GRA MAGNETYCZNA, TURYSTYCZNA CHIŃCZYK 25 CM.
Wydawnictwo | Icom |
Rok wydania | 2018 |
Format | 251 x 129 |
Numer ISBN | 8601510230615 |
Kod paskowy (EAN) | 8601510230615 |
Data premiery | 2020.10.25 |
Data pojawienia się | 2020.10.25 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Które z dzieci nie marzy, by być Superbohaterem i przyjaźnić się z innymi superbohaterami? Dlatego warto nauczyć się ich rysować. Książka krok po kroku pokazuje, jak w prosty sposób, za pomocą zaledwie kilku linii wykonać wspaniały szkic i rozwinąć go w kompletną ilustrację. Będą one znakomitą pomocą dla nauczycieli i rodziców chcących zaszczepić swym pociechom zamiłowania plastyczne. Ułatwią przekonanie dzieci, że rysowanie wcale nie jest takie trudne. Nabycie umiejętności właściwego operowania ołówkiem lub kredką na pewno sprawi wiele radości wszystkim, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności.
Dwie gry planszowe, znane i cenione na całym świecie od stuleci. „Chińczyk” jest klasyczną grą losową, chociaż można w nim stosować pewne taktyczne posunięcia. Bardzo proste zasady gry nie ujmują jej atrakcyjności. „Trylma” jest grą wymagającą od graczy logicznego myślenia i wytężenia wyobraźni. Obie gry to znakomita rozrywka dla dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • 49 pionków, • kostka, • instrukcja.
Gra „Jakie to flagi?” doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze mogą również przy okazji dowiedzieć się i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, liczby ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 55 tekturowych żetonów, • 20 plastikowych żetonów, • klepsydra, • instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Doskonała do zabawy w podróży wersja znanej na całym świecie gry dla całej rodziny: Chińczyk.
Spinacze okrągłe w pudełku magnetycznym. Rozmiar 28 mm. Niezastąpione w każdym biurze.
Zestaw gier i zabaw edukacyjnych na 12 planszach 6 dwustronnych tablic. Tematem każdej z nich jest żywność. Zabawa polega na rozwiązywaniu zadań, dzięki którym najmłodsi dowiadują się z czego powstają produkty żywnościowe i potrawy. Przekonują się, jakie jedzenie jest zdrowe, a jakie nie. Poprzez zabawę uczą się również samodzielnego myślenia, spostrzegawczości i pisania, rozwijają kreatywność i zręczność manualną. W trakcie zabaw rysują lub piszą na planszach znajdującymi się w zestawie pisakami. Każda plansza pokryta jest folią, dzięki czemu litery i rysunki można łatwo zetrzeć, a plansze wykorzystywać wielokrotnie. W zestawie znajdują się: • dwustronne plansze (6 sztuk), • pisaki (2 sztuki), • klepsydra, • filcowy czyścik, ...
Doskonała do zabawy w podróży, wersja znanej na całym świecie od ośmiuset lat gry Zasady gry: 1. Ustawienie pionów na szachownicy przed rozpoczęciem gry (tak jak na załączonym rysunku). 2. Gracze wykonują ruchy na zmianę. Grę rozpoczyna osoba grająca białymi pionami, przesuwając wybrany pion na ukos do przodu (na czarne pole w następnej linii). 3. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów i damek przeciwnika. Bicie jest obowiązkowe. 4. Pion dochodzący do ostatniego rzędu staje się damką. 5. Sposób poruszania się damki to dowolna ilość pól po skosie. 6. Gra kończy się w chwili zbicia przez jednego z graczy wszystkich pionów i damek przeciwnika lub do momentu uzyskania remisu.
Węże i drabiny magnetyczne - wersja podróżna gry Węże i drabiny
Szachy magnetyczne to wersja podróżna tej popularnej gry. Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy samochodem lub pociągiem. Szachy to gra strategiczna. Najważniejszą figurą jest król. Celem gry jest zbicie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy.
Chińczyk magnetyczny - wersja podróżna gry Chńczyk
Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy, bo nic na planszy nie przestawi się bez naszej woli. Celem gry jest zbicie wszystkich pionów przeciwnika albo zablokowanie wszystkich, które pozostają na planszy, pozbawiając przeciwnika możliwości wykonania ruchu.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro