Zdobycie szczytu to dopiero połowa drogi do zwycięstwa
Chrzęst raków wgryzających się w lód. Zmęczona ręka wbijająca czekan w śnieżną ścianę. Ciężki oddech, gdy z wysiłkiem podrywasz ciało, by znów przesunąć się o pół metra w górę. Jeszcze tylko 100... 50 metrów dzieli Cię od szczytu K2, jednego z najtrudniejszych ośmiotysięczników. Czy dasz sobie radę i sięgniesz po zwycięstwo?
„K2” to rodzinna gra planszowa, w której uczestnicy kierują dwuosobowymi zespołami himalaistów i próbują zdobyć tytułowy szczyt, a następnie bezpiecznie zejść na dół. W tym celu będziemy musieli wybrać odpowiednią drogę, zadbać o kondycję naszych wspinaczy oraz ich zaadaptowanie do zmiennych warunków pogodowych.
Na czym to polega?
1. Każdy z uczestników rozpoczyna zabawę z dwoma pionkami himalaistów. Naszym celem jest doprowadzenie przynajmniej jednego z nich jak najwyżej i bezpieczne sprowadzenie go z powrotem.
2. .Rozgrywka w „K2” opiera się na zagrywaniu kart. Pozwalają one poruszać pionki oraz zwiększać poziom aklimatyzacji naszych wspinaczy.
3. Gra toczy się przez 18 tur, reprezentujących 18 dni wyprawy. Gracze jednocześnie planują swoje ruchy, wybierając karty, które zagrają i kładąc je zakryte przed sobą. Po ich odkryciu kolejno wykonują akcje.
4. Oprócz samej wspinaczki i wyboru odpowiedniej trasy, w grze ważna jest aklimatyzacja, czyli to, jak nasi himalaiści znoszą rosnącą wysokość i zmienne warunki pogodowe. Akcje obozowania oraz efekty kart pozwalają nam zwiększać ich bezpieczeństwo i szanse na przetrwanie.
5. Gra kończy się, gdy wyczerpane zostaną wszystkie kafle pogody. Wygrywa osoba, która zdobyła w sumie (z dwóch himalaistów) najwięcej punktów zwycięstwa.
Zawartość opakowania:
• dwustronna plansza,
• 5 plansz aklimatyzacji himalaistów (po jednej dla każdego gracza),
• 12 kafli pogody (6 letnich i 6 zimowych),
• 90 kart akcji graczy (po 18 dla każdego gracza),
• 5 kart ratunku (po 1 dla każdego gracza),
• 20 żetonów ryzyka,
• 20 drewnianych pionków himalaistów (po 4 dla każdego gracza),
• 10 drewnianych pionków namiotów (po 2 dla każdego gracza),
• drewniany znacznik pogody,
• znacznik pierwszego gracza,
• instrukcja.
Producent | Rebel |
Wiek | od 8 lat |
Liczba graczy | od 1 do 5 |
Kategoria | familijna, przygodowa |
Czas gry | ok. 30-60 min |
Kod paskowy (EAN) | 5908310266169 |
Waga | 1040 g |
Data premiery | 2012.12.03 |
Data pojawienia się | 2012.12.03 |
Dostępna liczba sztuk | |
---|---|
Dostępność całkowita | 5 szt. |
Dostępność w naszym magazynie | 2 szt. (realizacja jeszcze dzisiaj) |
Dostępność w punktach Bonito |
---|
ul. Jagiellońska 4 (przecznica ul. Wolności) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Dmowskiego 12 (obok stacji Gdańsk Wrzeszcz) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Piotrkowska 193 (200 m od Politechniki Łódzkiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
al. Komisji Edukacji Narodowej 51 (skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Komisji Edukacji Narodowej 88 (Ursynów - metro Stokłosy) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Niepodległości 54 (przy stacji metro Wierzbno) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Chmielna 4 (50 metrów od ul. Nowy Świat) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Czapelska 48 (200 m od ronda Wiatraczna) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Kondratowicza 37 (blisko Szpitala Bródnowskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Pańska 96 (300 m od ronda Daszyńskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Powstańców Śląskich 3 (obok restauracji McDonald's) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Stawki 8 (450 m od CH Arkadia) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Wspólna 27 (przecznica Marszałkowskiej) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Żeromskiego 1 (przy stacji metra Słodowiec) | Zamów i odbierz już jutro |
al. Armii Krajowej 12 (Budynek Centrum AB) | Zamów i odbierz już jutro |
ul. Jedności Narodowej 122 (blisko Parku Słowiańskiego) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Plac Grunwaldzki 25 (w budynku Grunwaldzki Center) | Zamów i odbierz 2024.04.02 |
ul. Ruska 2 (przy Placu Solnym) | Zamów i odbierz już jutro |
Darmowa dostawa już od 299,00 zł