MAKAO SYLABOWE to edukacyjna gra karciana dla dzieci:
- uczących się czytać,
- doskonalących technikę czytania,
- uczniów z dysleksją.
Pudełko zawiera 52 karty. W zabawie może brać udział od 2 do 5 graczy. Gra przeznaczona jest dla dzieci od 7. roku życia. Rozgrywka jest oparta na prostych zasadach popularnej gry "makao".
Gra jest dedykowana dzieciom z dysleksją lub zagrożonym dysleksją. Usprawniania analizę wzrokową, koncentrację oraz technikę czytania.
Więcej pomysłów na gry i zabawy z kartami znajduje się: www.wir-wydawnictwo.com/sylabowe-gry-karciane
Kolorowe karty oraz atmosfera świetnej zabawy podczas gry pozwalają logopedom, nauczycielom oraz rodzicom w przyjemny oraz efektywny sposób wspierać rozwój dzieci.
Wydawnictwo | WIR |
Rok wydania | 2018 |
Oprawa | pudełko |
Format | 5 x 3 cm |
Kod paskowy (EAN) | 5902020797302 |
Data premiery | 2019.11.18 |
Data pojawienia się | 2019.11.18 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
100 kart pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjnymi ułatwiającymi naukę czytania i pisania. Poziom 1
Trenuj wzrok. Ćwiczenia dla uczniów starszych klas szkoły podstawowej, gimnazjalistów i licealistów z zaburzoną percepcją wzrokową
Prezentowane karty pracy mają pomóc uczniom – szczególnie w trakcie realizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych – w nabyciu umiejętności sprawnego czytania i pisania. Umiejętności te są warunkiem koniecznym do zdobywania przez dziecko wiedzy na kolejnych etapach edukacji. Realizacja zadań zawartych w kartach pracy ma doprowadzić przede wszystkim do nabycia przez dziecko automatyzmu w nazywaniu sylab (a właściwie graficznego obrazu określonego układu liter, gdyż nie zawsze uwzględniana jest tu struktura gramatyczna i słowotwórcza wyrazów), tzn. postrzeganiu i odczytywaniu sylab w sposób całościowy, oraz ma pomóc rozwijać zdolność umieszczania ich w odpowiedniej kolejności. Ćwiczenia pogrupowane zostały w określone kategorie. Ich kolejność nie jest przyp...
Książka ma na celu doskonalenie myślenia przyczynowo-skutkowego w odniesieniu do różnych sytuacji społecznych. W jej skład wchodzi 36 zadań, które można wykonać w 3 krokach: 1. Zinterpretowanie sytuacji, która jest przedstawiona na obrazku. 2. Dopisanie adekwatnych dialogów lub myśli osób znajdujących się na ilustracji. 3. W zależności od rodzaju zadania napisanie bądź narysowanie, co mogło być przyczyną lub skutkiem takiego zdarzenia. Opcjonalnie obrazki można także pokolorować. Na końcu znajduje się także 12 pustych szablonów, w których dzieci mogą stworzyć własne historyjki.
Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową dla najmłodszych uczniów. Kto posłucha, ten usłyszy jest wyjątkową pozycją wydawniczą. W jej skład wchodzą książka oraz dwie płyty CD, na których zapisano cały materiał potrzebny do ćwiczeń, a także polecenia kierowane do dziecka. Z ćwiczeń zawartych w publikacji mogą korzystać dzieci przygotowujące się do nauki czytania i pisania, a także dzieci, które tę naukę już rozpoczęły. Cały materiał do ćwiczeń percepcji słuchowej został starannie uporządkowany. Zachowano zasadę stopniowania trudności. Zadania dotyczą więc kolejno: odgłosów z bliższego i dalszego otoczenia dziecka, rytmów, wyrazów, sylab i głosek.
Zestaw jest obszerną i gruntownie przemyślaną pomocą w nauce pisania. Autorki, korzystając z własnych doświadczeń językoznawczych i logopedycznych, opracowały zbiór kart pracy, który wesprze pierwszoklasistów w rozwijaniu umiejętności pisania. Aby ułatwić ten proces, w pierwszej części zestawu zawarto około 200 prostych zdań, zbudowanych z sylab otwartych. Następnie stopniowo wprowadzane są trudniejsze, bardziej rozbudowane konstrukcje. Opracowane w odpowiedniej kolejności sylaby i zdania można przepisywać, pisać z pamięci lub ze słuchu (dyktanda). Przepracowanie materiału kart pracy zgodnie z zaproponowanym planem znacznie poprawi umiejętność pisania. Zbiór polecamy nauczycielom, logopedom i rodzicom.
Celem pracy ze składankami terapeutycznymi jest ćwiczenie umiejętności płynnego i bezbłędnego czytania oraz poprawnego zapisywania przeczytanych wyrazów. Materiał zawarty w pomocy bazuje na sylabowej metodzie czytania, która pozwala przyspieszyć tempo, przybliżając dziecko do etapu globalnego ujmowania struktury wyrazów. Składanka Drzwi to cztery skrzydła drzwiowe przeznaczone do otwierania. Na każdych drzwiach oraz za nimi, czyli w pokojach, znajdują się sylaby, które dziecko ma ze sobą zestawić, przeczytać i zapisać w liniaturze.
Czy masz na tyle odwagi aby stawić czoło groźnym wirusom i uratować świat przed epidemią? „Wirus!” – najbardziej zaraźliwa gra na świecie W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszyst...
Cele publikacji: • wspieranie treningu czytania, • nauka czytania ze zrozumieniem, • nauka rozwiązywania zadań tekstowych. Dla kogo? Karty mogą być wykorzystywane przez dzieci typowo się rozwijające, jak i dzieci ze specjalnymi potrzebami. Będą doskonałym materiałem uzupełniającym do pracy: • w czasie wprowadzania nauki rozwiązywania zadań tekstowych w klasach 1-3 szkoły masowej, • podczas zajęć rewalidacyjnych, wyrównawczych, wspomagających, • podczas nauki matematyki w szkołach specjalnych. Zeszyt zawiera 76 kart pracy z zakresu: • dodawania w zakresie 1–10, • odejmowania w zakresie 1–10, • dodawania w zakresie 1–20, • odejmowania w zakresie 1–20.
Publikacja składa się z ośmiu kategorii ćwiczeń (np. dobieranie w pary, znajdowanie różnic, odbijanie wzoru, śledzenie labiryntu), które zawierają po dziesięć kart praktycznego treningu wzroku dziecka W zależności od poziomu percepcji wzroku podopiecznego terapeuta może dobrać na zajęcia karty z poszczególnych kategorii. Przygotowane ćwiczenia poprawiają, usprawniają i ćwiczą małą grafomotorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, analizę i syntezę wzrokową, koncentrację uwagi, spostrzeganie i różnicowanie, wyróżnianie i wyodrębnianie znaków, kształtów i całych układów, pamięć wzrokową i logiczne myślenie.
Kombinuj z Kumplem to autorska seria wydawnicza, dzięki której Twoje dziecko nauczy się pozytywnego, bo naukowego kombinowania. Rodzeństwo Ada i Junior oraz pies Kumpel i kot Kicia – bohaterowie popularnego komiksu edukacyjnego w miesięczniku „Kumpel” – sprawią, że Twoje dziecko rozwinie myślenie matematyczne, kreatywność i wzbogaci słownictwo. Kombinuj z Kumplem. Matematyka – zadania, które uczą dodawania i odejmowania, mnożenia i dzielenia. Kombinuj z Kumplem. Język polski – łamigłówki i rebusy dotyczące zasad poprawnej pisowni w języku polskim. Kombinuj z Kumplem. Przyroda – eksperymenty i zagadki, które pokażą, jak obserwować i rozumieć przyrodę. Kombinuj z Kumplem. Matematyka, którą się spotyka – zbiór ilustrowanych historyjek...
Kombinuj z Kumplem to autorska seria wydawnicza, dzięki której Twoje dziecko nauczy się pozytywnego, bo naukowego kombinowania. Rodzeństwo Ada i Junior oraz pies Kumpel i kot Kicia – bohaterowie popularnego komiksu edukacyjnego w miesięczniku „Kumpel” – sprawią, że Twoje dziecko rozwinie myślenie matematyczne, kreatywność i wzbogaci słownictwo. Kombinuj z Kumplem. Matematyka – zadania, które uczą dodawania i odejmowania, mnożenia i dzielenia. Kombinuj z Kumplem. Język polski – łamigłówki i rebusy dotyczące zasad poprawnej pisowni w języku polskim. Kombinuj z Kumplem. Przyroda – eksperymenty i zagadki, które pokażą, jak obserwować i rozumieć przyrodę. Kombinuj z Kumplem. Matematyka, którą się spotyka – zbiór ilustrowanych historyjek...
Przedstawiona gra edukacyjna składa się z dwóch talii kart oraz propozycji zabaw z dziećmi o dwóch poziomach trudności. Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki!
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością! Gra opiera się na efekcie Johna Ridleya Stroopa, psychologa, który odkrył, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje! Zawartość opakowania: • 85 kart (wariant podstawowy), • 45 kart (wariant zaawansowany).
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro