hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, wydanie 2”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, wydanie 2

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.02.22
62,30
Cena sugerowana przez wydawcę: 89,00 zł

Opis od wydawcy

Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług.

To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności.

W książce:

  • - analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania,
  • - diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej,
  • - facylitacja w mapowaniu,
  • - użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań,
  • - zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych.
Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci?

AutorJames Kalbach
WydawnictwoHelion
Rok wydania2022
Oprawabroszurowa
Liczba stron424
Format23.0 x 17.0 cm
Numer ISBN9788328385726
Kod paskowy (EAN)9788328385726
Data premiery2022.02.24
Data pojawienia się2022.02.24

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, wydanie 2”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, wydanie 2“ – wybrali również

Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 129,00 zł
90,30 zł
1 osoba kupiła
Informacja
User Friendly. Jak niewidoczne zasady projektowania zmieniają nasze życie, pracę i rozrywkę - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 79,00 zł
58,46 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Badania jako podstawa projektowania User Experience - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 99,00 zł
81,99 zł
10 osób kupiło
Informacja
Na emocjonalnej karuzeli. Jak pokonać samokrytycyzm, opanować emocje i zaakceptować siebie dzięki technikom uważności i współczucia - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
45,99 zł
7 osób kupiło
Informacja
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
34,99 zł
5 osób kupiło
Informacja
O'Reilly. Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek, wydanie 2 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
41,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Techniki sprzedaży zdalnej - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
42,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
42,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać... - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 59,00 zł
44,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Zarządzanie szczęśliwym zespołem - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zarządzanie szczęśliwym zespołem
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.02.04
Cena sugerowana
przez wydawcę: 69,00 zł
52,44 zł
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 79,00 zł
60,04 zł
7 osób kupiło
Informacja
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,90 zł
38,99 zł
Wróć do góry