Nowa szata graficzna!
W pudełku znajdują się 4 duże plansze i 24 małe obrazki, wykonane z grubej i twardej tektury. Zabawa polega na wyszukiwaniu szczegółów. Gra ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację, rozwija słownictwo.
Wymiary opakowania: 19.0 x 19.0 x 2.8 cm
Producent | Granna |
Wiek | od 3 lat |
Liczba graczy | od 1 do 4 |
Kategoria | edukacyjna, dla dzieci |
Czas gry | ok. 10 minut |
Kod paskowy (EAN) | 5900221002515 |
Waga | 292 g |
Wymiary | 190 x 190 x 38 mm |
Data premiery | 2015.05.20 |
Data pojawienia się | 2015.05.20 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Zagraj ze smokiem Obibokiem! „Lepiej sprawdzić, co jest w worku tak przysłowie stare uczy; warto wiedzieć: kot czy nie kot na dnie worka mruczy. By ktoś Cię nie wywiódł w pole potrenować nie zawadzi. Zagraj z Granną w Kota w worku smok Obibok radzi”. Czy to kot czy gruszka, rybka czy kaczuszka? Gra „Kot w worku”: • uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, • pozwala ćwiczyć sprawność rąk i paluszków, • rozwija wyobraźnię przestrzenną. Zawartość opakowania: • 9 dwustronnych plansz, • 27 obrazków, • 30 żetonów, • woreczek, • instrukcja.
Przedstawiamy grę dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty. Gra jest znakomitym treningiem zręczności i świetnym ćwiczeniem pamięci. Można w niej dostosować poziom trudności do możliwości graczy. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 12 kul, • klepsydra, • 60 żetonów, • 2 sznurki, • instrukcja. Wymiary: 24.5 x 25.5 x 6.0 cm
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”! Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzie...
Gra „Co robi miś?” nauczy dzieci porządkowania obrazków tak, by tworzyły spójną historyjkę. To świetna zabawa edukacyjna dla najmłodszych, rozwija wyobraźnię i zdolność logicznego myślenia małego dziecka. Małe misie mają mnóstwo spraw na głowie. Budowanie zamku z piasku, szykowanie urodzin czy piknik na polanie - to tylko kilka z ich licznych zajęć. Jak grać? Połóżcie wszystkie puzzle obrazkami do góry. Dopasujcie obrazki w taki sposób, aby opowiedzieć, co robi miś.
W pokoju rodziców gra radio, a na podłodze leży dywan, który jest idealny do gier i zabaw. W moim pokoju są misie i klocki, i samochodziki, które ciągle gdzieś się chowają. A gdzie jest doniczka z kwiatkiem? Nie pamiętam... Muszę jej poszukać! Jak grać? Połóżcie przed sobą wybraną planszę pokoju. Gracz prowadzący losuje jeden obrazek z pudełka i pyta, do którego z uczestników rozgrywki należy widniejący na nim przedmiot. Ten z graczy, który odnajdzie na swojej planszy poszukiwany element, bierze obrazek i układa go na swojej planszy. Pierwsza osoba, która ułoży wszystkie pasujące obrazki na swojej planszy, wygrywa. Zawartość opakowania: • 4 duże plansze, • 24 małe obrazki.
Przedstawiamy grę polegającą na dopasowaniu elementów prezentujących ten sam obrazek z przedstawicielami różnych zawodów. Wygrywa w niej ten, kto pierwszy pozbędzie się swoich elementów przez dokładanie ich do odpowiedników leżących na stole. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym, jak i starszym dzieciom. Jest jednocześnie dobrym powodem do rozmowy o tym jakie obowiązki związane są z wykonywaniem zaprezentowanych na obrazkach zawodów. Zawartość opakowania: • 28 kamieni, • 10 plastikowych podstawek, • instrukcja.
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. „Opowiem ci mamo” i „Opowiem ci mamo 2” zawierają zupełnie inne komplety ilustracji. Zawartość opakowania: – 40 obrazków (20 plansz), – instrukcja.
Zabawa polega na właściwym dopasowaniu obrazków oraz ich ciemnych sylwetek (cieni). Produkt doskonale stymuluje analityczny zmysł obserwacji. Jest świetnym treningiem spostrzegawczości i kojarzenia dla najmłodszych. Opakowanie zawiera 48 puzzli. Rozmiar opakowania: 16.0 x 25.2 x 5.2 cm
Doskonały sposób na wytłumaczenie dziecku znaczenia przeciwieństw oraz idealny pretekst do wyjaśnienia wielu pojęć z otaczającego świata. Zabawa polega na zestawianiu ze sobą puzzli o przeciwstawnych znaczeniach. Zawartość opakowania: • 48 puzzli.
„Domino” – jedna z najstarszych gier na świecie znakomicie pełni rolę swego rodzaju „bazy” służącej do tworzenia zabawek i pomocy edukacyjnych. Jednym z przykładów jest prezentowane domino logopedyczne, które może być stosowane jako jeden z elementów terapii logopedycznej, a także jako inspirująca gra, służąca do zabawy w domu. „Domino logopedyczne” uczy rozróżniania głosek j oraz r. Pomocne jest także w różnego rodzaju ćwiczeniach kształtujących słuch fonemowy u dzieci, a także jako jedna z metod doskonalenia analiazy i syntezy, a zarówno słuchowej, jak i wzrokowej.
Gra polegająca na szukaniu rymów wśród rozłożonych na stole obrazków. Wygrywa ten, kto znajdzie najwięcej pasujących do siebie par. Gra kształtuje percepcję słuchową, umiejętność analizy i syntezy sylabowej wyrazów oraz koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową, umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Zawartość opakowania: – 72 obrazki, – klepsydra, – instrukcja.
Przedstawiona gra ułatwia automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona jest dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy. W grze „Zgadywanka” zadanie polega na wyrzuceniu kostki i podaniu, jaki obrazek jest jako pierwszy pod przykrywką, której kolor odpowiada kolorowi wyrzuconemu kostką. Po starannym wypowiedzeniu nazwy, gracz może podnieść przykrywkę. Jeśli zgadł i prawidłowo wypowiedział wyraz – otrzymuje kartonik (punkt). Jeśli nie odgadnie – zakrywa ponownie kartonik, ale tak,...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro