The „New York Times” bestseller by the acclaimed, bestselling author of Start With Why and Together is Better. Now with a new chapter on millennials in the workplace, based on Simon Sinek's viral video „The Millennial Question” (180+ million views).
Imagine a world where almost everyone wakes up inspired to go to work. This is not a crazy, idealised notion. In many successful organisations, great leaders are creating environments in which teams trust each other so deeply that they would put their lives on the line for each other.
Yet other teams, no matter what incentives were offered, are doomed to infighting, fragmentation and failure. Why?
Today's workplaces tend to be full of cynicism, paranoia and self-interest. But the best organisations foster trust and cooperation because their leaders build what Sinek calls a Circle of Safety. It separates the security inside the team from the challenges outside. Everyone feels they belong and all energies are devoted to facing the common enemy and seizing big opportunities.
Autor | Simon Sinek |
Wydawnictwo | Penguin Books |
Rok wydania | 2019 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 350 |
Format | 13.0 x 20.0 cm |
Numer ISBN | 9780670923175 |
Kod paskowy (EAN) | 9780670923175 |
Waga | 260 g |
Data premiery | 2019.02.01 |
Data pojawienia się | 2019.02.01 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Simon Sinek's recent video on The Millennial Question went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time. Why are some people and organisations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success again and again? In business, it doesn't matter what you do, it matters WHY you do it. Start with Why analyses leaders like Martin Luther King Jr and Steve Jobs and discovers that they all think in the same way – they all started with why. Simon Sinek explains the framework needed for businesses to move past knowing what they do to how they do it, and then to ask the more important question-WHY? Why do we do what we do? Why do we exist? Learning to ask th...
Wystarczy spojrzeć na przykłady zapisków genialnych twórców, takich jak Edison, Leonardo da Vinci czy Beethoven, by zrozumieć, jak daleko odbiegają od martwego schematu „linijka pod linijką”. Przedstawiona tu koncepcja jest rewolucją w pracy umysłowej! Okazuje się bowiem, że sposób, w jaki zapisujemy myśli, albo ogranicza, albo pobudza naszą kreatywność oraz sprawność pamięci. Mapy twoich myśli należą do najważniejszych książek napisanych na przełomie wieków dla osób, które pragną w pełni wykorzystać potencjał swojego umysłu. Ten wyjątkowy podręcznik wyjaśnia fundamentalne zasady przebiegu procesów myślowych w mózgu oraz ukazuje, jak uwolnić niewykorzystaną potęgę myślenia i nią pokierować. Pozwala na to mindmapping, tj. szczególny rodza...
Nowe wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku – zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków – zasobów, pieniędzy czy czasu pracy – w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja. Ken Blan...
Czy ludzie są świadomymi i autonomicznymi autorami własnych wyborów i osądów? Czy mogą ufać własnemu myśleniu, zwłaszcza temu szybkiemu – intuicyjnemu i emocjonalnemu? Rozważniej jest na pewno zdać się na myślenie wolne, analityczne. A mimo to trudno uniknąć pułapek myślenia. Przytrafia się to nawet ekonomistom i nie sprzyja trafnym decyzjom... W tej odkrywczej książce Daniel Kahneman, psycholog, który otrzymał Nagrodę Nobla w dziedzinie ekonomii, daje naprawdę istotny wgląd w mechanizmy ludzkiego myślenia.
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. • Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?...
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie silnej i zdrowej organizacji, która wytrzyma próbę czasu.W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wy...
Wydanie bibliofilskie najbardziej znanej powieści szwedzkiej pisarki, na której wychowało się kilka pokoleń Polaków. Tym razem powracamy do opracowania graficznego i ilustracji Hanny Czajkowskiej z pierwszego wydania z 1957 roku – z myślą o tych, dla których opowieści o dzieciach z Bullerbyn były najwspanialszą lekturą dzieciństwa. Edycja prezentowa.
Drive to wyjątkowa książka, która zapładnia myślenie oraz powoduje skuteczne działanie. Pink wysuwa mocne argumenty, aby ponownie przemyśleć motywacje i dostarcza narzędzi potrzebnych do przeprowadzenia zmian we własnym życiu. Daniel H. Pink jest twórcą obalającego pewien paradygmat poglądu na to, co naprawdę nas motywuje i jak możemy wykorzystać tę wiedzę, by pracować mądrzej i żyć lepiej. Większość z nas przekonana jest, iż najlepszym sposobem na zmotywowanie siebie oraz innych są nagrody, a także filozofia kija i marchewki. A to błąd, bowiem tajemnicą pozwalającą uzyskać wysokie wyniki oraz satysfakcję – w pracy, w szkole i w domu – jest głęboko zakorzeniona w człowieku potrzeba kierowania swoim własnym życiem, uczenia się i tworzenia czeg...
Unikalna na polskim rynku książka o rozwoju seksualności i edukacji dzieci w tym aspekcie. Zanurzona w filozofii rodzicielstwa bliskości i teorii więzi, porozumienia bez przemocy, oparta na najnowszych doniesieniach naukowych, bez balastu nieaktualnej i często szkodliwej wiedzy. To książka, w której ludzka seksualność nie jest oddzielona od reszty życia, napisana z szacunkiem dla intymności dziecka i troską o jego optymalny rozwój. Stanowi wartościowe źródło rzetelnej wiedzy o rozwoju człowieka i pokazuje, jak traktowanie dziecka z szacunkiem i empatią pomoże mu we wchodzeniu w dorosłość.
Maja ma dziewięć lat i właśnie rozpoczyna się jedna z najbardziej niezwykłych przygód jej życia – dojrzewanie. Wraz z bohaterką i jej przyjaciółkami dowiemy się, jakie zmiany zachodzą w ciele dziewczynki podczas tego procesu i z jakimi nowymi wyzwaniami się wiążą. O dojrzewaniu – humor, zabawne ilustracje, a przy tym spora porcja rzetelnych informacji. Dorastanie jest cool! Im więcej wiesz, tym lepiej! Książka napisana przez lekarkę, specjalistkę w dziedzinie pediatrii. Publikację wyróżniono licznymi nagrodami.
• Myć się czy nie myć? • Co z tymi z pryszczami?! • Nastroje – czy można je zrozumieć? • Golić się… okej, ale jak? Dorastanie i dojrzewanie jest super, czasem potrafi jednak dać w kość. Lepiej się w porę dowiedzieć, jak zmienią się twoje ciało i nastroje. Ta książka w prosty i pełen wyczucia sposób opisuje, co będzie się działo, a także podpowiada, jak możesz o siebie zadbać, odżywiając się zdrowo, pamiętając o ruchu i o higienie osobistej. Dzięki tym wiadomościom i radom przygotujesz się na czekające cię fascynujące zmiany i nic cię nie zaskoczy.
Jak dobrać pierwszy stanik? Jak się rozprawić z pryszczami? Jak podbudować pewność siebie? Jak przygotować się do miesiączek? Dorastanie i dojrzewanie jest super, czasem potrafi jednak dać w kość. Lepiej się w porę dowiedzieć, jak zmienią się twoje ciało i nastroje. Ta książka w prosty i pełen wyczucia sposób opisuje, co będzie się działo, a także podpowiada, jak możesz o siebie zadbać, odżywiając się zdrowo, pamiętając o ruchu i o higienie osobistej. Dzięki tym wiadomościom i radom przygotujesz się na czekające cię fascynujące zmiany i nic cię nie zaskoczy.
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie silnej i zdrowej organizacji, która wytrzyma próbę czasu. W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda...
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich...
Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, co robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, czym różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, dlaczego robią to, co robią. „Dlaczego” nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. „Dlaczego” jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve'a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięcie...
NEW YORK TIMES BESTSELLER The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? In The Infinite Game, Sinek applies game theory to explore how great businesses achieve long-lasting success. He finds that building long-term value and healthy, enduring growth - that playing the infinite game - is the only thing that matters to your business.
Simon Sinek's recent video on The Millennial Question went viral with over 150 million views. Start with Why is a global bestseller and the TED Talk based on it is the third most watched of all time. Why are some people and organisations more inventive, pioneering and successful than others? And why are they able to repeat their success again and again? In business, it doesn't matter what you do, it matters WHY you do it. Start with Why analyses leaders like Martin Luther King Jr and Steve Jobs and discovers that they all think in the same way – they all started with why. Simon Sinek explains the framework needed for businesses to move past knowing what they do to how they do it, and then to ask the more important question-WHY? Why do we do what we do? Why do we exist? Learning to ask th...
Co czujesz, gdy wybierasz się do pracy? Niechęć? Znudzenie? Lęk? A może już sama perspektywa kolejnego dnia spędzonego ze współpracownikami sprawia, że dopadają Cię ból głowy i zmęczenie? Biurowe intrygi, plotki, egoizm i brak odpowiedzialności mogą zatruć życie każdemu, niezależnie od tego, czy jest podwładnym czy szefem, a przy tym skutecznie utrudniają osiągnięcie celu. Jeśli zastanawiasz się, czy możliwe jest przychodzenie do pracy z zapałem, wykonywanie swoich codziennych obowiązków z prawdziwą radością i kończenie dnia z poczuciem satysfakcji, sięgnąłeś po właściwą książkę. Nie zawiera ona rozbudowanej teorii zarządzania ani abstrakcyjnych porad dla dyrektorów i prezesów. Znajdziesz tu coś o wiele lepszego i ciekawszego: garść inspir...
Inspiruj ludzi, buduj silne zespoły, zostań genialnym przywó,dcą! Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację ",Zaczynaj od DLACZEGO", i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członkó,w zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracownikó,w do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w któ,rej mężczyźni i kobiety są got...
Gra biznesowa jest grą nieskończoną. Gracze mogą być znani i nieznani. Nowi mogą dołączyć w dowolnym momencie. Każdy gracz ma własną strategię i zasadniczo poza prawem nie ma stałych zasad. Nie ma określonego początku ani końca. Nie ma też zwycięzców ani przegranych. Gracze po prostu rezygnują, jeśli uznają to za stosowne. Skoro biznes jest grą nieskończoną, liderzy biznesu powinni przestać grać w grę skończoną. Zatem nie jest istotne, kto wygra, kto jest najlepszy. Ważniejsze jest budowanie silnej i zdrowej organizacji, która wytrzyma próbę czasu.W tej książce przywództwo jest pokazane w niespotykany sposób. Imperatyw wyciskania z ludzi imponującej efektywności zastąpiły fundamenty przywództwa z nieskończonym nastawieniem. Awans, nagroda czy wy...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro