Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży.
Autor | Mariusz Woźniakowski |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania | 2021 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 164 |
Kod paskowy (EAN) | 9788382205046 |
Data premiery | 2021.08.11 |
Data pojawienia się | 2021.08.11 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Podręcznik w nowatorski sposób omawia odpowiedzi na najważniejsze pytania, które stawia socjologia: o sposób istnienia społeczeństwa, z czego się ono składa i jak należy je badać. Główne kierunki teoretyczne, które wykształciły się w obrębie socjologii, udzielały różnych odpowiedzi na te pytania, często czerpiąc inspiracje z wielu innych nauk: antropologii, psychologii czy filozofii polityki. Pogłębione omówienie tych najważniejszych orientacji teoretycznych socjologii, ich założeń, dylematów i słabości, jest pierwszym celem podręcznika Choć zasadniczym rysem współczesnej refleksji socjologicznej jest jej humanistyczny charakter – to znaczy podkreślanie roli świadomego, refleksyjnego podmiotu realizującego działania społeczne – w dorobku socjol...
Europa, niewielki obszar w skali świata, stworzyła cywilizację, której kultura, nauka, gospodarka i polityka osiągnęły bogactwo nigdzie indziej niespotykane. Po dziś dzień wraz ze swą córką Ameryką wywiera dominujący wpływ na cały świat. Początek tej wielkiej przyszłości europejskiej to V wiek, spotkanie Germanów i chylącego się ku upadkowi antycznego świata, germańskiego instynktu państwowo- i prawotwórczego ze schrystianizowaną już tradycją Grecji i Rzymu. Także chrześcijański indywidualizm i poszukiwanie prawdy oraz biblijny nakaz podporządkowania sobie ziemi były niezbędne dla osiągnięcia przyszłych sukcesów. Wkrótce dołączą irlandzcy Celtowie, a później Węgry Madziarów i Polska Słowian, która na milionie kilometrów kwadratowych odciś...
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza...
To nie jest kolejny poradnik o stylu, kropkach i przecinkach, po przeczytaniu którego wiesz, że nic nie wiesz. To zestaw narzędzi, reguł i sprawdzonych technik, które sprawią, że będziesz pisać tak, by ludzie czytali. Obojętnie, czy chodzi o e-maile, artykuły, czy treści marketingowe. Konkretne i proste zalecenia zebrane na 38 kartach.
Kraina Uważności to seria książeczek o potędze UWAŻNOŚCI dostępnej każdemu, niezależnie od wieku. To lektura dla najmłodszych, jednak mogą z niej czerpać również starsi czytelnicy. Każda z książeczek dotyka obszarów istotnych dla dzieci, daje możliwość nowego spojrzenia na siebie oraz otaczający świat, jednocześnie oferując bardzo przydatne narzędzia, które uruchamiają się już podczas czytania. Kraina Uważności to praktyczne umiejętności podane dzieciom w zabawny i przyjazny sposób. Tygrysek Erwinek i energia uważności to pozycja dla młodych sportowców, poznających swoje możliwości i ograniczenia, doświadczających sukcesów i porażek oraz wielu wyzwań, przed którymi stawia ich codzienne życie. Opowieść ta pokazuje dzieciom jak czerpać rad...
Kraina Uważności to seria książeczek o potędze UWAŻNOŚCI dostępnej każdemu, niezależnie od wieku. To lektura dla najmłodszych, jednak mogą z niej czerpać również starsi czytelnicy. Każda z książeczek dotyka obszarów istotnych dla dzieci, daje możliwość nowego spojrzenia na siebie oraz otaczający świat, jednocześnie oferując bardzo przydatne narzędzia, które uruchamiają się już podczas czytania. Kraina Uważności to praktyczne umiejętności podane dzieciom w zabawny i przyjazny sposób. Nietoperzyca Kaja i piękno uważności pokazuje, jak wyjątkowa może być nasza różnorodność. Poprzez historię małej nietoperzycy, wyglądającej i żyjącej inaczej niż pozostałe zwierzęta, dostrzegamy jej siłę i poczucie własnej wartości, które stopniowo w s...
Wydawnictwo przedstawia 1173 rośliny, które sprawią, że ogród będzie w kwiatach przez cały sezon: ✓ 974 kwiatów, ✓ 48 paproci, ✓ 151 traw. Autorzy: dr Jacek Marcinkowski, Natalia Marcinkowska-Chojnacka, dr Szczepan Marczyński, Hanna Grzeszczak-Nowak, dr Jolanta Kozłowska-Kalisz, Maciej Milczyński, Tomasz Grochowski, Sławomir Majewski, Hanna Masternak Redaktor naczelna: Joanna Filipczak 1173 praktycznych i krótkich opisów zawierających najważniejsze informacje o roślinach: charakterystykę, wymagania, pielęgnację, sugerowane zastosowanie i gęstość sadzenia. Każda bylina pokazana jest przynajmniej na jednym zdjęciu, a sylwetkę obrazuje rysunek. Oddzielne rozdziały traktują także o planowaniu rabaty bylinowej, zwalczaniu szkodników i chorób, sadzeniu...
„Kraina Uważności” to seria książeczek o potędze uważności dostępnej każdemu, niezależnie od wieku. To lektura dla najmłodszych, jednak mogą z niej czerpać również starsi czytelnicy. Każda z książeczek dotyka obszarów istotnych dla dzieci, daje możliwość nowego spojrzenia na siebie oraz otaczający świat, jednocześnie oferując bardzo przydatne narzędzia, które uruchamiają się już podczas czytania. „Kraina Uważności” to praktyczne umiejętności podane dzieciom w zabawny i przyjazny sposób. Przyjaciele z Krainy Uważności – komunikacja uświadamia dzieciom, jak ważny jest sposób, w jaki ze sobą rozmawiamy. Wskazując na najczęściej popełniane błędy w tym obszarze pokazuje także, jak możemy sobie z nimi poradzić i zacząć się komunikow...
Przekład z języka angielskiego Justyn Hunia „Początkowo kandydatką ojca na bacza pusz była Mehrangis, ale ponieważ jest starsza i prędzej musiałaby stać się kobietą, postanowiono inaczej. Mehran mogła być synem dłużej” – tak zaczyna się opowieść o „chłopczycy z Kabulu”, córce afgańskiej parlamentarzystki. Zaskakująca przemiana córki w syna nie jest odosobnionym zjawiskiem. Dziewczynki czasowo udające chłopców to ukrywane, ale społecznie akceptowane zjawisko w kraju, gdzie brak męskich potomków stanowi hańbę dla rodziców i jest wyraźnym sygnałem niewystarczającego zaangażowania kobiety. Rodziny obdarzone wyłącznie córkami pod silną presją społeczną decydują się na uznanie jednej z nich za syna z nadzieją na magiczną moc przebrania. Dz...
Ile razy starałeś się zmienić coś w swoim życiu na lepsze? Ile razy sfrustrowany wracałeś do punktu wyjścia? Próbowałeś siłą woli zwalczać złe nawyki, ale szybko wycofywałeś się do starych wzorców. Próbowałeś postanowień noworocznych, ale już po kilku tygodniach wszystko wracało do stanu z poprzedniego roku. Wyznaczałeś sobie imponujące cele, ale mimo ciężkiej pracy wspaniałych osiągnięć wciąż brakowało. Po kilku kolejnych porażkach musisz dojść do oczywistego, wydaje się, wniosku: masz problem. Czegoś ci brakuje – charakteru, wewnętrznej mocy, siły woli. Przecież wystarczy mieć silną wolę, aby osiągnąć dowolny sukces, prawda? Ta inspirująca książka pozwoli ci zrozumieć, jak niszczący jest mit silnej woli.
Oddajemy do rąk Czytelników pierwszy w Polsce podręcznik edukacji żywieniowej. Książka Isobel Contento to kompendium wiedzy o tym, jak projektować, realizować i oceniać skuteczność programów i interwencji edukacyjnych związanych z zachowaniami żywieniowymi. W podręczniku omówiono: - najważniejsze teorie wykorzystywane w edukacji żywieniowej wraz z przykładami zastosowania wiedzy w praktyce; - procedurę ułatwiającą studentom i praktykom projektowanie skutecznej edukacji żywieniowej, przełożenie teorii na strategie, cele edukacyjne i praktykę oraz opracowanie planu edukacyjnego; - zagadnienia dotyczące realizacji edukacji żywieniowej w różnych grupach: wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, osób o niskim poziomie alfabetyzmu i osób z różnych grup kulturo...
Kraina Uważności to seria książeczek o potędze uważności dostępnej każdemu, niezależnie od wieku. To lektura dla najmłodszych, jednak mogą z niej czerpać również starsi czytelnicy. Każda z książeczek dotyka obszarów istotnych dla dzieci, daje możliwość nowego spojrzenia na siebie oraz otaczający świat, jednocześnie oferując bardzo przydatne narzędzia, które uruchamiają się już podczas czytania. Kraina Uważności to praktyczne umiejętności podane dzieciom w zabawny i przyjazny sposób. Wilczek Leon – odwaga i uważność pomaga dzieciom w oswojeniu lęków, podpowiada strategie radzenia sobie ze strachem i pokazuje, że strach jest naturalną emocją, której nie musimy się wstydzić.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro