" Kto mieszka w rymowanym domku" to gra dydaktyczna, która w przyjemny i intrygujący sposób pomaga kształtowaćumiejętność tworzenia rymów. Miłe dla oka rysunki oraz kolorystyka, skupiają uwagę graczy na zabawie w poszukiwanie rymujących się par wyrazów.Gra wzbogaca słownik dziecka, rozwija umiejętność czytania, umożliwia zozpoznawanie i identyfikowanie kolorów, a przy tym uczy cierpliwości oraz konieczności respektowania ustalonych reguł. Pozwala na zabawę aż 32 jej uczestnikom jednocześnie!!!Zawartość pudełka: plansze "domki" -16szt, obrazki- 64szt, instrukcja.
Producent | Multigra |
Kod paskowy (EAN) | 5906395301102 |
Data premiery | 2020.08.28 |
Data pojawienia się | 2020.08.28 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Edukacyjna gra towarzyska wspierająca dziecko w nauce czytania i pisania. Ma na celu doskonalenie umiejętności dokonywania analizy i syntezy fonemowej wyrazów, stymulowanie komunikacji werbalnej oraz wzbogacenie zasobu słownika. To również trening spostrzegawczości, koncentracji uwagi i pamięci oraz możliwość rozwijania wyobraźni i kreatywności. Dzięki tej grze dziecko doskonali analizę i syntezę fonemową wyrazów, wzbogaca swój bierny i czynny słownik, rozwija wyobraźnię i kreatywność. Ponadto uczy się logicznego myślenia, aktywizuje procesy analizy, syntezy i uogólniania. Zawartość pudełka: karty z rebusami - 55szt, woreczek - 1szt, instrukcja.
Gra zachęcająca dzieci do wymowy trudnych wyrazów, zawierających zgłoski syczące, ciszące i szumiące. Gra polega na wyszukiwaniu par takich samych obrazków oraz ich wyraźnej wymowie. SUGEROWANY WIEK GRACZY: 4-99 lat LICZBA GRACZY: 2-4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 20 minut ZAWARTOŚĆ: 43 okrągłe karty
Gra polega na zapamiętywaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk. Memo to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo wzrokowo ruchową. Bardzo atrakcyjna i emocjonująca jest również wersja gry z użyciem planszy i kolorowej kostki. Można również zagrać w memo tradycyjne, oparte na wykorzystaniu pamięci wzrokowej, co urozmaica zabawę i jest świetnym treningiem tej pamięci.
Zabawka i gra w jednym! Jej szczególnymi rekwizytami są imitacje monet i banknotów. W trakcie gry pionki graczy przemieszczają się po planszy. W zależności od ich położenia, gracze „kupują” towary, których obrazki wraz z ceną umieszczone są na każdym polu planszy. Gracze w swojej kolejce odliczają z kasy właściwą ilość pieniędzy, kupują towar, a sprzedający musi poprawnie obliczyć i wydać resztę. Gra bawiąc uczy dzieci operacji z wykorzystaniem pieniędzy. Dzieci uczą się i ćwiczą obliczanie właściwych kwot potrzebnych na zakupy i do prawidłowego wydawania reszty. Zawartość opakowania: • plastikowa podstawka imitująca kasę, • papierowe banknoty oraz żetony imitujące bilon, • instrukcja, • plansza do gry.
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
Ćwiczenia logopedyczne dla klas 1-3 zawierają materiały przeznaczone dla rodziców, przygotowane przez doświadczoną logopedkę Magdalenę Bielenin, która dzieli się wiedzą o rozwoju mowy dziecka w pierwszych trzech latach nauki w szkole. Oprócz cennych porad dotyczących rozpoznawania wad wymowy wymagających wizyty u logopedy, proponuje zestaw łatwych i przyjemnych ćwiczeń logopedycznych w formie zabawy, w której biorą udział i dzieci, i rodzice. Druga część książki zawiera zestaw różnorodnych wierszyków autorstwa Anny Willman, doskonalących artykulację poszczególnych głosek i ich grup. Zabawne i wpadające w ucho rymowane historyjki można wykorzystywać na rozmaite sposoby: czytać je dziecku, zachęcać do opanowania na pamięć, recytować wspólnie z pod...
Ćwiczenia logopedyczne dla klas 1-3 zawierają materiały przeznaczone dla rodziców przygotowane przez doświadczoną logopedkę Magdalenę Bielenin, która dzieli się wiedzą o rozwoju mowy dziecka w pierwszych trzech latach nauki w szkole. Oprócz cennych porad dotyczących rozpoznawania wad wymowy wymagających wizyty u logopedy proponuje zestaw łatwych i przyjemnych ćwiczeń logopedycznych w formie zabawy, w której biorą udział i dzieci, i rodzice. Druga część książki zawiera zestaw różnorodnych wierszyków autorstwa Anny Willman, doskonalących artykulację poszczególnych głosek i ich grup. Zabawne i wpadające w ucho rymowane historyjki można wykorzystywać na rozmaite sposoby: czytać je dziecku, zachęcać do opanowania na pamięć, recytować wspólnie z podzia...
Przedstawiamy emocjonującą grę planszową dla najmłodszych biznesmenów To wspaniała zabawa dla dzieci, które mogą w niej poznać ryzyko inwestowania pieniędzy, odczuć satysfakcję i korzyści z rozwijania swoich inwestycji, ale także gorycz porażki gdy inwestycje nie przyniosą wystarczającego dochodu. Gra uczy liczenia gotówki, jest dobrym wstępem do poznania umiejętności operowania pieniędzmi. Emocje i dobrą zabawę budują w niej także nieprzewidywalne zdarzenia losowe, które mogą sprawić, że nagle pojawia się wyjście z beznadziejnej sytuacji lub odwrotnie. Zawartość pudełka:• plansza, • karty Los (30 sztuk), • karty Lotto (7 sztuk),• karty własności (18 sztuk),• pionki (4 sztuki),• podstawki pionków (4 sztuki),• kostka do gry,• elementy...
„Bójka na czytanie” to wyjątkowa gra dla dzieci rozpoczynających naukę czytania, która poprzez połączenie nauki z zabawą daje najlepsze efekty w edukacji. Gra wykorzystuje metodę sylabowania i doskonali tę umiejętność z każdą rozgrywką! Na kartach znajdują się wyrazy z nazwami zwierząt i przedmiotów z życia codziennego. Wszystkim słówkom odpowiadają kolorowe, wesołe ilustracje przyciągające wzrok dziecka i skupiające jego uwagę podczas gry. W zestawie znajdują się karty z wyrazami podzielonymi według trzech poziomów trudności: jednosylabowe i dwusylabowe, z sylabami otwartymi dwusylabowe z sylabą zamkniętą i trzysylabowe z polskimi znakami diakrytycznymi i głoskami Bójka na czytanie to także ćwiczenie koncentracji i spostrzegawczości, w ef...
Hans Asperger był uznanym wiedeńskim psychiatrą, który w uniwersyteckiej klinice dziecięcej badał osoby z zaburzeniami umysłowymi. Brał również udział w nazistowskiej akcji mordowania niepełnosprawnych dzieci. Dbał o „higienę rasową” w III Rzeszy. Reżim nazistowski sortował ludzi według rasy, religii i kondycji fizycznej. Nazistowscy psychiatrzy wybierali dzieci z różnymi zaburzeniami rozwoju, zwłaszcza z autyzmem. Asperger i jego koledzy starali się je „przekształcać” w produktywnych obywateli Rzeszy. Te, które uznali za nieuleczalne, wysyłano do kliniki Spiegelgrund, a następnie zabijano. Dzieci Aspergera to przejmująca książka o tym, co człowiek może zrobić drugiemu – słabszemu. To również opowieść o człowieku wplątanym w morderczą ideo...
Używanie tablicy najlepiej jest rozpocząć od poniedziałku. Dzień wcześniej należy wspólnie, razem z dzieckiem, uzupełnić pola tablicy. Wypełnioną tablicę przyczepiamy do lodówki. W polach tabeli dorosły będzie codziennie wieczorem zaznaczał zachowanie dziecka, przyczepiając w odpowiednich okienkach załączone elementy magnetyczne. Za każde wykonanie zadania dorosły przyczepia na odpowiednim białym polu zielony znaczek z uśmiechniętą rybką. Za niewykonanie zadania przyczepiany jest czerwony znaczek z kotwicą, za który nie otrzymuje się punktów. Zawartość opakowania: • magnetyczna tablica, • mazak, • gąbka, • 112 magnesów. Łącznie zestaw zawiera 115 elementów. Wymiary opakowania: 31.0 x 23.5 x 3.0 cm
Poprowadź flotę statków na odległe planety Stary Świat, jaki znali nasi przodkowie, przestał istnieć. Ludzkość dawno opuściła układ słoneczny i wyruszyła w drogę ku nowym gwiazdom. Międzyplanetarne korporacje, założone z myślą o przetrwaniu ziemskiej cywilizacji, stały się jedyną szansą na przetrwanie ludzkości. Brak własnej floty statków sprawił jednak, że walka między nimi rozgorzała na dobre… gwiezdny wyścig właśnie się rozpoczął. Tak narodziła się nowa era i nowe reguły rządzące w kosmosie. „Gwiezdny wyścig” to planszowa gra blefu polegająca na zagrywaniu kart akcji i właściwym przesuwaniu poszczególnych żetonów (lub grup żetonów) na planszy w taki sposób, aby zakończyć rundę będąc na najlepiej punktowanej pozycji na plans...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro