hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.04.03
26,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 34,90 zł

Opis od wydawcy

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:

• jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie,

• że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!),

• jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy,

• jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

Artur Jabłoński – konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, Skanska, Neuca, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

AutorArtur Jabłoński
WydawnictwoOnePress
Rok wydania2017
Oprawamiękka
Liczba stron168
Format14.0 x 21.0 cm
Numer ISBN978-83-283-2461-9
Kod paskowy (EAN)9788328324619
Waga208 g
Wymiary140 x 210 x 10 mm
Data premiery2017.11.13
Data pojawienia się2017.10.20

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting“ – wybrali również

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.10.20
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,90 zł
30,99 zł
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,00 zł
29,99 zł
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
33,99 zł
9 osób kupiło
Informacja
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
47,99 zł
15 osób kupiło
Informacja
Sztuka projektowania tekstów. Jak tworzyć treści, które podbiją internet - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
37,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Fiszki. Jak pisać, żeby czytali? - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,00 zł
21,99 zł
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę, wydanie 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
37,99 zł
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
37,99 zł
Fiszki. Jak opowiadać dobre historie? Storytelling (nie tylko) dla biznesu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,00 zł
21,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,00 zł
29,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Jak dobrze pisać. Od myśli do tekstu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
53,10 zł
3 osoby kupiły
Informacja
Jak pisać. Pamiętnik rzemieślnika, rozszerzone wydanie - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,99 zł
28,99 zł

Artur Jabłoński – pozostałe pozycje

Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
44,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,90 zł
34,99 zł
3 osoby kupiły
Informacja
Życie starożytnych Rzymian - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 16,99 zł
12,99 zł
Życie dawnych Słowian - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Życie dawnych Słowian
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.03.07
Cena sugerowana
przez wydawcę: 16,99 zł
12,99 zł
Skuteczna reklama na LinkedInie - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 57,00 zł
43,99 zł
Fiszki. Jak pisać, żeby czytali? - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,00 zł
21,99 zł
Jak to działa? Architektura - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Jak to działa? Architektura
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.02.05
Cena sugerowana
przez wydawcę: 9,99 zł
7,99 zł
Jak to działa? Miasto - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Jak to działa? Miasto
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.05.22
Cena sugerowana
przez wydawcę: 9,99 zł
7,99 zł
Wróć do góry