Szaleńcza zabawa dla całej rodziny! Rozwikłać zagadki długich korytarzy, odkryć wspaniałe skarby i wygrać. Wykładamy kartę labiryntową - i już wszyscy gracze naraz pędzą wzdłuż zawiłych i krętych korytarzy. Ile skrzyń ze skarbami można zdobyć? Kto pierwszy obwieści ich prawidłową ilość? Szybciej, szybciej…!
Zawartość opakowania:
• 35 kart labiryntowych,
• karta kryjąca,
• 3x6 kluczy.
Producent | Ravensburger |
Wiek | od 7 lat |
Liczba graczy | od 2 do 6 |
Kategoria | przygodowa |
Czas gry | ok. 30 minut |
Kod paskowy (EAN) | 4005556265978 |
Waga | 620 g |
Data premiery | 2013.11.19 |
Data pojawienia się | 2013.11.19 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
To wersja mini, żebyście potem nie marudzili.
To wersja mini, żebyście potem nie marudzili.
Nowa, odświeżona edycja świetnej gry symulacyjno-ekonomicznej Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my – ludzie żyjący w dostatku – nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego). Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość...
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: „Catan” („Osadnicy z Catanu”). Na Catanie nastały czasy altruizmu. Lepiej rozwinięci gracze oddają surowce tym, którym nie poszło tak dobrze. Złodziej jest przestawiany na odległe obszary, na których nikomu nie przeszkadza. Mało tego, udało się nawet wymyślić sposób, aby w jedną sieć połączyć drogi różnych graczy. Czyżby wszyscy oszaleli? No tak! Gildie Catanu nagradzają takie dobroduszne zachowanie rozdając „żetony przysług”. Zapewniają one inne korzyści: darmową budowę dróg, karty rozwoju, losowe surowce, preferencyjny handel, a nawet punkty zwycięstwa! Ech... jeśli dobra wola naprawdę istnieje, to na pewno nie jest elementem tego scenariusza. Zawartość op...
Niezapomniana podróż. Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina – Wsiąść do pociągu. Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! „Wsiąść do pociągu. Europa” to niezwykle wciągająca gra planszowa, która pozwala uczestnikom poznawać Europę schyłku XVIII wieku. Gracze mają okazję zapoznać się z ówczesnym światem, podróżując pocią...
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre – ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym sł...
Bogumił Korzyński, absolwent Uniwersytetu Medycznego w Wilnie, rozpoczyna pracę na oddziale chorób wewnętrznych warszawskiego Szpitala im. Dzieciątka Jezus. Jest rok 1850. Siedem lat wcześniej świat odrzuca Horacego Wellsa i jego eter, doprowadzając nieszczęsnego wynalazcę do szaleństwa i samobójczej śmierci.Szpital połowy XIX wieku wciąż spływa ropą, krwią i brudem, a najlepszym chirurgiem jest ten, który potrafi w jak najkrótszym czasie wykonać operację i nie zabić przy tym pacjenta. W powieści prawdziwe odkrycia światowej medycyny przeplatają się z osobistą historią rodzinną bohaterów, co pokazuje trudności, przed jakimi stawali polscy lekarze na przełomie XIX i XX wieku: brak państwowości, zsyłki, obowiązek nauki w języku rosyjskim, kontrole wła...
Format A5, 60 kartek w kratkę. Okładka lakier UV. Zaokrąglone rogi. Mix wzorów, produkt wysyłany losowo. Cena za 1 zeszyt.
Międzynarodowy bestseller i źródło nieustającej zabawy dla całej rodziny! Prawdziwa gratka dla detektywów, tropicieli i miłośników wyszukiwanek. Kilkanaście po brzegi wypełnionych szczegółami ilustracji, nad którymi można spędzić długie godziny. Wally wyrusza w podróż. Zabiera ze sobą potrzebny ekwipunek, a jego śladem idzie całe mnóstwo widowiskowych postaci. Znajdziesz to wszystko na każdym obrazku? Raz, dwa, trzy, szukaj! (A kiedy już wszystko wypatrzysz, zajrzyj na koniec książki – jest tam lista dodatkowych szczegółów do wyszukania. Miłej zabawy!)
Seria Niezwykła podróż… to kolekcja dwóch przepięknie ilustrowanych książek, których wnętrze obfituje w szereg rzetelnych i bardzo ciekawych informacji. Niezwykła podróż do czasów... faraonów przenosi czytelnika do zamierzchłych czasów, gdy wielkim Egiptem rządzili potężni faraonowie. Dzięki tej książce dowiemy się, kim był Howard Carter oraz co łączy go z przedwiecznym Tutanchamonem, poznamy tajniki procesu mumifikacji. Dowiemy się również, czym zajmowali się skrybowie oraz dlaczego władcy Egiptu nosili podwójną koronę. Wewnątrz książki nie zabraknie także informacji, dotyczących kultu starożytnych Egipcjan oraz wykazu najważniejszych wydarzeń. Dodatkowym walorem książki, na który należy zwrócić uwagę, są duże, barwne, niezwykle plastyc...
Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego wy dowiecie się o sobie? Rozmiar opakowania: 11.5 x 17.5 x 3.0 cm
Nowa seria gier rodzinnych! Pędzące Żółwie oraz Ubongo to karciane wersje przebojowych gier planszowych. Lato z Komarami oraz Szybkie bańki to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. To ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i do...
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro