Znajdziemy tu pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Autor wskazuje na tak istotne elementy sukcesu jak potęga entuzjazmu, skuteczność zachęcania klientów do kupna. Obok tego podaje sposoby pokonywania strachu, kluczowe słowa, które pozwolą zmienić sceptycznego klienta w entuzjastycznego nabywcę i siedem złotych zasad dobijania targu.
Autor | Frank Bettger |
Wydawnictwo | Studio Emka |
Rok wydania | 2000 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 176 |
Format | 14.0 x 20.0 cm |
Numer ISBN | 83-85881-00-7 |
Kod paskowy (EAN) | 9788385881001 |
Waga | 195 g |
Wymiary | 140 x 205 x 9 mm |
Data premiery | 2009.09.28 |
Data pojawienia się | 2009.09.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Jest to historia człowieka, który z dobrze zarabiającego sportowca staje się sprzedawcą ubezpieczeń. Jest to rzekomo książka jak odnieść sukces w biznesie. Moim zdanie jest to tylko świetny poradnik akwizytora: od zera do specjalisty.
Autor tego poradnika był skutecznym agentem ubezpieczeniowym, opisywane przez siebie założenia sprawdził w życiu codziennym, przyniosły mu one spore profity. Opracował swój zbiór zasad, aby skutecznie komunikować się z ludźmi, by sprzedawać więcej niż do tej pory. Książka t nie zawiera suchych faktów, które czytelnik sam musi sprawdzić. To przede wszystkim obrazowe efekty, które przynoszą konkretne działania.
Bettger przedstawia swoje autorskie 7 zasad dobijania targu, dzięki którym sprzeda się wszystko, co się chce. Każdy handlowiec chce, aby ludzi kupowali oferowane przez niego usługi czy produkty. Dzięki tej książce można osiągnąć wyższy poziom.
Ktoś może powiedzieć, że są to rady sprzed pół wieku i są już nieaktualne. Nic bardziej mylnego. Zmieniają się czasy i realia, ale mechanizmy rządzące człowiekiem tak szybko się nie zmieniają. Bettger każe ciężko pracować, analizować sytuacje i nigdy się nie poddawać. Tylko konsekwencja jest w stanie doprowadzić nas do celu.
Książka przekazuje jasne zasady:
- zawsze musisz być przygotowany do rozmowy z klientem,
- nie bój się niekonwencjonalnych rozwiązań,
- wywołaj w kliencie strach, a później zdobądź jego zaufanie,
- spowoduj, aby klient poczuł się ważny i doceniony,
- z góry załóż, że sprzedasz mu to, co chcesz
Jeżeli zastosujesz się do zasad opisanych w tej książce, jest niemal pewne, że Twoje zarobki wzrosną, a Ty będziesz miał prawdziwą satysfakcję z pracy.
Nie zaczęło się od ciebie. Jak dziedziczona trauma wpływa na to, kim jesteśmy i jak zakończyć ten proces
Jest to historia człowieka, który z dobrze zarabiającego sportowca staje się sprzedawcą ubezpieczeń. Jest to rzekomo książka jak odnieść sukces w biznesie. Moim zdanie jest to tylko świetny poradnik akwizytora: od zera do specjalisty.
Autor tego poradnika był skutecznym agentem ubezpieczeniowym, opisywane przez siebie założenia sprawdził w życiu codziennym, przyniosły mu one spore profity. Opracował swój zbiór zasad, aby skutecznie komunikować się z ludźmi, by sprzedawać więcej niż do tej pory. Książka t nie zawiera suchych faktów, które czytelnik sam musi sprawdzić. To przede wszystkim obrazowe efekty, które przynoszą konkretne działania.
Bettger przedstawia swoje autorskie 7 zasad dobijania targu, dzięki którym sprzeda się wszystko, co się chce. Każdy handlowiec chce, aby ludzi kupowali oferowane przez niego usługi czy produkty. Dzięki tej książce można osiągnąć wyższy poziom.
Ktoś może powiedzieć, że są to rady sprzed pół wieku i są już nieaktualne. Nic bardziej mylnego. Zmieniają się czasy i realia, ale mechanizmy rządzące człowiekiem tak szybko się nie zmieniają. Bettger każe ciężko pracować, analizować sytuacje i nigdy się nie poddawać. Tylko konsekwencja jest w stanie doprowadzić nas do celu.
Książka przekazuje jasne zasady:
- zawsze musisz być przygotowany do rozmowy z klientem,
- nie bój się niekonwencjonalnych rozwiązań,
- wywołaj w kliencie strach, a później zdobądź jego zaufanie,
- spowoduj, aby klient poczuł się ważny i doceniony,
- z góry załóż, że sprzedasz mu to, co chcesz
Jeżeli zastosujesz się do zasad opisanych w tej książce, jest niemal pewne, że Twoje zarobki wzrosną, a Ty będziesz miał prawdziwą satysfakcję z pracy.
Publikacja Atomowe nawyki to sprawdzona i poparta naukowymi dowodami metoda kształtowania dobrych przyzwyczajeń i wyzbywania się złych nawyków. Fundamentem książki Atomowe nawyki jest model nawyków składający się z czterech kroków (wskazówki, pragnienia, reakcji i nagrody) oraz czterech praw zmiany zachowania, które z tych kroków wynikają. Przedstawione przez autora założenia stanowią zintegrowany model bazujący na naukach kognitywnych i behawioralnych. Jego zdaniem jest to jeden z pierwszych modeli ludzkiego zachowania, który uwzględnia wpływ na nawyki zarówno bodźców zewnętrznych, jak i wewnętrznych emocji. Choć niektóre terminy mogą być znane, niektóre szczegóły – oraz zastosowanie czterech praw zmiany zachowania – wskażą czytelnikom nowe podejś...
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. A jak wiadomo najtrudniej pisać najprościej. Każda rada w niej zawarta wydaje się oczywista. Człowiecza mądrość tkwi w podświadomości. Sztuką jest jej wydobycie i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi ułatwia swobodne poruszanie się w biznesie. Przydaje się znakomicie w życiu rodzinnym i towarzyskim.
Czy do gabinetu psychoterapeuty zaglądamy dlatego, że dojrzeliśmy do głębokiej zmiany, czy raczej pragniemy, by osoba postronna utwierdziła nas w kłamstwach, którymi karmimy się od lat? Książka Jona Fredericksona nie tylko nauczy nas dostrzegać złudzenia i iluzje naszej codzienności, lecz także dostarczy wskazówek, jak zmierzyć się z prawdą o samym sobie i uczynić swoje życie lepszym.
Niewielu opanowało sztukę sprzedaży tak doskonale, jak Napoleon Hill. To nie tylko znany na całym świecie autor bestsellerowych książek, ale też prawdziwa legenda w kręgach biznesowych. Hill uczył sztuki sprzedaży i tworzył na tyle skuteczne programy kursów doskonalących tę umiejętność, że diametralnie odmieniały losy przedsiębiorstw zmagających się z trudnościami, zwielokrotniając ich dochody. Książka Jak się dobrze sprzedać wykorzystuje liczne prace Hilla dotyczące mistrzowskiej sprzedaży szczególnie zaś jego genialne, ponadczasowe dzieło Myśl i bogać się. Przedstawia bardzo interesujące, ciekawe studia przypadków oraz historie z owych prac wyłonione, ale też materiały spisane z jego nagrań, przemówień oraz wykładów. Jak się dobrze sprzeda...
Depresja, zaburzenia lękowe, chroniczny ból czy obsesje nie zawsze muszą być efektem wydarzeń, których doświadczyliśmy osobiście. Ich korzenie czasem sięgają czasu naszych rodziców, dziadków, a nawet pradziadków. Badania dowodzą, że traumatyczne doświadczenia mogą być przekazywane z pokolenia na pokolenie. Niniejsza książka czerpie z wniosków czołowych ekspertów zajmujących się zagadnieniem zespołu stresu pourazowego, m.in. Rachel Yehudy i Bessera van der Kolka. Nawet jeśli osoba, która doświadczyła traumy, od dawna nie żyje, albo historia tego doświadczenia została zapomniana lub przemilczana – ślady emocjonalne tego zdarzenia mogą wciąż pozostać żywe. Często są głęboko ukryte, zakodowane w genach i języku i mogą odgrywać znacznie większ...
Nowa powieść Rafała Paczesia, najsłynniejszego polskiego stand-upera! Robert „Pająk” Pajączkowski ma 21 lat, mieszka w Łodzi i próbuje pogodzić zaoczne studia z groszową pracą w pizzerii. Jego matka nie żyje, ojciec przebywa w zakładzie psychiatrycznym, a dziewczyna właśnie rzuciła go dla chłopaka z bogatego domu. Jak się odkuć? Udany występ stand-upowy na wieczorze open-mic w Warszawie daje Pająkowi wstęp najpierw na małe sceny w pubach, a z czasem przepustkę do świata wielkiego show-biznesu. Robert z kumplami tworzy łódzką scenę stand-upową, ale szybko okazuje się, że sława i pieniądze to nie wszystko. Pająk wpada w nałogi, a wielki hajs szybko weryfikuje przyjaźnie i znajomości. W Ostatnim śniegu Pacześ pod płaszczykiem czarnego humoru opowia...
Napoleon Hill poświęcił kilkanaście lat życia na stworzenie metody osiągania sukcesu. Uczył się od najlepszych, którzy stworzyli wielkie fortuny. Wnikliwie przeanalizował ścieżki, którymi podążali i odkrył, że dzięki kierowaniu się kilkoma prostymi zasadami każdy może zdobyć bogactwo. Hill udowodnił to własnym życiem, postępując zgodnie z doskonaloną latami metodą. Spełniając życzenie swojego mentora, Andrew Carnegiego, podzielił się swoim odkryciem z każdym, kto chce rozwinąć skrzydła, odnaleźć moc myślenia i wzbogacić się duchowo, fizycznie, finansowo i emocjonalnie!
Joe Girard, którego Norman V. Peale nazwał mistrzem nr 1 pozytywnego myślenia jest absolutnym championem w swojej dziedzinie. Ten supersalesman zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy, z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Księga Rekordów Guinnessa uznała go dwunastokrotnie najwybitniejszym sprzedawcą na świecie. W podrozdziale Odnosimy bezkrwawe zwycięstwa J. Girard pisze: `(...) dla prawdziwego handlowca nie ma nic wartościowszego od dokonanej sprzedaży. Jest ona dlań tym, czym powrót do domu dla odkrywcy, strzelona bramka dla piłkarza, zwycięska bitwa dla generała. Z tym, że kiedy handlowiec coś sprzeda, nikt na tym nie przeg...
Joe Girard uznany został dwunastokrotnie za najwybitniejszego sprzedawcę na świecie. Zadziwił Amerykę opanowując do perfekcji sztukę handlowania. W ciągu piętnastoletniej działalności sprzedał niewiarygodną ilość samochodów, ponad trzynaście tysięcy z ręki do ręki, w systemie detalicznym. Teraz swoimi niezwykłymi zdolnościami dzieli się z Czytelnikami.
Bogaty ojciec, biedny ojciec – czyli czego bogaci uczą swoje dzieci na temat pieniędzy i o czym nie wiedzą biedni i średnia klasa – od kilku lat utrzymuje się na szczycie światowych bestsellerów biznesu. Autor, Robert Kiyosaki, otwiera nam oczy na świat, jakiego nie poznamy w szkole czy na studiach. Współczesna edukacja przygotowuje dzieci i młodzież do życia w świecie, który tak naprawdę już nie istnieje. Książka Bogaty ojciec, biedny ojciec to podręcznik uczący nowoczesnego podejścia do zarabiania pieniędzy.
Przez dwa lata mały człowiek przesiadywał na ławce w parku. Ludzie mijali go, pogrążeni we własnych myślach. Pewnego dnia ktoś zadał mu pytanie. W następnych tygodniach coraz więcej ludzi przychodziło i stawiało mu pytania. Po pewnym czasie rozniosła się wieść, że ten człowiek jest kimś niezwykłym, kimś, kto odkrył coś, co sprawia, że życie nabiera sensu, staje się pełnią. Ta historia wydarzyła się naprawdę, a jej bohater nazywa się Eckhart Tolle. Jego pierwsza książka – Potęga teraźniejszości – uczyniła go sławnym na całym świecie. „Jest to książka nie tyle mówiąca o oświeceniu, co prowadząca do oświecenia adresowana do tych, którzy nie tylko chcą się dowiedzieć czegoś o poszukiwaniu prawdziwego JA, ale do tych, którzy pragn...
Naucz się sprzedawać – i to dobrze – od najlepszych ludzi w branży. Brian Tracy jest dziś jednym z najlepszych zawodowych mówców na świecie. Jego seria audiobooków treningowych pod tytułem The Psychology of Sales jest najlepiej sprzedającym się programem szkoleń audio w historii sprzedaży. Książka Psychologia sprzedaży jest rozwinięciem klasycznego programu treningowego Briana Tracy. To lektura obowiązkowa każdego handlowca, który na poważnie myśli o karierze. Od 22 lat Tracy jest jednym z najlepszych handlowców na świecie. Doszedł do wniosku, że jego największym przełomem w dążeniu do sukcesu było odkrycie „psychologii sprzedaży”. Poznaj ludzkie myślenie, prawdziwe motywy kupowania oraz sprawdzone, najskuteczniejsze techniki sprzedaży i persw...
Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś trafia do Państwa rąk w wersji audio.
„Najbardziej użyteczna i inspirująca książka o handlu, jaką kiedykolwiek czytałem”. – Dale Carnegie Jakie sekrety zawodowe wyprowadziły Franka Bettgera z dna klęski do bezprecedensowego sukcesu i przyniosły mu sławę jednego z najlepiej zarabiających handlowców w Ameryce? Zachęcony do napisania tej książki przez podziwiającego go przyjaciela, Dale'a Carnegiego, Bettger daje Czytelnikowi receptę na sukces, której skuteczność udowodnił swoim życiem. W książce znajdziesz pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Wydajność twojej pracy i Twoje dochody natychmiast znacznie wzrosną, jeśli zastosujesz cenne rady Bettgera dotyczące: potęgi entuzjazmu, sposobów pokonania strachu, kluczowych s...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro