Gra strategiczna dla 2 osób składająca się z podstawy oraz 64 kulek.
Celem gry jest ułożenie czterech kulek jednego koloru w rzędzie pionowym, poziomym, ukośnym.
Nie jest to jednak takie łatwe, ponieważ przeciwnik utrudnia zadanie.
Wymiary: 13,5 x 8,5 cm
Producent | Goki |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | 2 |
Kod paskowy (EAN) | 4013594090582 |
Waga | 620 g |
Wymiary | 150 x 150 x 96 mm |
Data premiery | 2018.05.16 |
Data pojawienia się | 2018.05.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Gra znana już ponad 2000 lat temu. Rozrzucone na stole bierki układają się w stos. Gracze starają się wybrać z niego po jednej bierce tak, by nie poruszyć innych. Gra wymaga manualnej sprawności i uczy jednocześnie skupienia i cierpliwości. „Bierki” to znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: 28 bierek. Wymiary: 4.0 x 18.5 x 0.8 cm Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 opakowania.
Przedstawiamy zbiór zadań mających na celu rozwijanie i stymulowanie funkcji psychofizycznych dzieci. Odbywa się to poprzez ćwiczenia: percepcji wzrokowej, percepcji słuchowej, koordynacji wzrokowo-słuchowej, grafomotoryki, koncentracji, orientacji przestrzennej, wyobraźni, pamięci, logicznego myślenia, sprawności manualnej, czytania i pisania, liczenia. Dodatkowo część zadań zawartych w tym zeszycie dotyczy wiadomości, które dziecko zdobywa w klasie 6 na lekcjach języka polskiego, matematyki, historii, biologii, geografii, muzyki i plastyki.
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
Obok szachów najpopularniejsza i najbardziej ceniona gra strategiczna od setek lat. Zmusza do myślenia, ćwiczy koncentrację i dedukcyjne rozumowanie. Zwycięża w niej ten, kto zastosuje lepszą strategię i umiejętniej przewidzi ruchy przeciwnika. Istnieje wiele odmian „Warcabów” – znajdująca się w opakowaniu instrukcja zawiera 12 wersji tej gry. Zawartość opakowania: – plansza, – 20 pionków, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 34.0 x 30.5 x 2.1 cm
Kooperacyjna gra imprezowa! Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystujecie umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć. Co łączy kucharza i serce? Albo budzik i obrączki? Uruchom wyobraźnię i wymyśl szalone skojarzenia. Ale takie, na które wpadną również współgracze! Podczas rozgrywki będziecie tworzyć i zapamiętywać skojarzenia, a na koniec gry wspólnie będziecie walczyć o punkty za zapamiętane karty. Doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku! Zdobyte nagrody: Nagroda główna – Świat Przyjazny Dziecku 2022 (Polska), Zabawka Roku 2020 (Polska)
Światowy bestseller! „Zamek” to polska edycja gry „The Castle” wydawanej w innych krajach w serii „Carcassonne”. Podczas gry układacie kafelki w obrębie murów zamku. Tworzycie drogi, łąki, domy i chlewy, nad którymi staracie się przejąć kontrolę. W tym celu wysyłacie tam swoich poddanych: heroldów, mnichów, giermków i rolników. Dodatkowe punkty zdobędziecie za kapliczki na łąkach oraz dyby ustawione przy drogach. Jedna z najlepszych dwuosobowych gier strategicznych!
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę. Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek. Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od g...
Najpotężniejsze zaklęcie brzmi: „A co by było, gdyby…” Nie takie miały być te urodziny! Ada Niezgódka liczy na imprezę niespodziankę, tymczasem odwiedza ją dziwny gadający ptak. W dodatku wręcza jej tajemnicze zaproszenie. Dzięki niemu Ada przenosi się do Akademii, której dyrektorem jest legendarny profesor Ambroży Kleks. W tym magicznym miejscu dziewczynka odkrywa swój talent do rozwiązywania problemów – podobno nierozwiązywalnych. Zdobywa też nowych przyjaciół, których będzie musiała ochronić przed wielkim niebezpieczeństwem. Nie Adaś, a Ada. Akademia, w której uczą się już nie tylko chłopcy, ale i dziewczynki. Zarówno z Polski, jak i z całego świata. W uwspółcześnionej wersji kultowej historii o najbardziej bajkowej ze szkół jedynie pan...
Seria SYMULTANICZNE I SEKWENCYJNE STRATEGIE UCZENIA SIĘ przeznaczona jest dla dzieci: - zagrożonych dysleksją i dyslektycznych - z trudnościami w nauce języka polskiego i obcego - z zaburzeniami rozwojowymi, w tym autystycznych, z zespołem Aspergera, alalią, afazją dziecięcą - także dla dzieci zdrowych, którym rodzice i opiekunowie chcą pomóc w usprawnieniu systemu językowego Zadania usprawniają procesy myślowe, rozwijają podstawowe funkcje umysłowe, rozwijają lewopółkulowe poznawcze umiejętności oparte na strategiach symultanicznych (prawopółkulowych) i sekwencyjnych (lewopółkulowych). Ćwiczenia te są przydatne w terapii neurobiologicznej, stymulacji ogólnorozwojowej, terapii logopedycznej, reedukacyjnej. Zadania zawarte w grach rozwijają pamięć, analizę...
W niniejszej książce opracowano kilkadziesiąt sytuacji i podano najbardziej popularne zdania, frazy lub wyrazy, które należy wtedy wypowiedzieć. Pracując z tą publikacją, dziecko będzie ćwiczyło zasady powitań i pożegnań z rówieśnikiem, członkiem rodziny i obcą osobą dorosłą; utrwali wiedzę, w jakich sytuacjach używać słów dziękuję, proszę, przepraszam; będzie wiedziało, jak grzecznie rozmawiać przez telefon i domofon, w jakich słowach wyrażać troskę o innych, jak okazywać sympatię, jak grzecznie zachowywać się w szkole, w miejscach publicznych, przy stole i w towarzystwie innych. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych zapisano pytania, które czyta dorosły pracuj...
Praktyczny i funkcjonalny kompas z kolorowymi zdobieniami, który będzie doskonałą pomocą podczas poznawania stron świata oraz kształtowania orientacji Twojego dziecka w terenie.Zaspokoi również potrzebę odkrywania o badania otoczenia. Kompas przyda się podczas każdej rodzinnej wyprawy czy wycieczki dzięki niemu trafienie do wyznaczonego celu nie będzie stanowiło żadnej trudności. Kolorystyka wysyłana losowo.Średnica 5 cm
Magiczny kwadrat jest układanką rozwijającą funkcje wzrokowe. Przygotowuje do szybkiego przeprowadzania analizy bodźców wzrokowych. Włącza w swój zakres ćwiczenia myślenia.Pobudzanie analizatora wzrokowego wpływa w sposób naturalny na rozwój pozostałych funkcji poznawczychStymulacja analizatora wzroku jest konieczna u wszystkich dzieci, ponieważ aktywne spostrzeganie wzrokowe, jest obok percepcji słuchowej, prymarnym etapem w rozwoju inteligencji oraz uczenia się komunikacji językowej.Magiczny kwadrat jest materiałem symbolicznym, abstrakcyjnym. Zestaw wielu figur łączy się, by w konsekwencji mógł powstać kwadrat. Pomimo, iż dziecko może dostrzegać takie elementy w życiu codziennym, należy takie obrazy, uczynić przedmiotem świadomego uczenia. W przyszłośc...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro