hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
38,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 44,90 zł

Opis od wydawcy

Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na jak słusznie wskazuje Autorka dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship oraz MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 19952012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, obecnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. podręczników: Marketing. Koncepcja skutecznych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego oraz monografii Strategie marketingowe, pod. red. W. Wrzoska, Efektywność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego.

AutorMagdalena Krzyżanowska
WydawnictwoPoltext
Rok wydania2023
Oprawabroszurowa
Liczba stron240
Format16.5 x 23.5 cm
Kod paskowy (EAN)9788375615654
Data premiery2023.04.05
Data pojawienia się2023.04.05

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Konkurencyjne uwarunkowania sprawności marketingu”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Magdalena Krzyżanowska – pozostałe pozycje

Olga, córka Wilka - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Promocja
Olga, córka Wilka
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.04.18
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 21,99 zł
22,39 zł
Wróć do góry