Wieża Jenga to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca!
Zabawka zawiera 51 klocków, jedną kostkę i 24 karty do odgadywania zwierząt.
Jenga to gra zręcznościowa wymagająca nie tylko sprawności manualnej, ale i konstruktorskiej przemyślności. Fantastycznie sprawdza się jako zabawa towarzyska – gdy budowla staje się coraz wyższa, a uczestnicy z zapartym tchem sięgają po kolejny element, napięcie rośnie niebywale…
Gry tego typu mają najważniejsze cechy dobrych gier familijnych, dorośli grając z dziećmi bawią się równie dobrze i nie mają przewagi wynikającej z różnicy wieku.
Zawartość pudełka:
• drewniane, kolorowe klocki,
• kostka,
• 24 karty do odgadywania zwierząt.
Rozmiar wieży po złożeniu: 8.0 x 8.0 x 29.0 cm
Rozmiar opakowania: 9.0 x 9.0 x 30.0 cm
Producent | Brimarex |
Wiek | od 3 lat |
Kategoria | zręcznościowe |
Kod paskowy (EAN) | 6939838146076 |
Data premiery | 2019.07.30 |
Data pojawienia się | 2019.07.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Nauka przez zabawę! Gra doskonali u dzieci chwyt pęsetowy, niezwykle ważny dla prawidłowego trzymania kredek, ołówka, długopisu. Co jest wspaniałym ćwiczeniem w nauce pisania dla dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych. Takie ćwiczenia są wykorzystywane na zajęciach Montessori. Gra ma kilka wariantów i mogą w nią grać już najmłodsze dzieci. Uczy ona również logicznego myślenia i rozpoznawanie kolorów, zasad rywalizacji i precyzji. W zestawie: - dwustronne drewniane drzewo owocowe z otworkami na jabłuszka - zielone / tęczowe, - 2 plastikowe koszyki na owoce, - 2 zabawne plastikowe pęsety w kształcie główek ptaszków, - klepsydra, - kostka do gry, - 8 dużych i 8 małych kolorowych jabłuszek.
Nowa, gorąca gra zręcznościowa. „Hot Pot” to szybka i gorąca gra zręcznościowa dla rodziny i przyjaciół. Chwyć pałeczki lub szczypce, w zależności od Twoich umiejętności. Następnie wrzuć makaron oraz wszystkie składniki do miski. Wylosuj kartę, która podpowie Ci, jakich składników szukać, a następnie wyłów je z miski. Uwaga, wszyscy gracze grają w tym samym czasie, co z pewnością nie ułatwi zadania. Zawartość opakowania: • miska, • 4 zestawy bambusowych pałeczek, • 4 pary szczypiec, • 40 plastikowych elementów jedzenia, • gumowy makaron, • 28 dwustronnych kart, • instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Puzzle magnetyczne – ubranka dla Ani i Tomka – to wspaniała zabawa dla dziewczynek i chłopców. Kolorowe ubranka – magnesy układa się na tablicy magnetycznej, dzięki czemu zabawa jest możliwa nawet podczas podróży. Dzieci mogą ułożyć, na podstawie dołączonych kart, osiem podstawowych ubrań dla Ani i Tomka. Mogą też dowolnie zestawić elementy ubrań według własnych pomysłów i wyobraźni. Podczas zabawy dzieci ćwiczą zręczność manualną, umiejętność rozpoznawania kształtów, spostrzegawczość, pobudzają wyobraźnię i kreatywność. Zawartość pudełka: • 38 puzzli magnetycznych, • tablica magnetyczna, • 8 kart, • instrukcja. Wymiary pudełka: 19.0 x 26.0 x 4.0 cm
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Zawartość opakowania: • 56 tafelków z jajkami, • 48 tafelków z kurczakami, • 36 tafelków z kurami, • 4 tafelki z kogutami, • 4 karty graczy, • 2 kostki do gry, • instrukcja.
Gra edukacyjna „Co za emocje!” to kreatywna i żywiołowa gra dla młodszych dzieci, które uczą się rozpoznawać swoje i cudze uczucia oraz je wyrażać. Zadaniem gracza jest zaprezentować pozostałym uczestnikom przedstawioną na karcie emocję w określony sposób. Można to robić za pomocą min, krótkiej opowieści, dźwięków i odgłosów lub rozpoznając emocję na podstawie wyrazu twarzy. To świetny trening komunikacji, który pobudza wyobraźnię emocjonalną, kreatywność, empatię oraz umiejętność kojarzenia, a nade wszystko dostarcza dużo emocji i śmiechu! Trening rozpoznawania i wyrażania emocji! Gra edukacyjna „Co za emocje!” to doskonała pomoc dla przedszkolaków wspomagająca ich w lepszym poznaniu siebie i uczuć osób z najbliższego otoczenia. Dzi...
Zabawa składa się z dwóch etapów. Najpierw trzeba znaleźć podobne do siebie obrazki. Następnie porównujemy znalezione pary, tak żeby odkryć trzy różniące je szczegóły. Wspaniały trening spostrzegawczości dla najmłodszych. Wymiary opakowania: 16.0 x 25.2 x 5.2 cm
Książeczka PUS należąca do nowej serii książeczek logopedycznych, skierowanych do dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Seria „Logopedyczne potyczki” powstała z myślą o dzieciach, które mają trudności z automatyzacją głosek w ich wymowie już wywołanych. Składa się z 4 części: 1. Głoski ciszące 2. Głoski syczące 3. Głoski szumiące 4. Głoski L-R Ćwiczenia zawarte w książeczkach tej serii zostały skonstruowane tak, aby zachować zasadę stopniowania trudności, czyli od najłatwiejszych do najtrudniejszych. Ich różnorodność pozwala dziecku ćwiczyć nie tylko wymowę, ale także szereg innych umiejętności, jak na przykład: myślenie logiczne i analityczne, koncentrację i uwagę, analizę wzrokową i słuchową, kategoryzowanie, szeregowanie, układanie sek...
Autorką tej książeczki jest Magdalena Rybka, ceniona logopedka, pracująca na co dzień z dziećmi w różnym wieku, mającymi problemy z prawidłową wymową. To jednocześnie znana blogerka, która na swoim blogu porusza wiele tematów związanych z logopedią i rozwojem dziecka. To także zdolna rysowniczka, która dla urozmaicenia zajęć logopedycznych często przygotowuje własne, bardzo charakterystyczne czarno-białe ilustracje, które przyciągają uwagę dzieci i uatrakcyjniają żmudne ćwiczenia. Właśnie takie ilustracje autorstwa M. Rybki okrasiły tę książeczkę. Czasem dziecko musi mocno skoncentrować na nich swoją uwagę, aby rozwiązać jedno czy drugie ćwiczenie. Logopedyczne potyczki 2. Głoski syczące to zbiór ćwiczeń, które można wykorzystywać w gabin...
Piggy Pop humorystyczna gra dla najmłodszych w nowym, bardziej kolorowym opakowaniu! Nie pękaj Prosiaczku! Panowie i panie ile hamburgerów prosiaczek jest zjeść w stanie? Każdy połknięty hamburger powoduje, że puchnie mu brzuch. Rzut kostką – łap hamburgera – przełknij – teraz twój ruch! Rosną emocje i puchnie mu brzuszek. Kto przesadzi, spowoduje, że pęknie fartuszek? Humorystyczna zabawa z wielkimi emocjami i salwami śmiechu dla małych i dużych dzieci w wieku od 4 lat. Na koniec gry każdy się dowie, czy jedzenie w nadmiarze wychodzi na zdrowie! Im więcej je, tym grubszy się staje! Zawartość opakowania: • 1 prosiaczek, • 16 hamburgerów, • 1 wielokolorowa kostka, • instrukcja.
Międzynarodowy bestseller. Wesoła książeczka dla najmłodszych do wspólnego oglądania, czytania i zabawy w wydawanie odgłosów. Samochód robi brum, brum, kaczka – kwa, kwa, a zegarek – tik-tak. Świat jest pełen dźwięków, a ich naśadowanie to dla maluchów świetna zabawa. Ta książka aż kipi od najróżniejszych odgłosów. Bim-bom, a psik, kum, kum, gul, gul, dzyń, dzyń, eo-eo-eo! Są tu dźwięki wydawane przez zwierzęta, przedmioty i ludzi: łatwe do powtórzenia, zabawne, a czasem zupełnie zaskakujące. Pomyślcie sami: czy wiecie, jak robi szpinak, a jak – gniazdko elektryczne? Księga dźwięków zaskoczy Was objętością: to prawdopodobnie najgrubsza książka kartonowa na rynku. Sto dwanaście odpornych na uszkodzenia stron zapewni dzieciom rozrywkę na...
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji i 3 dzikich kart „zadanie specjalne”, na których gracze zapisują własne zasady. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, będzie musiał wziąć kolejne karty. Wymiary opakowania: 9.0 x 2.0 x 15.0 cm
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro