LG
PG
Książki - Wyszukiwarka
Tytuł, autor lub wydawnictwo
Ostatnio oglądane:
LD
PD
LG
PG
Promocje
LD
PD
LG
PG
Albumy
1510
Czasopisma
444
Dla dzieci i młodzieży
21660
Encyklopedie i słowniki
1210
Historia
3519
Języki obce
2732
Kalendarze
398
Komiksy
2870
Kulinaria
930
Literatura faktu i publicys...
3556
Literatura naukowa
14278
Literatura obcojęzyczna
1308
Literatura piękna
20544
Podręczniki
7116
Podróże
3293
Poradniki
5787
Pozostałe
30742
Religie i religioznawstwo
5029
Rozrywka, hobby
2584
Z autografem
8
Biografie
124
Dla dzieci i młodzieży
700
Fantastyka
366
Historia
139
Horror
31
Kryminał
348
Literatura faktu
63
Literatura i lektury
248
Obyczajowe
408
Opowiadania
29
Podróże
40
Popularnonaukowe
24
Poradniki, zdrowie i rozwój...
161
Pozostałe
21
Przygodowe
42
Psychologiczne
20
Religijne
168
Romans
116
Sensacja
70
Słuchowiska
20
Thriller
148
Alternatywna
4603
Awangarda
398
Blues
366
Country
144
Dance & Disco
454
Disco Polo
36
Dla dzieci
222
Dubstep
228
Elektroniczna
1448
Etniczna
168
Filmowa
725
Folklorystyczna, biesiadna
309
Hardcore
129
Hip-hop
1192
Jazz
2455
Kabaret
25
Klasyczna
3609
Metal
7038
Pakiety
106
Patriotyczna
21
Poezja śpiewana
316
Pop
9253
Pozostałe
365
Punk
305
Reggae & Dub
786
Relaksacyjna
34
Religijna
198
Retro
24
Rock
5736
Składanki
371
Soul
76
Swing
7
Akcja
246
Animowane
680
Biograficzne
65
Dokument
106
Dramat
219
Edukacyjne
16
Familijne
115
Fantastyka
285
Historyczne i wojenne
44
Horror
130
Humor, komedia, kabarety
221
Musicale i muzyczne
41
Obyczajowe
61
Pakiety
69
Pozostałe
14
Przygodowe
61
Religijne
39
Romantyczne
62
Sensacja i groza
124
Seriale
227
Teatr
19
Westerny
5
Akcesoria dla dziewczynek
430
Akcesoria domowe
500
Artykuły dla dzieci i niemo...
1787
Bańki mydlane
159
Breloki
119
Edukacyjne
294
Figurki
1519
Gadżety licencjonowane
10
Instrumenty muzyczne
194
Kąpielowe
64
Klocki
1239
Klocki LEGO
412
Klocki Playmobil
327
Lalki
1653
Maskotki
1399
Masy plastyczne
395
Militarne
370
Modele do sklejania
477
Ogrodowe
328
Pojazdy
3736
Pozostałe
2878
Roboty
127
Sport
650
Torebki
76
Transformersy
63
Zabawki kreatywne
2767
2000 elementów lub więcej
145
Do 50 elementów
600
Od 1001 do 1999 elementów
103
Od 201 do 1000 elementów
853
Od 51 do 200 elementów
557
Pozostałe
168
Puzzle 3D
115
Edukacyjne
621
Familijne i dla dzieci
787
Karty i karcianki
760
Pamięciowe, logiczne, quizy
289
Pozostałe
215
Strategiczne, ekonomiczne i...
447
Towarzyskie, imprezowe
334
Zręcznościowe
216
Artykuły biurowe
2138
Artykuły dekoracyjne i okol...
3226
Artykuły piśmiennicze
1918
Artykuły plastyczne
1456
Artykuły szkolne
3208
Pozostałe
151
Gry
68
Programy
71
LD
PD
LG
PG
LD
PD
LG
PG

Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach

Magdalena Pawłowska

G0G1G2G3G4G5
Liczba ocen: 0Średnia: brak
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach
Autor:Magdalena Pawłowska
Wydawnictwo:OnePress
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:272
Format:14.0x21.0 cm
Numer ISBN:978-83-283-3375-8
Kod paskowy (EAN):9788328333758
Dostępna ilość:21 egz.
Czas realizacji:
wyślemy jeszcze dziś! Czas
Darmowy odbiór osobisty w Bielsku-Białej, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie, Warszawie
i we Wrocławiu! Sprawdź szczegóły
Obniżka
-30%
34,
30
Skreśl49,00
NISKA CENA!
Koszty dostawy:
Odbiór osobistyGRATIS!
Poczta Polskaod 7,99 zł
Paczka w RUCHu7,99 zł
Kurier11,99 zł
Paczkomaty10,99 zł
* Płatne tylko raz bez względu na liczbę zamawianych produktów!
Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach - opis wydawcy:

Wszystko, co musisz wiedzieć, by prowadzić firmę w sieci

Jesteś sfrustrowany, że Twój biznes nie rozwija się tak szybko, jak oczekiwałeś? Chcesz zyskać nowych klientów? Wprowadzić automatyzację? Może zamówiona kampania nie przyniosła pożądanych rezultatów? Dość masz już siedzenia po nocach i omijania ważnych wydarzeń w życiu prywatnym? A może chcesz wykorzystać wolny czas i stworzyć produkt, który zapewni Ci pasywny dochód?

Według prognoz rynkowych platformy VoD (wideo na żądanie, z ang. video on demand) w ciągu najbliższych 5 lat na całym świecie będą rozwijać się w zawrotnym tempie – liczba ich użytkowników wzrośnie ponad dwukrotnie i osiągnie 383 miliony w 2021 roku. W Polsce już teraz ponad 34% mieszkańców średnich miast wykupuje takie usługi. Czy jesteś gotowy na ten trend? Masz do sprzedania kurs internetowy? Wiesz, jak ułożyć dla siebie kampanię marketingową, aby go sprzedać?

Wszystkiego o tym, co musisz wiedzieć o tworzeniu kursów internetowych i sprzedaży online, dowiesz się z tej książki. Skorzystaj i rozwiń biznes online, który zapewni materialne bezpieczeństwo Tobie i Twojej Rodzinie. W dodatku na Twoich własnych warunkach!
Na wewnętrznej okładce sprawdź przygotowany dla Ciebie BONUS – podręcznik z ćwiczeniami do pobrania z sieci! Dzięki niemu niniejszy poradnik będzie jeszcze bardziej praktyczny, co ułatwi Ci realizację tej jednej kampanii, która dzieli Cię od wolności!
 


Magdalena Pawłowska — ekspert online marketingu, przedsiębiorca, psycholog społeczny. Specjalizuje się w kampaniach e-marketingowych, tworzy i wprowadza nowe produkty do sprzedaży online. Jej kampanie odnoszą wiele sukcesów — m.in. zapewniła przychody o wartości: 2,4 miliona złotych w 2 miesiące, 1 miliona złotych w 15 dni, 600 tysięcy złotych w 5 dni. Swoją metodą dzieli się w tej książce. Magdalena od ponad 6 lat zarządza agencją marketingową, prowadzi szkolenia i konsultacje. Wierzy, że każdy może stworzyć kurs online i sprzedać go z zyskiem. Bliżej poznasz ją na: www.magdalenap.com.

Data ukazania się w księgarni: 2017.10.10

Klienci, którzy kupili Jedna kampania do wolności. Jak stworzyć produkt online, pozyskać klientów i żyć na własnych warunkach, wybrali również

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Autor: Artur Jabłoński, Wydawnictwo: OnePress

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ...

Cena: 24,43
Dodaj do koszyka
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone

Autor: Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo: OnePress

By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko ̵...

Cena: 25,90
Dodaj do koszyka
Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych

Narzędzia tytanów. Taktyki, zwyczaje i nawyki milionerów, ikon popkultury i ludzi wybitnych

Autor: Timothy Ferriss, Wydawnictwo: MT Biznes

Narzędzia, które pomogą ci osiągnąć sprawność, zamożność i mądrość. Przez ostatnie dwa lata autor...

Cena: 38,43
Dodaj do koszyka
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swo...

Autor: Paweł Tkaczyk, Wydawnictwo: OnePress

Zero teorii Sama praktyka Polski autor w polskich realiach Najbardziej aktualna wiedza Marka za...

Cena: 27,30
Dodaj do koszyka
Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm

Design Thinking dla przedsiębiorców i małych firm

Autor: Rudkin Ingle Beverly, Wydawnictwo: OnePress

Wielka metodologia dla niewielkiego budżetu Do niedawna Design Thinking (myślenie projektowe) był...

Cena: 24,43
Dodaj do koszyka
Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania, wydanie 3

Zjedz tę żabę. 21 metod podnoszenia wydajności w pracy i zwalczania skłonności do zwlekania, wy...

Autor: Brian Tracy, Wydawnictwo: MT Biznes

„Zjedz tę żabę! Wszystko, cokolwiek wiąże się z planem, ustaleniem priorytetu i organiza...

Cena: 20,93
Dodaj do koszyka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsi...

Autor: Marcin Żukowski, Wydawnictwo: OnePress

Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadyczni...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Narratologia. Umiejętność opowiadania historii tkwi w Tobie od zawsze. Opanuj ją i rozwiń

Jak kupujesz różne rzeczy? Na przykład mleko. Chodzi Ci o coś, co można po prostu wlać do kawy cz...

Cena: 40,18
Dodaj do koszyka
Kicia Kocia i Nunuś. Na nocniku

Kicia Kocia i Nunuś. Na nocniku

Autor: Anita Głowińska, Wydawnictwo: Media Rodzina

Nunuś, młodszy brat Kici Koci, uczy się korzystać z nocnika Na początku nie jest to łatwe, ale Ki...

Cena: 8,40
Dodaj do koszyka
Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem

Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem

Autor: Michał Wawrzyniak, Wydawnictwo: OnePress

Spalona ziemia czy ogród pomników, czyli co chcesz po sobie zostawić? Większość ludzi nie myśli. ...

Cena: 27,93
Dodaj do koszyka
Twoja e-platforma

Twoja e-platforma

Autor: Hyatt Michael, Wydawnictwo: OnePress

Jak zyskać wpływy i zdobyć lojalnych fanów? Do właścicieli firm, specjalistów ds. PR i marketingu...

Cena: 11,97
Dodaj do koszyka
Nasza moc bez granic

Nasza moc bez granic

Autor: Anthony Robbins, Wydawnictwo: Studio Emka

„Ma wielki dar. Dar inspirowania innych” – mówi o nim Bill Clinton, 42. prezyde...

Cena: 38,50
Dodaj do koszyka
Co choroba mówi o tobie

Co choroba mówi o tobie

Autor: Kurt Tepperwein, Wydawnictwo: KOS

Autor opisuje, jak możemy rozpoznawać i właściwie interpretować symptomy chorobowe, a także polec...

Cena: 18,50
Dodaj do koszyka
Handlowanie to gra

Handlowanie to gra

Autor: Wojciech Haman, Jerzy Gut, Wydawnictwo: OnePress

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, sza...

Cena: 38,50
Dodaj do koszyka
Podręcznik trenera

Podręcznik trenera

Autor: Tomasz Witkowski, Wydawnictwo: Moderator

Podręcznik dla trenera biznesowego praktykującego w Polsce, w okresie przemian przełomu XX i XXI ...

Cena: 37,03
Dodaj do koszyka
W co grają ludzie

W co grają ludzie

Autor: Eric Berne, Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN

Książka znanego psychiatry amerykańskiego przedstawia zagadnienie stosunków międzyludzkich w kate...

Cena: 40,18
Dodaj do koszyka
LD
PD
LG
PG

Nowości w kategorii Marketing

1.
Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który pozwoli ci zdobyć zaufanie i lojalność klientów

Odkryj się. Nowatorski model sprzedaży, który p...

2.
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

3.
Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela

Analiza marketingowa. Praktyczne techniki z wyk...

4.
Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking w praktyce

Jak tworzyć produkty i usługi? Design Thinking ...

5.
Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak drobne kwestie mogą zachwiać wizerunkiem firmy. Z autografem

Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak d...

6.
Influencer marketing od A do Z

Influencer marketing od A do Z

7.
Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

Zawód: rekruter. By pracowali długo i szczęśliwie

8.
Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

9.
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zasto...

10.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

11.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

12.
Marketing

Marketing

13.
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnych i żywności tradycyjnej w kształtowaniu produktu turystycznego oraz rozwoju regionalnym

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalnyc...

14.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

15.
Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu

Marketing Analytics. Jak skutecznie korzystać z...

16.
Reklama

Reklama

Autor: Jacek Kall
17.
Marketing mobilny

Marketing mobilny

18.
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec proble...

19.
Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Mity PR-u. Czy nie ma złej sławy?

Autor: Rich Leigh
20.
Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw

Pokonywanie dystansu w ekspansji zagranicznej p...

LD
PD
LG
PG

Bestsellery w kategorii Marketing

1.
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki

Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wi...

2.
Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla ...

3.
Marketing 4.0

Marketing 4.0

4.
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Cop...

5.
Marketing

Marketing

6.
Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

Biblia copywritingu. Wydanie 2, poszerzone

7.
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw

Twoja firma w social mediach. Podręcznik market...

8.
Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

Strategia błękitnego oceanu, wydanie rozszerzone

9.
Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej

Event marketing w zintegrowanej komunikacji mar...

10.
Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

Projektowanie doświadczeń, wydanie 2

11.
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?

Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już...

12.
Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

Marketing dla bystrzaków, wydanie 5

13.
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone

Skuteczne social media. Prowadź działania, osią...

Autor: Anna Miotk
14.
Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak drobne kwestie mogą zachwiać wizerunkiem firmy. Z autografem

Przeklęte drobiazgi. Czyli 30 przykładów, jak d...

15.
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współc...

16.
Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów

Content marketing i social media. Jak przyciągn...

17.
Reklama

Reklama

Autor: Jacek Kall
18.
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone

Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją mark...

19.
Marketing

Marketing

20.
Alfabet mitów menedżerskich

Alfabet mitów menedżerskich

LD
PD
© 2011 – 2020 Dyskont książkowy ArosPolityka prywatności i plików cookiesObowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych

Jesteśmy tanią księgarnią internetową oferującą książki dla dzieci, młodzieży i dorosłych! Filmy DVD i Blu-Ray, muzykę na płytach CD, gry planszowe. Zabawki i Puzzle. Wydawnictwa Autorzy