sławę swemu rodowi. „Concordia” to strategiczna gra ekonomiczna osadzona w czasach Imperium Rzymskiego dla 2-5 graczy. Zamiast szukać szczęścia w rzutach kością i kartach, musicie polegać na swoich...
Andrzej Sapkowski, arcymistrz światowej fantasy, zaprasza do swojego Neverlandu i przedstawia uwielbianą przez czytelników i wychwalaną przez krytykę wiedźmińską sagę! „Później mówiono, że człowiek ów nadszedł od północy, od Bramy Powroźniczej. Nie był stary, ale włosy miał zupełnie białe. Kiedy ściągnął płaszcz, okazało się, że na pasie za plecami ma miecz. Białowłosego przywiodło do miasta królewskie orędzie: trzy tysiące orenów nagrody za odczarowanie nękającej mieszkańców Wyzimy strzygi. (...) Takie czasy nastały. Dawniej po lasach jeno wilki wyły, teraz namnożyło się rozmaitego paskudztwa – gdzie spojrzysz, tam upiory, bazyliszki, diaboły, żywiołaki, wiły i utopce plugawe. A i niebacznie uwolniony z amfory dżinn, potrafiący z...
„Kajko i Kokosz” Janusza Christy to jedna z najsławniejszych polskich serii komiksowych. W zabawny sposób opowiada o przygodach dwóch słowiańskich wojów – mądrego i uczciwego Kajka oraz silnego i samolubnego Kokosza. Kajka i Kokosz służą kasztelanowi Mirmiłowi, dzielnie bronią Mirmiłowa przed atakami zbójcerzy. Sami często wpadając w tarapaty. Seria jest uważana za pierwszą polską opowieść fantasy – w świecie Kajka i Kokosza niezwykłe stwory, potwory i czarownice kryją się za każdym drzewem i pod każdym kamieniem. Zawartość opakowania: • 55 kart postaci, • 7 kafelków przedmiotów, • 2 żetony.
Język angielski - Poziom B2 Lubisz czytać dobre powieści a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! Klasyka literatury światowej w wersji do nauki języka angielskiego. CZYTAJ – dzięki oryginalnemu angielskiemu tekstowi powieści "Anne of Green Gables" przyswajasz nowe słówka, uczysz się ich zastosowania w zdaniach i poszerzasz słownictwo. Wciągająca fabuła książki sprawi, że nie będziesz mógł się oderwać od lektury, co zapewni regularność nauki. Czytanie tekstów po angielsku to najlepsza metoda nauki angielskiego. SŁUCHAJ – pobierz bezpłatne nagranie oryginalnego tekstu "Anne of Green Gables" dostępne na librivox.org. Czytaj jednocześnie słuchając nagrania i utrwalaj wymowę. ĆWICZ – do każdego rozdziału...
Wspaniała gra ćwicząca zręczność oraz koncentrację dzieci w wieku od 5 lat. Gracze wkładają różnokolorowe patyczki w pień palmy, a następnie wrzucają do środka palmy małpki, które zahaczają się o patyczki ogonami. Gracz rzuca kostką do gry z kolorowymi polami. Kolor wylosowany kostką wyznacza kolor patyczka, który gracz musi wyciągnąć z palmy. Cała sztuka polega na tym, aby przy wyciąganiu patyczka nie spadła żadna małpka. Zawartość opakowania: • palma do gry, • kolorowe patyczki w 3 kolorach: różowy, pomarańczowy, zielony, • małpki, • kostka do gry. Wymiary opakowania: 32.5 x 9.0 x 27.0 cm
Całe królestwo żyje niezwykłym wydarzeniem – dzisiaj książę wydaje wielki bal! Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie - w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie. Zawartość opakowania: • plansza z zegarem, • 12 kafelków podstawowych ( 6 par: 2 myszki, 2 konie, 2 pantofelki, suknia i rękawiczki, szczur i woźnica, dynia i kareta), • 12 kafelków specjalnych ( po 3 – lusterka, kociołki, klepsydry, różdżki), • magiczna drewniana kostka, • tekturowa figurka Kopciuszka ( żeton gracza aktywnego), • instrukcja.
Wysokiej jakości kolekcjonerska talia karty do gry. Talia składa się z 55 listków z motywami z filmów Harry'ego Pottera z części 1 do 4.
Pudełko zawiera 48 obrazków, z których należy ułożyć 8 logicznych historyjek. Każdą z nich dziecko ma opowiedzieć, jak umie najlepiej swojemu starszemu towarzyszowi zabawy. Tym razem układanie i opowiadanie historyjek wymaga większego wysiłku, ponieważ każda z nich składa się aż z 6 obrazków. Zabawka rozwija wyobraźnię i umiejętność wypowiadania się, uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia. Wymiary opakowania: 24.5 x 20.5 x 4.5 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro