LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1607
Czasopisma
461
Dla dzieci i młodzieży
21375
Encyklopedie i słowniki
1313
Historia
3620
Języki obce
3134
Kalendarze
381
Komiksy
2781
Kulinaria
1000
Literatura faktu i publicys...
3506
Literatura naukowa
14692
Literatura obcojęzyczna
1364
Literatura piękna
20220
Podręczniki
7640
Podróże
3403
Poradniki
5906
Pozostałe
31843
Religie i religioznawstwo
5374
Rozrywka, hobby
2805
Z autografem
10
Biografie
121
Dla dzieci i młodzieży
713
Fantastyka
360
Historia
123
Horror
35
Kryminał
320
Literatura faktu
64
Literatura i lektury
237
Obyczajowe
344
Opowiadania
35
Podróże
40
Popularnonaukowe
26
Poradniki, zdrowie i rozwój...
188
Pozostałe
21
Przygodowe
40
Psychologiczne
14
Religijne
183
Romans
101
Sensacja
77
Słuchowiska
17
Thriller
155
Alternatywna
4514
Awangarda
388
Blues
341
Country
117
Dance & Disco
398
Disco Polo
41
Dla dzieci
223
Dubstep
229
Elektroniczna
1423
Etniczna
202
Filmowa
568
Folklorystyczna, biesiadna
329
Hardcore
130
Hip-hop
995
Jazz
2167
Kabaret
26
Klasyczna
2849
Metal
6946
Pakiety
43
Patriotyczna
19
Poezja śpiewana
325
Pop
7660
Pozostałe
5
Punk
293
Reggae & Dub
688
Relaksacyjna
36
Religijna
190
Retro
25
Rock
5595
Składanki
295
Soul
82
Swing
9
Akcja
257
Animowane
746
Biograficzne
75
Dokument
123
Dramat
214
Edukacyjne
17
Familijne
117
Fantastyka
295
Historyczne i wojenne
44
Horror
116
Humor, komedia, kabarety
219
Musicale i muzyczne
44
Obyczajowe
59
Pakiety
74
Pozostałe
14
Przygodowe
68
Religijne
42
Romantyczne
61
Sensacja i groza
138
Seriale
278
Teatr
45
Westerny
8
Akcesoria dla dziewczynek
324
Akcesoria domowe
384
Artykuły dla dzieci i niemo...
1458
Bańki mydlane
147
Edukacyjne
245
Figurki
1264
Gadżety licencjonowane
69
Instrumenty muzyczne
157
Kąpielowe
31
Klocki
1100
Klocki LEGO
531
Klocki Playmobil
420
Lalki
1385
Maskotki
1230
Masy plastyczne
392
Militarne
225
Modele do sklejania
179
Ogrodowe
245
Pojazdy
3365
Pozostałe
3124
Roboty
104
Sport
590
Torebki
98
Transformersy
44
Zabawki kreatywne
2845
2000 elementów lub więcej
149
Do 50 elementów
726
Od 1001 do 1999 elementów
108
Od 201 do 1000 elementów
979
Od 51 do 200 elementów
664
Pozostałe
377
Puzzle 3D
116
Edukacyjne
618
Familijne i dla dzieci
818
Karty i karcianki
739
Pamięciowe, logiczne, quizy
299
Pozostałe
179
Strategiczne, ekonomiczne i...
428
Towarzyskie, imprezowe
357
Zręcznościowe
184
Artykuły biurowe
2127
Artykuły dekoracyjne i okol...
2619
Artykuły piśmiennicze
2028
Artykuły plastyczne
1448
Artykuły szkolne
3602
Pozostałe
138
Gry
88
Programy
81
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Magdalena Pawłowska

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Autor:Magdalena Pawłowska
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:272
Format:14.0x21.0 cm
Numer ISBN:978-83-283-3375-8
Kod paskowy (EAN):9788328333758
Dostępna ilość:30 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-30%
34,
30
Skreśl49,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - opis wydawcy:

Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci

Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? A może chcesz wykorzystać wolny czas i stworzyć produkt, który zapewni Ci pasywny dochód?

Według prognoz rynkowych platformy VoD (wideo na żądanie, z ang. video on demand) w ciągu najbliższych 5 lat na całym świecie będą rozwijać się w zawrotnym tempie – liczba ich użytkowników wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 383 miliony w 2021 roku. W Polsce już teraz ponad 34% mieszkańców średnich miast wykupuje takie usługi. Czy jesteś gotowy na ten trend? Masz do sprzedania kurs internetowy? Wiesz, jak ułożyć dla siebie kampanię marketingową, aby go sprzedać?

Wszystkiego o tym, co musisz wiedzieć o tworzeniu kursów internetowych i sprzedaży online, dowiesz się z tej książki. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i Twojej Rodzinie. W dodatku na Twoich własnych warunkach!
Na wewnętrznej okładce sprawdź przygotowany dla Ciebie BONUS – podręcznik z ćwiczeniami do pobrania z sieci! Dzięki niemu niniejszy poradnik będzie jeszcze bardziej praktyczny, co ułatwi Ci realizację tej jednej kampanii, która dzieli Cię od wolności!
 


Magdalena Pawłowska — ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych, tworzy i wprowadza nowe produkty do sprzedaży online. Jej kampanie odnoszą wiele sukcesów — m.in. zapewniła przychody o wartości: 2,4 miliona złotych w 2 miesiące, 1 miliona złotych w 15 dni, 600 tysięcy złotych w 5 dni. Swoją metodą dzieli się w tej książce. Magdalena od ponad 6 lat zarządza agencją marketingową, prowadzi szkolenia i konsultacje. Wierzy, że każdy może stworzyć kurs online i sprzedać go z zyskiem. Bliżej poznasz ją na: www.magdalenap.com.

Data ukazania się w księgarni: 2017.10.10

Klienci, którzy kupili Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach, wybrali również

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, Wydawnictwo: OnePress

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ...

Cena: 24,43
Dodaj do koszyka
Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych

Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych

Autor: Timothy Ferriss, Wydawnictwo: MT Biznes

Narzędzia, które pomogą ci osiągnąć sprawność, zamożność i mądrość Przez ostatnie dwa lata autor ...

Cena: 38,43
Dodaj do koszyka
Biblia copywritingu

Biblia copywritingu

Autor: Dariusz Puzyrkiewicz, Wydawnictwo: Helion

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczę...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
W co grają ludzie

W co grają ludzie

Autor: Eric Berne, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka znanego psychiatry amerykańskiego przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kate...

Cena: 33,15
Dodaj do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swo...

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka za...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka
Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga

Zaufanie, czyli waluta przyszłości. Moja droga od zera do 7 milionów z bloga

Dobrze zarabiał jako dyrektor w branży IT. Po poważnym wypadku zdecydował się jednak rzucić bezpi...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

Autor: praca zbiorowa, Wydawnictwo: Rebis

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności menedżerskie i przywódcze. Ni...

Cena: 34,93
Dodaj do koszyka
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm

Autor: Rudkin Ingle Beverly, Wydawnictwo: OnePress

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) był...

Cena: 24,43
Dodaj do koszyka
7 nawyków skutecznego działania

7 nawyków skutecznego działania

Autor: Stephen R. Covey, Wydawnictwo: Rebis

36 wydanie tego przełomowego poradnika z biznesowego! Książka ta przetłumaczona została na 40 jęz...

Cena: 23,94
Dodaj do koszyka
Rozmyślania

Rozmyślania

Autor: Marek Aureliusz, Wydawnictwo: Marek Derewiecki

(...) Hypomnemata Marka Aureliusza różnią się jednak znacznie od innych tego typu zapisków. Nie s...

Cena: 9,38
Dodaj do koszyka
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe

Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możli...

Autor: Brian Tracy, Wydawnictwo: MT Biznes

Naucz się sprzedawać - i to dobrze - od najlepszych ludzi w branży. Brian Tracy jest dziś jednym...

Cena: 31,43
Dodaj do koszyka
Potęga podświadomości

Potęga podświadomości

Autor: Joseph Murphy, Wydawnictwo: Świat Książki

Potęga podświadomości to jeden z najlepszych i najskuteczniejszych poradników, jakie kiedykolwiek...

Cena: 9,98
Dodaj do koszyka
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo: OnePress

By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko ̵...

Cena: 25,90
Dodaj do koszyka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsi...

Autor: Marcin Żukowski, Wydawnictwo: OnePress

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadyczni...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy cz...

Cena: 41,65
Dodaj do koszyka
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

Autor: Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski, Wydawnictwo: Znak

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingo...

Cena: 34,93
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

2.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

3.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

4.
Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Autor: Leigh Rich
5.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

6.
Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju

Marka narodowa. Jak skutecznie budować wizerune...

7.
Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punktu widzenia młodych naukowców

Nauki ekonomiczne wobec zmian rynkowych z punkt...

8.
Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Badania

Społeczność wokół marki. Geneza. Koncepcja. Bad...

9.
Promocja usług, wydanie 2

Promocja usług, wydanie 2

10.
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości

Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako el...

11.
Pozycjonowanie Produktu

Pozycjonowanie Produktu

12.
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon

E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, ...

13.
Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

14.
Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

Najlepsze kampanie marketingu cyfrowego

15.
Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne podejście do marketingu w wyszukiwarkach

Daj się znaleźć w sieci. Proste i nietechniczne...

16.
Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketingu dzieł, które przetrwają próbę czasu

Ponadczasowy hit. O sztuce tworzenia i marketin...

17.
Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści

Viral. Jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe tr...

18.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

19.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

20.
Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodniej. Regulacje, struktura, przemiany

Rynki medialne wybranych państw Europy Zachodni...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

2.
Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą...

3.
BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

BIBLIA COPYWRITINGU WYD. 2

4.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

5.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

6.
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie

Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed ...

Autor: Paul Ekman
7.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

8.
E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, eBay, Amazon

E-commerce na platformach ofertowych. Allegro, ...

9.
Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik

Sprzedaż produktów reklamowych A.26. Sprzedaż p...

10.
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o s...

11.
Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 poszerzone

Narzędzia Google dla e-commerce, wydanie 2 posz...

12.
Content. Elementarna cząstka marketingu

Content. Elementarna cząstka marketingu

13.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

14.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

15.
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produk...

16.
Bądź pro!

Bądź pro!

Autor: Worre Eric
17.
Employer branding

Employer branding

18.
Marketing Mody. Strategia i promocja

Marketing Mody. Strategia i promocja

19.
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawa...

20.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
LD
PD
© 2011 – 2019 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy